Makkelijk, er gaan ongeveer 28-30 cd's per verdieping. Hij ziet er wat klein uit op de foto (komt natuurlijk door die kast van een tv waar hij naast staatquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:15 schreef ranja het volgende:
En daar moeten 300 cd's in passen?
Dvd's passen ook.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:22 schreef bigshadow het volgende:
Ik heb een tv kastje wat vol zit, een benno die vol is en nu weer een andere kast met platen, dvd's en sinds kort cd's. Ik kan wel 4 benno's neerzetten, maar ik ben niet zo weg van de kastjes zelf. Als ik met 2 ikea PS een tijd vooruit kan is dat een vooruitgang, kan ik meteen wat kasten dumpen. Wanneer is je open huis Z zodat ik eens goed kan kijken naar je kastje (en je breedbeeld tv!) Kan je er ook dvd's in kwijt? (platen lijkt me een no-go)
quote:Norwegian saxophonisticy tone and liberal use of space and long tones has long been perfect for the ECM sound and, as a result, he is on many recordings for that label, both as a leader and as a sideman. He had won a competition for amateur jazz players back in 1962, leading to his first gigs.
worked steadily in Norway throughout the remainder of the 1960s, usually as a leader but also for four years with George Russell (who was in Scandinavia for a long stretch).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |