zekersquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Cow Gum (mooie tvp gok wel)
Welke? Ik moet ook een nieuw briljant en vooral goedkoop cd-rek, maar ik kan niets vindenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:43 schreef Z het volgende:
Ik heb laatst een briljante cd-kast gekocht bij de ikea trouwens!
Ik kan de naam even niet terugvinden maar het is een Locker (zo'n ding die ze vooral op Amerikaanse scholen lijken te hebben), er kunnen 300+ CD's in en hij kost 79 euro. En in de deurtjes kan je dan ook nog CD's stoppen zodat je de voorkant van de CD ziet, tikkie decoratief dus.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Welke? Ik moet ook een nieuw briljant en vooral goedkoop cd-rek, maar ik kan niets vinden![]()
Deze? Maar dan zo dat er cd's in deur kunnen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:34 schreef Z het volgende:
[..]
Ik kan de naam even niet terugvinden maar het is een Locker (zo'n ding die ze vooral op Amerikaanse scholen lijken te hebben), er kunnen 300+ CD's in en hij kost 79 euro. En in de deurtjes kan je dan ook nog CD's stoppen zodat je de voorkant van de CD ziet, tikkie decoratief dus.
Ongeveer, maar dan twee meter hoog en 40 cm (oid) breed.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Deze? Maar dan zo dat er cd's in deur kunnen?
[afbeelding]
Dat klinkt wel oke. Maar eens checkenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:23 schreef Z het volgende:
[..]
Ongeveer, maar dan twee meter hoog en 40 cm (oid) breed.
cd's horen niet achter deurtjes. Is het erg als je die gewoon niet monteert?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:34 schreef Z het volgende:
Ik kan de naam even niet terugvinden maar het is een Locker (zo'n ding die ze vooral op Amerikaanse scholen lijken te hebben), er kunnen 300+ CD's in en hij kost 79 euro. En in de deurtjes kan je dan ook nog CD's stoppen zodat je de voorkant van de CD ziet, tikkie decoratief dus.
Nee, die laat je gewoon open staan als ik het concept goed begrepen heb.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:33 schreef ranja het volgende:
[..]
cd's horen niet achter deurtjes. Is het erg als je die gewoon niet monteert?
Makkelijk, er gaan ongeveer 28-30 cd's per verdieping. Hij ziet er wat klein uit op de foto (komt natuurlijk door die kast van een tv waar hij naast staatquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:15 schreef ranja het volgende:
En daar moeten 300 cd's in passen?
Dvd's passen ook.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:22 schreef bigshadow het volgende:
Ik heb een tv kastje wat vol zit, een benno die vol is en nu weer een andere kast met platen, dvd's en sinds kort cd's. Ik kan wel 4 benno's neerzetten, maar ik ben niet zo weg van de kastjes zelf. Als ik met 2 ikea PS een tijd vooruit kan is dat een vooruitgang, kan ik meteen wat kasten dumpen. Wanneer is je open huis Z zodat ik eens goed kan kijken naar je kastje (en je breedbeeld tv!) Kan je er ook dvd's in kwijt? (platen lijkt me een no-go)
quote:Norwegian saxophonisticy tone and liberal use of space and long tones has long been perfect for the ECM sound and, as a result, he is on many recordings for that label, both as a leader and as a sideman. He had won a competition for amateur jazz players back in 1962, leading to his first gigs.
worked steadily in Norway throughout the remainder of the 1960s, usually as a leader but also for four years with George Russell (who was in Scandinavia for a long stretch).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |