Niks nuttig moest er staan.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:45 schreef worldpimber het volgende:![]()
![]()
Trouwens... die kanttekening bij Hollander![]()
![]()
oh, ik dacht je bent ff je gemiste posts aan het inhalenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:49 schreef Worldbeater het volgende:
Wordt ik hier doodgezwegen omdat ik net terug ben uit Cuba?![]()
Kvind ze ook te grootquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde knipperts als jij![]()
![]()
Maar vind ze wel net te groot![]()
ja, want waarom heb jij een andere auto nodig als er een vette lease bak staat?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:49 schreef Worldbeater het volgende:
Wordt ik hier doodgezwegen omdat ik net terug ben uit Cuba?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Doe dan 3 van die grafische kaartenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:36 schreef bvvt het volgende:
[..]
Doe maar stoer hoor
[poser mode]
[afbeelding]
[/poser mode]
Valt me trouwens tegen - slechts 2 HDD's. Waarom niet gelijk 3 en dan in raid 5 werken? (met 2 schijven lukt dat niet - you know)![]()
Inclusief [spam]spywarequote:
Nowayquote:
C&C is meer dan tha bomb - it's the bestquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:34 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Noway
Wat een enorm knake spel vind ik dat zeg....
CS blijft tog egt tha bo0m
maar ik verheug me wel op de nieuwe command&conquer
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:41 schreef bvvt het volgende:
[..]
C&C is meer dan tha bomb - it's the best
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:49 schreef BazzieK het volgende:
Als er hier foto's van mij worden gepost in onderbroek op een parkeerplaats in Assen zijn die nep![]()
![]()
HOE WAS HETquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:49 schreef BazzieK het volgende:
Als er hier foto's van mij worden gepost in onderbroek op een parkeerplaats in Assen zijn die nep![]()
![]()
* Rib-i heeft de woonkamersleutel meegenomenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:54 schreef BazzieK het volgende:
Zou wel foto's willen posten maar we kunnen onze woonkamer niet meer in ivm een deurklinkdingmechanisme dat niet meer werktOndertussen staat de tv, pc en alle lampen nog wel aan
Vaders mag dalijk de halve deur gaan slopen om het te fixen
Die eerstequote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:02 schreef Rib-i het volgende:
BazzieK is erg in trek bij de vrouwtjes met de helm op![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
TataK die trots BazzieK fotografeerd![]()
[afbeelding]
En BazzieK himself![]()
[afbeelding]
![]()
Die heb ik ook nogquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die eersteZiet er goed uit en gaat snel rond op een motor
![]()
Enne vind dat ik er niet eens debiel op sta voor een veranderingAlhoewel zodra TataK foto's gaat posten dat wel verandert
![]()
Zij ging niet snel, jij ging traag. Nuanceverschilletjequote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die eersteZiet er goed uit en gaat snel rond op een motor
![]()
Misschien als ik dalijk wat wakkerder benquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:18 schreef hicham het volgende:
Hola
Tof man, komop met dat verslag BazzieKBen je van WoW afgekicked?
Mwah ze raced normaal gewoon in de SV cup en behoorlijk verdienstelijk geloof ik dus ze reed niet vandaagquote:[..]
Zij ging niet snel, jij ging traag. Nuanceverschilletje
BazzieK heeft ondanks zijn verwoede pogingen te maskeren dat hij in Worldpimber zijn grote voorbeeld ziet toch de verleiding niet kunnen weerstaan om de grindbak in te duiken om hetzelfde gevoel als The General te krijgenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:18 schreef hicham het volgende:
Hola
Tof man, komop met dat verslag BazzieKBen je van WoW afgekicked?
[..]
Zij ging niet snel, jij ging traag. Nuanceverschilletje
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
BazzieK heeft ondanks zijn verwoede pogingen te maskeren dat hij in Worldpimber zijn grote voorbeeld ziet toch de verleiding niet kunnen weerstaan om de grindbak in te duiken om hetzelfde gevoel als The General te krijgen
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij moet vallen met die ZXR van jou, en hard.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:02 schreef Rib-i het volgende:
BazzieK is erg in trek bij de vrouwtjes met de helm op![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
TataK die trots BazzieK fotografeerd![]()
[afbeelding]
En BazzieK himself![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:23 schreef Rib-i het volgende:
Hola [afbeelding]
* Rib-i was ook in Assen als 3e wiel aan de wagen, 5e schaap aan een poot, 2e oog van een cycloop
Was tof![]()
En wat kan die BazzieK eten zeg...
Toen we waren gearriveerd had hij stervens veel honger, niemand had geld bij dus TataK wilt zijn zoon helpen en hakt zijn linker arm af. BazzieK eet alsof zijn leven ervan af hangt...
Na de eerste sessie Had BazzieK weer honger.... TataK hakt zijn rechterarm eraf voor zijn zoon...
Weer eet BazzieK alsof zijn leven ervan af hangt...
Na de 2e sessie hetzelfde verhaal en TataK keek mij aan
Ik moest wel wat langer nadenken....
Na 5 minuten trek ik mijn broek omlaag en BazzieK begint te glunderen![]()
Ik zeg:"BazzieK voor de 3e sessie krijg je pudding!"
![]()
Er is iemand met meer punten dan iedereen, ze kunnen de server niet meer inquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:18 schreef hicham het volgende:
Ben je van WoW afgekicked?
Het verslag van BazzieK moet nog komen, hij weet nu dat Pirelli's kutbanden rotbanden zijn in de regen. De wedstrijdsnelheid voor sommige te snel was. SV650's die ingehaald werden door een enkele Aprilia 125 CCquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
waar haal je het vandaan
....
Vertel ook eigenlijk maar niet![]()
Goed verslag, bij de weg![]()
En toen dacht je; Wat doe ik hier eigenlijk, hoe heeft BazzieK me omgeluldquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:49 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i is pitten![]()
Ik viel tijdens de uitleg over de circuitdag al in slaap![]()
Oh ja, hallo enzoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:09 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Yamaha YZF-R6
2002
bos Superbike exhaust.tiefus herrie alert
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |