Niks nuttig moest er staan.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:45 schreef worldpimber het volgende:![]()
![]()
Trouwens... die kanttekening bij Hollander![]()
![]()
oh, ik dacht je bent ff je gemiste posts aan het inhalenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:49 schreef Worldbeater het volgende:
Wordt ik hier doodgezwegen omdat ik net terug ben uit Cuba?![]()
Kvind ze ook te grootquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde knipperts als jij![]()
![]()
Maar vind ze wel net te groot![]()
ja, want waarom heb jij een andere auto nodig als er een vette lease bak staat?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:49 schreef Worldbeater het volgende:
Wordt ik hier doodgezwegen omdat ik net terug ben uit Cuba?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Doe dan 3 van die grafische kaartenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:36 schreef bvvt het volgende:
[..]
Doe maar stoer hoor
[poser mode]
[afbeelding]
[/poser mode]
Valt me trouwens tegen - slechts 2 HDD's. Waarom niet gelijk 3 en dan in raid 5 werken? (met 2 schijven lukt dat niet - you know)![]()
Inclusief [spam]spywarequote:
Nowayquote:
C&C is meer dan tha bomb - it's the bestquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:34 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Noway
Wat een enorm knake spel vind ik dat zeg....
CS blijft tog egt tha bo0m
maar ik verheug me wel op de nieuwe command&conquer
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:41 schreef bvvt het volgende:
[..]
C&C is meer dan tha bomb - it's the best
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:49 schreef BazzieK het volgende:
Als er hier foto's van mij worden gepost in onderbroek op een parkeerplaats in Assen zijn die nep![]()
![]()
HOE WAS HETquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:49 schreef BazzieK het volgende:
Als er hier foto's van mij worden gepost in onderbroek op een parkeerplaats in Assen zijn die nep![]()
![]()
* Rib-i heeft de woonkamersleutel meegenomenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:54 schreef BazzieK het volgende:
Zou wel foto's willen posten maar we kunnen onze woonkamer niet meer in ivm een deurklinkdingmechanisme dat niet meer werktOndertussen staat de tv, pc en alle lampen nog wel aan
Vaders mag dalijk de halve deur gaan slopen om het te fixen
Die eerstequote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:02 schreef Rib-i het volgende:
BazzieK is erg in trek bij de vrouwtjes met de helm op![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
TataK die trots BazzieK fotografeerd![]()
[afbeelding]
En BazzieK himself![]()
[afbeelding]
![]()
Die heb ik ook nogquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die eersteZiet er goed uit en gaat snel rond op een motor
![]()
Enne vind dat ik er niet eens debiel op sta voor een veranderingAlhoewel zodra TataK foto's gaat posten dat wel verandert
![]()
Zij ging niet snel, jij ging traag. Nuanceverschilletjequote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die eersteZiet er goed uit en gaat snel rond op een motor
![]()
Misschien als ik dalijk wat wakkerder benquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:18 schreef hicham het volgende:
Hola
Tof man, komop met dat verslag BazzieKBen je van WoW afgekicked?
Mwah ze raced normaal gewoon in de SV cup en behoorlijk verdienstelijk geloof ik dus ze reed niet vandaagquote:[..]
Zij ging niet snel, jij ging traag. Nuanceverschilletje
BazzieK heeft ondanks zijn verwoede pogingen te maskeren dat hij in Worldpimber zijn grote voorbeeld ziet toch de verleiding niet kunnen weerstaan om de grindbak in te duiken om hetzelfde gevoel als The General te krijgenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:18 schreef hicham het volgende:
Hola
Tof man, komop met dat verslag BazzieKBen je van WoW afgekicked?
[..]
Zij ging niet snel, jij ging traag. Nuanceverschilletje
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
BazzieK heeft ondanks zijn verwoede pogingen te maskeren dat hij in Worldpimber zijn grote voorbeeld ziet toch de verleiding niet kunnen weerstaan om de grindbak in te duiken om hetzelfde gevoel als The General te krijgen
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij moet vallen met die ZXR van jou, en hard.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:02 schreef Rib-i het volgende:
BazzieK is erg in trek bij de vrouwtjes met de helm op![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
TataK die trots BazzieK fotografeerd![]()
[afbeelding]
En BazzieK himself![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:23 schreef Rib-i het volgende:
Hola [afbeelding]
* Rib-i was ook in Assen als 3e wiel aan de wagen, 5e schaap aan een poot, 2e oog van een cycloop
Was tof![]()
En wat kan die BazzieK eten zeg...
Toen we waren gearriveerd had hij stervens veel honger, niemand had geld bij dus TataK wilt zijn zoon helpen en hakt zijn linker arm af. BazzieK eet alsof zijn leven ervan af hangt...
Na de eerste sessie Had BazzieK weer honger.... TataK hakt zijn rechterarm eraf voor zijn zoon...
Weer eet BazzieK alsof zijn leven ervan af hangt...
Na de 2e sessie hetzelfde verhaal en TataK keek mij aan
Ik moest wel wat langer nadenken....
Na 5 minuten trek ik mijn broek omlaag en BazzieK begint te glunderen![]()
Ik zeg:"BazzieK voor de 3e sessie krijg je pudding!"
![]()
Er is iemand met meer punten dan iedereen, ze kunnen de server niet meer inquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:18 schreef hicham het volgende:
Ben je van WoW afgekicked?
Het verslag van BazzieK moet nog komen, hij weet nu dat Pirelli's kutbanden rotbanden zijn in de regen. De wedstrijdsnelheid voor sommige te snel was. SV650's die ingehaald werden door een enkele Aprilia 125 CCquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
waar haal je het vandaan
....
Vertel ook eigenlijk maar niet![]()
Goed verslag, bij de weg![]()
En toen dacht je; Wat doe ik hier eigenlijk, hoe heeft BazzieK me omgeluldquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:49 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i is pitten![]()
Ik viel tijdens de uitleg over de circuitdag al in slaap![]()
Oh ja, hallo enzoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:09 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Yamaha YZF-R6
2002
bos Superbike exhaust.tiefus herrie alert
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
OMGquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:23 schreef Rib-i het volgende:
Hola [afbeelding]
* Rib-i] was ook in Assen als 3e wiel aan de wagen, 5e schaap aan een poot, 2e oog van een [url=http://www.stilus.nl/cartoons/070.jpg]cycloop[/url
Was tof![]()
En wat kan die BazzieK eten zeg...
Toen we waren gearriveerd had hij stervens veel honger, niemand had geld bij dus TataK wilt zijn zoon helpen en hakt zijn linker arm af. BazzieK eet alsof zijn leven ervan af hangt...
Na de eerste sessie Had BazzieK weer honger.... TataK hakt zijn rechterarm eraf voor zijn zoon...
Weer eet BazzieK alsof zijn leven ervan af hangt...
Na de 2e sessie hetzelfde verhaal en TataK keek mij aan
Ik moest wel wat langer nadenken....
Na 5 minuten trek ik mijn broek omlaag en BazzieK begint te glunderen![]()
Ik zeg:"BazzieK voor de 3e sessie krijg je pudding!"
![]()
Dat is omdat Martie zo kinderachtig triest is dat ie niet tegen een grapje kan en vervolgens ook Rausdouwer meteen uit de OP haalt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:01 schreef hicham het volgende:
Wie heeft Rausdouwer uit de Fok!MC'ers lijst gehaald [afbeelding]
bvvt, zoek dat eens tot op de bodem uit[afbeelding] De Wiki is toch een beetje jouw kindje heH![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik wordt geroepen.![]()
Misschien alleen Fulcrum die zou happen.![]()
![]()
Was dat een goed antwoord? Of moest ik ergens anders op reageren.
Huis in kwestie is alweer verkocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omlooptijd is ongeveer 1 week hier.
Althans, deze prijsklasse dus we zoeken het maar iets hoger.
![]()
Antwoord op de vragen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
Misschien is het ook weleens handig als je eens kritisch naar jezelf kijkt, althans je postgedrag want in het echt ben je gewoon een pussy.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat is omdat Martie zo kinderachtig triest is dat ie niet tegen een grapje kan en vervolgens ook Rausdouwer meteen uit de OP haalt.
Je blijft dit telkens herhalen, maar wat wil je daarmee zeggenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:29 schreef hollander172 het volgende:
Misschien is het ook weleens handig als je eens kritisch naar jezelf kijkt, althans je postgedrag want in het echt ben je gewoon een pussy.![]()
En trouwens, ik zou zo schietlessen willen nemen met jou, gewoon voor de gezelligheid, lijkt me leukquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:29 schreef hollander172 het volgende:
Zullen we samen een assertiviteitscursus doen?Kun je me daarna goed leren schieten.
![]()
Tyf es ff op joh met je verhalen, de mannen zijn nu bezigquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:48 schreef BazzieK het volgende:
Verslagje dan maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan iedereen uitzoeken die op de wiki kanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:01 schreef hicham het volgende:
[..]
En toen dacht je; Wat doe ik hier eigenlijk, hoe heeft BazzieK me omgeluld [afbeelding]
[..]
Oh ja, hallo enzoTwee handen aan het stuur houden he
![]()
Je kunt jezelf via de Wiki aan de OP toevoegenGeldt ook voor Faithy
![]()
Wie heeft Rausdouwer uit de Fok!MC'ers lijst gehaald [afbeelding]
bvvt, zoek dat eens tot op de bodem uit[afbeelding] De Wiki is toch een beetje jouw kindje heH![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tyf es ff op joh met je verhalen, de mannen zijn nu bezigFoto's komen later als ik mezelf naar beneden kan slepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn enige talent, slap lullenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:55 schreef hicham het volgende:
Damnz Bazziek, jij kan goed verhalen vertellen![]()
Vermakelijk om te lezen
Ja, het staat hierquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:53 schreef bvvt het volgende:
Dat kan iedereen uitzoeken die op de wiki kan
Uhm tja uhm tja uhm.......quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:57 schreef worldpimber het volgende:
Waarom was je trouwens niet op de megameet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan niet en dat gebeurt nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:58 schreef TataK het volgende:
Wie vertelt me even hoe ik een foto van Bazziek in zijn onderbroek op het forum kan plaatsen?(ik ben al wat ouder en kan die moderne technieken natuurlijk niet meer zo volgen!).
![]()
![]()
Stuur maar naar het adres in mijn profielquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:58 schreef TataK het volgende:
Wie vertelt me even hoe ik een foto van Bazziek in zijn onderbroek op het forum kan plaatsen?(ik ben al wat ouder en kan die moderne technieken natuurlijk niet meer zo volgen!).
![]()
![]()
, zorg ik ervoor dat het online komt te staan
Mailen naar phatzak@gmail.com.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:58 schreef TataK het volgende:
![]()
![]()
Beetje lichtgeraakt?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:38 schreef worldpimber het volgende:
Je blijft dit telkens herhalen
Nee dat doe je niet en dat weet je. Je gaat uit van een zwaktegebod en van iemand die toch aan een redelijke opleiding bezig is verwacht ik iets meer diepgang maar dat heb je gewoon niet. Misschien ben je boven je niveau bezig of ben je totaal afgestompt maar diepgang is iets dat jou totaal niet verweten kan worden.quote:Tegen Makster, Rib-I, Pepijn en BazzieK maak ik ook gewoon groffe grappen en die zijn op z'n tijd net zo grof terug, maar Martie vat dit meteen op als een serieuze aanval op zijn 50-jarige persoonlijkheid.
Die link sloeg niet op jouw reactie, dat was een verwijzing voor mensen die verstand hebben van Wikipedia...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:01 schreef TataK het volgende:
Hé Worldpimber, als je me echt overstuur wilt hebben dan moet je me die link niet geven.Ik zie alleen maar een hoop abracadabra (voor mij althans). Is er nog iemand die het in gewoon Hollands kan vertellen?
![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:04 schreef TataK het volgende:
Uploaden naar een site en dan een link plaatsen sucks. Dan maar geen Bazziek in zijn onderbroek![]()
![]()
Is een lange en enerverende dag geweest zo te lezen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:48 schreef BazzieK het volgende:
Verslagje dan maar.
[..]
erg lang en saai verhaal![]()
[..]
Zal vast wat vergeten zijn maarja, sue me![]()
Yeah right.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:41 schreef worldpimber het volgende:
En trouwens, ik zou zo schietlessen willen nemen met jou, gewoon voor de gezelligheid, lijkt me leuk![]()
![]()
Yeah right.quote:Maar de waarheid is gewoon dat er op schietscholen en andere shizzle gewoon keiharde racisten rondlopen en daar ga ik me simpelweg niet tussen begeven. En kom me niet vertellen dat dit niet waar is, want dit heb ik uit 1ste hand
Zegt hij die snakt naar een nostalgisch hapje van Rietvaerder...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Verzin eens iets nieuws ofzo.![]()
Je hoeft nu niet alles op pimber af te schuiven. Mercy heeft zo nu en dan wat rare karaktertrekjesquote:Martie en ik stellen ons tenminste kwetsbaar op, iets dat jou volledig vreemd is en waar je oh zo graag misbruik van wil maken met domme oneliners, makkelijke inkoppers en stupide opmerkingen.
Dat is nu jouw probleem met discussiëren, je pretendeerd altijd te weten wat een ander denkt of schuift die gevoelens in diegene z'n schoenen. Nee, ik was helemaal niet lichtgeraakt, ik reageer gewoon op je, maar netzoals je reactie op de schietclubreactie van mij weet jij heel goed wat een ander denkt. Je reageert niet inhoudelijk, maar reageert op hetgeen waarvan jij denkt dat ik denk, wat overigens vaak niet kloptquote:
Ik ben online een lul ja, maar niet onder dit account. Daarmee klaar, tegenover Martie heb ik nooit bewust afgezeken. Hooguit grapjes zitten maken. Het moment dat ie zogenaamd vertrok dan wel begon te negeren was nota bene toen IK kwaad werd omdat hij voor de zoveelste keer kawa zat te kraken.quote:Je bent online gewoon een lul en dat weet je zelf ook best.Maakt mij niet uit maar het valt wel op dat je constant dezelfde mensen moet hebben, ik hap, Martie hapt en dat weet je. Verzin eens iets nieuws ofzo.
![]()
Dames kom op nouquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat is nu jouw probleem met discussiëren, je pretendeerd altijd te weten wat een ander denkt of schuift die gevoelens in diegene z'n schoenen. Nee, ik was helemaal niet lichtgeraakt, ik reageer gewoon op je, maar netzoals je reactie op de schietclubreactie van mij weet jij heel goed wat een ander denkt. Je reageert niet inhoudelijk, maar reageert op hetgeen waarvan jij denkt dat ik denk, wat overigens vaak niet klopt
[..]
Ik ben online een lul ja, maar niet onder dit account. Daarmee klaar, tegenover Martie heb ik nooit bewust afgezeken. Hooguit grapjes zitten maken. Het moment dat ie zogenaamd vertrok dan wel begon te negeren was nota bene toen IK kwaad werd omdat hij voor de zoveelste keer kawa zat te kraken.![]()
Ik heb weleens of misschien vaak als je dat graag wil horen kritiek geleverd, maar ook niet kwaad bedoelt. En daar ben ik ook mee gaan minderen toen ik merkte dat Martie daar totaal niet tegen bestand was.Ik heb helemaal niets tegen Martie, maar hoe langer ie stil bleef heb ik wel vaker een kleine kanttekening dan wel opmerking richting hem geplaatst (bijvoorbeeld ergens gepost dat Martie een ex-fokmc lid was met wat winks om een reactie uit te lokken, maar die reactie van hem was het verwijderen van zichzelf uit de fokmc lijst
)
De enige waar ik echt bewust op heb gezeken ben jij inderdaad, het grappige is nu echter dat ik je na de meet wel een OK persoon vond, en nu nog steeds. Grappig mannetje, destijds was ik je grote verhalen en nooit op meets komen dagen gewoon werkelijk helemaal zat.Maar ondanks dat ik je OK vind en daarom best zou willen schieten met je ervaar jij dat kennelijk anders. Best appart
tis geen theekransjequote:
Die eerste hand is mijn baas cq goede vriendquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:12 schreef hollander172 het volgende:
Ik ben benieuwd naar die "eerste hand", doe eens een profieltje/linkje/username geven ofzo.![]()
Laat me raden, je had inene wel de energie om naar beneden te rennen en het uit zijn hoofd te praten.quote:
Nee, hij kant het gewoon echt nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Laat me raden, je had inene wel de energie om naar beneden te rennen en het uit zijn hoofd te praten.![]()
Lees eens wat oude topics door, ergens tussen deeltje 0 en 200 ofzo, niks nieuws onder de horizonquote:
Zouden ze de deur al open hebben gekregen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Laat me raden, je had inene wel de energie om naar beneden te rennen en het uit zijn hoofd te praten.![]()
Dat wel, hij mag alleen niet meer dichtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Zouden ze de deur al open hebben gekregen?Slaap zacht
![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:41 schreef Worldbeater het volgende:
En dat was dus duidelijk geen internet gebler op veilige afstand.
Ik had eerst nog gedacht om er via de overkant van de straat omheen te lopen, maar dat leek mij vrij laf, dus waarom inplaats van alleen er langs lopen niet gelijk het zaakje sussen.![]()
Tja....... zie eerst drie mensen uit een cafe komen, nageschreeuwd worden door iemand in het cafe.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:09 schreef worldpimber het volgende:
Wat weet je dat weer mooi samen te vatten. Maar voor hetzelfde geld had je foto in het midden van 100 theelichtjes gestaan en eindigde er de week erop een stille tocht tussen de bloemen op die locatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ik het inderdaad nog een keer zou doen weet ik ook niet.![]()
Heb inmiddels wel een beter babbelscenario bedacht.![]()
(het slachtoffer is het niet waard om je druk over te maken, dus hou maar op, gaan we een biertje drinken)
Pimber stylequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 04:00 schreef Worldbeater het volgende:
Na een paar honderd meter zag ik het slachtoffer in de verte om de hoek, en die had ruzie met zijn vriendin en vriend.
Hij zou wel even een kogel door de aanvaller zijn hoofd jagen.
Ineens had hij weer bravoure.![]()
![]()
Thxquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:25 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh [afbeelding]
@ BazzieK
Succes met je 2e gesprek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |