quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
(...)
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Op dit soort momenten ontleed ik zuurstof dmv elektrolyse uit mijn waterhoofd.![]()
Vreemd darmenstelselquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:10 schreef koffiekoekje het volgende:
fipo
[afbeelding]
aldus google over diversion...![]()
Daar is over nagedacht.. Het grappige is ook dat juist door dingen als goedkope webcams en goedkope computerzooi in het algemeen hobbyisten thuis ook kunnen experimenteren met het ontwikkelen van dit soort dingen. En 99 van de 100 mislukken, maar die paar die erdoor komen leveren dit soort spul op.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:39 schreef bvvt het volgende:
Erg leuk presentatie visualisatie tooltje
hey, ik heb em zonder al dat wit....quote:
Toffe shitquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:39 schreef bvvt het volgende:
Erg leuk presentatie visualisatie tooltje
En is nog sneller ookquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:49 schreef bvvt het volgende:
[..]
hey, ik heb em zonder al dat wit....
[afbeelding]
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:21 schreef hollander172 het volgende:
Woei!Na dik 7,5 jaar heeft mijn broertje eindelijk zijn strijd moeten staken. Net leuke post van de notaris en advocaten gehad.
Money transfer in progress....
![]()
Eindelijk ben ik van die lul en het gezeik verlost.![]()
![]()
* hollander172 gaat maar eens lekker de bloemetjes buiten zetten vandaag.![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:21 schreef hollander172 het volgende:
Woei!Na dik 7,5 jaar heeft mijn broertje eindelijk zijn strijd moeten staken. Net leuke post van de notaris en advocaten gehad.
![]()
![]()
![]()
Toen ik de eerste zin las dacht ik dat broerlief aan een slopende ziekte was overleden, maar volgens mij valt dat wel mee als ik zo de rest leesquote:
Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:47 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Toen ik de eerste zin las dacht ik dat broerlief aan een slopende ziekte was overleden, maar volgens mij valt dat wel mee als ik zo de rest lees
Horen enzo!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:45 schreef Snelwagen het volgende:
Mn nieuwe uitlaatje zit dr onder, bruut geluidje
![]()
3 mensen:quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:21 schreef hollander172 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik kan wel een filmpje met mn mobiel makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |