Zit er ook over te twijfelen, maar ik vind het wel erg duur worden voor een expansion...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:14 schreef Sitethief het volgende:
Ik heb de collector ge preorderd, vond ik wel leuk,.
Of je speelt de betaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:05 schreef Takje het volgende:
Ik kan niet meer wachten. Dynabyte geeft nu 1 december aan (was 16 november).
Nee dank je, ik wil noob zijn als ik voor 't eerst TBC ga spelen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:33 schreef Miiso het volgende:
[..]
Of je speelt de beta(als je geluk heb zoals mijzelf)
Oude instances blijven hetzelfde, alleen de nieuwe in TBC worden max 25 manquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:48 schreef Mauro het volgende:
Nou dat wordt leuk dan.....
25 man ipv 40 man als je eigenlijk net bent begonnen aan die instances..... Kun je eerst een paar levels erbij gaan grinden voordat je weer terug kunt..
Zucht.
Of gaan ze de instances dan makkelijker maken?
10 a 15 man moet gaan lukken idd, als ze nu al met 4 man Onyxia aankunnen...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:54 schreef Elikian het volgende:
Zoals Tain al zegt, MC/BWL/AQ40 blijven 40 man inderdaad. Dus dat is geen probleem.
Men schat dat ze op lvl 70 met 15 man gedaan kunnen worden.
Hehehe ... de grootste hekel heb ik aan die whelp minions in de suppression rooms voor Broodlorg ... errug verwarrend op zijn minstquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:36 schreef Mauro het volgende:
Idd.. collector ge-pre-ordered.
Alleen vanwege de pet
Ja, maar dat zijn de ubergeared en uberpractised mensen, niet de normale casual playersquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:00 schreef Tain het volgende:
[..]
10 a 15 man moet gaan lukken idd, als ze nu al met 4 man Onyxia aankunnen...
3 whelplings (dark, emerald, green), stuk of wat katten, worg, spin, slangen, prairiehondje, jubling, sprite darter(?), kip, konijn, kikkers!!!, papegaaien, uilen, kakkerlak, geen idee meerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:02 schreef Elikian het volgende:
[..]
Hehehe ... de grootste hekel heb ik aan die whelp minions in de suppression rooms voor Broodlorg ... errug verwarrend op zijn minst
Als je daar als mage je AoE mana staat te verspillen omdat je nog een whelp ziet is dat geen succes. Ik vraag ook gewoon of mensen ze daar weg willen halen :-)
De enige minion waar ik voor ga is die van de Exalted met Timbermaw... lijkt me wel cool om te hebben
Ik heb alleen een Panda Cub, vind ik wel genoeg eigenlijkquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:07 schreef Mauro het volgende:
[..]
3 whelplings (dark, emerald, green), stuk of wat katten, worg, spin, slangen, prairiehondje, jubling, sprite darter(?), kip, konijn, kikkers!!!, papegaaien, uilen, kakkerlak, geen idee meer
4 man??? ik heb alleen 8 man gezien Ooquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:00 schreef Tain het volgende:
[..]
10 a 15 man moet gaan lukken idd, als ze nu al met 4 man Onyxia aankunnen...
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:21 schreef koffiegast het volgende:
[..]
4 man??? ik heb alleen 8 man gezien Oo
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:31 schreef Takje het volgende:
http://warcraftmovies.com/stream.php?id=29376
Insane?
Mijn kaak viel op de grond,quote:
ze hebben bij ons Azuregos met z'n 6en gedaanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:21 schreef koffiegast het volgende:
[..]
4 man??? ik heb alleen 8 man gezien Oo
Das ook wel de makkelijkste draak.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:27 schreef Fratz het volgende:
[..]
ze hebben bij ons Azuregos met z'n 6en gedaan
maar als je zeer weinig mensen hebt....dan moet je wel 6 ongeveer hebben, of jemoet ervoor zorgen dat een rogue andere kant tankt.... en dan duurt het eeuwig lang + adds everywhere...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:26 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Das ook wel de makkelijkste draak.
Of ik moet weer een shitlading thorium en dense stones hebben als ik crystals ben wezen farmen, dan maak ik thorium shells en trade die dan voor arrows (wtf is dat trouwens, ze hadden ALLANG een schematic voor thorium headed arrows moeten maken, dat traden is echt lame gewoon).quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:05 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook altijd, AV arrows zijn 6g voor een volle quiver...
[..]
nou dat wordt leuk pvpen dan
inderdaad geiv bigger bags!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:41 schreef Migwi het volgende:
[..]
Of ik moet weer een shitlading thorium en dense stones hebben als ik crystals ben wezen farmen, dan maak ik thorium shells en trade die dan voor arrows (wtf is dat trouwens, ze hadden ALLANG een schematic voor thorium headed arrows moeten maken, dat traden is echt lame gewoon).
En hmz, ben benieuwd hoeveel mensen nog MC/BWL/AQ/Naxx gaan doen na de expansion, aangezien je op lvl 65 blijkbaar al betere gear hebt dan dat we nu hebben.
Hoop maar dat er grotere bags zijn dan die 22 slots, want wil m'n sets wel allemaal bewaren en nog in staat zijn om een crap load aan reagents op te slaan. Bank alts zijn handig, maar zo'n gedoe![]()
Bank karakter?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:00 schreef Fratz het volgende:
[..]
inderdaad geiv bigger bags!
wordt er helemaal gek van dat ik constant mail loop te versturen naar mijn alts omdat ik geen bagspace heb..
......quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:07 schreef DarkManta het volgende:
Ben benieuwd of je als lvl 60 zijnde gewoon door kunt lvl-en naar 70 of dat je opnieuw moet beginnen. Ik denk dat eerste....
Damn ik zie het al, jij bent de WoW-expert. Ik zal je straks een vragenlijst opsturen.quote:
iedereen begint met een nieuwe random char, alle chars worden namelijk gewist, net zoals in de vroege beta dat uiteraard altijd gepaard ging met een groot slagveld met demonen en dergelijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:07 schreef DarkManta het volgende:
Ben benieuwd of je als lvl 60 zijnde gewoon door kunt lvl-en naar 70 of dat je opnieuw moet beginnen. Ik denk dat eerste....
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:25 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Damn ik zie het al, jij bent de WoW-expert. Ik zal je straks een vragenlijst opsturen.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:41 schreef koffiegast het volgende:
[..]
iedereen begint met een nieuwe random char, alle chars worden namelijk gewist, net zoals in de vroege beta dat uiteraard altijd gepaard ging met een groot slagveld met demonen en dergelijk.
uiteraard klik je 'create new character' en is er een nieuwe functie te vinden:
"Randomize"
geen uitbundige mogelijkheid gaat deze randomize functie te boven!
uiteraard wilt blizzard ook enige systematie aanhouden, dus als je op een night elf hunter uitrolt zal de naam zich automatisch aanpassen naar Legolas#.
Kijk dit zijn nu de antwoorden waar ik op wacht, deze snapt het.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:41 schreef koffiegast het volgende:
[..]
iedereen begint met een nieuwe random char, alle chars worden namelijk gewist, net zoals in de vroege beta dat uiteraard altijd gepaard ging met een groot slagveld met demonen en dergelijk.
uiteraard klik je 'create new character' en is er een nieuwe functie te vinden:
"Randomize"
geen uitbundige mogelijkheid gaat deze randomize functie te boven!
uiteraard wilt blizzard ook enige systematie aanhouden, dus als je op een night elf hunter uitrolt zal de naam zich automatisch aanpassen naar Legolas#.
ik heb 1 eigen bank char. daarnaast ben ik guild alchemist. heb i banker met alleen maar pots, 1 met alleen maar herbs en 1 met alleen maar oils >.<quote:
Dixons misschien? of Dynabyte?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:48 schreef MaxPowered het volgende:
Hoi,
Ik wil van de nieuwe addon The Burning Crusade de collectors' edtion hebben.
Nu wilde ik pre-orderen op bol.com, maar daar zijn ze allemaal uitverkocht.
Weet iemand nog een plek waar ik kan pre-orderen?
BvD
m@x
Ja vreemd die 10 gig. Ben bang dat het 10 gig extra is, aangezien ze het cursief hebben gedrukt. Ik zit nu op 5 gig voor wow, dus + die 10 is 15 gigabyte voor een spel! En dat op een schijfje van 40 gb...zucht.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:41 schreef Ronalld het volgende:
Zelfde volgens mij, schrok wel van die 10gig. o.0 Is dat nog 10gb meer dan WoW of is dat 10gb inclusief WoW? Vandaag level 23 @ Gnome Lock @ Alonsus.Warlocks zijn te imba. o.o
jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:47 schreef Borreke het volgende:
Ik heb een vraagje. Omdat in mijn stunlock serie blinding vaak voorkomt gebruik ik dit nogal vaak. Alleen nu is het probleem dat ik deze reagent (fadeleaf) niet zelf kan plukken maar moet kopen (wat nog vrij duur is ook). Is het aan te raden dat ik mn profession verander naar herbalism? (heb nu skinning / mining). En is het dan lastig om fadeleaf te vinden ?
Kijk, en daarom moet je minstens één lvl 60 alt hebben die dingen kan maken/gatheren voor je main charquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:47 schreef Borreke het volgende:
Ik heb een vraagje. Omdat in mijn stunlock serie blinding vaak voorkomt gebruik ik dit nogal vaak. Alleen nu is het probleem dat ik deze reagent (fadeleaf) niet zelf kan plukken maar moet kopen (wat nog vrij duur is ook). Is het aan te raden dat ik mn profession verander naar herbalism? (heb nu skinning / mining). En is het dan lastig om fadeleaf te vinden ?
Yup.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:40 schreef muhahaha het volgende:
@Migwi
Idd een slimme manier om van de cooldowns in de proffessions gebruik te maken.
klikkerdeklikquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:34 schreef MaxPowered het volgende:
Een korte vraag; Ik heb een alliance character, lvl 48, en zoek goede area’s waar ik de volgende 5 lvl’s quests kan uitvoeren. Kan iemand adviseren waar ik moet zijn?
thx,
m@x
Dat was serieus??quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:07 schreef DarkManta het volgende:
of dat je opnieuw moet beginnen.
Ja eh wat moet jou mage daarmee,quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:06 schreef Rann het volgende:
khoop et niet.....
Opzich zou et wle vet zijnmass rus, zones flooded, AH overpriced!!
Bij ons was in het begni foror compendium 600-700g
nu 2000 :/
Interessequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:16 schreef Judah het volgende:
Ik heb mijn account (hunter met tier3) onlangs verkocht, maar heb nog wel een gamecard-code voor 3 maanden liggen. Iemand interesse? Doe er niets mee (aangezien ik ook m'n WoW-installatie cd's in de container heb geflikkerd).
Zit op m'n werk hier.....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:20 schreef Judah het volgende:
Voeg me even op msn toe, dan geef ik 'm door en dan mag je daarna mij weer uit je lijst knikkeren![]()
Nope, ze wilen alleen checken of je een CC hebt, ze halen er niks af hoor,quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:16 schreef jorienvdherik het volgende:
nu vakantie, wil ik die 10 free dagen trial proberen
maar dan maak ik een account aan en moet ik nog betalen ?
Dat is ff snel geregeld!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:20 schreef Judah het volgende:
Voeg me even op msn toe, dan geef ik 'm door en dan mag je daarna mij weer uit je lijst knikkeren![]()
Nee, is puur voor hun database systeem, je betaalt niks.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:16 schreef jorienvdherik het volgende:
nu vakantie, wil ik die 10 free dagen trial proberen
maar dan maak ik een account aan en moet ik nog betalen ?
Hangt er helemaal vanaf wat je wil?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:21 schreef Ericjuh het volgende:
was vandaag mijn kamer aan het opruimen en zag een oude cd bon liggen.. heb ik wow voor gekocht!! ff testen wat nu precies de rage is!
maar goed.. waar moet ik in het begin op letten en wat raden jullie mij aan?
welke race is mooi om te beginnen?
Duurt idd lang hoor, en daarna de laatste patch/update nogquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:31 schreef Ericjuh het volgende:
mmm in diablo 2 speelde ik altijd de barbarian... maar later kwam ik d'r toch altijd achter dat spells enz toch veel cooler waren.. dus misschien een combi tussen close combat en afstand..
enige verschil tussen pvp en pve is dat je bij de ene elkaar niet kunt afmaken en bij de andere wel?
[edit]
wat duurd die installatie toch fucking lang! (of ligt het weer aan mij, want normaal heb ik d'r geen last van!)
een druidquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:31 schreef Ericjuh het volgende:
mmm in diablo 2 speelde ik altijd de barbarian... maar later kwam ik d'r toch altijd achter dat spells enz toch veel cooler waren.. dus misschien een combi tussen close combat en afstand..
enige verschil tussen pvp en pve is dat je bij de ene elkaar niet kunt afmaken en bij de andere wel?
[edit]
wat duurd die installatie toch fucking lang! (of ligt het weer aan mij, want normaal heb ik d'r geen last van!)
Het enige verschil tussen pvp en pve servers is dat je op pvp servers gebieden hebt waar pvp automatisch aan wordt gezet, zogenaamde contested territories en je pvp automatisch aangaat als je in een gebied komt wat gecontroleerd wordt door de andere partij.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:31 schreef Ericjuh het volgende:
[edit]
Gewoon lekker alles uitproberen. En als je het leuk vindt, koop je de Burning Crusade expansion en begin je opnieuw op een nieuwe server. Dan is alles en iedereen om je heen hetzelfde level en zit in het zelfde schuitje.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:21 schreef Ericjuh het volgende:
was vandaag mijn kamer aan het opruimen en zag een oude cd bon liggen.. heb ik wow voor gekocht!! ff testen wat nu precies de rage is!
maar goed.. waar moet ik in het begin op letten en wat raden jullie mij aan?
welke race is mooi om te beginnen?
Blijven proberen. Die WoW installatie is echt waanzinnig KUT. Ik moest hem soms ook 4x achter elkaar installeren voordat hij eens NIET halverwege ergens blijft hangen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:34 schreef Ericjuh het volgende:
zow.. dat wow verhaal is wel heeeeeel erg kort..
kom niet verder dan de installatiedisk 4nahh ja.. maandag maar ff teruggaan!
Je kunt hem zelfs legaal downloaden van blizzard site zelfquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:44 schreef Ericjuh het volgende:
mmm + 2x foute install.. gaat weer 1 1/2 uur van mijn leven! snap nu waarom mensen zoveel tijd in wow steken! de installatie is al een uitdaging!
probeer zondag er wel een image van te maken en anders download ik hem wel ff illegaal ergens vandaag.. gaat toch om de serial toch?
Ohw dat wist ik niet eens.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:55 schreef Mauro het volgende:
Je kunt hem zelfs legaal downloaden van blizzard site zelf
Dan is het wel een trail maar je kunt er normaal mee spelen als je jezelf registreert
Als die pally het meeste DKP had dan doe je er niets aan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:13 schreef Elikian het volgende:
OMG! Nerf de Mage/Warlock class leaders die geen ballen durven te maken.
Het is absoluut een heel goeie trinket voor Pallies, maar Neltharion's Tear moet toch echt naar een Lock/Mage gaan :S.
Mooi gezegd maar als je een free bid system hebt is dit toch gewoon eerlijk? Zoniet dan hebben je lock/mages wss. niet erop geboden wat imo dom is tenzij ze ze al hebben natuurijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:13 schreef Elikian het volgende:
Het is absoluut een heel goeie trinket voor Pallies, maar Neltharion's Tear moet toch echt naar een Lock/Mage gaan :S.
wat een onzin en priests mogen er zeker ook niet op bieden?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:13 schreef Elikian het volgende:
Laat ik het zo zeggen... Het is het beste trinket in-game voor een lock of mage en ik heb een hunch dat de mijne wordt vervangen ergens als ik lvl 70 ben ofzo. Als die Paladin hem nam over een ~ equal attendancy mage. (90 % ofzo), zou ik dat nogal krom vinden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:32 schreef Tain het volgende:
[..]
wat een onzin en priests mogen er zeker ook niet op bieden?
watvoor mongolen heb je wel niet zoal in de wereld, dat soort mensen moeten never nooit RL worden... treurig genoeg dat er veel guilds zijn met zulke apen en na tijdenlang alles goed gegaan te zijn, opeens de meest belachelijke dingen werden bedacht. Weet nog goed hoe shamans alleen maar uiteindelijk op hun eigen tier 1 en tier 2 mochten bieden en verder niets.... leijersquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen... Het is het beste trinket in-game voor een lock of mage en ik heb een hunch dat de mijne wordt vervangen ergens als ik lvl 70 ben ofzo. Als die Paladin hem nam over een ~ equal attendancy mage. (90 % ofzo), zou ik dat nogal krom vinden.
Nu moet ik niets zeggen, want onze RL heeft dit bijna priest prio gemaakt toen we de priests met hitgear aan het equippen waren... God, wat was ik pissed.
Iedereen wil zijn char zo goed mogelijk equipen en als je als paladin dat item goed kan gebruiken dan is het zijn goed recht om mee te mogen bieden. Vind het echt zo belachelijk dat items class-gebonden worden gemaakt, terwijl ze dat ingame niet zijnquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen... Het is het beste trinket in-game voor een lock of mage en ik heb een hunch dat de mijne wordt vervangen ergens als ik lvl 70 ben ofzo. Als die Paladin hem nam over een ~ equal attendancy mage. (90 % ofzo), zou ik dat nogal krom vinden.
Nu moet ik niets zeggen, want onze RL heeft dit bijna priest prio gemaakt toen we de priests met hitgear aan het equippen waren... God, wat was ik pissed.
Vind 't wel een beetje aan 't item liggen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Iedereen wil zijn char zo goed mogelijk equipen en als je als paladin dat item goed kan gebruiken dan is het zijn goed recht om mee te mogen bieden. Vind het echt zo belachelijk dat items class-gebonden worden gemaakt, terwijl ze dat ingame niet zijn
Precies, dat was de reden. Hij heeft de dkp, en hij wil hem, dus hij krijgt het. De regels zijn wat dat betreft wel duidelijk. Maar de mages en locks waren wel 'teleurgesteld' (laat ik het netjes zeggen)... het was de eerste Tear die voor ons droptequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als die pally het meeste DKP had dan doe je er niets aan.
Tja, DKP is toch wel een eerlijk systeem nietwaar, wie het meest ervoor over heeft krijgt het.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:58 schreef Migwi het volgende:
Leuk he? Cross class items?
Bij ons is er laatst een Warrior weggegaan omdat voor de 2e keer Hatchet of Sundered Bone dropte en 't weer naar een Hunter ging. God, wat een jankkind zeg. Hunter channel lag helemaal dubbel
Mja, maar de hatchet is het, gezien de dps die er ook op zit, het niet echt waard. Het is een 8 AP upgrade van de ZG dagger, maar een warrior heeft er gewoon meer aan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:58 schreef Migwi het volgende:
Leuk he? Cross class items?
Bij ons is er laatst een Warrior weggegaan omdat voor de 2e keer Hatchet of Sundered Bone dropte en 't weer naar een Hunter ging. God, wat een jankkind zeg. Hunter channel lag helemaal dubbel
Ja, sure. Maar na 1.5 jaar weet je ook wel dat Warriors alles claimenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:08 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Mja, maar de hatchet is het, gezien de dps die er ook op zit, het niet echt waard. Het is een 8 AP upgrade van de ZG dagger, maar een warrior heeft er gewoon meer aan.
Ik zou er zelf niet mee zitten, maar er is wel iets als common sense dat mensen moeten hebben voor een open DKP systeem
Bij ons is het juist andersomquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:38 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, sure. Maar na 1.5 jaar weet je ook wel dat Warriors alles claimen![]()
Het is een stat wapen voor ons. Maar, het is wel end of the line voor Hunters en Warriors gebruiken 'm alleen als placeholder. Het was ook de enige Warrior die 'm wilde. We hebben 1 Warrior in de Guild die met ons systeem alles kan looten wat hij wilt voordat de anderen ook maar een kans maken om iets te looten (fijn joh, NDKP-systeem, NOT) en die heeft er 2x niet naar om gekeken. Die zal wel gaan voor ehm, Gressil of weet ik veel wat.
Kortom, Gingerminger is gewoon een jankerd![]()
Ja, maar dat komt door jullie systeem. Als jullie ook fixed prices zouden hebben, ik ga er trouwens vanuit dat 't nog steeds bidding is bij jullie, dan zouden de Hunters 'm ook gewoon over Warriors nemen aangezien ze toch net zoveel er voor zouden moeten betalen. Het is inderdaad een kleine upgrade voor Hunters en als wij ook een bidding systeem hadden zou ik 't ook eerst naar de Warriors laten gaan voor veel DKP en daarna voor de minimum prijs er zelf mee vandoor gaanquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:41 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Bij ons is het juist andersom
Hunters willen het best hebben, maar om nou veel dkp eraan te besteden vinden ze ook weer niks. Terwijl onze fury warriors hier toch wel redelijk wat aan uitgeven (ik bedoel, 65 dps als 1h is toch best leuk, met ook nog leuke equip ook). Hierdoor hebben nu 3 of 4 warriors het wapen bij ons, en nog geen hunter.
Volgens mij onder de derde cd of iets dergelijksquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:35 schreef maxamius het volgende:
goedendag,
maar op het doosje staat dat de eerste maand gratis is.
maar toch moet ik die code invoeren en ik zie die code er niet bijzitten in het doosje.
zou iemand mij aub kunnen helpen.
bij voorbaad dank.
Je moet een gamecard kopen en die code invoeren, dan is je eerste maand gratis en de daaropvolgende 2 maanden betaal je met die gamecard, of je moet een CC nummer invoeren, dan kun je spelen en wordt pas na die eerste maand geld afgeschreven.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:35 schreef maxamius het volgende:
goedendag,
ik zit met een probleem.
ik heb dus gisteren toch maar ook WoW gekocht.
nu heb ik dus alles geinstalleerd op me pc en wil ik me dus registeren.
tot zo ver ging het dus goed.
toen moest ik als eerst de voorwaarden accepteren toen me serial invoeren.
dit ging allemaal perfect. toen moest ik me persoonlijke gegevens invoeren dit ging ook prima.
maar toen moest ik invullen hoe ik ging betalen.
nou dit zou ik via die game cards gaan doen. maar toen ik hier op klikte moest ik dus ook meteen die code invoeren.
maar op het doosje staat dat de eerste maand gratis is.
maar toch moet ik die code invoeren en ik zie die code er niet bijzitten in het doosje.
zou iemand mij aub kunnen helpen.
bij voorbaad dank.
Alles heeft voor en nadelen. DKP heeft het voordeel dat het uiteindelijk meer oplevert voor het guild, omdat de mensen die heel actief zijn, en dus ook aanwezig bij alle wipesessies/bosstraining, de goeie items eerst krijgen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:06 schreef Enchanter het volgende:
DKP![]()
Het was met Everquest al een baggersysteem en met WoW nog steeds![]()
Met DaoC hadden gewoon lekker rollen ,je moets wel minimaal 5 raids hebben gedaan voordat je voor een ander item mag rollen nadat je wat gewonnen heb.
Perfect systeem , ook eerlijk tegenover mensen die wel een gewoon leven hebben![]()
Ik vind dat er nog steeds iets aan het systeem moet worden gedaan (niet dat ik het nog speel maar goed)quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:30 schreef Migwi het volgende:
DKP > rollen hoor.
En ik was eerst onwijs tegen DKP
Kansen he...quote:
Ik zit er ook weer aan te denken om te beginnen met spelen!quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:35 schreef XrAiDeN het volgende:
Lekker zeg, na een pauze van 3 maanden weer eens zin om te gaan spelen. Drie keer mijn creditcardnummer ingevoerd maar hij accepteerde hem niet, account geblokkeerd voor 24 uur.
Dan moet je ook op het 0-buurtje spelen, anders win je natuurlijk nooitquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:38 schreef McGilles het volgende:
[..]
Kansen he...
Ik haat kansen en kansspelenTijdje geleden nog zo 100 euro verloren aan de roulette, bah
Alsof mensen die laten we zeggen maar 1 keer per week naar een raid kunnen , expres de wipesessier ontlopen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:13 schreef Elikian het volgende:
[..]
Alles heeft voor en nadelen. DKP heeft het voordeel dat het uiteindelijk meer oplevert voor het guild, omdat de mensen die heel actief zijn, en dus ook aanwezig bij alle wipesessies/bosstraining, de goeie items eerst krijgen.
Nooouuuu...quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Alsof mensen die laten we zeggen maar 1 keer per week naar een raid kunnen , expres de wipesessier ontlopen.
Beetje gek dat je het vreemd vindt dat mensen die minder raiden minder krijgen. Als ik minder werk dan andere mensen, ga ik toch ook niet klagen dat ik minder spullen kan kopen? Hetzelfde met DKP. Je krijgt iets voor je moeite, en je kunt met datgene dat je krijgt dingen kopen. En hoeveel het kost hangt natuurlijk af van hoeveel 'moeite'(indirect) mensen er voor over hebben.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Alsof mensen die laten we zeggen maar 1 keer per week naar een raid kunnen , expres de wipesessier ontlopen.
Nee , geef mij maar het systeem wat 'we' bij DaoC hadden. Actievere spelers hadden daar toch wel meer kans op loot dan minder actieve spelers , maar de minder actieve spelers hadden iig kans op loot itt DKP systeem.
Maar nogmaals een perfect lootsysteem bestaat niet![]()
Ik zeg toch ook niet , dat iedereen maar kan looten wanneer hij/zij maar wil.quote:Op maandag 23 oktober 2006 07:13 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Beetje gek dat je het vreemd vindt dat mensen die minder raiden minder krijgen. Als ik minder werk dan andere mensen, ga ik toch ook niet klagen dat ik minder spullen kan kopen? Hetzelfde met DKP. Je krijgt iets voor je moeite, en je kunt met datgene dat je krijgt dingen kopen. En hoeveel het kost hangt natuurlijk af van hoeveel 'moeite'(indirect) mensen er voor over hebben.
Haha, je moest eens weten!quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:53 schreef Enchanter het volgende:
Hij krijgt dan wat hem toekomt. Zeg nou zelf, aan wat voor een member zal je meer hebben? Iemand die 1 keer per week op komt dagen, of iemand die vaak raid en zo dus moeite stopt in de progress van de guild? Wie wil jij hier met de betere gear zien rondlopen? Het DKP-systeem is juist wel eerlijk hierin, iemand die 1 keer per week opdaagt is gewoon minder nut voor de guild, en zal dus ook minder vlug items kunnen krijgen. En ik weet ook zeker dat iemand die dat doet ook niet verwacht zomaar het nieuwste van het nieuwste te kunnen looten, of elke raid loot mee kan nemen. Hij zal zich tevreden moeten stellen met het overgebleven spul. En zeg nou zelf, wat doet iemand die maar 1 keer per week kan raiden in een raid-guild met dkp?quote:Op maandag 23 oktober 2006 08:54 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet , dat iedereen maar kan looten wanneer hij/zij maar wil.
Het probleem met DKP is dat je zoveel moet raiden om een beetje punten te verzamelen , voordat je iets kan krijgen (ja ik weet het , je kan in de min gaan staan met sommige DKP) dat het voor iemand die zeg maar 1 a 2 keer kan/wil raiden haast nooit een kans maakt op iets itt iemand die geen leven heeft die 4 a 5 keer per week raid.
Omdat die laatste zoveel punten heeft verzameld , dat haast nooit meer in te halen valt.
Daar ben/was ik ook voorstander van het 'DaoC' systeem , daar had iedereen kans op nieuwe items , alleen mensen die meer raiden hadden er vaker kans op. Klinkt een beetje als DKP alleen geschikt voor iedere soort speler
Na het zien (en horen) van een aantal TBC movies heb ik besloten ook maar weer een poging te doen. Op een nieuwe server enzo, geen gezeik met guilds en raidverplichtingen enzo...quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:35 schreef XrAiDeN het volgende:
Lekker zeg, na een pauze van 3 maanden weer eens zin om te gaan spelen. Drie keer mijn creditcardnummer ingevoerd maar hij accepteerde hem niet, account geblokkeerd voor 24 uur.
Dat is natuurlijk niet waar. Mijn guild zit nu in BWL, AQ40, dus ik hou het ff bij Tier2.quote:Op maandag 23 oktober 2006 08:54 schreef Enchanter het volgende:
[..]
iemand die zeg maar 1 a 2 keer kan/wil raiden haast nooit een kans maakt op iets itt iemand die 4 a 5 keer per week raid.
Omdat die laatste zoveel punten heeft verzameld , dat haast nooit meer in te halen valt.
De mensen die het hardst werken krijgen het eerst de items.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:43 schreef Elikian het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet waar. Mijn guild zit nu in BWL, AQ40, dus ik hou het ff bij Tier2.
Als de Tier2 chest dropt, dan gaat hij naar mij, omdat ik de hoogste sta in DKP. Als die echter volgende week weer dropt hoef ik hem natuurlijk niet meer, en gaat hij naar de volgende actieve mage. Uiteindelijk zal ook die minder actieve raider zijn Tier2 krijgen, maar wel pas zodra de mensen die wel zorgen voor de guildprogressie die items hebben.
De actieve spelers krijgen het high-end gear, en de minderen krijgen die spullen zodra de anderen het al hebben.
Ik was toen het guild het invoerde een fel tegenstander van DKP, (*Ik verlies liever een roll dan dat ik van te voren weet dat ik toch geen items ga krijgen, waarom ga ik dan naar een raid*) maar ik ben helemaal om en ben er nu groot voorstander van. Het verzamelen van dkp is ook een manier van looten, want je vergroot je kans op loot later
Dat probleem hebben wij nu ook. Al een paar weken zijn er altijd genoeg mensen voor de 1e 2 raids naar BWL, maar de 3e raid die compleet in het teken staat van Nefarian neerhalen moet elke keer gecanceled worden omdat men dan opeens niet op komt dagen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:53 schreef Enchanter het volgende:
Ga dan lekker AV-enquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:19 schreef jogy het volgende:
Ben ik nou de enige die echt uren plezier kan hebben door als level 60 warlock westfall te rennen en alles te DoTten?
Jaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:19 schreef jogy het volgende:
Ben ik nou de enige die echt uren plezier kan hebben door als level 60 warlock westfall te rennen en alles te DoTten?
Dat is echt kansloosquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:19 schreef jogy het volgende:
Echte Warlocks gooien een Infernal in Goldshire, of laten een Doomguard los in The Crossroads.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:19 schreef jogy het volgende:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echte Warlocks gooien een Infernal in Goldshire, of laten een Doomguard los in The Crossroads.
Zo zit iedereen bij ons in het guild ook te zeuren.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:47 schreef Elikian het volgende:
Ik had NOOIT lag, maar sinds die 36 uur Maintenance vorige week op QuelThalas heb ik nu altijd latencies boven de 500 ms ... sterkte jongens!
ja morgen 17:00 up en daarna weer lekker raiden hoop ikquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:22 schreef Denni5 het volgende:
Ja, dat had Terenas vorige week, een hardware update ofzoiets dacht ik. Morgen om 17:00 uur zou je server weer de lucht in moeten gaan als het goed is.
Wel een paar keer gedaan met 3 andere warlocksquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echte Warlocks gooien een Infernal in Goldshire, of laten een Doomguard los in The Crossroads.
Leuk joh!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Wel een paar keer gedaan met 3 andere warlocks. Altijd grappig
.
Maar het grappige aan het rondrennen in westfall is dat ik daar ook een alt heb rondhuppelen dus ik moest ook een beetje wraak nemen. Het is gewoon leuk om rond te rennen met je voidy, alles wat in je range komt een CoA te geven en verder te rennen, als je dan omkijkt lijkt het net Hans en grietje die broodkruimels hebben achtergelaten, alleen dan in de vorm van zwijntjes, vogels, coyotes en gnolls
.
Als ik me echt verveel ga ik altijd naar redridge mountains.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:19 schreef jogy het volgende:
Je moet het geprobeerd hebben voor je het afwijst alszijnde niet leukquote:
Reeds geprobeerd met mij female human mage om alles te killen in lage gebieden (incl alle horde) en vond er niks aanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:36 schreef jogy het volgende:
Je moet het geprobeerd hebben voor je het afwijst alszijnde niet leuk.
Proberen te questen in Hillsbrad op een PVP server is ook een goede manier om vaak dood te gaanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:40 schreef Mauro het volgende:
Kan me de tijden nog goed herinneren dat ik zelf low level was en vaak genoeg gekilled ben door zo'n eikel die dacht leuk te zijn
Ho ho, ik pak alleen npc's hoor. ik zit niet op een pvp server oid. Het enige irritante wat ik doe is door moonbrook rennen en alles killen zodat de situatie zich weleens kan dienen dat er iemand moet wachten tot het hele dorp weer gespawned is.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:40 schreef Mauro het volgende:
[..]
Reeds geprobeerd met mij female human mage om alles te killen in lage gebieden (incl alle horde) en vond er niks aan![]()
Kan me de tijden nog goed herinneren dat ik zelf low level was en vaak genoeg gekilled ben door zo'n eikel die dacht leuk te zijn
Of STVquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:42 schreef Tain het volgende:
Proberen te questen in Hillsbrad op een PVP server is ook een goede manier om vaak dood te gaan
alliancequote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:32 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Heuh, nog een vraagje. Wat is iedereen nu precies? Ik ben een Troll Shaman, maar volgens mij zitten er hier voornamelijk veel mensen die Alliance zijn.
En ik ben blij dat er nu maintenance is
Moet nog zat voor school doen
Ik ben al mijn karakters op nieuwe servers begonnen en speel altijd de eerste 40 levels zo snel mogelijk door. Scheelt een hoop gegank hehe. Je bent Hillsbrad uit voor de Allies daar komen, Je behoort tot de hogere levels in STV wanneer wereldoorlog 3 daar losbreekt als het merendeel van allies & horde lvl 30-40 bereiken. Scheelt een hoop gegankquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:42 schreef Tain het volgende:
Proberen te questen in Hillsbrad op een PVP server is ook een goede manier om vaak dood te gaan
Meesten spelen denk ik alliance ja, maar er zijn ook genoeg Horde spelers hier hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:32 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Heuh, nog een vraagje. Wat is iedereen nu precies? Ik ben een Troll Shaman, maar volgens mij zitten er hier voornamelijk veel mensen die Alliance zijn.
En ik ben blij dat er nu maintenance is
Moet nog zat voor school doen
Kan dat gewoon met je lvl1 mannetje, die arena treasure pakken?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:14 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik ben al mijn karakters op nieuwe servers begonnen en speel altijd de eerste 40 levels zo snel mogelijk door. Scheelt een hoop gegank hehe. Je bent Hillsbrad uit voor de Allies daar komen, Je behoort tot de hogere levels in STV wanneer wereldoorlog 3 daar losbreekt als het merendeel van allies & horde lvl 30-40 bereiken. Scheelt een hoop gegank
Straks als BC uitkomt ga ik dus geen BE spelen op de nieuwe server, overcrowded start area natuurlijk. Als ik het toch besluit ren ik meteen direct door naar Durotar of Mulgore om daar in alle rust mijn rush naar 60 te beginnen (en dan genieten van 61-70).
Maar goed, het allereerste wat ik ga doen op een nieuwe server is direct mijn mannetje naar STV sturen en hopen dat niemand anders op het idee komt om die arena treasure te pakken als de hele server nog lvl 1-5 is
Als je hèèl voorzichtig rondloopt, misschien.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:26 schreef McGilles het volgende:
[..]
Kan dat gewoon met je lvl1 mannetje, die arena treasure pakken?
Wordt vast een leuke corpse run-marathon. De weg van Booty Bay of Gromgol naar de Arena is vrij dodelijk hehe. Level 1 agro range (level 2, volgens mij stijg je meteen een level als je STV ontdekt) is nogal grootquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:26 schreef McGilles het volgende:
Kan dat gewoon met je lvl1 mannetje, die arena treasure pakken?
Dan maar met een rogue erheen stealthen, ook al ben ik wel vergeten of je nou wel/niet met stealth begintquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:55 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Wordt vast een leuke corpse run-marathon. De weg van Booty Bay of Gromgol naar de Arena is vrij dodelijk hehe. Level 1 agro range (level 2, volgens mij stijg je meteen een level als je STV ontdekt) is nogal groot
Maar goed, volgens mij zit er een paar goud in die chest en een paar dingen die geld op leveren. Dus begin je met vrij veel luxe!
Op weg naar thrall?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:19 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Gisteren een raid hier in Ogrimmar. Echt lachen.
[afbeelding]
ITS LOOT TIME MA NIGRA'S!
Het leukste was nog altijd de bomb-bug voor Warlocks met Geddon.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Wel een paar keer gedaan met 3 andere warlocks. Altijd grappig
.
Maar het grappige aan het rondrennen in westfall is dat ik daar ook een alt heb rondhuppelen dus ik moest ook een beetje wraak nemen. Het is gewoon leuk om rond te rennen met je voidy, alles wat in je range komt een CoA te geven en verder te rennen, als je dan omkijkt lijkt het net Hans en grietje die broodkruimels hebben achtergelaten, alleen dan in de vorm van zwijntjes, vogels, coyotes en gnolls
.
STV is ook een goede daarvoor.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel een keer dat ik zwaar ge-ganked werd daar door 2 mensen, die ik na ongeveer 10x dood te gaan eindelijk een keer dood had en daarna even zwaar teruggepakt! Voelt toch goed danquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
STV is ook een goede daarvoor.
quote:Hi lieber Gewinnspielteilnehmer,
Deine E-Mail wurde beim inWoW-Betakey-Gewinnspiel gezogen und damit steht
diese E-Mail auf der Liste der Gewinner die an Blizzard übermittelt wurde.
Wann Blizzard die Keys rausschickt, können wir leider nicht beeinflussen.
Dies liegt jetzt in den Händen von Blizzard (bitte seht von Anfragen an
Blizzard ab). Möglicherweise kannst Du aber ab nächsten Mittwoch mit dem
Erhalt des Keys rechnen.
Wir gratulieren Dir ganz herzlich und wünschen Dir viel Spass beim
Betaspielen
Dein inWoW.de Team
Als ik je zie wel jaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:12 schreef znarch het volgende:
[..]
Dan ga jij me killen zeker ?![]()
![]()
Zaren (GEK)![]()
Die namenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:22 schreef NDAsilenced het volgende:Claus, Karl, Michael, Jonas en Andreas.
Dat beschrijft zo ongeveer de allereerste keer dat wij met ons guild MC in gingen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:04 schreef Elikian het volgende:
Gisteren overigens de mooiste wipe uit ons Guild historie:
We zijn in AQ40 bij Huhuran, hebben BWL on farmstatus.
Gisteren met het hele guild een routine run door MC gedaan, voor nog een beetje T1 en vooral nexusses voor T3 in Naxx.
Dus we gaan in met een volle raid .. en wipen op Lucifron!
Nou ja, niet echt op Lucifron, een geweldige pull, en we hadden Lucifron met haar 2 adds, een pack van 5 Corehounds, en om het een beetje interessant te maken ook nog die groep Imps erbij.
Dat bleek toch teveel, maar op TS lag echt iedereen echt om van het lachen. "Imps, ohw, we got Imps too! Where the hell did they come from?"
echt schitterend!
Op de zwarte lijst dus, wat een eikel.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:06 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Nope, ring met +3 Agi +4 Int en +6 spirit. Had ik als shaman wel graag gehad, gaat een warrior die needen, daarna tpde hij en verliet hij onze party.
Tja, en dat geloven we dus nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:08 schreef Mauro het volgende:
Dat beschrijft zo ongeveer de allereerste keer dat wij met ons guild MC in gingen.
Corehounds, Imps en Luci met ads.
27 man in de raid, allemaal met de epics uit ZG als beste materiaal aan.
Aan het einde waren er alleen nog maar 1 warrior, 1 pala en 2 mages over
puur geluk dus dat we het hebben overleefd
link?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:33 schreef Elikian het volgende:
Ik heb net een video gezien van een 13 man group die MC helemaal cleart, dus het moet kunnen
ik bedoel gewoon emt 40 man MC in, dan ff de raid in 2 groepen verdelen, de ene helft loopt door naar Shazzrah en de andere helft naar geddon. En zo begin je ieder in een aparte grote ruimte. Je zult wel iets meer moeten clearen, maar dat kan toch?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:33 schreef Elikian het volgende:
Ik heb net een video gezien van een 13 man group die MC helemaal cleart, dus het moet kunnen
Maar wel kut als die Bindings net droppen in die andere group en jij niet op de lootlist staat
-verhaal-
8 tanks ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:33 schreef Elikian het volgende:
Maar wel kut als die Bindings net droppen in die andere group en jij niet op de lootlist staat
En inderdaad, dat geloof ik ook niet echt: Mages kunnen niet AoEen, want ze moeten decursen als een gek (zeker met 27 man), je hebt minstens 8 tanks nodig (5 corehounds en Lucy + adds) ... als je daarvoor Druids inzet heb je geen healing meer over. Locks kunnen niet goed AoEen omdat die imps FR hebben ... Screen or it didnt happen.![]()
En bovendien, de eerste keer op een boss... weet de helft van de raid echt neit wat ze moeten doen
OK, foutje van mij .. die 13 man was alleen de eerste 3 bosses:quote:
nuff saidquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:51 schreef Elikian het volgende:
En als je erop voorbereid bent (met voidwalkers etc) is het nog wat anders als wanneer het spontaan gebeurt
Ik ben een verkapte shadow-mage zonder belachelijk veel HP.quote:
Wij hebben imba-healersquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:06 schreef Zosk het volgende:
Ze doen toch best aardig wat damage die corehounds![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:26 schreef Knipoogje het volgende:
Tja, en dat geloven we dus niet
Eerste keer in MC met 27 man in pre Tier 1 gear luci+adds+corehounds+imps pullen => 100% wipe.
Dan geloven jullie het niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:33 schreef Elikian het volgende:
En inderdaad, dat geloof ik ook niet echt: Mages kunnen niet AoEen, want ze moeten decursen als een gek (zeker met 27 man), je hebt minstens 8 tanks nodig (5 corehounds en Lucy + adds) ... als je daarvoor Druids inzet heb je geen healing meer over. Locks kunnen niet goed AoEen omdat die imps FR hebben ... Screen or it didnt happen.![]()
En bovendien, de eerste keer op een boss... weet de helft van de raid echt neit wat ze moeten doen
En jij bent een ? Ik heb Runed Bloodstained Hauberk zelf ook, en ik ben warriorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:22 schreef koffiegast het volgende:
vandaag dus bij 2e boss ZG gekomen met een pug sinds de migratie, guildless en al....linkt ie eerst de blue item, denkt ow runed bloodstained hauberk niet gedropt.........toen linkte ie die dus..ik rol....26...GG na zoveel raids eerste keer drop nog niet gewonneneen hunter won hem lol...
achja pech!
wtf jij gaat rollen op een mail item met intellect ><? Lol dat kan echt nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:23 schreef Atreidez het volgende:
[..]
En jij bent een ? Ik heb Runed Bloodstained Hauberk zelf ook, en ik ben warriorMaargoed, ik heb ook crown of destruction, dus mail is me niet vreemd..
Droprate 3,1%quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:46 schreef Maikuuul het volgende:
Een vraagje, ik doe de quest : A Dark Threat Looms
En ik moet een Crocolisk tear hebben alleen vind ik deze niet na het killen van 30 crocs, is croc skin ook goed ?
Rest van de raid had t al/kon t niet gebruiken.. Dus hij zit bij me critgearquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:50 schreef SvenM het volgende:
wtf jij gaat rollen op een mail item met intellect ><? Lol dat kan echt niet
M'n warrior heeft die ookquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:23 schreef Atreidez het volgende:
[..]
En jij bent een ? Ik heb Runed Bloodstained Hauberk zelf ook, en ik ben warriorMaargoed, ik heb ook crown of destruction, dus mail is me niet vreemd..
shamanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:23 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Inderdaad geloven we het nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:40 schreef Mauro het volgende:
Dan geloven jullie het niet.
Ik zei er niet voor niets bij dat het puur geluk was dat er nog een paar overeind stonden.
En voordat we aanvielen is ons precies verteld wat iedereen moest doen. Daar is dus niet vanafgeweken (muv wat AoE-ende mages om de imps en hounds dood te krijgen)
Ik zou Herbalism+Alchemy (pots ftw) nemen of Mining+Engineering (iemand die z'n Engineering zooi goed gebruikt heeft echt wel een voordeel in PvP).quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:16 schreef Ericjuh het volgende:
bedankt...
nog 1 ding.. ik ben een rogue, maar welke beste skills kan ik doen.. keb gezien dat je kunt minen, chemestry, blacksmith, enz..
je kunt d'r maar 2.. dus welke kan ik het beste doen?
Makkelijker dan wie?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:25 schreef __________ het volgende:
maar ik kan nog steeds dark whisper george makkelijker minen voor Arcane crystals (en een zooi thorium en dense stone) En skinning. Skinning is altijd ok. Tijdens levelen sla je al veel dieren dood maar ook tijdens farmen.
whaha dat denk ik dus ook altijd :")quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:56 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Leuke TT overigens
Tuberculose
Moet je even bij je abilities kijken ( dat boek in de bar) en zoek daar het leatherworking icoon mee op. Dan krijg je dingen om te maken. En je hebt voor veel dingen wel extra dingen nodig zoals draad enzo, kan je bij een guard vragen waar ze leatherworkers hebben want daar zijn ook de mensen met de spullen om te verkopenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:23 schreef sir_Tachyon het volgende:
Ik ben een level 15 WoW-n00b dus niet gaan zeiken: Kan iemand mij vertellen hoe dat Leatherworking werkt?? Ik heb genoeg leer en huiden maar ik kan nergens zien hoe ik iets moet verwerken tot een item. Je had toch geen extra gereedschap nodig toch???
Misschien ook wel handig aan te geven waarom je deze beiden zou afradenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:20 schreef Elikian het volgende:
Tailoring en Enchanting zou ik je beide afraden.
TRAIN TO ZONE,quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:40 schreef Migwi het volgende:
Makkelijker dan wie?
Zo moeilijk is 't niet om geen aggro te pakken daar hoor. Ik heb dan FD als Hunter zijnde om niet om mobs heen te hoeven rijden, maar met m'n Warrior kan ik er ook zo rondhuppelen zonder problemen
Ik vind 't juist debiel als je daar gaat stealthen. Eerst liep er ook een Rogue rond, ik gewoon op m'n Mount en 10x sneller en hup, alle RTVs voor mij
Ik ga ipv gems te sparen de eerste paar dagen als een idioot minen in de bestaande gebiedenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:00 schreef Ferdii het volgende:
ik ga in TBC jewelcrafting worden
heb al erg veel gems gespaart
heb ongeveer 1.5 keer zoveel dan nodig is om naar 300 te lvlen
Zoveel maakt het toch ook weer niet uit? Het is niet alsof je van het verkopen van de lagere rings/necks uit moet gaan. Tenminste, ik maak er wel een paar en geef ze aan een paar mensen die ik ken die gaan rerollen in TBC, maar that's it. M'n doel ervoor zal zijn zo vlug mogelijk aan de gems voor slots te kunnen beginnen, en die zijn pas op 300 JC.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga ipv gems te sparen de eerste paar dagen als een idioot minen in de bestaande gebieden. Rap levellen heeft weinig zijn als 90% van de serverpopulatie hetzelfde doet.
Makkelijk in stealth door de caves zonder wachttijd op zo'n demon, je hebt vanish voor als ze je toch voor iets moeten hebben en je kan anderen pestten die ook denken te kunnen minen daar.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:40 schreef Migwi het volgende:
Makkelijker dan wie?
Zo moeilijk is 't niet om geen aggro te pakken daar hoor. Ik heb dan FD als Hunter zijnde om niet om mobs heen te hoeven rijden, maar met m'n Warrior kan ik er ook zo rondhuppelen zonder problemen
Ik vind 't juist debiel als je daar gaat stealthen. Eerst liep er ook een Rogue rond, ik gewoon op m'n Mount en 10x sneller en hup, alle RTVs voor mij
dotquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:48 schreef Mauro het volgende:
Waar kan ik een documentje vinden op het net waarin op een duidelijke en redelijk makkelijke manier staat beschreven hoe je een warlock moet spelen?
Ik heb namelijk een lvl 60 t1 lock gekregen van een collega die toch niet meer speelt
En aangezien ik alleen maar weet hoe ik een mage moet spelen............
't is wel zo, zelfs in pvpquote:
Kewlquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:06 schreef Migwi het volgende:
[..]
't is wel zo, zelfs in pvp
En als 't niet lukt heb je altijd lolcoil nog.
Warlocks, bah. Ik val alleen als ze met mobs bezig zijn en ik onopgemerkt ben. Maar als Aimed Shot niet crit ren ik weg want na 2-3 dots ben ik gewoon dood en 't leuke is, die zijn instant cast dus die heb je zo te pakken.
Nee, Warlock hoef je echt niet te leren spelen, easy mode.
Warlock is te makkelijk. Met een beetje crap gear kan je nog wat 'taktiek' nodig hebben, maar daarnaast? Hoe beter je gear, hoe minder je hoeft te doen. Daarom PvP ik dus niet meer met m'n lock. En BC gaat dit alleen maar erger maken, maar daar wil ik het op zich nog wel doenquote:
TBC vergroot dit alleen maar. De mogelijkheden die we krijgen...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Toch blijft 't jammer, we waren ooit met afstand de slechtste class in PvP, en nu de beste.
In 1v1 dan natuurlijk.
ik doe soms met wat priest puggen en dat doen we niks anders dan healenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:45 schreef koffiegast het volgende:
ja vertel mij wat, gister was er een priest die alleen zijn eigen reet healdeelke keer als ie dan bijna oom was kwamen zijn rogue/warrior maatjes aan gehaast
hij dotted of shielde niet eens, alleen maar flashheals
m'n lock gaat ongeveer 2x zo snel als m'n druidquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:46 schreef jogy het volgende:
Toen ik ergens in de 40 was heb ik een 55 warrior helemaal gesloopt in een duel, gek werd ie ervan. Succy erop, dotjes, deathcoil, fear, shadowbolt shadowbolt shadowbolt en weg was ie. Ja, warlock is ook gewoon te easy om te spelen. Heerlijk voor de solo.
Oh?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:22 schreef DjNivek het volgende:
Trollbane, have fun, een guild van Twisting Nether transfert erna toe
Wees blij dat je rogue bent..........quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:03 schreef Ericjuh het volgende:
joehoe.. ben level 14!!
wat duurd dat altijd pokke lang zo'n level omhoog! ik ga gewoon veel te snel dood!!
iemand nog hints voor een rogue?
Als je snel wilt levelen, vecht in gebieden waar de monsters niet te dicht bij elkaar lopen anders trek je aandacht van een tweede, derde, vierde.. etc. tegenstander en dan ben je dood.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:03 schreef Ericjuh het volgende:
joehoe.. ben level 14!!
wat duurd dat altijd pokke lang zo'n level omhoog! ik ga gewoon veel te snel dood!!
heb gister mn rogue gedinged tot 40quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:03 schreef Ericjuh het volgende:
joehoe.. ben level 14!!
....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:55 schreef koffiegast het volgende:
rogue is het zwakste tegen vele mobs totdat je zeer goeie gear op 60 hebt, raad je aan zodra je merkt dat je 2 of meer mobs op je hebt weg te rennen.. altijd loze mobs mollen is het handigst... en verder vermijd dat je meer mobs op je krijgt, dus als iets langskomt ontwijken
quote:
(aka Nether Crusaders, maar 't zijn een stel fucking carebears die op een PvE server thuishoren imoquote:
Er zijn al meer guilds van Twisting Nether verdwenenquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:30 schreef Migwi het volgende:
(aka Nether Crusaders, maar 't zijn een stel fucking carebears die op een PvE server thuishoren imo)
Laat ik hierop een voorbeeld geven: Als je bijvoorbeeld als Alliance rogue in een PVP server in stealth modus een horde speler ziet van ongeveer jezelfde level en nog maar een halve aantal hitpoints heeft, denk je misschien: ha, makkelijke prooi en mooi meegenomen als een Honorable Kill!quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:17 schreef Borreke het volgende:
Als rogue kun je zowat al je gevechten uitkiezen dus hier heb je echt een huge voordeel mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |