abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42843555
De installatie vanaf de DVD ging feilloos
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:30:26 #102
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42843875
hier ging die ook fout !
heb nog niet overnieuw gedaan
kut error
pi_42850008
mmm + 2x foute install.. gaat weer 1 1/2 uur van mijn leven! snap nu waarom mensen zoveel tijd in wow steken! de installatie is al een uitdaging!

probeer zondag er wel een image van te maken en anders download ik hem wel ff illegaal ergens vandaag.. gaat toch om de serial toch?
Dit keer zonder signature
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 22:45:43 #104
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42850038
Ik snap het echt niet, bij mij ging het in een keer goed, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_42854076
Heb nog nooit problemen gehad bij de installatie.

Samenvatting van al het bovenstande.
Belangrijkste wat je moet bepalen voor je begint
1) Serverkeuze: PvP of PvE .. op een PvP server kun je door mensen van de andere 'kant' (horde/alliciance) neergehakt worden in de hogere levels..Op een PvE server kan dat ook, maar dan moet je dat zelf expliciet aangeven. Anders ben je veilig van aanvallen van de 'tegenpartij.'

2) Kies je partij: Horde of Alliance. Alliance zijn de rassen: Nightelf, Gnoom, Dwerg, Mens Horde zijjn: Troll, Ondood, Tauren (stier :p) en ... wie mis ik? Orcs.

Daarna kun je je klasse (fighter, mage, etc) uitkiezen, maar dat komt wel goed. Is vanzelfsprekend denk ik
pi_42854414
OMG! Nerf de Mage/Warlock class leaders die geen ballen durven te maken.

Het is absoluut een heel goeie trinket voor Pallies, maar Neltharion's Tear moet toch echt naar een Lock/Mage gaan :S.
pi_42857348
dat is inderdaad niet echt iets voor een pala....
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 09:55:37 #108
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_42857587
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 22:44 schreef Ericjuh het volgende:
mmm + 2x foute install.. gaat weer 1 1/2 uur van mijn leven! snap nu waarom mensen zoveel tijd in wow steken! de installatie is al een uitdaging!

probeer zondag er wel een image van te maken en anders download ik hem wel ff illegaal ergens vandaag.. gaat toch om de serial toch?
Je kunt hem zelfs legaal downloaden van blizzard site zelf
Dan is het wel een trail maar je kunt er normaal mee spelen als je jezelf registreert
pi_42857602
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 09:55 schreef Mauro het volgende:

Je kunt hem zelfs legaal downloaden van blizzard site zelf
Dan is het wel een trail maar je kunt er normaal mee spelen als je jezelf registreert
Ohw dat wist ik niet eens.

En die trial wordt automatisch een full version als je je serial invoert
pi_42858219
Nelth's Tear mag best naar een Paladin hoor...

Als het je 9e ofzo is.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:17:11 #111
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_42859083
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 01:13 schreef Elikian het volgende:

Het is absoluut een heel goeie trinket voor Pallies, maar Neltharion's Tear moet toch echt naar een Lock/Mage gaan :S.
Als die pally het meeste DKP had dan doe je er niets aan.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_42860010
quote:

Mooi gezegd maar als je een free bid system hebt is dit toch gewoon eerlijk? Zoniet dan hebben je lock/mages wss. niet erop geboden wat imo dom is tenzij ze ze al hebben natuurijk.
pi_42860013
quote:

wat een onzin en priests mogen er zeker ook niet op bieden?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42860258
Wat meer info over Professions in TBC.

Jewelcrafting:
http://www.thottbot.com/beta?t=Jewelcrafting

Blacksmithing:
http://www.thottbot.com/beta?t=Blacksmithing

Leatherworking:
http://www.thottbot.com/beta?t=Leatherworking

Tailoring:
http://www.thottbot.com/beta?t=Tailoring

Ziet ernaar uit dat ik m'n alts tot lvl 60 moet levelen zodat ze snel lvl 70 zijn, zodat ik alle gathering professions kan gebruiken in Outworld
pi_42862309
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 12:32 schreef Tain het volgende:

[..]

wat een onzin en priests mogen er zeker ook niet op bieden?
Laat ik het zo zeggen... Het is het beste trinket in-game voor een lock of mage en ik heb een hunch dat de mijne wordt vervangen ergens als ik lvl 70 ben ofzo. Als die Paladin hem nam over een ~ equal attendancy mage. (90 % ofzo), zou ik dat nogal krom vinden.

Nu moet ik niets zeggen, want onze RL heeft dit bijna priest prio gemaakt toen we de priests met hitgear aan het equippen waren... God, wat was ik pissed.
Some say in ice
pi_42863554
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 14:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen... Het is het beste trinket in-game voor een lock of mage en ik heb een hunch dat de mijne wordt vervangen ergens als ik lvl 70 ben ofzo. Als die Paladin hem nam over een ~ equal attendancy mage. (90 % ofzo), zou ik dat nogal krom vinden.

Nu moet ik niets zeggen, want onze RL heeft dit bijna priest prio gemaakt toen we de priests met hitgear aan het equippen waren... God, wat was ik pissed.
watvoor mongolen heb je wel niet zoal in de wereld, dat soort mensen moeten never nooit RL worden... treurig genoeg dat er veel guilds zijn met zulke apen en na tijdenlang alles goed gegaan te zijn, opeens de meest belachelijke dingen werden bedacht. Weet nog goed hoe shamans alleen maar uiteindelijk op hun eigen tier 1 en tier 2 mochten bieden en verder niets.... leijers
pi_42864224
Leuk he? Cross class items?
Bij ons is er laatst een Warrior weggegaan omdat voor de 2e keer Hatchet of Sundered Bone dropte en 't weer naar een Hunter ging. God, wat een jankkind zeg. Hunter channel lag helemaal dubbel
pi_42864994
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 14:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Iedereen wil zijn char zo goed mogelijk equipen en als je als paladin dat item goed kan gebruiken dan is het zijn goed recht om mee te mogen bieden. Vind het echt zo belachelijk dat items class-gebonden worden gemaakt, terwijl ze dat ingame niet zijn
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42865307
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:28 schreef Tain het volgende:

[..]

Iedereen wil zijn char zo goed mogelijk equipen en als je als paladin dat item goed kan gebruiken dan is het zijn goed recht om mee te mogen bieden. Vind het echt zo belachelijk dat items class-gebonden worden gemaakt, terwijl ze dat ingame niet zijn
Vind 't wel een beetje aan 't item liggen.
Ik bedoel, ik kan een Dark Edge of Insanity ook wel goed gebruiken (macro maken dat ik die equip als ik raptor strike gebruik), maar om er nou mee vandoor te gaan terwijl een Warrior 't wil hebben. Nou nee.
Maar gelijk heb je hoor, prio voor bepaalde classes wordt teveel doorgetrokken.
pi_42868409
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 11:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Als die pally het meeste DKP had dan doe je er niets aan.
Precies, dat was de reden. Hij heeft de dkp, en hij wil hem, dus hij krijgt het. De regels zijn wat dat betreft wel duidelijk. Maar de mages en locks waren wel 'teleurgesteld' (laat ik het netjes zeggen)... het was de eerste Tear die voor ons dropte
pi_42868887
Altijd hetzelfde gezeik met "dit is een (insert class)-item"

Als iemand gewoon punten spaart om uiteindelijk een goede item te krijgen, heeft niemand iets mee te maken!
pi_42868917
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:58 schreef Migwi het volgende:
Bij ons is er laatst een Warrior weggegaan omdat voor de 2e keer Hatchet of Sundered Bone dropte en 't weer naar een Hunter ging. God, wat een jankkind zeg. Hunter channel lag helemaal dubbel
Tja, DKP is toch wel een eerlijk systeem nietwaar, wie het meest ervoor over heeft krijgt het.
pi_42871419
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:58 schreef Migwi het volgende:
Mja, maar de hatchet is het, gezien de dps die er ook op zit, het niet echt waard. Het is een 8 AP upgrade van de ZG dagger, maar een warrior heeft er gewoon meer aan.

Ik zou er zelf niet mee zitten, maar er is wel iets als common sense dat mensen moeten hebben voor een open DKP systeem
pi_42871768
wat een gekkenwerk..

ik had dus problemen met disc 4. echt elke keer op zelfde punt kapte hij d'r mee! dus ik heb cd met veel moeite naar hardeschijf gekopieerd en hem vervolgens gebrand..

wat denk je.. werkt ook nog! ben nu bij disk 5!!

maar goed.. moet er vandoor gaan! anders had ik het nog ff getest!

[edit]

na cd 5 heb ik wel het gevoel alsof ik 45 gb gekopieerd heb ipv 4,5 gb
pi_42872211
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:08 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Mja, maar de hatchet is het, gezien de dps die er ook op zit, het niet echt waard. Het is een 8 AP upgrade van de ZG dagger, maar een warrior heeft er gewoon meer aan.

Ik zou er zelf niet mee zitten, maar er is wel iets als common sense dat mensen moeten hebben voor een open DKP systeem
Ja, sure. Maar na 1.5 jaar weet je ook wel dat Warriors alles claimen
Het is een stat wapen voor ons. Maar, het is wel end of the line voor Hunters en Warriors gebruiken 'm alleen als placeholder. Het was ook de enige Warrior die 'm wilde. We hebben 1 Warrior in de Guild die met ons systeem alles kan looten wat hij wilt voordat de anderen ook maar een kans maken om iets te looten (fijn joh, NDKP-systeem, NOT) en die heeft er 2x niet naar om gekeken. Die zal wel gaan voor ehm, Gressil of weet ik veel wat.
Kortom, Gingerminger is gewoon een jankerd
pi_42880918
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:38 schreef Migwi het volgende:

[..]

Ja, sure. Maar na 1.5 jaar weet je ook wel dat Warriors alles claimen
Het is een stat wapen voor ons. Maar, het is wel end of the line voor Hunters en Warriors gebruiken 'm alleen als placeholder. Het was ook de enige Warrior die 'm wilde. We hebben 1 Warrior in de Guild die met ons systeem alles kan looten wat hij wilt voordat de anderen ook maar een kans maken om iets te looten (fijn joh, NDKP-systeem, NOT) en die heeft er 2x niet naar om gekeken. Die zal wel gaan voor ehm, Gressil of weet ik veel wat.
Kortom, Gingerminger is gewoon een jankerd
Bij ons is het juist andersom
Hunters willen het best hebben, maar om nou veel dkp eraan te besteden vinden ze ook weer niks. Terwijl onze fury warriors hier toch wel redelijk wat aan uitgeven (ik bedoel, 65 dps als 1h is toch best leuk, met ook nog leuke equip ook). Hierdoor hebben nu 3 of 4 warriors het wapen bij ons, en nog geen hunter.
  zondag 22 oktober 2006 @ 12:06:57 #128
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_42881392
DKP

Het was met Everquest al een baggersysteem en met WoW nog steeds

Met DaoC hadden gewoon lekker rollen ,je moets wel minimaal 5 raids hebben gedaan voordat je voor een ander item mag rollen nadat je wat gewonnen heb.
Perfect systeem , ook eerlijk tegenover mensen die wel een gewoon leven hebben
Ik ben inmiddels overleden
pi_42883718
goedendag,

ik zit met een probleem.
ik heb dus gisteren toch maar ook WoW gekocht.
nu heb ik dus alles geinstalleerd op me pc en wil ik me dus registeren.
tot zo ver ging het dus goed.
toen moest ik als eerst de voorwaarden accepteren toen me serial invoeren.
dit ging allemaal perfect. toen moest ik me persoonlijke gegevens invoeren dit ging ook prima.
maar toen moest ik invullen hoe ik ging betalen.
nou dit zou ik via die game cards gaan doen. maar toen ik hier op klikte moest ik dus ook meteen die code invoeren.
maar op het doosje staat dat de eerste maand gratis is.
maar toch moet ik die code invoeren en ik zie die code er niet bijzitten in het doosje.
zou iemand mij aub kunnen helpen.

bij voorbaad dank.
pi_42883954
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:41 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Bij ons is het juist andersom
Hunters willen het best hebben, maar om nou veel dkp eraan te besteden vinden ze ook weer niks. Terwijl onze fury warriors hier toch wel redelijk wat aan uitgeven (ik bedoel, 65 dps als 1h is toch best leuk, met ook nog leuke equip ook). Hierdoor hebben nu 3 of 4 warriors het wapen bij ons, en nog geen hunter.
Ja, maar dat komt door jullie systeem. Als jullie ook fixed prices zouden hebben, ik ga er trouwens vanuit dat 't nog steeds bidding is bij jullie, dan zouden de Hunters 'm ook gewoon over Warriors nemen aangezien ze toch net zoveel er voor zouden moeten betalen. Het is inderdaad een kleine upgrade voor Hunters en als wij ook een bidding systeem hadden zou ik 't ook eerst naar de Warriors laten gaan voor veel DKP en daarna voor de minimum prijs er zelf mee vandoor gaan
pi_42887334
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:35 schreef maxamius het volgende:
goedendag,
maar toch moet ik die code invoeren en ik zie die code er niet bijzitten in het doosje.

bij voorbaad dank.
Volgens mij onder de derde cd of iets dergelijks
pi_42888287
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:35 schreef maxamius het volgende:
goedendag,

ik zit met een probleem.
ik heb dus gisteren toch maar ook WoW gekocht.
nu heb ik dus alles geinstalleerd op me pc en wil ik me dus registeren.
tot zo ver ging het dus goed.
toen moest ik als eerst de voorwaarden accepteren toen me serial invoeren.
dit ging allemaal perfect. toen moest ik me persoonlijke gegevens invoeren dit ging ook prima.
maar toen moest ik invullen hoe ik ging betalen.
nou dit zou ik via die game cards gaan doen. maar toen ik hier op klikte moest ik dus ook meteen die code invoeren.

bij voorbaad dank.
Je moet een gamecard kopen en die code invoeren, dan is je eerste maand gratis en de daaropvolgende 2 maanden betaal je met die gamecard, of je moet een CC nummer invoeren, dan kun je spelen en wordt pas na die eerste maand geld afgeschreven.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_42891186
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 12:06 schreef Enchanter het volgende:
DKP

Het was met Everquest al een baggersysteem en met WoW nog steeds

Met DaoC hadden gewoon lekker rollen ,je moets wel minimaal 5 raids hebben gedaan voordat je voor een ander item mag rollen nadat je wat gewonnen heb.
Perfect systeem , ook eerlijk tegenover mensen die wel een gewoon leven hebben
Alles heeft voor en nadelen. DKP heeft het voordeel dat het uiteindelijk meer oplevert voor het guild, omdat de mensen die heel actief zijn, en dus ook aanwezig bij alle wipesessies/bosstraining, de goeie items eerst krijgen.
pi_42891840
DKP > rollen hoor.
En ik was eerst onwijs tegen DKP
pi_42892255
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 17:30 schreef Migwi het volgende:
DKP > rollen hoor.
En ik was eerst onwijs tegen DKP
Ik vind dat er nog steeds iets aan het systeem moet worden gedaan (niet dat ik het nog speel maar goed)
Als er bijvoorbeeld 5 warriors zijn die actief raiden kan je gewoon bieden op een bepaalde drop, maar als je iets hebt gekregen dan kan je pas weer bieden als de rest (in dit geval dus 4) is geweest.

Gewoon rollen is dom, in het verleden (hele begin van WoW) heb ik wel eens 6x op rij een itemroll verloren van 1 persoon, echt irritant is dat
  zondag 22 oktober 2006 @ 18:22:19 #136
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_42893436
Rol dan ook met precisie man
pi_42893860
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 18:22 schreef Takje het volgende:
Rol dan ook met precisie man
Kansen he...

Ik haat kansen en kansspelen Tijdje geleden nog zo 100 euro verloren aan de roulette, bah
pi_42895569
Lekker zeg, na een pauze van 3 maanden weer eens zin om te gaan spelen. Drie keer mijn creditcardnummer ingevoerd maar hij accepteerde hem niet, account geblokkeerd voor 24 uur .
Vloerplint
pi_42896624
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:35 schreef XrAiDeN het volgende:
Lekker zeg, na een pauze van 3 maanden weer eens zin om te gaan spelen. Drie keer mijn creditcardnummer ingevoerd maar hij accepteerde hem niet, account geblokkeerd voor 24 uur .
Ik zit er ook weer aan te denken om te beginnen met spelen!
Wel begin ik dan een compleet nieuw character (heb nog zo'n 7 chars met totaal 250-300 levels)
  zondag 22 oktober 2006 @ 23:37:03 #140
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_42904480
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 18:38 schreef McGilles het volgende:

[..]

Kansen he...

Ik haat kansen en kansspelen Tijdje geleden nog zo 100 euro verloren aan de roulette, bah
Dan moet je ook op het 0-buurtje spelen, anders win je natuurlijk nooit
  zondag 22 oktober 2006 @ 23:53:50 #141
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_42904957
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 17:13 schreef Elikian het volgende:

[..]

Alles heeft voor en nadelen. DKP heeft het voordeel dat het uiteindelijk meer oplevert voor het guild, omdat de mensen die heel actief zijn, en dus ook aanwezig bij alle wipesessies/bosstraining, de goeie items eerst krijgen.
Alsof mensen die laten we zeggen maar 1 keer per week naar een raid kunnen , expres de wipesessier ontlopen.
Nee , geef mij maar het systeem wat 'we' bij DaoC hadden. Actievere spelers hadden daar toch wel meer kans op loot dan minder actieve spelers , maar de minder actieve spelers hadden iig kans op loot itt DKP systeem.
Maar nogmaals een perfect lootsysteem bestaat niet
pi_42905665
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 23:53 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Alsof mensen die laten we zeggen maar 1 keer per week naar een raid kunnen , expres de wipesessier ontlopen.
Nooouuuu...
Some say in ice
pi_42909475
quote:

[..]

Nee , geef mij maar het systeem wat 'we' bij DaoC hadden. Actievere spelers hadden daar toch wel meer kans op loot dan minder actieve spelers , maar de minder actieve spelers hadden iig kans op loot itt DKP systeem.
Maar nogmaals een perfect lootsysteem bestaat niet
Beetje gek dat je het vreemd vindt dat mensen die minder raiden minder krijgen. Als ik minder werk dan andere mensen, ga ik toch ook niet klagen dat ik minder spullen kan kopen? Hetzelfde met DKP. Je krijgt iets voor je moeite, en je kunt met datgene dat je krijgt dingen kopen. En hoeveel het kost hangt natuurlijk af van hoeveel 'moeite'(indirect) mensen er voor over hebben.
  maandag 23 oktober 2006 @ 08:54:17 #144
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_42909996
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 07:13 schreef Aibmi het volgende:

[..]

Beetje gek dat je het vreemd vindt dat mensen die minder raiden minder krijgen. Als ik minder werk dan andere mensen, ga ik toch ook niet klagen dat ik minder spullen kan kopen? Hetzelfde met DKP. Je krijgt iets voor je moeite, en je kunt met datgene dat je krijgt dingen kopen. En hoeveel het kost hangt natuurlijk af van hoeveel 'moeite'(indirect) mensen er voor over hebben.
Ik zeg toch ook niet , dat iedereen maar kan looten wanneer hij/zij maar wil.
Het probleem met DKP is dat je zoveel moet raiden om een beetje punten te verzamelen , voordat je iets kan krijgen (ja ik weet het , je kan in de min gaan staan met sommige DKP) dat het voor iemand die zeg maar 1 a 2 keer kan/wil raiden haast nooit een kans maakt op iets itt iemand die geen leven heeft die 4 a 5 keer per week raid.
Omdat die laatste zoveel punten heeft verzameld , dat haast nooit meer in te halen valt.
Daar ben/was ik ook voorstander van het 'DaoC' systeem , daar had iedereen kans op nieuwe items , alleen mensen die meer raiden hadden er vaker kans op. Klinkt een beetje als DKP alleen geschikt voor iedere soort speler
pi_42910722
quote:
Haha, je moest eens weten!
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_42912168
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 08:54 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet , dat iedereen maar kan looten wanneer hij/zij maar wil.
Het probleem met DKP is dat je zoveel moet raiden om een beetje punten te verzamelen , voordat je iets kan krijgen (ja ik weet het , je kan in de min gaan staan met sommige DKP) dat het voor iemand die zeg maar 1 a 2 keer kan/wil raiden haast nooit een kans maakt op iets itt iemand die geen leven heeft die 4 a 5 keer per week raid.
Omdat die laatste zoveel punten heeft verzameld , dat haast nooit meer in te halen valt.
Daar ben/was ik ook voorstander van het 'DaoC' systeem , daar had iedereen kans op nieuwe items , alleen mensen die meer raiden hadden er vaker kans op. Klinkt een beetje als DKP alleen geschikt voor iedere soort speler
Hij krijgt dan wat hem toekomt. Zeg nou zelf, aan wat voor een member zal je meer hebben? Iemand die 1 keer per week op komt dagen, of iemand die vaak raid en zo dus moeite stopt in de progress van de guild? Wie wil jij hier met de betere gear zien rondlopen? Het DKP-systeem is juist wel eerlijk hierin, iemand die 1 keer per week opdaagt is gewoon minder nut voor de guild, en zal dus ook minder vlug items kunnen krijgen. En ik weet ook zeker dat iemand die dat doet ook niet verwacht zomaar het nieuwste van het nieuwste te kunnen looten, of elke raid loot mee kan nemen. Hij zal zich tevreden moeten stellen met het overgebleven spul. En zeg nou zelf, wat doet iemand die maar 1 keer per week kan raiden in een raid-guild met dkp?
pi_42912223
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:35 schreef XrAiDeN het volgende:
Na het zien (en horen) van een aantal TBC movies heb ik besloten ook maar weer een poging te doen. Op een nieuwe server enzo, geen gezeik met guilds en raidverplichtingen enzo...
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_42913002
Vraagje: wat is een goede shaman build? Ben nu een Troll Shaman en wil voornamelijk PvP doen. Ga nu iig deze richting in:
Elemental - 41 Points

* Convection - 5/5
* Concussion - 5/5
* Call of Flame - 3/3
* Elemental Warding - 3/3
* Elemental Focus - 1/1
* Call of Thunder - 5/5
* Reverberation - 5/5
* Improved Fire Totems - 2/2
* Eye of the Storm - 3/3
* Storm Reach - 2/2
* Lightning Mastery - 5/5
* Elemental Fury - 1/1
* Elemental Mastery - 1/1

Enhancement - 10 Points

* Ancestral Knowledge - 5/5
* Improved Ghost Wolf - 2/2
* Improved Lightning Shield - 3/3

Van ver af lekker damage doen. Maar heb van anderen weer gehoord dat het beter is om meer in je enhancement te doen. Welke is nu beter voor PvP?
pi_42913783
ahhhh bah! gewoon een hele dag gespeeld!!

ik wist dat ik d'r spijt van zou krijgen om het te kopen!! ik wist het!!
  woensdag 25 oktober 2006 @ 10:35:01 #150
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_42914427
Ik ben een alt gestart! Heb eigenlijk helemaal geen zin om die te levellen, maar ik doe het toch. Is dat serieuze verslaving?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')