Dat is natuurlijk niet waar. Mijn guild zit nu in BWL, AQ40, dus ik hou het ff bij Tier2.quote:Op maandag 23 oktober 2006 08:54 schreef Enchanter het volgende:
[..]
iemand die zeg maar 1 a 2 keer kan/wil raiden haast nooit een kans maakt op iets itt iemand die 4 a 5 keer per week raid.
Omdat die laatste zoveel punten heeft verzameld , dat haast nooit meer in te halen valt.
De mensen die het hardst werken krijgen het eerst de items.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:43 schreef Elikian het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet waar. Mijn guild zit nu in BWL, AQ40, dus ik hou het ff bij Tier2.
Als de Tier2 chest dropt, dan gaat hij naar mij, omdat ik de hoogste sta in DKP. Als die echter volgende week weer dropt hoef ik hem natuurlijk niet meer, en gaat hij naar de volgende actieve mage. Uiteindelijk zal ook die minder actieve raider zijn Tier2 krijgen, maar wel pas zodra de mensen die wel zorgen voor de guildprogressie die items hebben.
De actieve spelers krijgen het high-end gear, en de minderen krijgen die spullen zodra de anderen het al hebben.
Ik was toen het guild het invoerde een fel tegenstander van DKP, (*Ik verlies liever een roll dan dat ik van te voren weet dat ik toch geen items ga krijgen, waarom ga ik dan naar een raid*) maar ik ben helemaal om en ben er nu groot voorstander van. Het verzamelen van dkp is ook een manier van looten, want je vergroot je kans op loot later
Dat probleem hebben wij nu ook. Al een paar weken zijn er altijd genoeg mensen voor de 1e 2 raids naar BWL, maar de 3e raid die compleet in het teken staat van Nefarian neerhalen moet elke keer gecanceled worden omdat men dan opeens niet op komt dagen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:53 schreef Enchanter het volgende:
Alsof mensen die laten we zeggen maar 1 keer per week naar een raid kunnen , expres de wipesessier ontlopen.
Ga dan lekker AV-enquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:19 schreef jogy het volgende:
Ben ik nou de enige die echt uren plezier kan hebben door als level 60 warlock westfall te rennen en alles te DoTten?
Jaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:19 schreef jogy het volgende:
Ben ik nou de enige die echt uren plezier kan hebben door als level 60 warlock westfall te rennen en alles te DoTten?
Dat is echt kansloosquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:19 schreef jogy het volgende:
Echte Warlocks gooien een Infernal in Goldshire, of laten een Doomguard los in The Crossroads.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:19 schreef jogy het volgende:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echte Warlocks gooien een Infernal in Goldshire, of laten een Doomguard los in The Crossroads.
Zo zit iedereen bij ons in het guild ook te zeuren.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:47 schreef Elikian het volgende:
Ik had NOOIT lag, maar sinds die 36 uur Maintenance vorige week op QuelThalas heb ik nu altijd latencies boven de 500 ms ... sterkte jongens!
ja morgen 17:00 up en daarna weer lekker raiden hoop ikquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:22 schreef Denni5 het volgende:
Ja, dat had Terenas vorige week, een hardware update ofzoiets dacht ik. Morgen om 17:00 uur zou je server weer de lucht in moeten gaan als het goed is.
Wel een paar keer gedaan met 3 andere warlocksquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echte Warlocks gooien een Infernal in Goldshire, of laten een Doomguard los in The Crossroads.
Leuk joh!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Wel een paar keer gedaan met 3 andere warlocks. Altijd grappig
.
Maar het grappige aan het rondrennen in westfall is dat ik daar ook een alt heb rondhuppelen dus ik moest ook een beetje wraak nemen. Het is gewoon leuk om rond te rennen met je voidy, alles wat in je range komt een CoA te geven en verder te rennen, als je dan omkijkt lijkt het net Hans en grietje die broodkruimels hebben achtergelaten, alleen dan in de vorm van zwijntjes, vogels, coyotes en gnolls
.
Als ik me echt verveel ga ik altijd naar redridge mountains.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:19 schreef jogy het volgende:
Je moet het geprobeerd hebben voor je het afwijst alszijnde niet leukquote:
Reeds geprobeerd met mij female human mage om alles te killen in lage gebieden (incl alle horde) en vond er niks aanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:36 schreef jogy het volgende:
Je moet het geprobeerd hebben voor je het afwijst alszijnde niet leuk.
Proberen te questen in Hillsbrad op een PVP server is ook een goede manier om vaak dood te gaanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:40 schreef Mauro het volgende:
Kan me de tijden nog goed herinneren dat ik zelf low level was en vaak genoeg gekilled ben door zo'n eikel die dacht leuk te zijn
Ho ho, ik pak alleen npc's hoor. ik zit niet op een pvp server oid. Het enige irritante wat ik doe is door moonbrook rennen en alles killen zodat de situatie zich weleens kan dienen dat er iemand moet wachten tot het hele dorp weer gespawned is.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:40 schreef Mauro het volgende:
[..]
Reeds geprobeerd met mij female human mage om alles te killen in lage gebieden (incl alle horde) en vond er niks aan![]()
Kan me de tijden nog goed herinneren dat ik zelf low level was en vaak genoeg gekilled ben door zo'n eikel die dacht leuk te zijn
Of STVquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:42 schreef Tain het volgende:
Proberen te questen in Hillsbrad op een PVP server is ook een goede manier om vaak dood te gaan
alliancequote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:32 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Heuh, nog een vraagje. Wat is iedereen nu precies? Ik ben een Troll Shaman, maar volgens mij zitten er hier voornamelijk veel mensen die Alliance zijn.
En ik ben blij dat er nu maintenance is
Moet nog zat voor school doen
Ik ben al mijn karakters op nieuwe servers begonnen en speel altijd de eerste 40 levels zo snel mogelijk door. Scheelt een hoop gegank hehe. Je bent Hillsbrad uit voor de Allies daar komen, Je behoort tot de hogere levels in STV wanneer wereldoorlog 3 daar losbreekt als het merendeel van allies & horde lvl 30-40 bereiken. Scheelt een hoop gegankquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:42 schreef Tain het volgende:
Proberen te questen in Hillsbrad op een PVP server is ook een goede manier om vaak dood te gaan
Meesten spelen denk ik alliance ja, maar er zijn ook genoeg Horde spelers hier hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:32 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Heuh, nog een vraagje. Wat is iedereen nu precies? Ik ben een Troll Shaman, maar volgens mij zitten er hier voornamelijk veel mensen die Alliance zijn.
En ik ben blij dat er nu maintenance is
Moet nog zat voor school doen
Kan dat gewoon met je lvl1 mannetje, die arena treasure pakken?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:14 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik ben al mijn karakters op nieuwe servers begonnen en speel altijd de eerste 40 levels zo snel mogelijk door. Scheelt een hoop gegank hehe. Je bent Hillsbrad uit voor de Allies daar komen, Je behoort tot de hogere levels in STV wanneer wereldoorlog 3 daar losbreekt als het merendeel van allies & horde lvl 30-40 bereiken. Scheelt een hoop gegank
Straks als BC uitkomt ga ik dus geen BE spelen op de nieuwe server, overcrowded start area natuurlijk. Als ik het toch besluit ren ik meteen direct door naar Durotar of Mulgore om daar in alle rust mijn rush naar 60 te beginnen (en dan genieten van 61-70).
Maar goed, het allereerste wat ik ga doen op een nieuwe server is direct mijn mannetje naar STV sturen en hopen dat niemand anders op het idee komt om die arena treasure te pakken als de hele server nog lvl 1-5 is
Als je hèèl voorzichtig rondloopt, misschien.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:26 schreef McGilles het volgende:
[..]
Kan dat gewoon met je lvl1 mannetje, die arena treasure pakken?
Wordt vast een leuke corpse run-marathon. De weg van Booty Bay of Gromgol naar de Arena is vrij dodelijk hehe. Level 1 agro range (level 2, volgens mij stijg je meteen een level als je STV ontdekt) is nogal grootquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:26 schreef McGilles het volgende:
Kan dat gewoon met je lvl1 mannetje, die arena treasure pakken?
Dan maar met een rogue erheen stealthen, ook al ben ik wel vergeten of je nou wel/niet met stealth begintquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:55 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Wordt vast een leuke corpse run-marathon. De weg van Booty Bay of Gromgol naar de Arena is vrij dodelijk hehe. Level 1 agro range (level 2, volgens mij stijg je meteen een level als je STV ontdekt) is nogal groot
Maar goed, volgens mij zit er een paar goud in die chest en een paar dingen die geld op leveren. Dus begin je met vrij veel luxe!
Op weg naar thrall?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:19 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Gisteren een raid hier in Ogrimmar. Echt lachen.
[afbeelding]
ITS LOOT TIME MA NIGRA'S!
Het leukste was nog altijd de bomb-bug voor Warlocks met Geddon.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Wel een paar keer gedaan met 3 andere warlocks. Altijd grappig
.
Maar het grappige aan het rondrennen in westfall is dat ik daar ook een alt heb rondhuppelen dus ik moest ook een beetje wraak nemen. Het is gewoon leuk om rond te rennen met je voidy, alles wat in je range komt een CoA te geven en verder te rennen, als je dan omkijkt lijkt het net Hans en grietje die broodkruimels hebben achtergelaten, alleen dan in de vorm van zwijntjes, vogels, coyotes en gnolls
.
STV is ook een goede daarvoor.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel een keer dat ik zwaar ge-ganked werd daar door 2 mensen, die ik na ongeveer 10x dood te gaan eindelijk een keer dood had en daarna even zwaar teruggepakt! Voelt toch goed danquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
STV is ook een goede daarvoor.
quote:Hi lieber Gewinnspielteilnehmer,
Deine E-Mail wurde beim inWoW-Betakey-Gewinnspiel gezogen und damit steht
diese E-Mail auf der Liste der Gewinner die an Blizzard übermittelt wurde.
Wann Blizzard die Keys rausschickt, können wir leider nicht beeinflussen.
Dies liegt jetzt in den Händen von Blizzard (bitte seht von Anfragen an
Blizzard ab). Möglicherweise kannst Du aber ab nächsten Mittwoch mit dem
Erhalt des Keys rechnen.
Wir gratulieren Dir ganz herzlich und wünschen Dir viel Spass beim
Betaspielen
Dein inWoW.de Team
Als ik je zie wel jaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:12 schreef znarch het volgende:
[..]
Dan ga jij me killen zeker ?![]()
![]()
Zaren (GEK)![]()
Die namenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:22 schreef NDAsilenced het volgende:Claus, Karl, Michael, Jonas en Andreas.
Dat beschrijft zo ongeveer de allereerste keer dat wij met ons guild MC in gingen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:04 schreef Elikian het volgende:
Gisteren overigens de mooiste wipe uit ons Guild historie:
We zijn in AQ40 bij Huhuran, hebben BWL on farmstatus.
Gisteren met het hele guild een routine run door MC gedaan, voor nog een beetje T1 en vooral nexusses voor T3 in Naxx.
Dus we gaan in met een volle raid .. en wipen op Lucifron!
Nou ja, niet echt op Lucifron, een geweldige pull, en we hadden Lucifron met haar 2 adds, een pack van 5 Corehounds, en om het een beetje interessant te maken ook nog die groep Imps erbij.
Dat bleek toch teveel, maar op TS lag echt iedereen echt om van het lachen. "Imps, ohw, we got Imps too! Where the hell did they come from?"
echt schitterend!
Op de zwarte lijst dus, wat een eikel.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:06 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Nope, ring met +3 Agi +4 Int en +6 spirit. Had ik als shaman wel graag gehad, gaat een warrior die needen, daarna tpde hij en verliet hij onze party.
Tja, en dat geloven we dus nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:08 schreef Mauro het volgende:
Dat beschrijft zo ongeveer de allereerste keer dat wij met ons guild MC in gingen.
Corehounds, Imps en Luci met ads.
27 man in de raid, allemaal met de epics uit ZG als beste materiaal aan.
Aan het einde waren er alleen nog maar 1 warrior, 1 pala en 2 mages over
puur geluk dus dat we het hebben overleefd
link?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:33 schreef Elikian het volgende:
Ik heb net een video gezien van een 13 man group die MC helemaal cleart, dus het moet kunnen
ik bedoel gewoon emt 40 man MC in, dan ff de raid in 2 groepen verdelen, de ene helft loopt door naar Shazzrah en de andere helft naar geddon. En zo begin je ieder in een aparte grote ruimte. Je zult wel iets meer moeten clearen, maar dat kan toch?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:33 schreef Elikian het volgende:
Ik heb net een video gezien van een 13 man group die MC helemaal cleart, dus het moet kunnen
Maar wel kut als die Bindings net droppen in die andere group en jij niet op de lootlist staat
-verhaal-
8 tanks ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:33 schreef Elikian het volgende:
Maar wel kut als die Bindings net droppen in die andere group en jij niet op de lootlist staat
En inderdaad, dat geloof ik ook niet echt: Mages kunnen niet AoEen, want ze moeten decursen als een gek (zeker met 27 man), je hebt minstens 8 tanks nodig (5 corehounds en Lucy + adds) ... als je daarvoor Druids inzet heb je geen healing meer over. Locks kunnen niet goed AoEen omdat die imps FR hebben ... Screen or it didnt happen.![]()
En bovendien, de eerste keer op een boss... weet de helft van de raid echt neit wat ze moeten doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |