Daarvoor hebben ze fietsen uitgevonden... Als je te krenterig bent om geld uit te geven aan benzine moet je niet gaan auto/motorrijdenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:43 schreef dvdk het volgende:
Wie op fok rijd hier ook met z'n portemonee?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Volgens mij zou ik jou een irritante weggebruiker vinden.![]()
Helaas, het magquote:
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Volgens mij zou ik jou een vrij irritante weggebruiker vinden.
90 op de snelweg zou in principe veilig en 'niet storend' moeten kunnen.quote:
Ingehaald worden door een vrachtwagen zou an sich toch een duidelijke hint moeten zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:47 schreef dvdk het volgende:
[..]
90 op de snelweg zou in principe veilig en 'niet storend' moeten kunnen.
Als die kutvrachtwagens zich aan de snelheid hielden...kon ik gewoon in't treintje meevolgen.
Maar die klojo's rijden vaak 94 of nog harder en dan gaan ze me inhalen.
Vrij iritant.
Zoiets heb ik ook wel eens.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:47 schreef dvdk het volgende:
[..]
Als die kutvrachtwagens zich aan de snelheid hielden...kon ik gewoon in't treintje meevolgen.
Vrij iritant.
Eenschquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Volgens mij zou ik jou een vrij irritante weggebruiker vinden.
Ingehaald worden door vrachtwagens terwijl je op een motor rijdtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:47 schreef dvdk het volgende:
[..]
Vrij iritant.
Maar als je dat heel vaak doet....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:02 schreef Vodka_Lime het volgende:
vrij kansloos, als je euro's wilt besparen werkt dat niet door 90 te gaan rijden ipv 94 km/h.
haal je 1 biertje minder in de kroeg. dan bespaar je,
Bij mij m'n opa en oma... maar daar zit ik nooit bij in de auto dus boeit me niet zoveelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:06 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn broer doet dat ook. Vreeeeeeeeeeeeeeeeeselijk.
ik betaal wegenbelasting om op de snelweg te mogen rijden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
Bij mij m'n opa en oma... maar daar zit ik nooit bij in de auto dus boeit me niet zoveel
Vind 't zelf al vreselijk als mensen 100 rijden op de snelweg waar je gewoon 120 mag, kom op zeg... zoek binnenwegen op als je niet harder durft
Doe dat dan ook! Het heet niet voor niets een snelwegquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:26 schreef dvdk het volgende:
[..]
ik betaal wegenbelasting om op de snelweg te mogen rijden.
Onzin, de belastingplicht is gekoppeld aan de kentekenregistratie en niet aan het gebruik van de weg.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:26 schreef dvdk het volgende:
[..]
ik betaal wegenbelasting om op de snelweg te mogen rijden.
Ik rij met mijn platinumcard. Nodig, want mijn auto zuipt. Maar het is iedere euro waard. Ik moet er niet aan denken om op jouw manier auto te moeten rijden. Dan ga ik liever op zoek naar een stuk touw en een wankel krukje.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:43 schreef dvdk het volgende:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik rij met mijn platinumcard. Nodig, want mijn auto zuipt. Maar het is iedere euro waard. Ik moet er niet aan denken om op jouw manier auto te moeten rijden. Dan ga ik liever op zoek naar een stuk touw en een wankel krukje.
Dat lijkt mij toch erg triest om op de motor ingehaald worden door een vrachtwagenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:47 schreef dvdk het volgende:
[..]
Vrij iritant.
Het is nog gevaarijk ook. Heb je nooit opgelet tijdens je motorrijles TS?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat lijkt mij toch erg triest om op de motor ingehaald worden door een vrachtwagen![]()
ik zou niet weten wat er gevaarlijk zou zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:33 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Het is nog gevaarijk ook. Heb je nooit opgelet tijdens je motorrijles TS?
Omdat de zuiging van een vrachtwagen op de snelweg nogal van invloed is op een motorrijder, word je geleerd zo snel mogelijk voorbij een vrachtwagen te gaan.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:39 schreef dvdk het volgende:
[..]
ik zou niet weten wat er gevaarlijk zou zijn
en het hangen in de slipstream van een vrachtwagen is ook levensgevaarlijk omdat je 1: minder zicht hebt, 2: als er iets op de weg ligt waar de vrachtwagen gewoon overheen rijdt jij de lul bent omdat je het te laat ziet en niet op tijd kan reageren (zo'n stuk rubber van een klapband kan erg hoog opstuiteren door de zuiging van een vrachtwagen) ,3: de vrachtwagenchauffeur je niet kan zien en 4: je de lul bent bij een noodstop en je IOF de bumper of achteras kust van de vrachtwagen voor je OF de vrachtwagen achter je je finaal aan gort rijdtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:44 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Omdat de zuiging van een vrachtwagen op de snelweg nogal van invloed is op een motorrijder, word je geleerd zo snel mogelijk voorbij een vrachtwagen te gaan.
De les 'ingehaald worden door een vrachtwagen' wordt tijdens motorrijlessen uberhaupt overgeslagen, omdat het te bespottelijk is voor woorden.![]()
Lame reply, dat laatste zinnetje zegt iedereen inmiddels al.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik rij met mijn platinumcard. Nodig, want mijn auto zuipt. Maar het is iedere euro waard. Ik moet er niet aan denken om op jouw manier auto te moeten rijden. Dan ga ik liever op zoek naar een stuk touw en een wankel krukje.
Daar open ik dan ook geen topics over.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:56 schreef _.-SAF-._ het volgende:
[..]
AFCA is anders ook wel erg pauperig.
Maar je vermeldt 'm wel nota bene in je ondertitel, die vervolgens in alle topics verschijnt waar je post.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:00 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Daar open ik dan ook geen topics over.
en het is ook nog gevaarlijk om tussen 2 vrachtwagens te zitten met je motorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:33 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Het is nog gevaarijk ook. Heb je nooit opgelet tijdens je motorrijles TS?
Ik gebruik het al heel lang. Kennelijk krijg ik navolging... kan ik ook niets aan doen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:53 schreef _.-SAF-._ het volgende:
Lame reply, dat laatste zinnetje zegt iedereen inmiddels al.
* NT-T.BartMan rijdt ook motor.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:43 schreef dvdk het volgende:
Ik ben fanatiek motorrijder.
Maar dat betekent niet dat ik alleen kan genieten als ik kijhard optrek bij elk stoplicht en dat ik met 200 over de snelweg moet knallen.
Ik hou ervan om lekker te cruisen en bochtjes te maken....en om gemiddeld 1 op 27/28 te halen!
Dit doe ik doormiddel van m'n rijstijl.
Rustig optrekken bij't stoplicht. op tijd doorschakelen.
En op de snelweg niet boven de 90 uitkomen. Want dan rij ik het zuinigst.
Eventueel soms slipstreamen achter de vrachtwagen. Scheelt ook knaken!
mvg.
ingehaalt worden door een vrachtwagen op je motorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:47 schreef dvdk het volgende:
[..]
Vrij iritant.
Klopt dit dan?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:51 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
* NT-T.BartMan rijdt ook motor.
Bij 90 per uur: verbruik 1:21
bij 150 per uur: verbruik 1:19
go figure...
Dan had je misschien je VMBO moeten afmaken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:24 schreef GiSaE het volgende:
Nou, na een paar keer een tank proberen maakte het tussen zuinig rijden, vroeg schakelen, de auto uit laten rollen of doorrijden niks uit qua verbruik, dus blijf ik doorrijden want van zuinig rijden val ik in slaap.
Nee... vooralsnog heb je me even in verwarring??quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Klopt dit dan?
90 km in een uur / 21 km per liter = 4.28 km per liter
150 km in een uur / 19 km per liter = 7.89 km per liter
Helaas, het mocht niet zo zijn. Ze hebben me naar VWO gestuurd, en vervolgens naar de universiteit, de klootzakken...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dan had je misschien je VMBO moeten afmaken...
Je spreekt jezelf tegen, je zegt dat je evenveel verbruikt of je nu zuinig rijdt of sportief. Maar zuinig rijden is dan niet meer zuinig rijden omdat het niet zuiniger is dan sportief rijden.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:02 schreef GiSaE het volgende:
Helaas, het mocht niet zo zijn. Ze hebben me naar VWO gestuurd, en vervolgens naar de universiteit, de klootzakken...
Als ik met wat voor een rijstijl dan ook 1:14 haal is het voor mij een simpele keuze tussen zuinig of sportief rijden. Zuinig rijden = saai = niet opletten = vervelend. Sportief rijden = leuk = scherp en alert zijn/blijven = prima.
Ik ga bij mijn volgende tank nog eens v-power proberen. De vorige keer deed ik er 1:16 mee, maar ik weet niet zeker of ik de kilometerstand goed heb genoteerd, dus nog maar een keertje proberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |