en het is ook nog gevaarlijk om tussen 2 vrachtwagens te zitten met je motorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:33 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Het is nog gevaarijk ook. Heb je nooit opgelet tijdens je motorrijles TS?
Ik gebruik het al heel lang. Kennelijk krijg ik navolging... kan ik ook niets aan doen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:53 schreef _.-SAF-._ het volgende:
Lame reply, dat laatste zinnetje zegt iedereen inmiddels al.
* NT-T.BartMan rijdt ook motor.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:43 schreef dvdk het volgende:
Ik ben fanatiek motorrijder.
Maar dat betekent niet dat ik alleen kan genieten als ik kijhard optrek bij elk stoplicht en dat ik met 200 over de snelweg moet knallen.
Ik hou ervan om lekker te cruisen en bochtjes te maken....en om gemiddeld 1 op 27/28 te halen!
Dit doe ik doormiddel van m'n rijstijl.
Rustig optrekken bij't stoplicht. op tijd doorschakelen.
En op de snelweg niet boven de 90 uitkomen. Want dan rij ik het zuinigst.
Eventueel soms slipstreamen achter de vrachtwagen. Scheelt ook knaken!
Wie op fok rijd hier ook met z'n portemonee?
mvg.
ingehaalt worden door een vrachtwagen op je motorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:47 schreef dvdk het volgende:
[..]
90 op de snelweg zou in principe veilig en 'niet storend' moeten kunnen.
Als die kutvrachtwagens zich aan de snelheid hielden...kon ik gewoon in't treintje meevolgen.
Maar die klojo's rijden vaak 94 of nog harder en dan gaan ze me inhalen.
Vrij iritant.
Klopt dit dan?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:51 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
* NT-T.BartMan rijdt ook motor.
Bij 90 per uur: verbruik 1:21
bij 150 per uur: verbruik 1:19
go figure...
Dan had je misschien je VMBO moeten afmaken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:24 schreef GiSaE het volgende:
Nou, na een paar keer een tank proberen maakte het tussen zuinig rijden, vroeg schakelen, de auto uit laten rollen of doorrijden niks uit qua verbruik, dus blijf ik doorrijden want van zuinig rijden val ik in slaap.
Nee... vooralsnog heb je me even in verwarring??quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Klopt dit dan?
90 km in een uur / 21 km per liter = 4.28 km per liter
150 km in een uur / 19 km per liter = 7.89 km per liter
Helaas, het mocht niet zo zijn. Ze hebben me naar VWO gestuurd, en vervolgens naar de universiteit, de klootzakken...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dan had je misschien je VMBO moeten afmaken...
Je spreekt jezelf tegen, je zegt dat je evenveel verbruikt of je nu zuinig rijdt of sportief. Maar zuinig rijden is dan niet meer zuinig rijden omdat het niet zuiniger is dan sportief rijden.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:02 schreef GiSaE het volgende:
Helaas, het mocht niet zo zijn. Ze hebben me naar VWO gestuurd, en vervolgens naar de universiteit, de klootzakken...
Als ik met wat voor een rijstijl dan ook 1:14 haal is het voor mij een simpele keuze tussen zuinig of sportief rijden. Zuinig rijden = saai = niet opletten = vervelend. Sportief rijden = leuk = scherp en alert zijn/blijven = prima.
Ik ga bij mijn volgende tank nog eens v-power proberen. De vorige keer deed ik er 1:16 mee, maar ik weet niet zeker of ik de kilometerstand goed heb genoteerd, dus nog maar een keertje proberen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |