Misschien was er n.a.v. jouw bordjes wel een hele 'nieuwe' godsdienst ontwikkeld!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:50 schreef Caspian het volgende:
Naar 2000 b.c. gaan met een serie metalen bordjes waarop staat [ 1 + 1 = 3 ], en dat sowieso overal achterlaten.
En dan terug hierheen gaan en kijken hoe de wetenschappers en archeologen daarop reageren.
Wie zegt dat ze niet hier zijn geweest ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:07 schreef Lllaura het volgende:
Als tijdreizen mogelijk zou zijn/worden, waarom zijn ze uit de toekomst dan nog nooit hier geweest?
Dit hebben ze ook toegepast bij het omzetten van Gulden naar Euro dus misschien heeft de wetenschap die bordjes la gevondenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:50 schreef Caspian het volgende:
Naar 2000 b.c. gaan met een serie metalen bordjes waarop staat [ 1 + 1 = 3 ], en dat sowieso overal achterlaten.
Ha! Wie wilt er nou weer terugkomen naar 2006quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:07 schreef Lllaura het volgende:
Als tijdreizen mogelijk zou zijn/worden, waarom zijn ze uit de toekomst dan nog nooit hier geweest?
Dus wat nu niemand lukt denk jij 25 jaar geleden wel te kunnen ?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:45 schreef ZUID-OOST het volgende:
ik zou naar 1980 gaan en verplicht condooms invoeren in china en afrika![]()
hebben ze gedaan, en hij is herrezenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:25 schreef Agorias het volgende:
Oh dan zou ik jezus ook vermoorden.
Sukkel!!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
Tip doe een Astronauten pak aan
Nog beter ga precies 2007+33= 2040 jaar terug de tijd in.
Dan kijk je ff op Jezus geboren werd en of ie echt was.
Veel toffer
Wat de Lotto en Toto betreft heb je gelijk maar wat wil je met het winnende staatslot ?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:06 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Sukkel!!![]()
![]()
Jezus werd niet geboren op 33 voor christus!
Waarom denk je dat ze het 2007 na christus noemen?
Het jaar 0 is het jaar waarin christus geboren werd in, december ergens...
Ik zou een half jaar terug gaan in de tijd, maar niet voordat ik alle winnende lotto getallen in de periode goed opgeschreven heb. En ook veel toto zooi.... en de staatslotterij
En dan zou ik ook gewoon daar blijven. Half jaartje is toch weer zo voorbij... plus het was een mooie zomer
Daar zeg je inderdaad watquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:58 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Wat de Lotto en Toto betreft heb je gelijk maar wat wil je met het winnende staatslot ?
Je kunt dat nummer toch nergens krijgen ?
Het is volgens mij alleen mogelijk de laatste 2 cijfers te kiezen ?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |