Wel, gewoon even van cameraview veranderen van het brokstuk aarde naar een ander brokstuk in a galaxy far far away. Kom je't zo te weten.quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:40 schreef buzzer het volgende:
ik zou 1990 in een loop gooien als dat kon
Wat doe je hier in mijn topic?quote:
in 1990 had je die nog niet geopendquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:47 schreef Steinberger het volgende:
[..]
[..]
Wat doe je hier in mijn topic?
Tip doe een Astronauten pak aanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:52 schreef The_Terminator het volgende:
Ik zou teruggaan naar het moment van de oerknal en bewijs verzamelen zodat ik alle gelovigen uit kan lachten
Maargoed, mocht tijdreizen ooit mogelijk worden dan zal je waarschijnlijk in andere dimensies uitkomen. Je kan het verleden namelijk niet aanpassen, aangezien je dan met paradoxen temaken krijgt. Ga bijvoorbeeld na het verleden en vermoord je opa. Als je je opa vermoord dan zou je nooit zijn geboren waardoor je je opa weer niet had kunnen vermoorden etc...
waarschijnlijk was jezus gewoon een klootzakquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
Tip doe een Astronauten pak aan
Nog beter ga precies 2007+33= 2040 jaar terug de tijd in.
Dan kijk je ff op Jezus geboren werd en of ie echt was.
Veel toffer
1991, Microsoft aandelen kopenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:55 schreef Steinberger het volgende:
Naar welke dag en plaats zou je heen willen en waarom?
2000 euro dan maarquote:Op donderdag 19 oktober 2006 07:13 schreef Camplo het volgende:
Ik zou gaan wedden op alle keren dat een mongolische ploeg van een topclub won.
Bijv de 4-1 overwinning van Den Bosch op feyenoord.
Euro of 2000 inzettenop den Bosch.
Pats binnen.
of nog verder terug en het plan van BG jattenquote:
En er dan achterkomen dat Adam en Eva nooit bestaan hebben en je verdoemd bent tot het 'helemaal gammel naaien' van een paar lelijke en stinkende aapmensen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:41 schreef Nerdmans het volgende:
Ik zou terug gaan tot het Adam en Eva stukje.
Vervolgens zou ik Adam een trap voor zn ballen geven, een appeltje voor de dorst pakken en Eva helemaal gammel naaien.
Weet je 't zeker?...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:25 schreef Monotomo het volgende:
Ik zou naar 1994 willen. Om de gabbertijd als puber mee te maken (ik was toen 4, wou ook een kaal hoofd. Maar dat mocht niet van mamma..).
Paycheck?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:44 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ook een goed plan inderdaad. Heb ik in een film ergens gezien.... weet alleen niet welke.
-Edit-
Met Ben Aflek en Uma Thurman.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |