Schouderham met hagelslag.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:05 schreef ijsmeis het volgende:
Dat betekent dat je zelf mag bepalen wat je erop doet.
Nee. Maar iemand er bij zou beeldtechnisch wel mooier zijn jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:13 schreef BoJo het volgende:
mist er nou iemand in de slowchatters op ?![]()
ik dacht dat het altijd beeld technisch klopte eerst, valt me nu pas opquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Maar iemand er bij zou beeldtechnisch wel mooier zijn ja
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:16 schreef BoJo het volgende:
en ik heb het uiteraard weer verkloot bij die Spaanse [afbeelding]![]()
Je dacht dat Puta schatje betekendequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:16 schreef BoJo het volgende:
en ik heb het uiteraard weer verkloot bij die Spaanse [afbeelding]![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je dacht dat Puta schatje betekende?
Ach, dat ziet je baas t0och niet als ie zo opeens achter je langs looptquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:37 schreef ijsmeis het volgende:
Gatverdamme. Zijn er geen ranzige plaatjes, dan is het wel ranzige praat.
jij begonquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:37 schreef ijsmeis het volgende:
Gatverdamme. Zijn er geen ranzige plaatjes, dan is het wel ranzige praat.
Het gaat niet alleen om mijn baasquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, dat ziet je baas t0och niet als ie zo opeens achter je langs loopt
Heeft tim een computer ingebouwd in de hoofdsteun van zn CRX?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om mijn baas.
Wat heb je daar nou aanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heeft tim een computer ingebouwd in de hoofdsteun van zn CRX?
[Xzibit]for tha nigga's drivin' behind you[/Xzibit]quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat heb je daar nou aanEr past niemand op de achterbank.
Jij past nog in een schoenendoos man, dan pas jij ook op tim zn achterbankquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat heb je daar nou aanEr past niemand op de achterbank.
Nouuuuuu er rijden hier maar weinig negers rondquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
[Xzibit]for tha nigga's drivin' behind you[/Xzibit]![]()
mietjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:03 schreef Fugie het volgende:
mark kijk eens waa rik vanavond niet naartoe ga
gregor salto
Mijn top 3 is Groep Wilders, Fortuyn, VVD.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Whehehe, zonet stemwijzer ingevuld, ik ben het voor 100% oneens met de VVD
Voor 100% oneens met al deze partijen BTW : Partij voor Nederland
Liberaal Democratische Partij
Fortuyn
SGP
Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid
Eén NL
VVD
Mn top 3 was SP, GL, PvdA, hoe onverwacht
Onzin.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Niet stemmen is stemmen op de partij waar je het minst mee eens bent.
en ik:quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:36 schreef ook_gek het volgende:
hahah heb ik dat![]()
1 fortuyn
2 een NL
3 groep wilders party voor de vrijgheid
4 VVD
jij bent ook zo rechts als de pest eh whehehequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:49 schreef ook_gek het volgende:
rijken moeten meer betalen aan zorgstelsel flikker op.
Arme mensen moeten maar harder werken![]()
Hahaha, ik had precies hetzelfdequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:36 schreef ook_gek het volgende:
hahah heb ik dat![]()
1 fortuyn
2 een NL
3 groep wilders party voor de vrijgheid
4 VVD
wel nee.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij bent ook zo rechts als de pest eh whehehe
Nee hoor, ik word gewoon rijker, als arme zijnde. Nog even en ik ben niet meer armquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:58 schreef ook_gek het volgende:
had het er vandaar nog over.
Arme mensen zullen altijd roepen dat rijke mensen rijker worden en arme mensen armer.
Arme mensen zullen ook altijd zeggen dat geld niet gelukkig maakt. Maar oh wat zouden ze graag meer geld willen hebben![]()
Feit is als je maar wilt kan je rijk worden. Doe je dat niet is dat niet erg. Maar ga niet lopen janken van de rijken worden rijker boehoehoe
Nee, ben nog nooit naar een housequake feest geweest, maar heb Erick E wel al een paar keer alleen zien draaien (Frequence, Solar en op Extrema Outdoor liep ik er ff langs toen hij draaide volgens mij) , vorig jaar ook in een discotheek hier in de buurt. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het lekker om aan te horen, maar om het nou super te noemen... Mwah... Juist als hij alleen draait vind ik dat hij alleen maar hitjes draait. Ik heb betere gezien/gehoord.quote:Ergens in de vorige SC schreef ook_gek het volgende:
Maar ben je ooit wel eens naar een Housequake feest geweest. Of heb je ooit Erick-E wel eens alleen horen draaien?
Dat is niks geen hitjes shit. Roog ook niet moet ik zeggen. Het leuke van Erick-E zelf is dat hij heel veel remixen gebruikt die vaak door hem zelf gemaakt zijn. En hij draaid ook heel erg veel met samples in zijn set.
Dus hitjeshouse is het zeker niet. Betekent meer dat je naar de verkeerde feesten gaat
ik nodig je uit om binnen kort op dinsdag mee te gaan naar mellow moods in den haag je kan bij mij blijven slapen.
Erick e moet dan draaien voor een klein groepje plubliek. Geloof me als ik zeg dat die set meer dan geweldig gaat worden en dat het zeker geen bekende nummers zijn die je gaat horen!
doe jij eens stemwijzerquote:
whehehquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:53 schreef Hugster het volgende:
Mijn antwoorden zijn 100% gelijk aan één NL en daarna Fortuyn
NEE!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:53 schreef ijsmeis het volgende:
Mag ik zeggen dat ik een hekel heb aan persberichtenen dat het wmb afgeschaft mag worden
.
Driftericonsquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:33 schreef Hugster het volgende:
oi.
Wat mij betreftquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
wéér een nieuwe afkorting... Ik word oud...
Die afkorting is oudquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
wéér een nieuwe afkorting... Ik word oud...
Ik hou niet zo van bloemenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ga d'r maar achter zitten
Je moet wat om de dag door te komen. Beetje achter de geraniums zitten, op iedereen kankeren die langsloopt en zeggen dat het vroeger zoveel beter was allemaal.quote:
Dat doen mijn buren alquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je moet wat om de dag door te komen. Beetje achter de geraniums zitten, op iedereen kankeren die langsloopt en zeggen dat het vroeger zoveel beter was allemaal.
Heb je goed geregeldquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:02 schreef Sjoewe het volgende:
Naja aangezien zij op de werk zit en ik d'r koelkast leeg eet en d'r sigaretten oprook zoals het een pauperstudent betaamd, mag ik er wel iets voor terugdoen
Ik heb Erwin al in geen tijden meer bij iets van Hondamatics gezien... Laatst kwam ik met het uitgaan wel nog eens tegen. En hij moet me al meer dan een jaar iets terugbrengen, m'n vader begint een beetje te flippen... Daarbij ben ik ook niet lang meer lid van Hondamatics...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hey Metalfreak, komt Erwin nog wel eens op die meets van jullie?
Owquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb Erwin al in geen tijden meer bij iets van Hondamatics gezien... Laatst kwam ik met het uitgaan wel nog eens tegen. En hij moet me al meer dan een jaar iets terugbrengen, m'n vader begint een beetje te flippen... Daarbij ben ik ook niet lang meer lid van Hondamatics...
Beetje??? Hoe kom je daarbij??quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
OwHet is een beetje dood aan het worden daar, of niet?
Ik kwam hem trouwens ook tegen tijdens het uitgaan![]()
![]()
Zijn dat toevallig de verpleegstersquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Beetje??? Hoe kom je daarbij??Heeft gewoon met enkele personen te maken die geen kritiek kunnen verdragen....
Ik zeg niksquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zijn dat toevallig de verpleegsters?
Ik zei niksquote:
Leuk kliekje dusquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zei niks
Als je kritiek hebt, leggen ze meteen het probleem bij jou neer omdat zij nooit iets fout doen, want zij zijn perfectDaarbij was ik wel eens benieuwd waar mijn lidgeld heen is gegaan, ik zie er niets van terug...
Hoeveel leden heeft die nog?? 10??quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er zitten altijd een paar rotte appels tussen.
Dat was/is bij CRX Club holland net zo.
Nee, eigenlijk meer bij Dreamz in Maastricht, maar vorig jaar hadden we bijv. een meeting waarbij maar 2 mensen in een Honda kwamen, de rest met andere auto'squote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:42 schreef Hugster het volgende:
Waren jullie een "Show crew" aka McDonalds hangers?
Ik vind onze show 'n shines altijd wel geil hoor.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:42 schreef Hugster het volgende:
Ze kwamen met Skylines? Wat een sukkelsquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk meer bij Dreamz in Maastricht, maar vorig jaar hadden we bijv. een meeting waarbij maar 2 mensen in een Honda kwamen, de rest met andere auto's
Nee man, Asten Honda meetingquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:42 schreef Hugster het volgende:
Ik zag laatst zo'n diarreegele 190D (ja, het was nog echt een diesel ook) die verlaagd was en zo... Eens kijken of ik die eens ooit op de foto kan zetten, staat in Weert ergensquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:42 schreef Sjoewe het volgende:
De 190D fanboy gangsters is wel een leuke autoclub![]()
![]()
Ik heb nog 2 verfrommelde stickersquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hoeveel leden heeft die nog?? 10??
Ik heb een CRX club holland kentekenplaathouder en een sleutelhanger
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:42 schreef Sjoewe het volgende:
De 190D fanboy gangsters is wel een leuke autoclub![]()
![]()
Toevallig wel jaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ze kwamen met Skylines? Wat een sukkels
Uhhh, nee, Audi A3, VW Polo (dat was ikquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ze kwamen met Skylines? Wat een sukkels
Van je fiets?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:47 schreef Hugster het volgende:
Wij poppen de hood om onze gekleurde bougiekabels en ons K&N'etje te showen en doen de schakelaar op het dash om om de neon onder de wagen te activeren en gaan daarna staan roken in een groepje
Ze zijn verstandig gewordenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Toevallig wel jaDeze:
[afbeelding]!
Nee, maar dat was een algemene meeting wel door ons georganiseerd, maar dat zijn dus geen clubledenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ze zijn verstandig geworden
Als je daar ontevreden over bent dat ze daarmee op kwamen dagen heb je een gaatje in je kop
Was je er ook bijquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, maar dat was een algemene meeting wel door ons georganiseerd, maar dat zijn dus geen clubleden![]()
Nou, ik heb geen idee welke van de 10 je wasquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, ik was er bij, ben er al een paar jaar bij
Nananananaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik heb geen idee welke van de 10 je was.
Pfffquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
NananananaIk had de auto naast die van Tim staan, dat heb ik je laatst hier ook ergens gezegd
En toen postte jij nog een foto... Maar dat was nog met de grijze CRX.
Nu weet je wel beter?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:30 schreef t0n het volgende:
Hehehe, heb nog wel 'n pic ergens waar ik opsta.. met me kale hasses toen..![]()
Toen hield ik al van je An...
Gekocht bij de aanbiedingwinkelaar?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:46 schreef ijsmeis het volgende:
Metalfreak verdient een fleer.
Wat voor een dingquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:46 schreef ijsmeis het volgende:
Metalfreak verdient een fleer.
quote:U hebt gezocht op fleer:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Hey HOERRRRRquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:30 schreef t0n het volgende:
Hehehe, heb nog wel 'n pic ergens waar ik opsta.. met me kale hasses toen..![]()
Toen hield ik al van je An...
voor watquote:
quote:
Het ziet diep hèquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:14 schreef ijsmeis het volgende:
4. Geilste M.I.L.F. MUUS
5. Mr. ONZ (Allround leukste mannelijke user) BrauN
7. User die het meest pimpt met zijn of haar biergebruik cerror
8. De zich meest inlikkende user skippy22
9. Allround meest gehate ONZ user hermandeperman ()
10. User met de meest absurde topics Pony-Lover
11. User met meest voorspelbare gewoontes Conflict
12. User met de leukste/herkenbaarste avatar BrauN
Nee hoorquote:
Linkje???quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vond hem wel grappig.
En speciaal voor jou is ie nog door iemand gequote in het slowchattopic.
Ow, ik dacht: nu krijg ik te weten waarom... Maar dat staat er nietquote:
IJsmeis godverdomde kutkutstinkslet!11!!!!!11!!11!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:31 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ow, ik dacht: nu krijg ik te weten waarom... Maar dat staat er niet
JA LEKKER HOOR HOE IS HET MET JOU DAN POEPSELEWOEPSIE?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:39 schreef Sjoewe het volgende:
HALLO HERMANDEPERMAN HOE IS HET MET JOU DAN POEPIE?
Je komt weer met je borduurclubje bijeen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:50 schreef hermandeperman het volgende:
Lachen!
Je mag niet raden wat ik vanavond ga doen![]()
www.watbenjedan.nlquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:50 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=oJlip3_G5WA
Ik zei toch dat je niet mocht radenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je komt weer met je borduurclubje bijeen?
Kroeg.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:59 schreef Sjoewe het volgende:
Vertel het dan gewoon drol op een stok
Neh, dat is lange termijn gewordenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:09 schreef Sjoewe het volgende:
Zucht, ik dacht dat je naar een mokkel ging.
Of zit die in de kroeg?
Dan ga je dat toch doenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Altijd leuk, reïntegratiebureau's. Ik had aangegeven dat ik graag een heftruckcursus wilde volgen, zodat ik ook op dieselheftrucks en reachheftrucks mag rijden. Dus wat heeft het reïntegratiebureau gedaan? Die hebben em opgegeven vor een langdurige opleiding tot bouwvakker, want bij die opleiding zit ook een heel klein deel heftruckrijden
Astenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Toevallig wel jaDeze:
[afbeelding]!
Ja, ik ga een opleiding van 10.000 euro volgen terwijl ik met een opleiding van 700 euro ook makkelijk aan een baan kan komen.quote:
Ja.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het ging jou vooral om de vrachtwagens of niet?
http://www.dreamcarcompany.com/0012.htmquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
2 R33 GT-R V-Specs's
Wel één metLSD's
Ik ken ze.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://www.dreamcarcompany.com/0012.htm
http://www.dreamcarcompany.com/0001.htm
Die is wel verkocht.
Je hebt gewoon geen zin hè.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik ga een opleiding van 10.000 euro volgen terwijl ik met een opleiding van 700 euro ook makkelijk aan een baan kan komen.
Waar fap jij eigenlijk op tegenwoordig?quote:
Met Sotmc decalsquote:
Jij mag echt niet in mijn Skyline rijdenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wanneer kom je me halen voor een ritje dan? Ik rij! (herm, houd je opmerkingen voor je
!)
Het was ook gemeend, zo van "Natuuuurlijk kent ons Huug die gebakskes, hoe kan het ook weer andersquote:
Jij mag dus later ook echt niet in mijn NSX rijden dusquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jij mag echt niet in mijn Skyline rijden
In zoiets rijdt zo'n beetje niemand anders dan de eigenaar
Loading photoshopquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Waar fap jij eigenlijk op tegenwoordig?
Ik hoef het niet eens te doenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wanneer kom je me halen voor een ritje dan? Ik rij! (herm, houd je opmerkingen voor je
!)
Ik probeer mn vriendjes van de sociale dienst geld te besparen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen zin hè.
Nee joh, herm heeft altijd gelijkquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik probeer mn vriendjes van de sociale dienst geld te besparen.
ja. Want als ik een uitkering heb, dan kost ik de overheid geld. Maar als ik de overheid 9300 euro bespaar, is het ook erg!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee joh, herm heeft altijd gelijk.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij mag dus later ook echt niet in mijn NSX rijden dus.
Ze KUNNEN hem iets anders aanbieden wat voor hen goedkoper is en wat voor Alex FIJNER is.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:56 schreef hermandeperman het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar als ik een opleiding AANGEBODEN krijg, ga ik niet morren.
Als die 10.000 euro ervoor zorgt dat jij werkzaam kunt zijn in een beroepsgroep waar een dringend tekort in is zou ik het doen ja.
En als je er echt zo mee zit betaal je die 9 ruggen toch gewoon terug als je even aan het verdienen bent...?
Is daar werk in dan?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze KUNNEN hem iets anders aanbieden wat voor hen goedkoper is en wat voor Alex FIJNER is.
Domme koe.
Je bent echt te dom he?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is daar werk in dan?
Lex, je gaat me niet vertellen dat je die mensen van de Sociale Dienst (al, wat is het? 1 jaar? 2 jaar?) wijsmaakt dat je GRAAGop een dieseltruck wil rijden, en dat ze dat niet begrijpen...?
Dus als ik met en opleiding van een week na die week meteen aan het werk kan, en die opleding kost 700 euro, dan moet ik een jaar lang een opleiding volgen van 10.000 euro, zodat ik na een jaar timemrman of metselaar kan worden, terwijl je daar niet aan de bak komt omdat ze tegenwooridg liever een pool in dienst nemen?quote:
En na al die jaren hebben ze nu ineens die opleiding voor je liggen van 700 euro?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus als ik met en opleiding van een week na die week meteen aan het werk kan, en die opleding kost 700 euro, dan moet ik een jaar lang een opleiding volgen van 10.000 euro, zodat ik na een jaar timemrman of metselaar kan worden, terwijl je daar niet aan de bak komt omdat ze tegenwooridg liever een pool in dienst nemen?
Gelukkig zie je zelf nu ook in dat je dom bent
Na 6 maanden komt er extra geld voor opleidingen beschikbaar inderdaadquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En na al die jaren hebben ze nu ineens die opleiding voor je liggen van 700 euro?
Nah mooi toch. En je hebt ze al een brief gestuurd om te zeggen dat je die andere opleiding wil?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Na 6 maanden komt er extra geld voor opleidingen beschikbaar inderdaad
Zie je, zo lang duurt het helemaal niet
Zet je bril eens op, en lees terug. Dit hele traject is opgestart omdat ik zei dat ik die heftuckopleiding wilde doen. En ja daar heb ik over gebeld, zowel met de sociale dienst als met de opleiderquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah mooi toch. En je hebt ze al een brief gestuurd om te zeggen dat je die andere opleiding wil?
Als een ongesteld oud wijf iddquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:10 schreef ijsmeis het volgende:
Je zeurt zoals mijn moeder dat ook wel eens doet.
5 minuten werk.quote:
en vrouwen achter het aanrechtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Auto's hoern niet in fotostudio's, auto's hoen op de weg. En terreinwagens in de blubs.
Ik zit bij mn ouders, kut toetenbordquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:41 schreef ijsmeis het volgende:
Tering Alex, je typt als een bosjosti.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:38 schreef Sjoewe het volgende:
Of hoe een skyline in ijsmeis dr handen eruit zou zien
[afbeelding]
jaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Het is te merken dat Sandra een paar dagen in Den haag is he?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb je nu al rjles gehad of niet trouwen?
* Alfisti zwijgtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is leuker om teverneuekn, een Citroén BX of een Alfa 155?
Hoe is het met je Theorie afgelopen eigenlijk? en wanneer praktijkexamen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Je mag mijn instructrice wel, die is heel wat gewend.
Gister ging t weer elkker heftruck-style![]()
alleen maar keihard remmen en plankgas, en niet afremmen voor de bochten en rotondes
ja gehaald natuurlijk. En zoals ik al 100 keer heb gezegd, praktijk als ik vind dat ik er aan toe ben.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:09 schreef lipje het volgende:
[..]
Hoe is het met je Theorie afgelopen eigenlijk? en wanneer praktijkexamen?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:21 schreef Alfisti het volgende:
http://www.bo-dickey.com/images/BoDickeyLogoLARGE.jpg
Ik moet een nieuw stuur a 250 euro kopenquote:
Rij maar eens weg bij een stoplichtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:19 schreef Worldbeater het volgende:
1.6 ....... niet dat daar een hoop vermogen uitkomt. Meen iets van 76 Kw.De Audi en Mercedes zijn 1.8.
Maja, voor weinig geld en cylinderinhoud koop je een Mercury Sable of zo.![]()
![]()
![]()
En snel rijden doe ik met de motor..een auto is nooit snel. Gewoon niet remmen en smijten met die dingen.![]()
Ik was het nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:22 schreef ook_gek het volgende:
jezus wat ben ik kwaat zeg. Ik zweer het je ik ga echt een keer een nacht daar zitten en ik ga hem echt dood slaan als ik er achter kom wie het is!!!
Hij heeft het al met meerdere auto's gedaan. Hij heeft zelfs een brief achter gelaten met de tekst dat als je nog 1x je auto daar neer zet hij je banden lek steekt en je auto gaat beschadigen.
Geloof me moet hij zeker bij mij doen. Ik leg hem om gek ik leg hem op.
Dan moet je ook doorrijdenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik was het niet
Sommige mensen ookIk had vanmorgen nog mot met drie bouwvakkers in een busje die gingen groot-lichten en kleven omdat ze vonden dat ik niet snel genoeg reed... inhalen was niet in ze opgekomen
Ik stond achter drie scholiertjes op de fiets te wachten op een tegenligger die maar 40 bleek te rijdenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan moet je ook doorrijden![]()
Morguh
Waarvoor solliciteren ze dan bij jou?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:47 schreef ijsmeis het volgende:
Jeetje. Ik krijg nu ook hele sollicitatiebrieven op mijn emailadres toegestuurd
.
Ik word er wel een beetje moe van hoor. Maar goed *terug mailen gaat*
Nou, ik werf blijkbaar mensen voor een gratis krant. En zij wil er graag voor schrijven.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waarvoor solliciteren ze dan bij jou?
Wat schrijft zij zoal?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik werf blijkbaar mensen voor een gratis krant. En zij wil er graag voor schrijven.
Zeg ik nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat schrijft zij zoal?EN natuurlijk de vraag: "Is ze lekker????"
![]()
Flauw, je houdt weer alles voor jezelfquote:
Communiequote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Flauw, je houdt weer alles voor jezelf![]()
Eerlijk zullen we alles delen is me vroeger toen ik de communie deed geleerd
Ik zag gisteren Oerend Hard op SBS over domme boerenjeugd en ze waren bij jou in de buurt, en daar noemde een tentfeest bezoekende vriendengroep zich ook de Kanslozenquote:
Je weet niet eens wat in de buurt is bij mij, want je bent een domme randstedeling.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zag gisteren Oerend Hard op SBS over domme boerenjeugd en ze waren bij jou in de buurt, en daar noemde een tentfeest bezoekende vriendengroep zich ook de Kanslozen
Mijn topografische kennis prima in orde, die van jou echter? Rotterdam vs. Gennep?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat in de buurt is bij mij, want je bent een domme randstedeling.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mijn topografische kennis prima in orde, die van jou echter? Rotterdam vs. Gennep?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Ik wilde even bootjes gaan kijken.
Zelfkennisquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zag gisteren Oerend Hard op SBS over domme boerenjeugd en ze waren bij jou in de buurt, en daar noemde een tentfeest bezoekende vriendengroep zich ook de Kanslozen
Ik doe altijd 't tweede.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:49 schreef r8ality het volgende:
Vroege pauze = minder honger nu = langere werkmiddag
Late pauze = meer honger nu = kortere werkmiddag
Dilemma's.
Ik heb ook hongerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:49 schreef r8ality het volgende:
Vroege pauze = minder honger nu = langere werkmiddag
Late pauze = meer honger nu = kortere werkmiddag
Dilemma's.
Ja ik ook. Ik heb een hekel aan lange werkmiddagenquote:
Dan ga iets eten... Sjezus, moet ik je echt alles voorzeggen?quote:
Dadelijk verse broodjes met leverkaas, kaas en filet americainquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan ga iets eten... Sjezus, moet ik je echt alles voorzeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |