pikke diefquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
dat laat ik dan ook door de mokkels doen 24 uur pd begeleidingquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja, maar jij bent te dom om je eigen gulp open te krijgen!![]()
de sexpraat van de herenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:54 schreef Nostalgist het volgende:
Kan wát allemaal wel ?
Laten we het dan maar over voetbal hebbenquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Laten we het dan maar over voetbal hebben![]()
And-Mil 0-0
Oei.... Is Etienne in the house, dan ?quote:
waneer moet nederland weer?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Laten we het dan maar over voetbal hebben![]()
And-Mil 0-0
quote:
Morgenavond mag PSVquote:
ik ben nog langerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:58 schreef Inodder het volgende:
offtopic: semih: "mn broer is echt heel lang 1.75 ofzo"![]()
ik ben met mn 1.85 kleiner dan bijna al mn kammeraden zijn er maar 2 kleinerquote:
Kleintjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:01 schreef Inodder het volgende:
ik ben met mn 1.85 kleiner dan bijna al mn kammeraden
ik ben met mn 20 cm groter dan bijna al mn kammeradenquote:
Hoop het niet, als ie die piemeltjescap van mij ziet zal hij niet heel erg gelukkig met me zijn... Heb ik er nog een aartsvijand bij denk ik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oei.... Is Etienne in the house, dan ?![]()
ga jij met 13 jarigen om of zo ? 1m65 dusquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik ben met mn 20 cm groter dan bijna al mn kammeraden![]()
mijn 3 kattenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:06 schreef puntoortje het volgende:
halloooooo... iemand hier nog kleiner dan 1.75 ????
1.94 en vandaag 95 kiloquote:
k heb t over groote niet lengtequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:06 schreef Gladys het volgende:
[..]
ga jij met 13 jarigen om of zo ? 1m65 dus![]()
quote:
ik heb het hier liever over je poesquote:
dus je moet nog gaan schijten vandaag ?quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:09 schreef Gladys het volgende:
[..]
dus je moet nog gaan schijten vandaag ?
Water met wat bleekwater erbij. Is alleen niet goed voor de levensduur van je broek, maar het effect mag er zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:06 schreef Inodder het volgende:
Weet iemand hoe je n vrij donkere blauwe spijkerbroek makkelijk wat vaaler/bleeker kan krijgen?
tuurlijkquote:
Nope, heb bij de eerste posting van i-klodder al het nodige aan bagger gepost internquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:09 schreef Gladys het volgende:
[..]
dus je moet nog gaan schijten vandaag ?
nou ik liever niet hierquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik heb het hier liever over je poes![]()
ohw..ik ga je pm-enquote:
he psssst... ik ben kleinerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:11 schreef Mike1964 het volgende:
Kolere... voel me klein met mijn 1,84
dus dan heb je gewoon eerder gelogen tegen me over je gewichtquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nope, heb bij de eerste posting van i-klodder al het nodige aan bagger gepost intern
ja en dan heb ik m wit dosis?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:10 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Water met wat bleekwater erbij. Is alleen niet goed voor de levensduur van je broek, maar het effect mag er zijn.
waarom nou weer op zo'n moeilijke manierquote:
Jawel, maar jij bent een vrouw. Vrouwen horen kleiner te zijn dan hun man... (hoewel? de mijne is ook 1,84)quote:
probeer eens eerst een beetje bleek en dan tot je de gewenste kleur hebt ?quote:
.... en weer een grote vrouw...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:16 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jawel, maar jij bent een vrouw. Vrouwen horen kleiner te zijn dan hun man... (hoewel? de mijne is ook 1,84)
Doet ie altijd, hij is 1.55 en weegt 198 kg.!!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:15 schreef Gladys het volgende:
[..]
dus dan heb je gewoon eerder gelogen tegen me over je gewicht![]()
bemoei je er niet mee mens! Wij waren even als mannen onder elkaar wastips aan het uitwisselen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
probeer eens eerst een beetje bleek en dan tot je de gewenste kleur hebt ?
Mooi op gewichtquote:
Ja maar kleine vrouwen hebben ook zo hun voordelen hoor!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:17 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.... en weer een grote vrouw... [afbeelding]
En dan nog passen er vier van mij in een shirt zoals jij die draagt!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:18 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Doet ie altijd, hij is 1.55 en weegt 198 kg.!!!![]()
Ik heb gewoon een goddelijk lichaam!!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mooi op gewicht![]()
Vandaag bij het Zilveren kruis een Health Check laten doen![]()
Ik ben bijna op gewicht en de rest was perfect![]()
![]()
![]()
1.93 en 96 kilo (was 110)
dat vind ik dan weer zo goor he!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:18 schreef schatje het volgende:
sticky gemaakt
ja, IPHtje zekerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:20 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja maar kleine vrouwen hebben ook zo hun voordelen hoor!![]()
hoeveel is n beetje dan k ben leek betreffende bleekquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
probeer eens eerst een beetje bleek en dan tot je de gewenste kleur hebt ?
heerlijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:18 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Doet ie altijd, hij is 1.55 en weegt 198 kg.!!!![]()
jij hebt zo'n dik lichaam dat mensen op straat je idd aangapen en steeds vol walging uitroepen "mijn god!"quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:21 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een goddelijk lichaam!!!
Ice
PS
A.u.b. alleen reactie van chas serieus nemen.
Zoekt tevergeefs naar je fotoboekquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:21 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een goddelijk lichaam!!!
Ice
PS
A.u.b. alleen reactie van chas serieus nemen.
ik denk dat ik het toch wel op jou kanquote:
mooi dat komt in de buurt... hebben we ze nu ook nog kleiner dan 1.70quote:
*BURP*quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dan nog passen er vier van mij in een shirt zoals jij die draagt!![]()
quote:
die til je dr zo opquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:20 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja maar kleine vrouwen hebben ook zo hun voordelen hoor!![]()
Als zij dat vol weet te houden is het een russische kogelstootster.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik denk dat ik het toch wel op jou kan![]()
![]()
quote:
Bulgaarsequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als zij dat vol weet te houden is het een russische kogelstootster.![]()
![]()
ga jij maar weer ff met je walnoten spelenquote:
eeehhhm...help es? IPHtje?quote:
Daar is het nu te laat voor.........hier in de binnenstad is er een wachttijd van 9 jaar...tegen de tijd dat je aan de beurt bent heeft het krimpproces zich reeds ingezet..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:28 schreef kamper het volgende:
[..]
Ik ga in un huis wonen als ik ook 1.90 kan worden.![]()
waarom zo boos zon klein licht vrouwkuh til je toch zo op haar troonquote:
Ideale pijp hoogtequote:
ideale pijp hoogtequote:
Hey Basje gezellige vriend kom der bij jongen Welkom we hebben je gemist!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:29 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ga jij maar weer ff met je walnoten spelen![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:29 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ga jij maar weer ff met je walnoten spelen![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daar is het nu te laat voor.........hier in de binnenstad is er een wachttijd van 9 jaar...tegen de tijd dat je aan de beurt bent heeft het krimpproces zich reeds ingezet..![]()
ja maar met denken aan schiet ik nix op hequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik denk dat ik het toch wel op jou kan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:31 schreef Inodder het volgende:
[..]
Hey Basje gezellige vriend kom der bij jongen Welkom we hebben je gemist!![]()
In dat geval ben je met je 1,74 1,68 veeeels te lang. Ben je tenminste eens ergens te groot voor...quote:
ik jou ook, als een walnoot met schimmelquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:31 schreef Inodder het volgende:
[..]
Hey Basje gezellige vriend kom der bij jongen Welkom we hebben je gemist!![]()
op me id kaart staat 1,68quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeg ieniemienie...hoe lang ben jij dan eik ?![]()
is dat je nieuwe koorknaapjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Perfect gebruik van de PI, ik ben zo trots nu1
[Newbie learingn mode]quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Perfect gebruik van de PI, ik ben zo trots nu1
Goeie grap Basje!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:34 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
is dat je nieuwe koorknaapje![]()
is klein, licht dan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
waarom zo boos zon klein licht vrouwkuh til je toch zo op haar troon![]()
t was meer een constateringquote:
lullolbroekquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
In dat geval ben je met je 1,74 1,68 veeeels te lang. Ben je tenminste eens ergens te groot voor...![]()
nou als je iets kleiner maakt wordt t over t algemeen ook lichter (zolang je t niet breeder maakt)quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
nou als je iets kleiner maakt wordt t over t algemeen ook lichter (zolang je t niet breeder maakt)![]()
gelukkig zie je weinig over het hoofd. scherp gezien!quote:
breederquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
nou als je iets kleiner maakt wordt t over t algemeen ook lichter (zolang je t niet breeder maakt)![]()
iemand die mn subtiele spelingkjes begrijptquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is express gedaan om de tekst visueel wat kracht bij te zetten.
heb jij een cursus "forumcoaching" gevolgd of zo?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
gelukkig zie je weinig over het hoofd. scherp gezien!
tuurlijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een wachtijd om een huis te huren?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daar is het nu te laat voor.........hier in de binnenstad is er een wachttijd van 9 jaar...tegen de tijd dat je aan de beurt bent heeft het krimpproces zich reeds ingezet..![]()
tuurlijk jappiequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
kweetnie hoe ik een fobo moet maken en heb eerlijk gezegd ook zin om me daar nu moe over te maken ook... komt wel als ik een keer tijd en zin hebquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:46 schreef Jappie het volgende:
Overigens zie ik nog verdomd weinig gevulde fobo's dames.......hop hop....off you go than.![]()
dr is niks subtiels aan bij jouquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:45 schreef Inodder het volgende:
[..]
iemand die mn subtiele spelingkjes begrijpt![]()
doe me een lol Mike, en lees deze ff aandachtig door:quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
heb jij een cursus "forumcoaching" gevolgd of zo?
Die meiden lachen zich te pletter joh! Doen zich voor als alleenstaande aantrekkelijke dames zodat wij, heren die wél met hun apekoppen te kijk staan in het fotoboek, er als vliegen rond de stroop omheen vliegen, terwijl het misschien wel allemaal 65 + dames van 120 kilo zijn of meer, óf, nog erger, allemaal klonen van LS of Luciano...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:46 schreef Jappie het volgende:
Overigens zie ik nog verdomd weinig gevulde fobo's dames.......hop hop....off you go than.![]()
klikspaanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Die meiden lachen zich te pletter joh! Doen zich voor als alleenstaande aantrekkelijke dames zodat wij, heren die wél met hun apekoppen te kijk staan in het fotoboek, er als vliegen rond de stroop omheen vliegen, terwijl het misschien wel allemaal 65 + dames van 120 kilo zijn of meer, óf, nog erger, allemaal klonen van LS of Luciano...
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Die meiden lachen zich te pletter joh! Doen zich voor als alleenstaande aantrekkelijke dames zodat wij, heren die wél met hun apekoppen te kijk staan in het fotoboek, er als vliegen rond de stroop omheen vliegen, terwijl het misschien wel allemaal 65 + dames van 120 kilo zijn of meer, óf, nog erger, allemaal klonen van LS of Luciano...
Als niets aan mij subtiel was geweest had jij nu wel anders gepieptquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:48 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dr is niks subtiels aan bij jou![]()
Van nu af aan ben ik dan ook van plan de desbetreffende dames als zodanig te beschouwenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
done...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe me een lol Mike, en lees deze ff aandachtig door:
De teloorgang van de PI.
Kun je zien wat ze van jouw lijf zeggen als ze dat zien!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:23 schreef versabommie het volgende:
jij hebt zo'n dik lichaam dat mensen op straat je idd aangapen en steeds vol walging uitroepen "mijn god!"![]()
Tsssss dan gaan wij dat doen bij de desbetreffende mannenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Van nu af aan ben ik dan ook van plan de desbetreffende dames als zodanig te beschouwen
Kom niet aan mannie....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:57 schreef chas het volgende:
[..]
Kun je zien wat ze van jouw lijf zeggen als ze dat zien!![]()
is je fobo al klaar schat?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Tsssss dan gaan wij dat doen bij de desbetreffende mannen![]()
Eensch isquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:57 schreef petraa het volgende:
[..]
ice = een huilie en moet hulp hebben!quote:
petraaaaaaaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:58 schreef petraa het volgende:
Okee ik ben er weer kids op bed enzo dus ik kan weer kwallen![]()
![]()
Is het een idee om een aparte SC/M en SC/V te maken?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:57 schreef petraa het volgende:
[..]
gewoon doen joh!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:00 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Is het een idee om een aparte SC/M en SC/V te maken?
quote:
Mike...je ging lekker de laatste paar pagina's........stoppen op je top is het devies.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:00 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
het lukt niet dan zijn foto's te groot dan te klein ik word er gekkkkkkkk vanquote:
Nee niet slimquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:00 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zullen we het voorstel in de FB gooien?quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:03 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zullen we het voorstel in de FB gooien?![]()
ja, prima idee! Ik back jou up!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:03 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zullen we het voorstel in de FB gooien?![]()
pff heb al veel te veel prive gegevens vrij gegeven als ik mn rotkop ook nog post krijg ik helemaal geen aandacht meerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eensch is...........kee...ff kijken welke mannen nog NIET met hun kop en/of meer in het fobo staan.
![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mike...je ging lekker de laatste paar pagina's........stoppen op je top is het devies.![]()
jongen toch!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
pff heb al veel te veel prive gegevens vrij gegeven als ik mn rotkop ook nog post krijg ik helemaal geen aandacht meer
[back to ironing]
Gewoon doorgaan, je weet regel 1 van posten = nooit op Jappie letten, in zijn weekenden staat hij boven een triangel te kwijlen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:05 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb forumcoaching nodig....bommieieieie!!
Behalve dat je strijkt en kookt als een bezetene heb ik nog geen negatieve kanten kunnen ontdekken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
pff heb al veel te veel prive gegevens vrij gegeven als ik mn rotkop ook nog post krijg ik helemaal geen aandacht meer
[back to ironing]
Ik ga heel boosssssssssssss worden op jullie mannenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja, prima idee! Ik back jou up!![]()
Heb jij gehoord welk een funky beat ik daarmee maak?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan, je weet regel 1 van posten = nooit op Jappie letten, in zijn weekenden staat hij boven een triangel te kwijlen!
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan, je weet regel 1 van posten = nooit op Jappie letten, in zijn weekenden staat hij boven een triangel te kwijlen!
das dan nóg een reden om het te doen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ga heel boosssssssssssss worden op jullie mannen![]()
![]()
![]()
Voordat je dat doet...zou je niet eerst ff die ovator van jou stil kunnen zetten...ik word heel depressief van elkaar snel afwisselende beelden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:07 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
en jij hebt gewoon een goeie beurt nodig, sjaggerijn!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:07 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gangbang...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
en jij hebt gewoon een goeie beurt nodig, sjaggerijn!![]()
haha dat had je dus niet moeten zeggen nu laat ik um bewegen, zat net te denken ik zal eens een andere avatar doen. Maar omdat jij um zo leuk vindt laat ik um staan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Voordat je dat doet...zou je niet eerst ff die ovator van jou stil kunnen zetten...ik word heel depressief van elkaar snel afwisselende beelden.![]()
Oh ja, hoe weet jij dat dan ????quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
en jij hebt gewoon een goeie beurt nodig, sjaggerijn!![]()
Doe mij een plezier...hou dan tenminste je kleren aan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:11 schreef petraa het volgende:
[..]
haha dat had je dus niet moeten zeggen nu laat ik um bewegen, zat net te denken ik zal eens een andere avatar doen. Maar omdat jij um zo leuk vindt laat ik um staan.![]()
't straalt er vanafquote:
LOL ja in dit geval luister ik naar jouquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe mij een plezier...hou dan tenminste je kleren aan.![]()
Post eerst zelf maar eens een foto hypogriet!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:12 schreef puntoortje het volgende:
ik ga maar ff bij iedereen in het fobo kijken ...
fobo!quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Post eerst zelf maar eens een foto hypogriet!
Heaven....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:48 schreef Gladys het volgende:
[..]
kweetnie hoe ik een fobo moet maken en heb eerlijk gezegd ook zin om me daar nu moe over te maken ook... komt wel als ik een keer tijd en zin heb
is er iets ?quote:
Nope en ook geen behoefte aan!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:21 schreef Jappie het volgende:
Zit iedereen nu inmiddels in het fobo gedeelte van FOK! ?![]()
Yupzz...ik ben om.......vanaf nu ben ik een mak schaap wat je naar willekeur kunt misbruiken voor jouw liefdesgeneugten danwel kneiterhard op zijn ziel mag trappen.............hoe gek je het ook maakt...immer zal ik als een naar liefde hunkerende verslaafde aan je voeten liggenquote:
Probeer eens easy-resize!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:03 schreef petraa het volgende:
het lukt niet dan zijn foto's te groot dan te klein ik word er gekkkkkkkk van![]()
Ik heb geen zin om na te denken ik vraag het morgen wel aan me dochter. Me avatar is ook al weg ik denk dat Jappie die heeft gestolen.quote:
Jammer, want nu kan ik je hoofd niet uitprinten en er pijltjes opgooien!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:04 schreef Inodder het volgende:
[back to ironing]
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat had je daarstraks tegen oortjes moeten zeggen....![]()
![]()
Ahh...dit is veel beter.....eindelijk rust voor mijn ogen...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om na te denken ik vraag het morgen wel aan me dochter. Me avatar is ook al weg ik denk dat Jappie die heeft gestolen.![]()
Grijp Jappie! NU!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:29 schreef petraa het volgende:
Ik heb geen zin om na te denken ik vraag het morgen wel aan me dochter. Me avatar is ook al weg ik denk dat Jappie die heeft gestolen.![]()
kijk dat klink al weer een heel stuk lieverquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Iserwat ? mijn lieve "kleine" honnepon ?![]()
![]()
zie je wel dat vrouwen soms kunnen luisteren. tis dat ik um zelf ook irritant vond worden dat gedraaiquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ahh...dit is veel beter.....eindelijk rust voor mijn ogen...![]()
![]()
Oops, die posting had ik nog niet gelezen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:28 schreef Jappie het volgende:
Dat had je daarstraks tegen oortjes moeten zeggen....![]()
![]()
en nu normaal doen hequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yupzz...ik ben om.......vanaf nu ben ik een mak schaap wat je naar willekeur kunt misbruiken voor jouw liefdesgeneugten danwel kneiterhard op zijn ziel mag trappen.............hoe gek je het ook maakt...immer zal ik als een naar liefde hunkerende verslaafde aan je voeten liggen![]()
![]()
![]()
thx hier heb ik wat aan nu staat de site erbij.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:32 schreef chas het volgende:
[..]
Oops, die posting had ik nog niet gelezen!
Oortjes, probeer eens Easy-Resize! ;o)
http://www.easyresize.nl/?pid=1
"Echter om uw zelf per e-mail te kunnen versturen of op uw website te zetten moeten u vaak worden verkleind of omgezet naar ander bestandsformaat."quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:32 schreef chas het volgende:
[..]
Oops, die posting had ik nog niet gelezen!
Oortjes, probeer eens Easy-Resize! ;o)
http://www.easyresize.nl/?pid=1
hoe klein ben je dan ???? formaat dwerg ???quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
"Echter om uw zelf per e-mail te kunnen versturen of op uw website te zetten moeten u vaak worden verkleind of omgezet naar ander bestandsformaat."
ben ik nog niet klein genoeg![]()
Je had waarschijnlijk een 8 gehad als je bij je vrije tekenopdracht die pitbull geen gewei had gegeven.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:36 schreef petraa het volgende:
[..]
ehm ben met een 7 geslaagd voor bio hoor.![]()
LOLLLLLLLLLquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:37 schreef puntoortje het volgende:
"Echter om uw zelf per e-mail te kunnen versturen of op uw website te zetten moeten u vaak worden verkleind of omgezet naar ander bestandsformaat."
Vrouwtje theelepel.....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
In mijn tijd waren er nog geen pitbulls dus hoefde hem niet te tekenen ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je had waarschijnlijk een 8 gehad als je bij je vrije tekenopdracht die pitbull geen gewei had gegeven.![]()
*check*quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:32 schreef petraa het volgende:
zie je wel dat vrouwen soms kunnen luisteren. tis dat ik um zelf ook irritant vond worden dat gedraai
Oeffff dat klinkt oud trouwensquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:39 schreef petraa het volgende:
[..]
In mijn tijd waren er nog geen pitbulls dus hoefde hem niet te tekenen ook![]()
nou, hoe groot ben jij dan???? ???? ????quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:38 schreef petraa het volgende:
[..]
hoe klein ben je dan ???? formaat dwerg ???![]()
ja ssttttt de mannen hebben het nog niet gelezen.quote:
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:34 schreef petraa het volgende:
thx hier heb ik wat aan nu staat de site erbij.![]()
![]()
haha ik ben 1.72 dus gewoon zeg maarquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:41 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nou, hoe groot ben jij dan???? ???? ????
een lepel is een ding, daar kun je pap mee roeren ... ... ... ... ...quote:
As if.....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:41 schreef petraa het volgende:
[..]
ja ssttttt de mannen hebben het nog niet gelezen.![]()
Gheghe...waar verliet je ons eerder op de avond waarde Eend ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:44 schreef PC eend het volgende:
Niet bij te houden dit
Ging FOK nog maar traag![]()
tuurlijk welquote:
Oke misschien waren ze er toen al wel, maar er werd nog niet zo ophef over gemaakt. Waarom moet je bij mannen nou altijd alles als pietje precies uitleggen ?????quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
As if........ik was al druk aan het zoeken naar de datum waarop de pitbull voor het eerst zijn intrede deed in Nederland.
![]()
Ik zat al ergens bij 1710 toen ben ik verder maar gestopt met zoeken.![]()
dat scheeld dan niet zo veel ..... ik ben maar een ietsiepietsie kleinerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:42 schreef petraa het volgende:
[..]
haha ik ben 1.72 dus gewoon zeg maar![]()
Kom op Eend je kan het.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:44 schreef PC eend het volgende:
Niet bij te houden dit
heej PC eendquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:44 schreef PC eend het volgende:
Niet bij te houden dit
dat wil dus zeggen dat ik ook een dwerg ben ????quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat scheeld dan niet zo veel ..... ik ben maar een ietsiepietsie kleiner![]()
Ik geloof dat ene Joooohannes mij begon te bashen, toen kneep ik hem er maar stiekum tussenuitquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gheghe...waar verliet je ons eerder op de avond waarde Eend ?![]()
Duh.......jullie wilden zo graag "communiceren"....als het aan ons zou hebben gelegen hadden we nu nog steeds alleen maar rauwe keelklanken uitgestoten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke misschien waren ze er toen al wel, maar er werd nog niet zo ophef over gemaakt. Waarom moet je bij mannen nou altijd alles als pietje precies uitleggen ?????![]()
Ik had het wel rustiger gevonden die rauwe keelklanken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Duh.......jullie wilden zo graag "communiceren"....als het aan ons zou hebben gelegen hadden we nu nog steeds alleen maar rauwe keelklanken uitgestoten.![]()
je bent nog 4cm groter dus net geen dwerg...hahahquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:46 schreef petraa het volgende:
[..]
dat wil dus zeggen dat ik ook een dwerg ben ????![]()
![]()
Wat een vuig heerschap is het toch ook he...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik geloof dat ene Joooohannes mij begon te bashen, toen kneep ik hem er maar stiekum tussenuit![]()
yeahhhhhhhh geen dwergquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:49 schreef puntoortje het volgende:
[..]
je bent nog 4cm groter dus net geen dwerg...hahah
Het is nu te laat om terug te krabbelen...Pandorra's box is reeds geopend.....de (ongelikte) beer is los.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik had het wel rustiger gevonden die rauwe keelklanken.![]()
Ik ken een heleboel vrouwen van 1.68 die desondanks toch nog goed terecht zijn gekomen hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:49 schreef puntoortje het volgende:
[..]
je bent nog 4cm groter dus net geen dwerg...hahah
Het gaat zo snel, ik zag je bijna over het hoofdquote:
Ach ook een ongelikte beer kan ik wel aan hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het is nu te laat om terug te krabbelen...Pandorra's box is reeds geopend.....de (ongelikte) beer is los.![]()
Ik dacht al Eend wil me niet meer zienquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het gaat zo snel, ik zag je bijna over het hoofd![]()
ik zie je PIquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ken een heleboel vrouwen van 1.68 die desondanks toch nog goed terecht zijn gekomen hoor.![]()
![]()
Liefde op het gezicht (avotor)quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik dacht al Eend wil me niet meer zien![]()
![]()
... ik vind je niet meer liefquote:
Ik haal het stoeltje uit het hoekje weg, zodat je daar in iedergeval niet op kan gaan zitten. Gewoon in ons midden blijven zitten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:58 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... ik vind je niet meer lief( ik ga maar weer in een hoekje zitten )
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik haal het stoeltje uit het hoekje weg, zodat je daar in iedergeval niet op kan gaan zitten. Gewoon in ons midden blijven zitten.![]()
Naaaahhh........quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:58 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... ik vind je niet meer lief( ik ga maar weer in een hoekje zitten )
Kom op niet wegvluchten voor die kerels, we kunnen ze heus wel aan hoor. Ik bedoelde het goedquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:00 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat had ik van jou nou niet verwacht
das toch 6 letters tegen woordig ... ( hoorde ik van me moeder )quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:00 schreef PC eend het volgende:
Laten we alleen nog 5 letterwoorden posten, misschien kunnen we lingo nog redden![]()
he een beetje lief he tegen oortjes, anders ga ik me dr ff mee bemoeienquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik haal het stoeltje uit het hoekje weg, zodat je daar in iedergeval niet op kan gaan zitten. Gewoon in ons midden blijven zitten.![]()
Lingo is gered door RTL4 toch ??? Hoeven wij dan toch niet meer te redden ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:00 schreef PC eend het volgende:
Laten we alleen nog 5 letterwoorden posten, misschien kunnen we lingo nog redden![]()
Ik ben alleen maar lief tegen oortjes, ze moet gewoon niet wegvluchten voor die kerels.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:02 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he een beetje lief he tegen oortjes, anders ga ik me dr ff mee bemoeien![]()
maar dan wel lief doen tegen mequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Naaaahhh..............Ooooooortjes......kom je weer met me spelen? Pleaseeeeeeee?
![]()
Nee dat is lingooquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
das toch 6 letters tegen woordig ... ( hoorde ik van me moeder )
Ow dear...Ivanhoe is back...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:02 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he een beetje lief he tegen oortjes, anders ga ik me dr ff mee bemoeien![]()
samen zijn we sterk, wacht ff ik ben zo terug ...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Kom op niet wegvluchten voor die kerels, we kunnen ze heus wel aan hoor. Ik bedoelde het goed
Volgens mij alleen maar geruchtenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Lingo is gered door RTL4 toch ??? Hoeven wij dan toch niet meer te redden ?![]()
Uiteraard.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:03 schreef puntoortje het volgende:
[..]
maar dan wel lief doen tegen me![]()
En nu in het Nederlands ???quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij alleen maar geruchten
Maakt niet uit, ik hoor net het gered is![]()
das snel zegquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:06 schreef puntoortje het volgende:
..zo daar ben ik weer
... ik heb ff andere schoenen aan gedaan nu kan ik ook op niveau pratenquote:
No wayquote:
Okee dan heb ik dus weer wat geleerd, ik moet voortaan ff paar minuten wachten voor ik op jou reageer. Ik hoop dat je oud lerares nederlands ook dan hier komt om te fokken, dan kan ze je verbeteren. Misschien dat je er dan nu wel wat van opsteektquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
No way![]()
Je moet mij altijd een paar minuten de gelegheid geven om mijn eigen fouten onder het tapijt weg te editten.
En die overblijven staan er expres om mijn oud lerares nederlands te pesten![]()
1.65quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:06 schreef puntoortje het volgende:
halloooooo... iemand hier nog kleiner dan 1.75 ????
he, een mede ukkiequote:
wat heb jij nou voor stom fobo...staat helemaal nix in!!!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
No way![]()
Je moet mij altijd een paar minuten de gelegheid geven om mijn eigen fouten onder het tapijt weg te editten.
En die overblijven staan er expres om mijn oud lerares nederlands te pesten![]()
ik zei al eerder het is zaaaaaaaaaaai hierquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:22 schreef puntoortje het volgende:
4
ik heb het door jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:23 schreef petraa het volgende:
[..]
ik zei al eerder het is zaaaaaaaaaaai hier
Die is allang doodquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Okee dan heb ik dus weer wat geleerd, ik moet voortaan ff paar minuten wachten voor ik op jou reageer. Ik hoop dat je oud lerares nederlands ook dan hier komt om te fokken, dan kan ze je verbeteren. Misschien dat je er dan nu wel wat van opsteekt![]()
![]()
achhh das zielugquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die is allang dood![]()
Maar ik weet zeker dat ze door de fouten die ik af en toe maak, zich omdraait in haar graf
En zo hoop ik haar alsnog een hernia te bezorgen![]()
dan is t goed, samen kunnen jullie die kereltjes wel aan hierquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar lief tegen oortjes, ze moet gewoon niet wegvluchten voor die kerels.![]()
zoooo snelle reaktie, was je in slaap gevallen ????quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:25 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dan is t goed, samen kunnen jullie die kereltjes wel aan hier![]()
Vandaar dat TL zo geinterseerd wasquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:38 schreef petraa het volgende:
[..]
hoe klein ben je dan ???? formaat dwerg ???![]()
Fobo draait om de foto's en volgens mij ben jij niet degene om mij hier op aan te sprekenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:20 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wat heb jij nou voor stom fobo...staat helemaal nix in!!!!
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:25 schreef petraa het volgende:
[..]
zoooo snelle reaktie, was je in slaap gevallen ????![]()
![]()
Je moest eens weten wat voor trauma's dat pokkewijf mij bezorgd heeftquote:
lolbroek... zal ik hem ff voor je roepen!!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Vandaar dat TL zo geinterseerd was![]()
Dat hadden we al wel begrepen toen ze dr kunstgebit uit wilde doen om onder mn buro te kruipenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:41 schreef petraa het volgende:
[..]
ja ssttttt de mannen hebben het nog niet gelezen.![]()
o, ja dat is zo ...hahahaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Fobo draait om de foto's en volgens mij ben jij niet degene om mij hier op aan te spreken
ik ben ff met wat andere zaken bezigquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:25 schreef petraa het volgende:
[..]
zoooo snelle reaktie, was je in slaap gevallen ????![]()
![]()
Tja als jij die viagra niet neemt dan valt er weinig onder het buro te doenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:28 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat hadden we al wel begrepen toen ze dr kunstgebit uit wilde doen om onder mn buro te kruipen![]()
Ps niets op tegen overigens![]()
goedzo!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:29 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik ben ff met wat andere zaken bezig![]()
Bovendien weet deze olbie digibeet niet hoe hij hem weg krijgtquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
o, ja dat is zo ...hahaha [afbeelding]
bommie moest ook alles verpesten door t algemeen bekend te maken hequote:
Ik vond het mijn morele mwuhahahaha moet altijd lachen om dat woord...verplichting om newbies er attent op te makenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:31 schreef Inodder het volgende:
[..]
bommie moest ook alles verpesten door t algemeen bekend te maken he![]()
dat meen je niet!!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bovendien weet deze olbie digibeet niet hoe hij hem weg krijgt![]()
waarop moeten wij newbies attent gemaakt worden?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vond het mijn morele mwuhahahaha moet altijd lachen om dat woord...verplichting om newbies er attent op te maken
En verwarring bij de oldbies te veroorzaken zeker, ik ging weer zoeken en kwam erachter dat ik dat al gedaan hadquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vond het mijn morele mwuhahahaha moet altijd lachen om dat woord...verplichting om newbies er attent op te maken
NU wil ik het weten wat is een PIquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
En verwarring bij de oldbies te veroorzaken zeker, ik ging weer zoeken en kwam erachter dat ik dat al gedaan had
ookal geloof ik er geen ruk van ... komt iequote:
Ships wie heb dr nu weer geluldquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja als jij die viagra niet neemt dan valt er weinig onder het buro te doen![]()
![]()
Je hebt iets niet goed gelezen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:28 schreef Inodder het volgende:
Dat hadden we al wel begrepen toen ze dr kunstgebit uit wilde doen om onder mn buro te kruipen![]()
Ps niets op tegen overigens![]()
Doe maar zonder danquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:40 schreef chas het volgende:
[..]
Je hebt iets niet goed gelezen!
Ik vroeg of je het zonder of met kunstbit wilde....
Dat wil nog niet zeggen dat _ik_ een klappertje heb!
Ut zal wel teveel leeswerk geen zin in nuquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
alsjeblieft...lees ff aandachtig!
De teloorgang van de PI.
ga geen uitleg meer geven heur
Sorry TLquote:
Hoi pik!quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi pik!
[afbeelding]
niet zo boos kieken heur!
kijk niet zo boosquote:
Stel je niet zo aan man!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
jij begeeft je op heul glad ijs nu...
...en waar hing jij uit ....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi pik!
[afbeelding]
quote:
ga je naar bed... doeiquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:59 schreef Inodder het volgende:
ow truste mensen![]()
Why is it so damm quiet![]()
ik zit te wachten tot het ziekenhuis weer belt...ze licht nu aan de beademing en hartbewakingquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik zit te wachten tot het ziekenhuis weer belt...ze licht nu aan de beademing en hartbewaking
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi pik!
[afbeelding]
nope! Ik ga alleen voor rood, of voor hellfire geelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
dacht je dat ik de posts niet eerst gelezen had voor ik ze verwijderde? Jij bent gewoon op mijn kleurtje uit
![]()
m'n vrouw...quote:
maar schat... hoe groot ben je eigenlijk ???quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |