Duh.......jullie wilden zo graag "communiceren"....als het aan ons zou hebben gelegen hadden we nu nog steeds alleen maar rauwe keelklanken uitgestoten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke misschien waren ze er toen al wel, maar er werd nog niet zo ophef over gemaakt. Waarom moet je bij mannen nou altijd alles als pietje precies uitleggen ?????![]()
Ik had het wel rustiger gevonden die rauwe keelklanken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Duh.......jullie wilden zo graag "communiceren"....als het aan ons zou hebben gelegen hadden we nu nog steeds alleen maar rauwe keelklanken uitgestoten.![]()
je bent nog 4cm groter dus net geen dwerg...hahahquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:46 schreef petraa het volgende:
[..]
dat wil dus zeggen dat ik ook een dwerg ben ????![]()
![]()
Wat een vuig heerschap is het toch ook he...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik geloof dat ene Joooohannes mij begon te bashen, toen kneep ik hem er maar stiekum tussenuit![]()
yeahhhhhhhh geen dwergquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:49 schreef puntoortje het volgende:
[..]
je bent nog 4cm groter dus net geen dwerg...hahah
Het is nu te laat om terug te krabbelen...Pandorra's box is reeds geopend.....de (ongelikte) beer is los.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik had het wel rustiger gevonden die rauwe keelklanken.![]()
Ik ken een heleboel vrouwen van 1.68 die desondanks toch nog goed terecht zijn gekomen hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:49 schreef puntoortje het volgende:
[..]
je bent nog 4cm groter dus net geen dwerg...hahah
Het gaat zo snel, ik zag je bijna over het hoofdquote:
Ach ook een ongelikte beer kan ik wel aan hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het is nu te laat om terug te krabbelen...Pandorra's box is reeds geopend.....de (ongelikte) beer is los.![]()
Ik dacht al Eend wil me niet meer zienquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het gaat zo snel, ik zag je bijna over het hoofd![]()
ik zie je PIquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ken een heleboel vrouwen van 1.68 die desondanks toch nog goed terecht zijn gekomen hoor.![]()
![]()
Liefde op het gezicht (avotor)quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik dacht al Eend wil me niet meer zien![]()
![]()
... ik vind je niet meer liefquote:
Ik haal het stoeltje uit het hoekje weg, zodat je daar in iedergeval niet op kan gaan zitten. Gewoon in ons midden blijven zitten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:58 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... ik vind je niet meer lief( ik ga maar weer in een hoekje zitten )
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik haal het stoeltje uit het hoekje weg, zodat je daar in iedergeval niet op kan gaan zitten. Gewoon in ons midden blijven zitten.![]()
Naaaahhh........quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:58 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... ik vind je niet meer lief( ik ga maar weer in een hoekje zitten )
Kom op niet wegvluchten voor die kerels, we kunnen ze heus wel aan hoor. Ik bedoelde het goedquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:00 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat had ik van jou nou niet verwacht
das toch 6 letters tegen woordig ... ( hoorde ik van me moeder )quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:00 schreef PC eend het volgende:
Laten we alleen nog 5 letterwoorden posten, misschien kunnen we lingo nog redden![]()
he een beetje lief he tegen oortjes, anders ga ik me dr ff mee bemoeienquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik haal het stoeltje uit het hoekje weg, zodat je daar in iedergeval niet op kan gaan zitten. Gewoon in ons midden blijven zitten.![]()
Lingo is gered door RTL4 toch ??? Hoeven wij dan toch niet meer te redden ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:00 schreef PC eend het volgende:
Laten we alleen nog 5 letterwoorden posten, misschien kunnen we lingo nog redden![]()
Ik ben alleen maar lief tegen oortjes, ze moet gewoon niet wegvluchten voor die kerels.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:02 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he een beetje lief he tegen oortjes, anders ga ik me dr ff mee bemoeien![]()
maar dan wel lief doen tegen mequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Naaaahhh..............Ooooooortjes......kom je weer met me spelen? Pleaseeeeeeee?
![]()
Nee dat is lingooquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
das toch 6 letters tegen woordig ... ( hoorde ik van me moeder )
Ow dear...Ivanhoe is back...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:02 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he een beetje lief he tegen oortjes, anders ga ik me dr ff mee bemoeien![]()
samen zijn we sterk, wacht ff ik ben zo terug ...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Kom op niet wegvluchten voor die kerels, we kunnen ze heus wel aan hoor. Ik bedoelde het goed
Volgens mij alleen maar geruchtenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Lingo is gered door RTL4 toch ??? Hoeven wij dan toch niet meer te redden ?![]()
Uiteraard.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:03 schreef puntoortje het volgende:
[..]
maar dan wel lief doen tegen me![]()
En nu in het Nederlands ???quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij alleen maar geruchten
Maakt niet uit, ik hoor net het gered is![]()
das snel zegquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:06 schreef puntoortje het volgende:
..zo daar ben ik weer
... ik heb ff andere schoenen aan gedaan nu kan ik ook op niveau pratenquote:
No wayquote:
Okee dan heb ik dus weer wat geleerd, ik moet voortaan ff paar minuten wachten voor ik op jou reageer. Ik hoop dat je oud lerares nederlands ook dan hier komt om te fokken, dan kan ze je verbeteren. Misschien dat je er dan nu wel wat van opsteektquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
No way![]()
Je moet mij altijd een paar minuten de gelegheid geven om mijn eigen fouten onder het tapijt weg te editten.
En die overblijven staan er expres om mijn oud lerares nederlands te pesten![]()
1.65quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:06 schreef puntoortje het volgende:
halloooooo... iemand hier nog kleiner dan 1.75 ????
he, een mede ukkiequote:
wat heb jij nou voor stom fobo...staat helemaal nix in!!!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
No way![]()
Je moet mij altijd een paar minuten de gelegheid geven om mijn eigen fouten onder het tapijt weg te editten.
En die overblijven staan er expres om mijn oud lerares nederlands te pesten![]()
ik zei al eerder het is zaaaaaaaaaaai hierquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:22 schreef puntoortje het volgende:
4
ik heb het door jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:23 schreef petraa het volgende:
[..]
ik zei al eerder het is zaaaaaaaaaaai hier
Die is allang doodquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Okee dan heb ik dus weer wat geleerd, ik moet voortaan ff paar minuten wachten voor ik op jou reageer. Ik hoop dat je oud lerares nederlands ook dan hier komt om te fokken, dan kan ze je verbeteren. Misschien dat je er dan nu wel wat van opsteekt![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |