dat vind ik dan weer zo goor he!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:18 schreef schatje het volgende:
sticky gemaakt
ja, IPHtje zekerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:20 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja maar kleine vrouwen hebben ook zo hun voordelen hoor!![]()
hoeveel is n beetje dan k ben leek betreffende bleekquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
probeer eens eerst een beetje bleek en dan tot je de gewenste kleur hebt ?
heerlijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:18 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Doet ie altijd, hij is 1.55 en weegt 198 kg.!!!![]()
jij hebt zo'n dik lichaam dat mensen op straat je idd aangapen en steeds vol walging uitroepen "mijn god!"quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:21 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een goddelijk lichaam!!!
Ice
PS
A.u.b. alleen reactie van chas serieus nemen.
Zoekt tevergeefs naar je fotoboekquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:21 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een goddelijk lichaam!!!
Ice
PS
A.u.b. alleen reactie van chas serieus nemen.
ik denk dat ik het toch wel op jou kanquote:
mooi dat komt in de buurt... hebben we ze nu ook nog kleiner dan 1.70quote:
*BURP*quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dan nog passen er vier van mij in een shirt zoals jij die draagt!![]()
quote:
die til je dr zo opquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:20 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja maar kleine vrouwen hebben ook zo hun voordelen hoor!![]()
Als zij dat vol weet te houden is het een russische kogelstootster.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik denk dat ik het toch wel op jou kan![]()
![]()
quote:
Bulgaarsequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als zij dat vol weet te houden is het een russische kogelstootster.![]()
![]()
ga jij maar weer ff met je walnoten spelenquote:
eeehhhm...help es? IPHtje?quote:
Daar is het nu te laat voor.........hier in de binnenstad is er een wachttijd van 9 jaar...tegen de tijd dat je aan de beurt bent heeft het krimpproces zich reeds ingezet..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:28 schreef kamper het volgende:
[..]
Ik ga in un huis wonen als ik ook 1.90 kan worden.![]()
waarom zo boos zon klein licht vrouwkuh til je toch zo op haar troonquote:
Ideale pijp hoogtequote:
ideale pijp hoogtequote:
Hey Basje gezellige vriend kom der bij jongen Welkom we hebben je gemist!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:29 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ga jij maar weer ff met je walnoten spelen![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:29 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ga jij maar weer ff met je walnoten spelen![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daar is het nu te laat voor.........hier in de binnenstad is er een wachttijd van 9 jaar...tegen de tijd dat je aan de beurt bent heeft het krimpproces zich reeds ingezet..![]()
ja maar met denken aan schiet ik nix op hequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik denk dat ik het toch wel op jou kan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:31 schreef Inodder het volgende:
[..]
Hey Basje gezellige vriend kom der bij jongen Welkom we hebben je gemist!![]()
In dat geval ben je met je 1,74 1,68 veeeels te lang. Ben je tenminste eens ergens te groot voor...quote:
ik jou ook, als een walnoot met schimmelquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:31 schreef Inodder het volgende:
[..]
Hey Basje gezellige vriend kom der bij jongen Welkom we hebben je gemist!![]()
op me id kaart staat 1,68quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeg ieniemienie...hoe lang ben jij dan eik ?![]()
is dat je nieuwe koorknaapjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Perfect gebruik van de PI, ik ben zo trots nu1
[Newbie learingn mode]quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Perfect gebruik van de PI, ik ben zo trots nu1
Goeie grap Basje!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:34 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
is dat je nieuwe koorknaapje![]()
is klein, licht dan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
waarom zo boos zon klein licht vrouwkuh til je toch zo op haar troon![]()
t was meer een constateringquote:
lullolbroekquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
In dat geval ben je met je 1,74 1,68 veeeels te lang. Ben je tenminste eens ergens te groot voor...![]()
nou als je iets kleiner maakt wordt t over t algemeen ook lichter (zolang je t niet breeder maakt)quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
nou als je iets kleiner maakt wordt t over t algemeen ook lichter (zolang je t niet breeder maakt)![]()
gelukkig zie je weinig over het hoofd. scherp gezien!quote:
breederquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
nou als je iets kleiner maakt wordt t over t algemeen ook lichter (zolang je t niet breeder maakt)![]()
iemand die mn subtiele spelingkjes begrijptquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is express gedaan om de tekst visueel wat kracht bij te zetten.
heb jij een cursus "forumcoaching" gevolgd of zo?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
gelukkig zie je weinig over het hoofd. scherp gezien!
tuurlijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een wachtijd om een huis te huren?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daar is het nu te laat voor.........hier in de binnenstad is er een wachttijd van 9 jaar...tegen de tijd dat je aan de beurt bent heeft het krimpproces zich reeds ingezet..![]()
tuurlijk jappiequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |