kweetnie hoe ik een fobo moet maken en heb eerlijk gezegd ook zin om me daar nu moe over te maken ook... komt wel als ik een keer tijd en zin hebquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:46 schreef Jappie het volgende:
Overigens zie ik nog verdomd weinig gevulde fobo's dames.......hop hop....off you go than.![]()
dr is niks subtiels aan bij jouquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:45 schreef Inodder het volgende:
[..]
iemand die mn subtiele spelingkjes begrijpt![]()
doe me een lol Mike, en lees deze ff aandachtig door:quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
heb jij een cursus "forumcoaching" gevolgd of zo?
Die meiden lachen zich te pletter joh! Doen zich voor als alleenstaande aantrekkelijke dames zodat wij, heren die wél met hun apekoppen te kijk staan in het fotoboek, er als vliegen rond de stroop omheen vliegen, terwijl het misschien wel allemaal 65 + dames van 120 kilo zijn of meer, óf, nog erger, allemaal klonen van LS of Luciano...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:46 schreef Jappie het volgende:
Overigens zie ik nog verdomd weinig gevulde fobo's dames.......hop hop....off you go than.![]()
klikspaanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Die meiden lachen zich te pletter joh! Doen zich voor als alleenstaande aantrekkelijke dames zodat wij, heren die wél met hun apekoppen te kijk staan in het fotoboek, er als vliegen rond de stroop omheen vliegen, terwijl het misschien wel allemaal 65 + dames van 120 kilo zijn of meer, óf, nog erger, allemaal klonen van LS of Luciano...
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Die meiden lachen zich te pletter joh! Doen zich voor als alleenstaande aantrekkelijke dames zodat wij, heren die wél met hun apekoppen te kijk staan in het fotoboek, er als vliegen rond de stroop omheen vliegen, terwijl het misschien wel allemaal 65 + dames van 120 kilo zijn of meer, óf, nog erger, allemaal klonen van LS of Luciano...
Als niets aan mij subtiel was geweest had jij nu wel anders gepieptquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:48 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dr is niks subtiels aan bij jou![]()
Van nu af aan ben ik dan ook van plan de desbetreffende dames als zodanig te beschouwenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
done...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe me een lol Mike, en lees deze ff aandachtig door:
De teloorgang van de PI.
Kun je zien wat ze van jouw lijf zeggen als ze dat zien!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:23 schreef versabommie het volgende:
jij hebt zo'n dik lichaam dat mensen op straat je idd aangapen en steeds vol walging uitroepen "mijn god!"![]()
Tsssss dan gaan wij dat doen bij de desbetreffende mannenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Van nu af aan ben ik dan ook van plan de desbetreffende dames als zodanig te beschouwen
Kom niet aan mannie....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:57 schreef chas het volgende:
[..]
Kun je zien wat ze van jouw lijf zeggen als ze dat zien!![]()
is je fobo al klaar schat?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Tsssss dan gaan wij dat doen bij de desbetreffende mannen![]()
Eensch isquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:57 schreef petraa het volgende:
[..]
ice = een huilie en moet hulp hebben!quote:
petraaaaaaaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:58 schreef petraa het volgende:
Okee ik ben er weer kids op bed enzo dus ik kan weer kwallen![]()
![]()
Is het een idee om een aparte SC/M en SC/V te maken?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:57 schreef petraa het volgende:
[..]
gewoon doen joh!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:00 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Is het een idee om een aparte SC/M en SC/V te maken?
quote:
Mike...je ging lekker de laatste paar pagina's........stoppen op je top is het devies.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:00 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
het lukt niet dan zijn foto's te groot dan te klein ik word er gekkkkkkkk vanquote:
Nee niet slimquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:00 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zullen we het voorstel in de FB gooien?quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:03 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zullen we het voorstel in de FB gooien?![]()
ja, prima idee! Ik back jou up!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:03 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zullen we het voorstel in de FB gooien?![]()
pff heb al veel te veel prive gegevens vrij gegeven als ik mn rotkop ook nog post krijg ik helemaal geen aandacht meerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eensch is...........kee...ff kijken welke mannen nog NIET met hun kop en/of meer in het fobo staan.
![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mike...je ging lekker de laatste paar pagina's........stoppen op je top is het devies.![]()
jongen toch!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
pff heb al veel te veel prive gegevens vrij gegeven als ik mn rotkop ook nog post krijg ik helemaal geen aandacht meer
[back to ironing]
Gewoon doorgaan, je weet regel 1 van posten = nooit op Jappie letten, in zijn weekenden staat hij boven een triangel te kwijlen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:05 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb forumcoaching nodig....bommieieieie!!
Behalve dat je strijkt en kookt als een bezetene heb ik nog geen negatieve kanten kunnen ontdekken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
pff heb al veel te veel prive gegevens vrij gegeven als ik mn rotkop ook nog post krijg ik helemaal geen aandacht meer
[back to ironing]
Ik ga heel boosssssssssssss worden op jullie mannenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja, prima idee! Ik back jou up!![]()
Heb jij gehoord welk een funky beat ik daarmee maak?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan, je weet regel 1 van posten = nooit op Jappie letten, in zijn weekenden staat hij boven een triangel te kwijlen!
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan, je weet regel 1 van posten = nooit op Jappie letten, in zijn weekenden staat hij boven een triangel te kwijlen!
das dan nóg een reden om het te doen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ga heel boosssssssssssss worden op jullie mannen![]()
![]()
![]()
Voordat je dat doet...zou je niet eerst ff die ovator van jou stil kunnen zetten...ik word heel depressief van elkaar snel afwisselende beelden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:07 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
en jij hebt gewoon een goeie beurt nodig, sjaggerijn!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:07 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gangbang...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
en jij hebt gewoon een goeie beurt nodig, sjaggerijn!![]()
haha dat had je dus niet moeten zeggen nu laat ik um bewegen, zat net te denken ik zal eens een andere avatar doen. Maar omdat jij um zo leuk vindt laat ik um staan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Voordat je dat doet...zou je niet eerst ff die ovator van jou stil kunnen zetten...ik word heel depressief van elkaar snel afwisselende beelden.![]()
Oh ja, hoe weet jij dat dan ????quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
en jij hebt gewoon een goeie beurt nodig, sjaggerijn!![]()
Doe mij een plezier...hou dan tenminste je kleren aan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:11 schreef petraa het volgende:
[..]
haha dat had je dus niet moeten zeggen nu laat ik um bewegen, zat net te denken ik zal eens een andere avatar doen. Maar omdat jij um zo leuk vindt laat ik um staan.![]()
't straalt er vanafquote:
LOL ja in dit geval luister ik naar jouquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe mij een plezier...hou dan tenminste je kleren aan.![]()
Post eerst zelf maar eens een foto hypogriet!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:12 schreef puntoortje het volgende:
ik ga maar ff bij iedereen in het fobo kijken ...
fobo!quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Post eerst zelf maar eens een foto hypogriet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |