Mooi excuus om niet in debat te gaan hoorquote:Verdonk spreekt van een "schandelijke
verdraaiing van de feiten".Ze eist
excuus,anders wil ze nooit meer met hem
praten.Komende zondag zouden Verdonk en
Aboutaleb in Buitenhof debatteren.
Preciesquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:19 schreef onemangang het volgende:
Ja ja, 'vriendin' van van Gogh. Die warme vriendschap werd duidelijk na de messteek die ze in de rug van een échte vriendin van van Gogh, Ayaan Hirshi Ali, gaf.
Wrom? Hij zegt dat ze die manifestatie heeft aangegrepen om politiek voordeel uit te slaan door te suggereren dat Theo pal achter haar beleid stond, niet zo netjes op de dag dat iemand vermoord is. Ik snap zijn punt wel - snap alleen niet waarom het nu nog zo hoog zit maar die rare Rita maakt nou eenmaal veel emoties los.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:24 schreef haaahaha het volgende:
Excuses is inderdaad op z'n plaats.
Jij gelooft verdonk niet als verdonk zegt dat van gogh tegen haar heeft gezegd dat ze haar rug recht moet houden?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Wrom? Hij zegt dat ze die manifestatie heeft aangegrepen om politiek voordeel uit te slaan door te suggereren dat Theo pal achter haar beleid stond, niet zo netjes op de dag dat iemand vermoord is. Ik snap zijn punt wel - snap alleen niet waarom het nu nog zo hoog zit maar die rare Rita maakt nou eenmaal veel emoties los.
Dat zij er nu weer zo'n nummertje van maakt is puur electoraal.
Dat hij er nu in de verkiezingscampagne over begint geeft juist aan dat hij er zelf politiek voordeel uit probeert te halen. Scheinheilig figuur...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij zegt dat ze die manifestatie heeft aangegrepen om politiek voordeel uit te slaan door te suggereren dat Theo pal achter haar beleid stond, niet zo netjes op de dag dat iemand vermoord is.
Oh ja zeker wel. Maar het is ongepast om zo'n politiek statement op zo'n avond te uiten. Daar heeft Aboutaleb volkomen gelijk in.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:14 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Jij gelooft verdonk niet als verdonk zegt dat van gogh tegen haar heeft gezegd dat ze haar rug recht moet houden?
Maar hij zijn van de PvdAllochtonen, dan mag datquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:16 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Dat hij er nu in de verkiezingscampagne over begint geeft juist aan dat hij er zelf politiek voordeel uit probeert te halen. Scheinheilig figuur...
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:19 schreef Genverbrander het volgende:
relaxte positie van Aboutaleb, nooit meer met haar in debat EN haar de waarheid vertellen...![]()
Geen probleem, dat doen jij en je geloofsgenoten ook bij mijquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:21 schreef kniertjeh het volgende:
[...]
(sorry ik ga misschien te ver..maar dat mens doet iets los maken in mij.)
Met moddr gooien tijdens verkiezen is normaal. En mensen trappen er duidelijk in.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Wrom? Hij zegt dat ze die manifestatie heeft aangegrepen om politiek voordeel uit te slaan door te suggereren dat Theo pal achter haar beleid stond, niet zo netjes op de dag dat iemand vermoord is. Ik snap zijn punt wel - snap alleen niet waarom het nu nog zo hoog zit maar die rare Rita maakt nou eenmaal veel emoties los.
Dat zij er nu weer zo'n nummertje van maakt is puur electoraal.
Is het misschien mogelijk dat Aboutaleb zo iets zegt omdat de verkiezingen voor de deur staan en hij zijn vriendje Bos een duwtje wil geven?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:56 schreef SCH het volgende:
Afgelopen zondag ging de discussie tussen hen op het laatste moment al niet door.
Kan Aboutaleb toch niet helemaal ongelijk geven, zeker als het klopt dat Verdonk daarna nooit meer in Amsterdam is geweest. Aboutaleb zegt zoiets niet zomaar.
Aboutaleb staat niet op de lijst en heeft weinig met de campagne te schaften bovendien heeft hij dit al wel vaker gezegd, misschien in wat andere bewoordingen. Het is opvallend dat Verdonk er nu ineens een nummertje van maakt. Beetje goedkoop maar het zal d'r niet veel helpen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:35 schreef Martijn_77 het volgende:
Is het misschien mogelijk dat Aboutaleb zo iets zegt omdat de verkiezingen voor de deur staan en hij zijn vriendje Bos een duwtje wil geven?
Hoe zo hij moet zijn Partij toch steun geven in de verkiezingen en als die op zo'n moddergooi manier kan zullen ze het tegenwoordig niet na latenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:38 schreef SCH het volgende:
Aboutaleb staat niet op de lijst en heeft weinig met de campagne te schaften bovendien heeft hij dit al wel vaker gezegd, misschien in wat andere bewoordingen.
En volgens mij heeft Aboutaleb gisteren gezegd op een VVD-bijeenkomstquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:38 schreef SCH het volgende:
Het is opvallend dat Verdonk er nu ineens een nummertje van maakt. Beetje goedkoop maar het zal d'r niet veel helpen.
Op hoge toon excuses eisen met behulp van dreigementen vind ik niet zo'n hele sterke indruk maken. Jij?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:43 schreef Martijn_77 het volgende:
Dus het lijkt mij dat de eerste steek vanuit de PvdA hoek gekomen is en dat staat Verdonk toch in haar recht om te reageren
Oh, godquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:40 schreef kniertjeh het volgende:
Nou ik lees door modder heen hoor, en als ik eerlijk ben, na een regering met Rita als minister mag best de balans worden opgemaakt. Rietje zit confortable in haar pluche en handteerd een racistisch beleid die niet door de beugel kan. En aangezien ze de populairste politica is vrees ik dat er weinig zijn die door haar uitspraak heen prikken, ik ben recht door zee..nee slecht is ze. Ze heeft doden op haar geweten door mensen terug te sturen op een onverantwoorde wijze. Dan is het niet met modder gooien maar gewoon feiten op noemen.
Dit kan Theo nooit hebben bedoelt. Althans ik hoop het niet, hij kan het niet echt meer verduidelijken.
Op de manier waarop Aboutaleb handeld is ook erg laag maar ja. tijdens verkiezingen is alles geoorloofdquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:51 schreef SCH het volgende:
Op hoge toon excuses eisen met behulp van dreigementen vind ik niet zo'n hele sterke indruk maken. Jij?
Mijn god? bedoel, bedoel je dat tijdens een campagne bepaalde uitspraken gedaan worden?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:35 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is het misschien mogelijk dat Aboutaleb zo iets zegt omdat de verkiezingen voor de deur staan en hij zijn vriendje Bos een duwtje wil geven?
Dit lkijk namelijk heel erg op gewoon het modder gooien wat zo vaak vlak voor de verkiezingen gebeurd.
racistisch beleid?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:40 schreef kniertjeh het volgende:
Nou ik lees door modder heen hoor, en als ik eerlijk ben, na een regering met Rita als minister mag best de balans worden opgemaakt. Rietje zit confortable in haar pluche en handteerd een racistisch beleid die niet door de beugel kan. En aangezien ze de populairste politica is vrees ik dat er weinig zijn die door haar uitspraak heen prikken, ik ben recht door zee..nee slecht is ze. Ze heeft doden op haar geweten door mensen terug te sturen op een onverantwoorde wijze. Dan is het niet met modder gooien maar gewoon feiten op noemen.
Dit kan Theo nooit hebben bedoelt. Althans ik hoop het niet, hij kan het niet echt meer verduidelijken.
Zo knap hoor, heb je dat helemaal zelf verzonnen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:00 schreef kniertjeh het volgende:
Nog meer onzin, maar dan van Rita;
Tegen twee Armeense kinderen van vier en zes, geboren en getogen in Nederland, zei ze tijdens zo’n ontmoeting ter bemoediging: «Het is beter voor jullie om naar het land van je ouders terug te keren, en dat je geen Armeens spreekt, kun je ook als een leuke uitdaging zien. Ik ken heel wat Nederlandse kinderen die met hun ouders naar het buitenland gaan, ambassadeurs en mensen van Shell en zo. Voor hen is dat ook een geweldige verrijking van hun bestaan, neem daar een voorbeeld aan
Ik hoorde ook zoiets. Heb jij misschien een bron?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:22 schreef Godslasteraar het volgende:
Wat hoor ik? klopt het dat die Aboutouleb z'n eigen zus de dood in gedreven heeft?
Ik geef Aboutaleb wel gelijk, ik kreeg destijds ook jeuk toen Van Gogh vermoord was en zij daar opeens loopt te mekkeren dat wat zij doet precies is wat Theo wildequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Verdonk heeft werkelijk niks goed gedaan bij alles werd ze wel een keer terug gefloten of gecorrigeerd door de 2de kamer, rechterlijke macht en raad van statequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:20 schreef kniertjeh het volgende:
Maar pro-Verdonkertjes, komen jullie dan eens met argumenten waarom zij wel goed beleid zou hebben? Je kan alles weerleggen met onzin, maar dat is net zo makkelijk als Verdonk zelf doet, weglopen van inhoudelijke discussie.
Bij elke kans om het beleid van Rita onderuit te halen duik STOMA er bovenop.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:04 schreef Againzender het volgende:
NOVA duikt er straks ook op
Mwoah, dit is een conflict tussen een minister en een mogelijk toekomstig minister, dus best interessant voor NOVA om daar op te duiken, samen met een (volgens mij echte) vriend van Van Gogh.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:09 schreef Disorder het volgende:
[..]
Bij elke kans om het beleid van Rita onderuit te halen duik STOMA er bovenop.
Ik had ook al een tijd niets van Aboutaleb gehoord... zal dat dan toch door de verkiezingen komen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:38 schreef gronk het volgende:
Goh, 't was al weer een tijdje geleden dat we iets gehoord hadden van verdonk. Ik vroeg me al af of ze niet uitgezet was.
nova net gezien?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Op hoge toon excuses eisen met behulp van dreigementen vind ik niet zo'n hele sterke indruk maken. Jij?
heerlijk! aboutaleb wordt even vakkundig in zijn hok gestopt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:43 schreef Againzender het volgende:
Holman loopt een beetje leeg geloof ik
tja, dat is iemand die er toen bij geweest is. lijkt me toch betrouwbaarder dat hij het vertelt als een lennart booij (die aan het multiculturele infuus van de gemeente Amsterdam ligtquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:49 schreef SCH het volgende:
HolmanWaarom altijd weer die kneuzen
Rechtse NOVA
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |