abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42746182
Verdonk eist excuses van Aboutaleb

` Minister Verdonk eist excuses van de
Amsterdamse PvdA-wethouder Aboutaleb.
Die zei gisteren op een VVD-bijeenkomst
dat Verdonk de moord op Theo van Gogh
heeft gebruikt voor politiek gewin.

Op de avond na de moord zei Verdonk op
de Dam dat Van Gogh een vriend van haar
was en haar had gezegd dat ze haar rug
recht moest houden.Maar daarna heeft ze
zich nooit meer in Amsterdam laten zien
om ons te helpen,zegt Aboutaleb.

Verdonk spreekt van een "schandelijke
verdraaiing van de feiten".Ze eist
excuus,anders wil ze nooit meer met hem
praten.Komende zondag zouden Verdonk en
Aboutaleb in Buitenhof debatteren.

Afgelopen zondag ging de discussie tussen hen op het laatste moment al niet door.
Kan Aboutaleb toch niet helemaal ongelijk geven, zeker als het klopt dat Verdonk daarna nooit meer in Amsterdam is geweest. Aboutaleb zegt zoiets niet zomaar.
pi_42746217
De verkiezingen komen er weer aan.
pi_42746267
quote:
Verdonk spreekt van een "schandelijke
verdraaiing van de feiten".Ze eist
excuus,anders wil ze nooit meer met hem
praten.Komende zondag zouden Verdonk en
Aboutaleb in Buitenhof debatteren.
Mooi excuus om niet in debat te gaan hoor .
ijs_beer fan!
pi_42746735
Ja ja, 'vriendin' van van Gogh. Die warme vriendschap werd duidelijk na de messteek die ze in de rug van een échte vriendin van van Gogh, Ayaan Hirshi Ali, gaf.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:20:17 #5
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_42746749
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 18:19 schreef onemangang het volgende:
Ja ja, 'vriendin' van van Gogh. Die warme vriendschap werd duidelijk na de messteek die ze in de rug van een échte vriendin van van Gogh, Ayaan Hirshi Ali, gaf.
Precies
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_42746831
Wat is die Aboutaleb toch een laffe hond...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_42746881
Excuses is inderdaad op z'n plaats.
pi_42747180
http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=147

De originele beelden van Aboutaleb. De nieuwe minister van integratie
pi_42748372
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 18:24 schreef haaahaha het volgende:
Excuses is inderdaad op z'n plaats.
Wrom? Hij zegt dat ze die manifestatie heeft aangegrepen om politiek voordeel uit te slaan door te suggereren dat Theo pal achter haar beleid stond, niet zo netjes op de dag dat iemand vermoord is. Ik snap zijn punt wel - snap alleen niet waarom het nu nog zo hoog zit maar die rare Rita maakt nou eenmaal veel emoties los.

Dat zij er nu weer zo'n nummertje van maakt is puur electoraal.
pi_42748454
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 19:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Wrom? Hij zegt dat ze die manifestatie heeft aangegrepen om politiek voordeel uit te slaan door te suggereren dat Theo pal achter haar beleid stond, niet zo netjes op de dag dat iemand vermoord is. Ik snap zijn punt wel - snap alleen niet waarom het nu nog zo hoog zit maar die rare Rita maakt nou eenmaal veel emoties los.

Jij gelooft verdonk niet als verdonk zegt dat van gogh tegen haar heeft gezegd dat ze haar rug recht moet houden?
pi_42748517
quote:

[..]

Hij zegt dat ze die manifestatie heeft aangegrepen om politiek voordeel uit te slaan door te suggereren dat Theo pal achter haar beleid stond, niet zo netjes op de dag dat iemand vermoord is.
Dat hij er nu in de verkiezingscampagne over begint geeft juist aan dat hij er zelf politiek voordeel uit probeert te halen. Scheinheilig figuur...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_42748518
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 19:14 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Jij gelooft verdonk niet als verdonk zegt dat van gogh tegen haar heeft gezegd dat ze haar rug recht moet houden?
Oh ja zeker wel. Maar het is ongepast om zo'n politiek statement op zo'n avond te uiten. Daar heeft Aboutaleb volkomen gelijk in.
pi_42748552
Aboutaleb heeft zeker een punt, al had hij het wat netter kunnen brengen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:18:48 #14
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_42748620
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 19:16 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Dat hij er nu in de verkiezingscampagne over begint geeft juist aan dat hij er zelf politiek voordeel uit probeert te halen. Scheinheilig figuur...
Maar hij zijn van de PvdAllochtonen, dan mag dat
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_42748635
relaxte positie van Aboutaleb, nooit meer met haar in debat EN haar de waarheid vertellen...
pi_42748679
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 19:19 schreef Genverbrander het volgende:
relaxte positie van Aboutaleb, nooit meer met haar in debat EN haar de waarheid vertellen...
Alsof debat met Verdonk mogelijk.

Maarrrrrrrrrrr voorrrrrrrrrrzitterrrrrrrrrrrrrr..............
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:21:24 #17
158692 kniertjeh
rectificatie volgt.
pi_42748713
Ík geloof ook niet dat Theo nou heeft bedoelt dat ze der rug recht moet houden...buigen moet dat kreng en honderd maal excusses aanbieden aan degene die ze zonder pardon het land uit zet met alle gevolgen van dien. (sorry ik ga misschien te ver..maar dat mens doet iets los maken in mij.)
Ik ben de onzichtbare werkelijkheid achter
de schijnbare wereld der illusies
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:23:10 #18
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_42748775
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 19:21 schreef kniertjeh het volgende:
[...]
(sorry ik ga misschien te ver..maar dat mens doet iets los maken in mij.)
Geen probleem, dat doen jij en je geloofsgenoten ook bij mij
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:26:53 #19
158692 kniertjeh
rectificatie volgt.
pi_42748913
U is van de rechtse kant?
pi_42748969
Het punt waar Abdoulateb terecht op wijst is dat verdonk weinig betrokken was bij de uitvoering van de integratiepolitiek... ze hooguit een paar 'mediaquotes' en hype-events wist uit te nutten (het handenschud-gate) maar inhoudelijk niks bracht ...

het 'inburgeringsexamen'..? is op sterven na dood ... het hangt heel sterk op uitvoering door de gemeentes maar lokale contacten heeft verdoink niet, het is een typische haagsche Politica die vanuit het haagsche regeert en die weinig contact heeft met mensen die het beleid zouden moeten uitvoeren, ook weinig daarover kan bijdragen..

Ik vermoed dat Abdoulateb waarschijnlijk zeker gelijk heeft dat verdonk zich na de moord op Van Gogh zich nul-komma-nul met bv de lokale problematiek in amsterdam heeft bemoeid en er geen enkele interesse in heeft getoond.

natuurlijk zou verdonk bv het ongelijk kunnen aantonen, door dan te komen met haar 'wapenfeiten'... wat ze dan wél gebracht heeft als Minister op het gebied van de integratiepolitiek.. ik kan niet zo snel iets visionairs of inhoudelijks noemen...
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:30:49 #21
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_42749039
quote:

[..]

Met moddr gooien tijdens verkiezen is normaal. En mensen trappen er duidelijk in.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:35:40 #22
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_42749148
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 17:56 schreef SCH het volgende:
Afgelopen zondag ging de discussie tussen hen op het laatste moment al niet door.
Kan Aboutaleb toch niet helemaal ongelijk geven, zeker als het klopt dat Verdonk daarna nooit meer in Amsterdam is geweest. Aboutaleb zegt zoiets niet zomaar.
Is het misschien mogelijk dat Aboutaleb zo iets zegt omdat de verkiezingen voor de deur staan en hij zijn vriendje Bos een duwtje wil geven?

Dit lkijk namelijk heel erg op gewoon het modder gooien wat zo vaak vlak voor de verkiezingen gebeurd.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_42749205
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 19:35 schreef Martijn_77 het volgende:
Is het misschien mogelijk dat Aboutaleb zo iets zegt omdat de verkiezingen voor de deur staan en hij zijn vriendje Bos een duwtje wil geven?
Aboutaleb staat niet op de lijst en heeft weinig met de campagne te schaften bovendien heeft hij dit al wel vaker gezegd, misschien in wat andere bewoordingen. Het is opvallend dat Verdonk er nu ineens een nummertje van maakt. Beetje goedkoop maar het zal d'r niet veel helpen.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:40:43 #24
158692 kniertjeh
rectificatie volgt.
pi_42749277
Nou ik lees door modder heen hoor, en als ik eerlijk ben, na een regering met Rita als minister mag best de balans worden opgemaakt. Rietje zit confortable in haar pluche en handteerd een racistisch beleid die niet door de beugel kan. En aangezien ze de populairste politica is vrees ik dat er weinig zijn die door haar uitspraak heen prikken, ik ben recht door zee..nee slecht is ze. Ze heeft doden op haar geweten door mensen terug te sturen op een onverantwoorde wijze. Dan is het niet met modder gooien maar gewoon feiten op noemen.
Dit kan Theo nooit hebben bedoelt. Althans ik hoop het niet, hij kan het niet echt meer verduidelijken.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:43:57 #25
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_42749372
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 19:38 schreef SCH het volgende:
Aboutaleb staat niet op de lijst en heeft weinig met de campagne te schaften bovendien heeft hij dit al wel vaker gezegd, misschien in wat andere bewoordingen.
Hoe zo hij moet zijn Partij toch steun geven in de verkiezingen en als die op zo'n moddergooi manier kan zullen ze het tegenwoordig niet na laten
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 19:38 schreef SCH het volgende:
Het is opvallend dat Verdonk er nu ineens een nummertje van maakt. Beetje goedkoop maar het zal d'r niet veel helpen.
En volgens mij heeft Aboutaleb gisteren gezegd op een VVD-bijeenkomst
dat Verdonk de moord op Theo van Gogh heeft gebruikt voor politiek gewin.

Dus het lijkt mij dat de eerste steek vanuit de PvdA hoek gekomen is en dat staat Verdonk toch in haar recht om te reageren
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')