het luwt inderdaad een beetje, maar ik heb er stevige buien voor teruggekregen!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier valt de wind bijna weg, op naar de storm
Yes!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:58 schreef highway101 het volgende:
Vannacht is er in het Waddengebied enkele uren kans op zware storm, windkracht 10 met in de Provincies Groningen en Friesland mogelijk zeer zware windstoten van meer dan 100 km per uur. Elders in het land waait een harde wind, waarbij met name ten noorden van de grote rivieren zware windstoten van ongeveer 80 km per uur kunnen voorkomen. De wind neemt in de loop van de ochtend weer in kracht af.
de verkeersinformatiedienst.
Nou Speedy geniet er van. Die storm is er nu eindelijkquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
VET!!!!!!!!!!!!eindelijk, super
morgen vrij
En helaas geen filmpjes, geen camera die filmpjes kan makencam zal waarschijndelijk wel gaan draaien
Komt over kleine half uurtje ongeveer, eerst wordt iedereen gesmstquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:17 schreef Againzender het volgende:
Raar dat de site van het KNMI niets meldt. Het lijkt wel of die sinds het eind van de middag niet meer is bijgewerkt
Dijkbewaking langs de Waddenzee: NW storm is altijd goed oor flinke opzet van het water!
Daar ben ik ook heel erg bang voor, ben zelfs bang dat de bomen achter het gaan begeven, dan nog niet eens over het park gesproken die al eerder werdt getroffen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:23 schreef Evil-Cherry het volgende:
Oooh, een noordwester, dan gaan we wat pannen verliezen hier!
SMS-en is niet de taak van het KNMI. Het KNMI geeft een weeralarm, en andere meteobedrijven pikken dit op en sturen een SMS. Op 25 november vorig jaar ging de site van het KNMI direct om bij het geven van het alarm.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Komt over kleine half uurtje ongeveer, eerst wordt iedereen gesmst
site is duidelijk over de zeik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
NU wel weeralarmmelding op KNMI-site. Al zou ik verwachten dat je op die melding WEERALARM zou kunnen klikken voor meer info.
Yupquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
site is duidelijk over de zeik.
volgens mij is de site een half uurtje voor de weeralarm melding gestopt met refreshen. Zal wel een ongelukkig samenloop van omstandigheden zijn.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Dat idee had ik ook al. Het KNMI zou toch beter moeten weten na de eerder Weeralarm-meldingen
.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo 'mooi' als dit weeralarm zal 't wel niet worden. Legendarische dag was dat
.
Die gaat vannacht wel omquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Leuke meldingen zetten sommige mensen op P2000:
19:25:27 31-10-06 11 G BRAN Prio 2 Staat een boom op instorten Jumbo De Stede 21 DEN HAAG ( GV ) 0031
Ik zat in Groningen die dag en wilde nog terug naar Maastricht. In Groningen ook geen sneeuw gezien, maar onderweg net na Assen toch maar besloten om een hotel op te zoeken. Lekker tegen nationaal park Dwingelose Heide aan. Heerlijk; zeker toen ik de verkeersinfo op de radio hoordequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:43 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Heel die dag geen vlok sneeuw gezien, geen minuut vertraging gehad, maar toch een fantastische dag
![]()
Ik wel, die dag zal ik niet licht meer vergetenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:43 schreef Evil-Cherry het volgende:
Heel die dag geen vlok sneeuw gezien, geen minuut vertraging gehad, maar toch een fantastische dag
![]()
Kijk hier voor de waterstanden:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:05 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
Humz.... Noord wester...... gelijktijdig met de vloed...... Ik hoop dat onze dijken het houden......
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kijk hier voor de waterstanden:
http://www.actuelewaterdata.nl/waterstand/
volgens mij het normale niveauquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:26 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat houdt 't "astronomisch getij" in?
volgens mij wel ja. het gewone getij zonder invloed van de wind.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:27 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
[..]
volgens mij het normale niveau
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:56 schreef SpeedyGJ het volgende:ik kan toch filmpjes maken!
![]()
Kortom, morgen wat stormfilmpjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |