Rond vier / vijf uur.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:21 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Mooie lucht. Hier heb ik ze niet gezien. Hoe laat was dat?
ja, zag het. Toch even in de gaten houden, als het wat zuidelijker trekt heb je de volle bak wind aan de kust.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:16 schreef aloa het volgende:
Dinsdag/woensdag misschien windkracht 8, maar geen storm.
meestal is het een goed teken als jij je in dit topic meldt (zie sig)......quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:56 schreef Oom_Agent het volgende:
ja pcies !! kom maar met die wind.........
noway geen wind, ik heb een pest aan wind als ik naar me werk moet fietsenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:56 schreef Oom_Agent het volgende:
ja pcies !! kom maar met die wind.........
Ik 11quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:31 schreef WEST het volgende:
[..]
noway geen wind, ik heb een pest aan wind als ik naar me werk moet fietsendan heb ik 5 km tegenwind
![]()
Doe het gelijk goed en knal er een dikke 12 in met windstoten van 200 km/h, nieuwe recquote:
Nachtvorst in het zichtquote:
als het een beetje helder wordt 's nachts moet het wel lukken met die nachtvorst lijkt mij.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nachtvorst in het zicht![]()
Het is wel weer afwachten of het door zet
quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:55 schreef -skippybal- het volgende:
Voor de mensen in het noorden - noordwesten ja....
weer.nlquote:Bomen in de herfsttooi, zoals platanen, zullen flink wat blad gaan verliezen. Dat zal zeker opgaan voor de bomen die dicht op de noordkust staan. In de nacht van dinsdag op woensdag wordt er juist daar korte tijd een noord- tot noordwesterstorm verwacht. De eerste herfststorm van het seizoen. De bijbehorende (zeer) zware windstoten, op de Afsluitdijk tot 100 km/uur geven de meeste overlast aan het verkeer. De meeste schade wordt wellicht nog veroorzaakt aan bomen die nog vol in het groene blad staan. Misschien is het verstandig om morgen de auto of de fiets niet onder een boom te parkeren. Pas als aan het einde van de week de nachtvorst komt zal het blad overal snel gaan vallen.
Bron: http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/extra/guidance.phpquote:WIND: HiRLAM OK! Alle modellen geven rond het secundair laag een sterk windveld dat de Noordzee komt afzakken. Hirlam en ook UKRM geven boven de Noordelijke Noordzee morgenavond en in de nacht naar woensdag kans op zware storm (10 Bft ). Boven onze kustdistricten neemt morgenavond de wind toe tot stormachtig 8 (met boven land mogelijk zware windstoten), rond middernacht en in de nacht naar woensdag maakt het noordelijk kustgebied kans op NW-storm (9 Bft). Woensdagoverdag neemt de wind vervolgens geleidelijk weer in kracht af.
The KNMI website is unable to accept your request!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:29 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Bron: http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/extra/guidance.php
quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:32 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
The KNMI website is unable to accept your request!
![]()
Winter? Wat is datquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:32 schreef -skippybal- het volgende:
Elk jaar rond November is het hetzelfde met mij. Proberen elke run zo snel mogelijk te zien, alle grafiekjes, pluimen, guidances en weet ik allemaal wat uit te pluizen. Ik ga weer naar de bieb om weerboeken te lenen, registreer me weeer op weerfora waar ik m'n accounts niet meer van weet...
Nu dus ook weer. Ik wou wat vroeger naar bed toe gaan vandaag maar zie nu dat het alweer 22.30 is.
Dan nog maar even wachten op de nieuwe GFS om te kijken wat die storm en WC doen![]()
Er gaat zoveel tijd in zitten, kutwinter![]()
Dat ene tot 6 November maar dan laterquote:
Maar wel met instabiele lucht. Om daarna een winter te krijgen om U tegen te zeggenquote:We gaan weer boven het gemiddelde zitten.
join the club.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:32 schreef -skippybal- het volgende:
Elk jaar rond November is het hetzelfde met mij. Proberen elke run zo snel mogelijk te zien, alle grafiekjes, pluimen, guidances en weet ik allemaal wat uit te pluizen. Ik ga weer naar de bieb om weerboeken te lenen, registreer me weeer op weerfora waar ik m'n accounts niet meer van weet...
Nu dus ook weer. Ik wou wat vroeger naar bed toe gaan vandaag maar zie nu dat het alweer 22.30 is.
Dan nog maar even wachten op de nieuwe GFS om te kijken wat die storm en WC doen![]()
Er gaat zoveel tijd in zitten, kutwinter![]()
Inderdaad, het is nu nog te vroeg.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat ene tot 6 November maar dan later![]()
[..]
Maar wel met instabiele lucht. Om daarna een winter te krijgen om U tegen te zeggen![]()
haha....ja dat was wat he !!quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
meestal is het een goed teken als jij je in dit topic meldt (zie sig)......
Net nog ff terug gelezen. Echt mooi, ookal zat ik toen in Frankrijk. Er mag volgend jaar nog wel een keer zoiets overkomen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:12 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
haha....ja dat was wat he !!![]()
Zal me wat vaker melden![]()
Jazeker!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:18 schreef Bommel12 het volgende:
is er nu nog storm opkomst of?
Dat we ons daar al over opwinden... zegt wel veel over het huidige klimaat.quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:21 schreef Bommel12 het volgende:
wanneer kunnen we het verwachten ???
Bron: http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/quote:Vanavond draait de wind naar het noordwesten en neemt verder toe, langs de kust tot stormachtig, 8 bft, en in de nacht en vroege ochtend in het noordelijk kustgebied tot storm, windkracht 9. Ook boven land is er vrij veel wind en bij buien neemt de kans op hagel, onweer en (zeer) zware windstoten toe. In de loop van woensdag neemt de noord tot noordwestenwind geleidelijk in kracht af. De kans op buien, ook met hagel en onweer blijft groot, vooral in kustprovincies.
Zeker weer als ik op de fiets zit morgenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:17 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Dus lekker ruig weer. Vooral die onweersbuien met hagel en zeer zware windstoten![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |