Omdat het enorm veel schermruimte verspild is al een eerste punt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:53 schreef TwyLight het volgende:
Wat vinden jullie niet fijn aan msn messenger voor mac dan? ik gebruik die gewoon. vind ik fijner werken dan adium...
Ik vind het vooral handig dat alle gesprekken in tabs in éen venster komt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:53 schreef TwyLight het volgende:
Wat vinden jullie niet fijn aan msn messenger voor mac dan? ik gebruik die gewoon. vind ik fijner werken dan adium...
Kende je dat nog niet? iAlertU heet dat programma.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:52 schreef Roeni3 het volgende:
Whahaha. http://dump.geenstijl.nl/mediabase/5282/e58afbe6/index.html
Ik heb gewoon alle schermpjes achter elkaar staan en als ik dan een ander venster moet druk ok gewoon ff op f9quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat het enorm veel schermruimte verspild is al een eerste punt.
Ik heb het over hoe alles in elkaar zit, met grote knoppen en lege grijze vlakken. Adium is gewoon veel slimmer qua ruimteopvulling.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb gewoon alle schermpjes achter elkaar staan en als ik dan een ander venster moet druk ok gewoon ff op f9
Iemand?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:50 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik heb Adium geprobeerd, maar kreeg maar de helft van mijn msn contacten / groepen te zien?
mja ik maakte iemand uit voor mongool. terwijl ik fout zatquote:
Gee wizz wat is dat nou weer voor mal nieuw concept!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:53 schreef Roeni3 het volgende:
Dat heet 'persoonlijke voorkeur'.
Ik wil met je pratenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:04 schreef oor het volgende:
[..]
mja ik maakte iemand uit voor mongool. terwijl ik fout zat. ik kon de berichten op verschillende manieren lezen.
Sorry als ik je beledigde; je eerst reactie over msn kwam nogal uit de hoogte over. 'Wij die cool zijn gebruiken Adium, jij bent dom want je hebt msn.'quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
Gee wizz wat is dat nou weer voor mal nieuw concept!
Dat bedoelde hij wel hoor.quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:15 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Sorry als ik je beledigde; je eerst reactie over msn kwam nogal uit de hoogte over. 'Wij die cool zijn gebruiken Adium, jij bent dom want je hebt msn.'
Mijn excuses als ik dat verkeerd heb begrepen.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:26 schreef ChOas het volgende:
http://images.stunningabsurdity.com/sa/osxsatisfactionchart.jpg
quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:02 schreef nietzman het volgende:
Nee, wel aan FAT32 waarin die schijf waarschijnlijk is gepartitioneerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |