Ik heb Adium een keer geprobeerd en toen zag ik de icoontjes van de mensen met wie ik chatte nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:37 schreef Anthraxx het volgende:
Adium über alles.
Dat heet 'persoonlijke voorkeur'.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:30 schreef nietzman het volgende:
msn:mac? Je hebt nog veel te leren.
Misschien een verouderde release. Nu kan het primaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb Adium een keer geprobeerd en toen zag ik de icoontjes van de mensen met wie ik chatte niet
Niet net zo makkelijk. Maar het kan wel prima.quote:En kun je met Adium ook net zo makkelijk custom smileys toevoegen als in MSN Messenger?
Het was de laatste versie van 2 weken geleden ofzo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Misschien een verouderde release. Nu kan het prima
Adium is inderdaad even wennen maar daarna wil je echt geen MSN meer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb Adium een keer geprobeerd en toen zag ik de icoontjes van de mensen met wie ik chatte niet
En kun je met Adium ook net zo makkelijk custom smileys toevoegen als in MSN Messenger?
Ik heb Adium geprobeerd, maar kreeg maar de helft van mijn msn contacten / groepen te zien?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Adium is inderdaad even wennen maar daarna wil je echt geen MSN meer.Ik MOEST van nietzman Adium gaan gebruiken, en ach, dan doe ik dat maar.
En gelukkig maar.
Omdat het enorm veel schermruimte verspild is al een eerste punt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:53 schreef TwyLight het volgende:
Wat vinden jullie niet fijn aan msn messenger voor mac dan? ik gebruik die gewoon. vind ik fijner werken dan adium...
Ik vind het vooral handig dat alle gesprekken in tabs in éen venster komt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:53 schreef TwyLight het volgende:
Wat vinden jullie niet fijn aan msn messenger voor mac dan? ik gebruik die gewoon. vind ik fijner werken dan adium...
Kende je dat nog niet? iAlertU heet dat programma.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:52 schreef Roeni3 het volgende:
Whahaha. http://dump.geenstijl.nl/mediabase/5282/e58afbe6/index.html
Ik heb gewoon alle schermpjes achter elkaar staan en als ik dan een ander venster moet druk ok gewoon ff op f9quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat het enorm veel schermruimte verspild is al een eerste punt.
Ik heb het over hoe alles in elkaar zit, met grote knoppen en lege grijze vlakken. Adium is gewoon veel slimmer qua ruimteopvulling.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb gewoon alle schermpjes achter elkaar staan en als ik dan een ander venster moet druk ok gewoon ff op f9
Iemand?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:50 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik heb Adium geprobeerd, maar kreeg maar de helft van mijn msn contacten / groepen te zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |