mja ik maakte iemand uit voor mongool. terwijl ik fout zatquote:
Gee wizz wat is dat nou weer voor mal nieuw concept!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:53 schreef Roeni3 het volgende:
Dat heet 'persoonlijke voorkeur'.
Ik wil met je pratenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:04 schreef oor het volgende:
[..]
mja ik maakte iemand uit voor mongool. terwijl ik fout zat. ik kon de berichten op verschillende manieren lezen.
Sorry als ik je beledigde; je eerst reactie over msn kwam nogal uit de hoogte over. 'Wij die cool zijn gebruiken Adium, jij bent dom want je hebt msn.'quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
Gee wizz wat is dat nou weer voor mal nieuw concept!
Dat bedoelde hij wel hoor.quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:15 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Sorry als ik je beledigde; je eerst reactie over msn kwam nogal uit de hoogte over. 'Wij die cool zijn gebruiken Adium, jij bent dom want je hebt msn.'
Mijn excuses als ik dat verkeerd heb begrepen.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:26 schreef ChOas het volgende:
http://images.stunningabsurdity.com/sa/osxsatisfactionchart.jpg
quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:02 schreef nietzman het volgende:
Nee, wel aan FAT32 waarin die schijf waarschijnlijk is gepartitioneerd.
Het handige aan Adium is dat hij alleen maar de online users weergeeft. Je ziet dus alleen je contacts die online zijn. Dat scheelt enorm veel schermruimte. Maar als je dat kut vindt: Adium-->View-->Show Offline Contacts.quote:
Hmm, je hebt gelijk, iddquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:39 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Het handige aan Adium is dat hij alleen maar de online users weergeeft. Je ziet dus alleen je contacts die online zijn. Dat scheelt enorm veel schermruimte. Maar als je dat kut vindt: Adium-->View-->Show Offline Contacts.
Checkquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:02 schreef nietzman het volgende:
Nee, wel aan FAT32 waarin die schijf waarschijnlijk is gepartitioneerd.
http://www.macgeekery.com(...)ely_resizing_volumesquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Check![]()
Maar kan ik nu het lege gedeelte formatteren? Er is nog zo'n 110 Gb vrij; kan ik die converteren naar Mac OS Uitgebreid, zonder dat ik de data verlies?
Kan dat niet makkelijker...?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.macgeekery.com(...)ely_resizing_volumes
Mogelijk is het zeker, maar ik ken zo'n programma niet op de Macquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:32 schreef Furious het volgende:
Tijn. Jij bent nogal actief in de audio-wereld toch?
Is het mogelijk om met de ingebouwde microfoon van bijvoorbeeld een PowerBook i.c.m. een spectrum programma een decibel niveau meten? Afgezien van het feit dat de microfoon niet echt je van het is en alleen maar naar boven gericht staat heb ik het idee.
Zo ja, ken je dit soort programma's?
Misschien iPartition?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Kan dat niet makkelijker...?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |