TeX ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:55 schreef XL het volgende:
Ik gebruik in mijn scriptie wat formules die je beter als afbeelding dan als tekst kan invoegen![]()
Nu zijn die afbeeldingen ook genoeg te vinden op internet, geen probleem tot dusver.
Alleen moet alles er wel netjes uitzien en dat gaat dus niet samen met het lettertype waar ze in staan![]()
In Photoshop zou ik wel wat kunnen namaken met het juist lettertype, maar een echt succes zal dat niet worden. Maar misschien zijn er wel applicaties die reuze handig zijn om dit soort afbeeldingen mee te bouwen.
Voorbeeld-formule:
[afbeelding]
Omdat het topic bijna dicht is mag het best onder de op van het volgende deel![]()
Niet via WiFi..?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:28 schreef Dementor het volgende:
En van Tonks heb ik een liedje via de ITMS gekregen als gift
Het staat ook op de Apple-site.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat is het verhaal achter die rooie Nano precies ? Ik heb het helemaal gemist.
Echt schandalig eigenlijk, maar gelukkig hebben wij mac gebruikers daar geen last van.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:09 schreef De_Hertog het volgende:
http://www.macrumors.com/pages/2006/10/20061017164014.shtml
Ik vraag me af of het echt zo per ongeluk is
quote:Gelieve 'verstandig' met het toestel om te springen. Hartelijk dank. (Onderaan het stuk over garantie)
Bij de uitleg over de power-knop:quote:Opgelet: Opdat met DRM beveiligde data niet via deze aansluiting verspreid zou kunnen worden, heeft Microsoft vastgelegd dat bij weergave de digitale uitgang uitgeschakeld moet worden. Niet mooi, maar daar kunnen wij jammer genoeg niets aan doen. Gelukkig is er nog mp3.
Bij een plaatje van de afstandsbediening:quote:U had het kunnen raden: hiermee schakelt de Noxon in en zelfs weer uit
Bij uitleg over hoe het netwerk werkt:quote:Zo ziet hij er uit, uw infrarode calorieënbespaarder.
Onderaan de service pagina:quote:De muziekserver start en verzendt een broadcast ("Hallo, ik ben een mediaserver en ben hier!")
Ja, inclusief smiley.quote:Alles komt goed ;-)
met fok gewonnen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:21 schreef De_Hertog het volgende:
Ik heb die gewonnen Noxon2Audio inmiddels binnen, maar op de doos staat niets over Macs. Nu maar hopen dat ie met een Mac werkt..
Nee, met iBood, dat had ik in een vorig topic ook gemeld. Het lijkt er alleen op alsof het toch niet, zoals ik eerst dacht, als Access Point dienst kan doen. Dat is wel jammer, want dat kon ik net wel goed gebruiken..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:52 schreef XL het volgende:
[..]
met fok gewonnen?
Ik heb laatst op fok een telefoon gewonnen en die was binnen 3 dagen stuk. Ik wil je niet ontmoedigen hoor maar....
Die heb ik ook nog liggen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:28 schreef Dementor het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe muis voor bij de macbook
En van Tonks heb ik een liedje via de ITMS gekregen als gift
Hoezo het ding is ideaalquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:33 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog liggen.Moet 'm eens gaan verkaufen.
Weet ik, had die mat er ook gelijk bij besteld, maar ik kwam tot de conclusie dat ik op draadloos geil.quote:
Nee, aan de MacBook is geen keynote gewijd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:41 schreef Dementor het volgende:
Is er trouwens een filmpje van de macbook introductie?
Dus niet de pro maar de standaard bookjes.
Ik kan niets vinden...
Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:42 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nee, aan de MacBook is geen keynote gewijd.
Raar inderdaad, wel een keynote over de Core Duo Mini, maar niet de MacBook, Apple's best verkopende computerproduct (volgens mij).quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al.
Zonde eigenlijk
Dat is toch gewoon een fancy brand-programma?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:39 schreef Blaxje het volgende:
www.discoapp.com
Dat wordt de shit trouwens.
Ja, Mac-style. En goedkoper dan Toast. Met toffe features.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een fancy brand-programma?
Niet dus?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:37 schreef Roeni3 het volgende:
Misschien een raar vraagje, maar is er niet zoiets als een draadloze firewire? Dat ik, ipv een firewirekabel tussen mijn MacBook en LaCie HD, een draadloze firewire daar tussen kan hebben?
Mwa... als 800Mb/s haal je nog niet met wireless hoor... 802.11n gaat hopelijk 540Mb/s (effectief 270Mb/s als je antenne tegen antenne zit (met mazzel)) halen...quote:
Damn, nu wil ik een iSight.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:13 schreef ChOas het volgende:
Mag ik trouwens iedereen Delicious Library aanraden ?
Gewoon de ISBN code van je boeken met je iSight scannen en ze staan op je (virtuele) boekenplank!
Nee, ik wil het liefst een draadloze oplossing voor mijn externe HD icm mijn MacBookquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:32 schreef ChOas het volgende:
[..]
Mwa... als 800Mb/s haal je nog niet met wireless hoor... 802.11n gaat hopelijk 540Mb/s (effectief 270Mb/s als je antenne tegen antenne zit (met mazzel)) halen...
Dus nee, in antwoord op je vraag: nee
Alhoewel... waar gaat het om in je vraag ? Snelheid of iets anders ?
Toch jammer, keynotes kijken is tof.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:42 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nee, aan de MacBook is geen keynote gewijd.
Nou, wat dat betreft heb ik een Lacie ethernetdisk aan mijn accesspoint hangen waardoor ik met alle (en dat zijn er nogal wat) laptops in het huis die schijf kan benaderen, soort NAS dus...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:36 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Nee, ik wil het liefst een draadloze oplossing voor mijn externe HD icm mijn MacBook. USB (draadloos dus) kan wat dat betreft ook nog wel. Maar of dat er is...?
Ik moet nog experimenteren, maar ik geloof dat je alleen maar de juiste drivers voor je USB cam hoeft te vinden om het te laten werken... iSight zelf werkt vlekkeloos.. is echt WAANZINNIG...quote:
Ik heb óók geen usb cam, hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:52 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik moet nog experimenteren, maar ik geloof dat je alleen maar de juiste drivers voor je USB cam hoeft te vinden om het te laten werken... iSight zelf werkt vlekkeloos.. is echt WAANZINNIG...
Werkt het ook met EAN codes?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:52 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik moet nog experimenteren, maar ik geloof dat je alleen maar de juiste drivers voor je USB cam hoeft te vinden om het te laten werken... iSight zelf werkt vlekkeloos.. is echt WAANZINNIG...
Mja, het probleem is dat ik mijn HD al heb en dus niet een speciale ethernetdisk wil kopenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:51 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nou, wat dat betreft heb ik een Lacie ethernetdisk aan mijn accesspoint hangen waardoor ik met alle (en dat zijn er nogal wat) laptops in het huis die schijf kan benaderen, soort NAS dus...
Maar is dat nou wat je bedoelde ?
Dan ben ik waarschijnlijk ah lamballen in 030, maar ik houd het in mijn achterhoofd. Als we nu snel zijn, wordt dat onze 100e topic en dus meetingquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:07 schreef ChOas het volgende:
*spam*
Voor iedereen, ik speel 4 November met mijn band op het 'langweiligkeit' festival in Den Haag. Iedereen is van harte welkom!
Hier kan je wat van ons horen (en stemmen) : http://freakpodium.langweiligkeit.eu/members/46/audio.php
Hiermee kan je USB drives op je netwerk aansluiten: http://www.linksys.com/servlet/Satellite?c=L_Product_C2&childpagename=US%2FLayout&cid=1119460471050&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapperquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:42 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Mja, het probleem is dat ik mijn HD al heb en dus niet een speciale ethernetdisk wil kopen. Maar ik zou hem anders mss met onze router kunnen connecten?
Doet et!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:04 schreef oor het volgende:
test una dos tres
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:05 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hiermee kan je USB drives op je netwerk aansluiten: http://www.linksys.com/servlet/Satellite?c=L_Product_C2&childpagename=US
Werkt dat een beetje?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:13 schreef ChOas het volgende:
Gewoon de ISBN code van je boeken met je iSight scannen en ze staan op je (virtuele) boekenplank!
Dat is zeker overdag?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:07 schreef ChOas het volgende:
*spam*
Voor iedereen, ik speel 4 November met mijn band op het 'langweiligkeit' festival in Den Haag. Iedereen is van harte welkom!
Hier kan je wat van ons horen (en stemmen) : http://freakpodium.langweiligkeit.eu/members/46/audio.php
inderdaadquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:23 schreef super-muffin het volgende:
Geqxon wij hebben je ook gemist hoor.
Leuk programma. Jammer dat hij mijn dvd's niet pakt. Hij scant de code wel, maar kan vervolgens geen info vinden op het internet. Heb het geprobeerd bij Pirates of the Caribbean. Geen onbekende film.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:13 schreef ChOas het volgende:
Leuk programma, jammer dat het niet werkt hier.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:13 schreef ChOas het volgende:
Misschien moet je dan even het glaasje voor je iSight weghalen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Leuk programma, jammer dat het niet werkt hier.
Jij kan me vast wel een tip geven hoe ik het beste mijn toetsenbord moet openen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Leuk programma, jammer dat het niet werkt hier.
Hij scant die barcodes wel. Maar hij kan die codes niet vinden op amazon. Waarschijnlijk heeft hij het zelfde probleem.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien moet je dan even het glaasje voor je iSight weghalen.
Hij scanned de barcode niet eens. Misschien heeft het er mee te maken dat hij zwart-wit is, en dat hij in spiegelbeeld werkt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:44 schreef magnifor het volgende:
[..]
Hij scant die barcodes wel. Maar hij kan die codes niet vinden op amazon. Waarschijnlijk heeft hij het zelfde probleem.
Ik heb het toetsenbord hier niet bij de hand, maar ik gok dat je Torx schroevendraaiers zoekt. Bij de gemiddelde elektrazaak volgens mij wel te krijgen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:43 schreef skiczukie het volgende:
Bestaan er wel zulke kleine inbus(?)-sleuteltjes?
Okee. Dan zal ik eens op zoek naar een torx. Nog nooit van gehoord, thnx.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik heb het toetsenbord hier niet bij de hand, maar ik gok dat je Torx schroevendraaiers zoekt. Bij de gemiddelde elektrazaak volgens mij wel te krijgen.
Ik hoop het wel en ik hoop dat Tijn er een heeft.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:43 schreef skiczukie het volgende:
Bestaan er wel zulke kleine inbus(?)-sleuteltjes?
Ik wist niet eens dat Leeuwarden een S&F heeft.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:55 schreef nietzman het volgende:
Tegenover de Scheer en Foppen zit in dat straatje ergens een zaakje waar ze ze verkopen. Als je dan ook nog eens zegt dat het voor je Apple is krijg je er nog een babbel van een half uur gratis bij ook.
Hoezo?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:57 schreef XL het volgende:
[..]
Ik hoop het wel en ik hoop dat Tijn er een heeft.![]()
Neem het toetsenbord mee, dan weet je zeker dat het de juiste isquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:58 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Leeuwarden een S&F heeft.Dan ga ik daar morgen eens kijken. Er zit een aardige laag bier in dat doorzichtige toetsenbord.
Ik ook niet, ik heb het over Groningen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:58 schreef skiczukie het volgende:
Ik wist niet eens dat Leeuwarden een S&F heeft.![]()
Leeuwarden heeft er ook eentje!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:02 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb het over Groningen.
Bij mij is het beeld ook in zwart-wit en in spiegelbeeld. Ik heb een MacBook. Bij mij scant hij wel.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hij scanned de barcode niet eens. Misschien heeft het er mee te maken dat hij zwart-wit is, en dat hij in spiegelbeeld werkt.
En de iSight kun je natuurlijk zelf spiegelen. Van Xila geleerd.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:16 schreef magnifor het volgende:
[..]
Bij mij is het beeld ook in zwart-wit en in spiegelbeeld. Ik heb een MacBook. Bij mij scant hij wel.
Ja! Je blikjes bier was in spiegelbeeld in het userfoto topicquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:18 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En de iSight kun je natuurlijk zelf spiegelen. Van Xila geleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |