Ik moet nog experimenteren, maar ik geloof dat je alleen maar de juiste drivers voor je USB cam hoeft te vinden om het te laten werken... iSight zelf werkt vlekkeloos.. is echt WAANZINNIG...quote:
Ik heb óók geen usb cam, hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:52 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik moet nog experimenteren, maar ik geloof dat je alleen maar de juiste drivers voor je USB cam hoeft te vinden om het te laten werken... iSight zelf werkt vlekkeloos.. is echt WAANZINNIG...
Werkt het ook met EAN codes?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:52 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik moet nog experimenteren, maar ik geloof dat je alleen maar de juiste drivers voor je USB cam hoeft te vinden om het te laten werken... iSight zelf werkt vlekkeloos.. is echt WAANZINNIG...
Mja, het probleem is dat ik mijn HD al heb en dus niet een speciale ethernetdisk wil kopenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:51 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nou, wat dat betreft heb ik een Lacie ethernetdisk aan mijn accesspoint hangen waardoor ik met alle (en dat zijn er nogal wat) laptops in het huis die schijf kan benaderen, soort NAS dus...
Maar is dat nou wat je bedoelde ?
Dan ben ik waarschijnlijk ah lamballen in 030, maar ik houd het in mijn achterhoofd. Als we nu snel zijn, wordt dat onze 100e topic en dus meetingquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:07 schreef ChOas het volgende:
*spam*
Voor iedereen, ik speel 4 November met mijn band op het 'langweiligkeit' festival in Den Haag. Iedereen is van harte welkom!
Hier kan je wat van ons horen (en stemmen) : http://freakpodium.langweiligkeit.eu/members/46/audio.php
Hiermee kan je USB drives op je netwerk aansluiten: http://www.linksys.com/servlet/Satellite?c=L_Product_C2&childpagename=US%2FLayout&cid=1119460471050&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapperquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:42 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Mja, het probleem is dat ik mijn HD al heb en dus niet een speciale ethernetdisk wil kopen. Maar ik zou hem anders mss met onze router kunnen connecten?
Doet et!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:04 schreef oor het volgende:
test una dos tres
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:05 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hiermee kan je USB drives op je netwerk aansluiten: http://www.linksys.com/servlet/Satellite?c=L_Product_C2&childpagename=US
Werkt dat een beetje?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:13 schreef ChOas het volgende:
Mag ik trouwens iedereen Delicious Library aanraden ?
Gewoon de ISBN code van je boeken met je iSight scannen en ze staan op je (virtuele) boekenplank!
Dat is zeker overdag?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:07 schreef ChOas het volgende:
*spam*
Voor iedereen, ik speel 4 November met mijn band op het 'langweiligkeit' festival in Den Haag. Iedereen is van harte welkom!
Hier kan je wat van ons horen (en stemmen) : http://freakpodium.langweiligkeit.eu/members/46/audio.php
inderdaadquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:23 schreef super-muffin het volgende:
Geqxon wij hebben je ook gemist hoor.
Leuk programma. Jammer dat hij mijn dvd's niet pakt. Hij scant de code wel, maar kan vervolgens geen info vinden op het internet. Heb het geprobeerd bij Pirates of the Caribbean. Geen onbekende film.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:13 schreef ChOas het volgende:
Gewoon de ISBN code van je boeken met je iSight scannen en ze staan op je (virtuele) boekenplank!
Leuk programma, jammer dat het niet werkt hier.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:13 schreef ChOas het volgende:
Misschien moet je dan even het glaasje voor je iSight weghalen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Leuk programma, jammer dat het niet werkt hier.
Jij kan me vast wel een tip geven hoe ik het beste mijn toetsenbord moet openen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Leuk programma, jammer dat het niet werkt hier.
Hij scant die barcodes wel. Maar hij kan die codes niet vinden op amazon. Waarschijnlijk heeft hij het zelfde probleem.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien moet je dan even het glaasje voor je iSight weghalen.
Hij scanned de barcode niet eens. Misschien heeft het er mee te maken dat hij zwart-wit is, en dat hij in spiegelbeeld werkt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:44 schreef magnifor het volgende:
[..]
Hij scant die barcodes wel. Maar hij kan die codes niet vinden op amazon. Waarschijnlijk heeft hij het zelfde probleem.
Ik heb het toetsenbord hier niet bij de hand, maar ik gok dat je Torx schroevendraaiers zoekt. Bij de gemiddelde elektrazaak volgens mij wel te krijgen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:43 schreef skiczukie het volgende:
Bestaan er wel zulke kleine inbus(?)-sleuteltjes?
Okee. Dan zal ik eens op zoek naar een torx. Nog nooit van gehoord, thnx.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik heb het toetsenbord hier niet bij de hand, maar ik gok dat je Torx schroevendraaiers zoekt. Bij de gemiddelde elektrazaak volgens mij wel te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |