TeX ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:55 schreef XL het volgende:
Ik gebruik in mijn scriptie wat formules die je beter als afbeelding dan als tekst kan invoegen![]()
Nu zijn die afbeeldingen ook genoeg te vinden op internet, geen probleem tot dusver.
Alleen moet alles er wel netjes uitzien en dat gaat dus niet samen met het lettertype waar ze in staan![]()
In Photoshop zou ik wel wat kunnen namaken met het juist lettertype, maar een echt succes zal dat niet worden. Maar misschien zijn er wel applicaties die reuze handig zijn om dit soort afbeeldingen mee te bouwen.
Voorbeeld-formule:
[afbeelding]
Omdat het topic bijna dicht is mag het best onder de op van het volgende deel![]()
Niet via WiFi..?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:28 schreef Dementor het volgende:
En van Tonks heb ik een liedje via de ITMS gekregen als gift
Het staat ook op de Apple-site.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat is het verhaal achter die rooie Nano precies ? Ik heb het helemaal gemist.
Echt schandalig eigenlijk, maar gelukkig hebben wij mac gebruikers daar geen last van.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:09 schreef De_Hertog het volgende:
http://www.macrumors.com/pages/2006/10/20061017164014.shtml
Ik vraag me af of het echt zo per ongeluk is
quote:Gelieve 'verstandig' met het toestel om te springen. Hartelijk dank. (Onderaan het stuk over garantie)
Bij de uitleg over de power-knop:quote:Opgelet: Opdat met DRM beveiligde data niet via deze aansluiting verspreid zou kunnen worden, heeft Microsoft vastgelegd dat bij weergave de digitale uitgang uitgeschakeld moet worden. Niet mooi, maar daar kunnen wij jammer genoeg niets aan doen. Gelukkig is er nog mp3.
Bij een plaatje van de afstandsbediening:quote:U had het kunnen raden: hiermee schakelt de Noxon in en zelfs weer uit
Bij uitleg over hoe het netwerk werkt:quote:Zo ziet hij er uit, uw infrarode calorieënbespaarder.
Onderaan de service pagina:quote:De muziekserver start en verzendt een broadcast ("Hallo, ik ben een mediaserver en ben hier!")
Ja, inclusief smiley.quote:Alles komt goed ;-)
met fok gewonnen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:21 schreef De_Hertog het volgende:
Ik heb die gewonnen Noxon2Audio inmiddels binnen, maar op de doos staat niets over Macs. Nu maar hopen dat ie met een Mac werkt..
Nee, met iBood, dat had ik in een vorig topic ook gemeld. Het lijkt er alleen op alsof het toch niet, zoals ik eerst dacht, als Access Point dienst kan doen. Dat is wel jammer, want dat kon ik net wel goed gebruiken..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:52 schreef XL het volgende:
[..]
met fok gewonnen?
Ik heb laatst op fok een telefoon gewonnen en die was binnen 3 dagen stuk. Ik wil je niet ontmoedigen hoor maar....
Die heb ik ook nog liggen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:28 schreef Dementor het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe muis voor bij de macbook
En van Tonks heb ik een liedje via de ITMS gekregen als gift
Hoezo het ding is ideaalquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:33 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog liggen.Moet 'm eens gaan verkaufen.
Weet ik, had die mat er ook gelijk bij besteld, maar ik kwam tot de conclusie dat ik op draadloos geil.quote:
Nee, aan de MacBook is geen keynote gewijd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:41 schreef Dementor het volgende:
Is er trouwens een filmpje van de macbook introductie?
Dus niet de pro maar de standaard bookjes.
Ik kan niets vinden...
Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:42 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nee, aan de MacBook is geen keynote gewijd.
Raar inderdaad, wel een keynote over de Core Duo Mini, maar niet de MacBook, Apple's best verkopende computerproduct (volgens mij).quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al.
Zonde eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |