Onbekendste user ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:17 schreef Onno_Quist het volgende:
Nou.. ik ben nog niet genomineerd dit jaar. Waarvoor denken jullie dat ik in aanmerking kom?
En je tosti dan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:20 schreef pussydeluxe het volgende:
Een TeeVeePee in het nieuwe topic.
Ja, dat lijkt me wel wat. categorie 13quote:
Je kunt nu zo mooi zien wie wie niet aardig vindquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:51 schreef welkominspace het volgende:
[ONZ] Lollerverkiezingen 2006!
zelfs yvonne haat me
maar yvonne is lievv(die van mijn school dan he)
oh hoiquote:
door mij ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:13 schreef EL_REY het volgende:
ik word als slechtste nieuwkomer genomineerd
stelletje noobs
vandaar dat ik nooi modje wordquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kunt nu zo mooi zien wie wie niet aardig vind
Hehe, da's ook wel weer waar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Meestal is dat een goed teken hoor.
Goed plan even een TVPquote:
Ben je er klaar voor ?quote:
wie zou ik bedoeld hebbenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:16 schreef welkominspace het volgende:
[..]
door mij ooken het is n00bs hoor!
ik heb toch ook een herkenbaar icoontje?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:52 schreef ijsmeis het volgende:
Bio wint in het icoontjes-gebeuren in ieder geval.
Wees er maar niet trots opquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:17 schreef Domo-Kun het volgende:
volgens mij ga ik iig 1 in de wacht slepen![]()
Als je wat van die leuke Remlof-topics opent de komende dagen, dan maak je kans op "User met de meest absurde topics" award.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:59 schreef remlof het volgende:
Misschien maak ik nog kans in de "User die het meest pimpt met zijn of haar biergebruik " categorie
* remlof trekt een biertje los
Yeahquote:
Dan moet hij wel verdomd veel klonen hebbenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als je wat van die leuke Remlof-topics opent de komende dagen, dan maak je kans op "User met de meest absurde topics" award.![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:28 schreef mcDavid het volgende:
Mag ik eenieder eraan herinneren ook een stem uit te brengen in de categorie
"user met tofste gesloopte-stuiterbal-waar-een-gezichtje-van-gemaakt-is in de avatar"
Dank u.
*checkquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:28 schreef mcDavid het volgende:
"user met tofste gesloopte-stuiterbal-waar-een-gezichtje-van-gemaakt-is in de avatar"
Dank u.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:28 schreef mcDavid het volgende:
Dank u.
*checkt fotoboek*quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:35 schreef fraubitch het volgende:
[..]
*check
stem meteen op mij als lekkerste boobs hebbende. wil je?![]()
Maar dan moet hij ze natuurlijk niet in SEX openenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als je wat van die leuke Remlof-topics opent de komende dagen, dan maak je kans op "User met de meest absurde topics" award.![]()
dat ding is engquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:28 schreef mcDavid het volgende:
Dank u.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:43 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat ding is enghij knipoogt steeds naar me
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:43 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat ding is enghij knipoogt steeds naar me
ja die doe ik ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:48 schreef pussydeluxe het volgende:
- edit -
Wat ik daar deedquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:14 schreef murp het volgende:
Surveillance-fiets... wat doe jij hier eigenlijk??????
en wat is dit?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat ik daar deedZat er tijdens de downtime! Net zoals de rest
De vraag is dus wat doe jij daar NU
![]()
Blik op de weg kijkenquote:
Wat heb jij ons te biedenquote:
Je weet de weg naar Assen ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:09 schreef -Beer- het volgende:
Ik lever een duizendtal kratjes pils af als ik verkozen wordt tot tenminste 1 catogorie
Assenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je weet de weg naar Assen ?![]()
![]()
Verkeersparkquote:
quote:
Ja, mits aan de voorwaarde voldaan wordt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar je komt het dus brengen ?
Jammer dat ik zelf niet stemquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:24 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ja, mits aan de voorwaarde voldaan wordt.![]()
Hoezo stem je zelf niet!?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jammer dat ik zelf niet stem![]()
Ik tel de stemmenquote:
Ach so.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik tel de stemmenDat is dan niet objectief stemmen
![]()
Dat zou te gek zijnquote:
quote:
Nog 4 dagen jongens !quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:14 schreef murp het volgende:
[..]
dan wacht ik nog 3 en een half dag....![]()
Het wil nog niet echt vlotten!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:28 schreef mcDavid het volgende:
Dank u.
mijn stem heb jequote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het wil nog niet echt vlotten! [afbeelding]
Ik voel hetzelfde met slechts 1 nominatie.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Mijn stem heb je ook, ik kan alleen die categorie niet vindenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja ze zijn vergeten hem in de OP te zettenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mijn stem heb je ook, ik kan alleen die categorie niet vinden.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zet hem erbij dan
Wel tof dat je ook gelijk op mij stemt in die categorie!
fixxedquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zet hem erbij dan
Wel tof dat je ook gelijk op mij stemt in die categorie!
dus?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij was de eerste die zijn stemmen bekend maakte
![]()
ja maar niet voor de zelfde categorie lijkt me.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:16 schreef -Beer- het volgende:
Mag je eigenlijk ook vaker dan 1 keer stemmen?
tis sowieso erg lastig voor diegenequote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja maar niet voor de zelfde categorie lijkt me.
Of je moet zeggen dat een eerdere stem vervalt ofzo. maar dat wordt wel erg lastig voor degenen die het bijhouden!
nee omdat een koe geen koprol kanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:19 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Omdat ie geestelijk niet helemaal op orde is?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:16 schreef -Beer- het volgende:
Ik ben ook bezig met mijn bedank speech. Ik zit al aan pagina 5quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:20 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik wil bij deze graag m'n ouders bedanken, m'n fans, m'n manager, iedereen die me gesteund en geholpen heeft om zo ver te komen ... dank!![]()
Nee. En stemmen wijzigen heeft ook geen zinquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:16 schreef -Beer- het volgende:
En het lijstje aanvullen, zolang je het nog kunt doen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee. En stemmen wijzigen heeft ook geen zin![]()
quote:
bureaucratische roestige vouw-fietsquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
bureaucratische roestige vouw-fiets![]()
loller![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
bureaucratische roestige vouw-fiets![]()
loller![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:28 schreef murp het volgende:
mag ik trouwens in de plekken staan die niet zijn ingevuld?
Van mij wel maar dan moet je er wel staan... Virtuele stemmen bestaan niet en edits lezen we nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:28 schreef murp het volgende:
mag ik trouwens in de plekken staan die niet zijn ingevuld?
Spannend !quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:45 schreef NJ het volgende:
Allemaal dadelijk om 15:30 even op de weblog kijken!
ik ben nu al aan het kijkenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:45 schreef NJ het volgende:
Dit is een quote.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:45 schreef NJ het volgende:
Daar zullen Rickmans en Knut blij mee zijn.quote:
Je gaat zeker niet verklappen wat er te zien valt ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:52 schreef NJ het volgende:
[..]
Daar zullen Rickmans en Knut blij mee zijn.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:52 schreef NJ het volgende:
Ik spoiler alvast het icoontje van de blog:
[afbeelding].
beetje saai, wordt dat vaak bekeken eigenlijk?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:52 schreef NJ het volgende:
[..]
Daar zullen Rickmans en Knut blij mee zijn.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:15 schreef murp het volgende:
[..]
beetje saai, wordt dat vaak bekeken eigenlijk?
Er zijn er wel een paar die niet zo goed liepen en daarom gestopt zijn maar de huidige hebben veel lurkers jaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:20 schreef TwyLight het volgende:
Alle subsites van fok lopen goed volgensmij
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Mijn usericon is way leuker dan die van ijswijf![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Mijn usericon is way leuker dan die van ijswijf Dribbel![]()
Biogarde wint lekker tochquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:21 schreef Dribbel_ het volgende:
gelezen, maar was dit nou spannend?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:45 schreef NJ het volgende:
Ik had bier en tieten verwacht, op zijn minst.quote:
Nee.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Bedankt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Netjes jongens van het weblog![]()
![]()
Neuh, maar goed voor de views en de reacties.quote:
En jij voor het schrijven uiteraardquote:
Door je bier gebruik ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:46 schreef cerreur het volgende:
Waarom word ik in godensnaam genomineerd telkens?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:25 schreef postmortum het volgende:
ik heb mijzelf 2x genomineerd, heb ik toch mooi 2 stemmen![]()
treurigquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:25 schreef postmortum het volgende:
ik trek bij deze mijn stem op jou terugquote:
Nou, doe nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik trek bij deze mijn stem op jou terug![]()
Stormloopquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:22 schreef Pony-Lover het volgende:
Wat een goed topic
Vooralsnog nog steeds 1x maarquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:28 schreef -Beer- het volgende:
Eens kijken hoevaak ik er al bij sta.
Waarvoor sta je genomineerd ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:30 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Vooralsnog nog steeds 1x maar![]()
Maar elke nominatie is er 1![]()
![]()
LollerROFL.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:38 schreef welkominspace het volgende:
ik ben ook best wel vaak genomineerd
Dan heb ik jouw gepwnt want ik tel zelf stemmen niet mee EEN TWEE DRIEquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:25 schreef postmortum het volgende:
Ja. Je had wat tofs gepost in een Dribbel_ topic.quote:
Je kan beter albertoooo zeggenquote:
johquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan beter albertoooo zeggen![]()
Mag ik nu op de pwnertr00n?quote:
hierquote:
zeg daar stond niets van in de regelementenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan heb ik jouw gepwnt want ik tel zelf stemmen niet mee EEN TWEE DRIE
Je kan users nomineren voor een prijs... Diegenen met de meeste nominaties winnen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:45 schreef KaMo het volgende:
Ik wil een stemronde!
no·mi·ne·ren (ov.ww.)
1 kandidaat stellen
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:59 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg daar stond niets van in de regelementen![]()
quote:Het is ook niet de bedoeling dat je op jezelf gaat stemmen natuurlijk
Kan er een tipje van de prijzensluier worden opgelicht?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Precies zoals remlof zegt. Jullie nomineren en ik kies de winaars uit![]()
Neequote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kan er een tipje van de prijzensluier worden opgelicht?![]()
kun je al tot 2 tellenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
NeeMaar het is nog wel spannend er kunnen dingen beslist worden met 1 of 2 stemmen
![]()
Ja kijk maar:quote:
Jaaaaaa jaaaaaaaaa je wint heus welquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kan er een tipje van de prijzensluier worden opgelicht?![]()
dan zit ik nu op -2 stemmenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja kijk maar:
postmortum - 2 stemmen
1 2 3
quote:
Vandaag zeker weer niet ?quote:
wat denk je...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vandaag zeker weer niet ?![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:35 schreef murp het volgende:
[..]
wat denk je...![]()
stuur me effe een pm een uur van te voren als stembussen dichtgaan..
nou, omdat...euhm.....nouwjah...ehh....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom gaj e op het laatste moment stemmen ?
![]()
Nee hoezo.... ik kies straks gewoon iemand uitquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:38 schreef postmortum het volgende:
trouwens maak jij wel een lijst wie hoeveel stemmen heeft gekregen en waarvoor?
Omdat ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:38 schreef murp het volgende:
Surveillance-Fiets, maak effe een nieuw topic aan...
wacht eens ff dat betekent dat ik zelfs nog kan winnen met mijn -2 stemmenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee hoezo.... ik kies straks gewoon iemand uit![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:40 schreef postmortum het volgende:
[..]
hier heb je 1000 zloty, wel geheimhouden he
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:40 schreef postmortum het volgende:
[..]
wacht eens ff dat betekent dat ik zelfs nog kan winnen met mijn -2 stemmenhier heb je 1000 zloty, wel geheimhouden he
Zondag... kut, dan moet ik werken......quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wacht nou maar tot zondag dan zie je zelf wel hoe en wat en waarom
![]()
Zondag avond?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:45 schreef murp het volgende:
[..]
Zondag... kut, dan moet ik werken......![]()
Ik kan de spanning nauweljks aan.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wacht nou maar tot zondag dan zie je zelf wel hoe en wat en waarom
![]()
neem een dagje vrijquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:45 schreef murp het volgende:
[..]
Zondag... kut, dan moet ik werken......![]()
als er iemand voor die tijd het hoe is omgegaan , naar wie gaan de stemmen dan ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:47 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik kan de spanning nauweljks aan.
naar mij natuurlij....kquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
als er iemand voor die tijd het hoe is omgegaan , naar wie gaan de stemmen dan ?![]()
zeg ik sta op -2 , mag ik er 3 van jou dan?quote:
3 koeien?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg ik sta op -2 , mag ik er 3 van jou dan?![]()
ik had het niet over liszlequote:
quote:- Allround meest gehate ONZ user
- ...Voor wie hier mij invult, hoop ik dat-ie TANDVERZEKERING heeft
Wat de neuk, man? Ik wist zo gauw effe niemand, dus maakte ik maar subtiel duidelijk dat mensen MIJ niet moesten nomineren voor die categorie.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:36 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Oké dit klik gaat natuurlijk helemaal nergens over hé.. Stem dan niet!
[..]
![]()
Subtielquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:45 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Wat de neuk, man? Ik wist zo gauw effe niemand, dus maakte ik maar subtiel duidelijk dat mensen MIJ niet moesten nomineren voor die categorie.
Lulhannes, hoe kunnen we zo ooit EERLIJKE verkiezingen krijgen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan heb ik jouw gepwnt want ik tel zelf stemmen niet mee EEN TWEE DRIE
Zie die post boven je.quote:
Net zo subtiel als de ironie van die post, die duidelijk niet aan jou besteed was.quote:
Eikel!quote:
Ik heb het niet alleen over die reactie maar over al je nominaties!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:45 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Wat de neuk, man? Ik wist zo gauw effe niemand, dus maakte ik maar subtiel duidelijk dat mensen MIJ niet moesten nomineren voor die categorie.
Wat is er niet eerlijk aan dan dat je NIET op jezelf mag stemmenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:47 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Lulhannes, hoe kunnen we zo ooit EERLIJKE verkiezingen krijgen?
Weleens van "humor" gehoord? Droogkloot!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat is er niet eerlijk aan dan dat je NIET op jezelf mag stemmen![]()
Quote dan niet één dingens wie ik geschrijft heb!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over die reactie maar over al je nominaties!
Ik ben gewoon de koning.quote:Je nomineert bijna overal jezelf voor![]()
Ik kon de grap niet vinden.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:52 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Weleens van "humor" gehoord? Droogkloot!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik kon de grap niet vinden.
quote:
Dan moet je beter zoeken. Hij ligt achter die ene woorddrol.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik kon de grap niet vinden.
* Surveillance-Fiets kijkt.... * ziet niets *quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:36 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Dan moet je beter zoeken. Hij ligt achter die ene woorddrol.
[me=Waris3 gooit een banaan op je achterhoofd! gooit een banaan op je achterhoofd!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
* Surveillance-Fiets] kijkt.... * ziet niets * [/me]
Hoe kan dat nou ik had jou al veel eerder ge-PWNEDquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:40 schreef Waris3 het volgende:
[..]
* Waris3 gooit een banaan op je achterhoofd!
Haha, PWNED!
Ha. Haha.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:40 schreef Waris3 het volgende:
[..]
* Waris3 gooit een banaan op je achterhoofd!
Haha, PWNED!
ge-PWNED?...:')quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou ik had jou al veel eerder ge-PWNED![]()
Toen ik vroeger op school zat leerden ze mij niet van dat soort gekke woorden...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:43 schreef Waris3 het volgende:
[..]
ge-PWNED?...:')
Ik zou maar eens wat beter opletten op school als ik jou was
Tot zaterdag hequote:
Als je maar voor zaterdag 21:13 gestemd hebtquote:
check!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je maar voor zaterdag 21:13 gestemd hebt![]()
mi?quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:55 schreef murp het volgende:
*schop*
ik heb er een topic over geopendquote:
Waor???quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik heb er een topic over geopend![]()
onzquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt die personen zijn niet zo serieusquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:26 schreef murp het volgende:
wie is eigenlijk Bosbeetle????? die heeft veel stemmen...![]()
Leukste inwoner van ommen... saai dorp moet dat zijn zegquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:34 schreef postmortum het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/27682 deze pauper
Oftewel stem op mij jullie losers ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:55 schreef Dirktator het volgende:
Ik wil jullie allen opdragen om WIJZE keuzes te maken, ondanks het feit dat het IQ van de ONZ'ers bij elkaar nog niet eens de 100 reikt.
Inderdaad. Stem op mij jullie losers!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Oftewel stem op mij jullie losers ?
De meesten hebben al gestemd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:57 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Inderdaad. Stem op mij jullie losers!![]()
Er kan nog gestemd worden dus reken jezelf nog maar niet rijkquote:
FOK!radio is maandag.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:26 schreef Maikuuul het volgende:
Worden ze btw afgeroepen op zaterdagavond bij Fok!radio ?
ik heb een countdown in de OP van het stemtopic gezet:quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er kan nog gestemd worden dus reken jezelf nog maar niet rijknog 26 uur en 55 minuten !
![]()
Bij lingo.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:44 schreef Maikuuul het volgende:
Ey maar waar word deze rofls bekend gemaakt ?
Ja, Lucille zal een t-shirt aantrekken met daarop de winnaars geprint. Daar wordt dan op ingezoomdquote:
Lucille kan je alles wijs maken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, Lucille zal een t-shirt aantrekken met daarop de winnaars geprint. Daar wordt dan op ingezoomd
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb een countdown in de OP van het stemtopic gezet:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De meesten hebben al gestemd.
Murp moet nog stemmen maar die durft niet... hij is nog een beetje bangMisschien dat je hem even kunt bedreigen enzo
![]()
Zondag avond in een heel nieuw topic. De tijd is nog niet bekend. Daar ben ik nog mee bezig enzoquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:44 schreef Maikuuul het volgende:
Ey maar waar word deze rofls bekend gemaakt ?
oh...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zondag avond in een heel nieuw topic. De tijd is nog niet bekend. Daar ben ik nog mee bezig enzo![]()
quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:41 schreef TwyLight het volgende:
Kutzooi zondag al de winnaars. nog ff de prijzen bedenken![]()
welke categorieën wel dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oh.... jahje bent ongeveer 1 van de laatsten die gaat stemmen dus denk vooral niet aan het feit dat jouw stemmen mogelijk de beslissing zouden kunnen brengen bij sommige categorieën
![]()
Misschien wel allemaalquote:
goftedomme, ik kan nu ook alle stemmen gaan tellen....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Misschien wel allemaalOf misschien maakt het geen reet uit op wie jij je stemmen uitbrengt
![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:56 schreef murp het volgende:
[..]
goftedomme, ik kan nu ook alle stemmen gaan tellen....![]()
Nou als het dat word dan moet ik ze nog makenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Alsof we die nog niet bedacht hebben
![]()
![]()
Stemmen die na 21:13:00 binnen gekomen zijn tellen niet meer meequote:
Ik heb al een nieuw deeltje klaar alleen nog even op invoeren rammen dus de volgende post is voor mijquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:15 schreef TwyLight het volgende:
Nog maar 3 posts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |