Onbekendste user ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:17 schreef Onno_Quist het volgende:
Nou.. ik ben nog niet genomineerd dit jaar. Waarvoor denken jullie dat ik in aanmerking kom?
En je tosti dan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:20 schreef pussydeluxe het volgende:
Een TeeVeePee in het nieuwe topic.
Ja, dat lijkt me wel wat. categorie 13quote:
Je kunt nu zo mooi zien wie wie niet aardig vindquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:51 schreef welkominspace het volgende:
[ONZ] Lollerverkiezingen 2006!
zelfs yvonne haat me
maar yvonne is lievv(die van mijn school dan he)
oh hoiquote:
door mij ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:13 schreef EL_REY het volgende:
ik word als slechtste nieuwkomer genomineerd
stelletje noobs
vandaar dat ik nooi modje wordquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kunt nu zo mooi zien wie wie niet aardig vind
Hehe, da's ook wel weer waar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Meestal is dat een goed teken hoor.
Goed plan even een TVPquote:
Ben je er klaar voor ?quote:
wie zou ik bedoeld hebbenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:16 schreef welkominspace het volgende:
[..]
door mij ooken het is n00bs hoor!
ik heb toch ook een herkenbaar icoontje?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:52 schreef ijsmeis het volgende:
Bio wint in het icoontjes-gebeuren in ieder geval.
Wees er maar niet trots opquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:17 schreef Domo-Kun het volgende:
volgens mij ga ik iig 1 in de wacht slepen![]()
Als je wat van die leuke Remlof-topics opent de komende dagen, dan maak je kans op "User met de meest absurde topics" award.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:59 schreef remlof het volgende:
Misschien maak ik nog kans in de "User die het meest pimpt met zijn of haar biergebruik " categorie
* remlof trekt een biertje los
Yeahquote:
Dan moet hij wel verdomd veel klonen hebbenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als je wat van die leuke Remlof-topics opent de komende dagen, dan maak je kans op "User met de meest absurde topics" award.![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:28 schreef mcDavid het volgende:
Mag ik eenieder eraan herinneren ook een stem uit te brengen in de categorie
"user met tofste gesloopte-stuiterbal-waar-een-gezichtje-van-gemaakt-is in de avatar"
Dank u.
*checkquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:28 schreef mcDavid het volgende:
"user met tofste gesloopte-stuiterbal-waar-een-gezichtje-van-gemaakt-is in de avatar"
Dank u.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:28 schreef mcDavid het volgende:
Dank u.
*checkt fotoboek*quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:35 schreef fraubitch het volgende:
[..]
*check
stem meteen op mij als lekkerste boobs hebbende. wil je?![]()
Maar dan moet hij ze natuurlijk niet in SEX openenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als je wat van die leuke Remlof-topics opent de komende dagen, dan maak je kans op "User met de meest absurde topics" award.![]()
dat ding is engquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:28 schreef mcDavid het volgende:
Dank u.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:43 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat ding is enghij knipoogt steeds naar me
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:43 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat ding is enghij knipoogt steeds naar me
ja die doe ik ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:48 schreef pussydeluxe het volgende:
- edit -
Wat ik daar deedquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:14 schreef murp het volgende:
Surveillance-fiets... wat doe jij hier eigenlijk??????
en wat is dit?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat ik daar deedZat er tijdens de downtime! Net zoals de rest
De vraag is dus wat doe jij daar NU
![]()
Blik op de weg kijkenquote:
Wat heb jij ons te biedenquote:
Je weet de weg naar Assen ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:09 schreef -Beer- het volgende:
Ik lever een duizendtal kratjes pils af als ik verkozen wordt tot tenminste 1 catogorie
Assenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je weet de weg naar Assen ?![]()
![]()
Verkeersparkquote:
quote:
Ja, mits aan de voorwaarde voldaan wordt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar je komt het dus brengen ?
Jammer dat ik zelf niet stemquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:24 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ja, mits aan de voorwaarde voldaan wordt.![]()
Hoezo stem je zelf niet!?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jammer dat ik zelf niet stem![]()
Ik tel de stemmenquote:
Ach so.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik tel de stemmenDat is dan niet objectief stemmen
![]()
Dat zou te gek zijnquote:
quote:
Nog 4 dagen jongens !quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:14 schreef murp het volgende:
[..]
dan wacht ik nog 3 en een half dag....![]()
Het wil nog niet echt vlotten!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:28 schreef mcDavid het volgende:
Dank u.
mijn stem heb jequote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het wil nog niet echt vlotten! [afbeelding]
Ik voel hetzelfde met slechts 1 nominatie.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Mijn stem heb je ook, ik kan alleen die categorie niet vindenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja ze zijn vergeten hem in de OP te zettenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mijn stem heb je ook, ik kan alleen die categorie niet vinden.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zet hem erbij dan
Wel tof dat je ook gelijk op mij stemt in die categorie!
fixxedquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zet hem erbij dan
Wel tof dat je ook gelijk op mij stemt in die categorie!
dus?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij was de eerste die zijn stemmen bekend maakte
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |