wacht eens ff dat betekent dat ik zelfs nog kan winnen met mijn -2 stemmenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee hoezo.... ik kies straks gewoon iemand uit![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:40 schreef postmortum het volgende:
[..]
hier heb je 1000 zloty, wel geheimhouden he
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:40 schreef postmortum het volgende:
[..]
wacht eens ff dat betekent dat ik zelfs nog kan winnen met mijn -2 stemmenhier heb je 1000 zloty, wel geheimhouden he
Zondag... kut, dan moet ik werken......quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wacht nou maar tot zondag dan zie je zelf wel hoe en wat en waarom
![]()
Zondag avond?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:45 schreef murp het volgende:
[..]
Zondag... kut, dan moet ik werken......![]()
Ik kan de spanning nauweljks aan.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wacht nou maar tot zondag dan zie je zelf wel hoe en wat en waarom
![]()
neem een dagje vrijquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:45 schreef murp het volgende:
[..]
Zondag... kut, dan moet ik werken......![]()
als er iemand voor die tijd het hoe is omgegaan , naar wie gaan de stemmen dan ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:47 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik kan de spanning nauweljks aan.
naar mij natuurlij....kquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
als er iemand voor die tijd het hoe is omgegaan , naar wie gaan de stemmen dan ?![]()
zeg ik sta op -2 , mag ik er 3 van jou dan?quote:
3 koeien?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg ik sta op -2 , mag ik er 3 van jou dan?![]()
ik had het niet over liszlequote:
quote:- Allround meest gehate ONZ user
- ...Voor wie hier mij invult, hoop ik dat-ie TANDVERZEKERING heeft
Wat de neuk, man? Ik wist zo gauw effe niemand, dus maakte ik maar subtiel duidelijk dat mensen MIJ niet moesten nomineren voor die categorie.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:36 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Oké dit klik gaat natuurlijk helemaal nergens over hé.. Stem dan niet!
[..]
![]()
Subtielquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:45 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Wat de neuk, man? Ik wist zo gauw effe niemand, dus maakte ik maar subtiel duidelijk dat mensen MIJ niet moesten nomineren voor die categorie.
Lulhannes, hoe kunnen we zo ooit EERLIJKE verkiezingen krijgen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan heb ik jouw gepwnt want ik tel zelf stemmen niet mee EEN TWEE DRIE
Zie die post boven je.quote:
Net zo subtiel als de ironie van die post, die duidelijk niet aan jou besteed was.quote:
Eikel!quote:
Ik heb het niet alleen over die reactie maar over al je nominaties!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:45 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Wat de neuk, man? Ik wist zo gauw effe niemand, dus maakte ik maar subtiel duidelijk dat mensen MIJ niet moesten nomineren voor die categorie.
Wat is er niet eerlijk aan dan dat je NIET op jezelf mag stemmenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:47 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Lulhannes, hoe kunnen we zo ooit EERLIJKE verkiezingen krijgen?
Weleens van "humor" gehoord? Droogkloot!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat is er niet eerlijk aan dan dat je NIET op jezelf mag stemmen![]()
Quote dan niet één dingens wie ik geschrijft heb!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over die reactie maar over al je nominaties!
Ik ben gewoon de koning.quote:Je nomineert bijna overal jezelf voor![]()
Ik kon de grap niet vinden.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:52 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Weleens van "humor" gehoord? Droogkloot!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik kon de grap niet vinden.
quote:
Dan moet je beter zoeken. Hij ligt achter die ene woorddrol.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik kon de grap niet vinden.
* Surveillance-Fiets kijkt.... * ziet niets *quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:36 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Dan moet je beter zoeken. Hij ligt achter die ene woorddrol.
[me=Waris3 gooit een banaan op je achterhoofd! gooit een banaan op je achterhoofd!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
* Surveillance-Fiets] kijkt.... * ziet niets * [/me]
Hoe kan dat nou ik had jou al veel eerder ge-PWNEDquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:40 schreef Waris3 het volgende:
[..]
* Waris3 gooit een banaan op je achterhoofd!
Haha, PWNED!
Ha. Haha.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:40 schreef Waris3 het volgende:
[..]
* Waris3 gooit een banaan op je achterhoofd!
Haha, PWNED!
ge-PWNED?...:')quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou ik had jou al veel eerder ge-PWNED![]()
Toen ik vroeger op school zat leerden ze mij niet van dat soort gekke woorden...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:43 schreef Waris3 het volgende:
[..]
ge-PWNED?...:')
Ik zou maar eens wat beter opletten op school als ik jou was
Tot zaterdag hequote:
Als je maar voor zaterdag 21:13 gestemd hebtquote:
check!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je maar voor zaterdag 21:13 gestemd hebt![]()
mi?quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:55 schreef murp het volgende:
*schop*
ik heb er een topic over geopendquote:
Waor???quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik heb er een topic over geopend![]()
onzquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt die personen zijn niet zo serieusquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:26 schreef murp het volgende:
wie is eigenlijk Bosbeetle????? die heeft veel stemmen...![]()
Leukste inwoner van ommen... saai dorp moet dat zijn zegquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:34 schreef postmortum het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/27682 deze pauper
Oftewel stem op mij jullie losers ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:55 schreef Dirktator het volgende:
Ik wil jullie allen opdragen om WIJZE keuzes te maken, ondanks het feit dat het IQ van de ONZ'ers bij elkaar nog niet eens de 100 reikt.
Inderdaad. Stem op mij jullie losers!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Oftewel stem op mij jullie losers ?
De meesten hebben al gestemd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:57 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Inderdaad. Stem op mij jullie losers!![]()
Er kan nog gestemd worden dus reken jezelf nog maar niet rijkquote:
FOK!radio is maandag.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:26 schreef Maikuuul het volgende:
Worden ze btw afgeroepen op zaterdagavond bij Fok!radio ?
ik heb een countdown in de OP van het stemtopic gezet:quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er kan nog gestemd worden dus reken jezelf nog maar niet rijknog 26 uur en 55 minuten !
![]()
Bij lingo.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:44 schreef Maikuuul het volgende:
Ey maar waar word deze rofls bekend gemaakt ?
Ja, Lucille zal een t-shirt aantrekken met daarop de winnaars geprint. Daar wordt dan op ingezoomdquote:
Lucille kan je alles wijs maken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, Lucille zal een t-shirt aantrekken met daarop de winnaars geprint. Daar wordt dan op ingezoomd
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb een countdown in de OP van het stemtopic gezet:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De meesten hebben al gestemd.
Murp moet nog stemmen maar die durft niet... hij is nog een beetje bangMisschien dat je hem even kunt bedreigen enzo
![]()
Zondag avond in een heel nieuw topic. De tijd is nog niet bekend. Daar ben ik nog mee bezig enzoquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:44 schreef Maikuuul het volgende:
Ey maar waar word deze rofls bekend gemaakt ?
oh...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zondag avond in een heel nieuw topic. De tijd is nog niet bekend. Daar ben ik nog mee bezig enzo![]()
quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:41 schreef TwyLight het volgende:
Kutzooi zondag al de winnaars. nog ff de prijzen bedenken![]()
welke categorieën wel dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oh.... jahje bent ongeveer 1 van de laatsten die gaat stemmen dus denk vooral niet aan het feit dat jouw stemmen mogelijk de beslissing zouden kunnen brengen bij sommige categorieën
![]()
Misschien wel allemaalquote:
goftedomme, ik kan nu ook alle stemmen gaan tellen....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Misschien wel allemaalOf misschien maakt het geen reet uit op wie jij je stemmen uitbrengt
![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:56 schreef murp het volgende:
[..]
goftedomme, ik kan nu ook alle stemmen gaan tellen....![]()
Nou als het dat word dan moet ik ze nog makenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Alsof we die nog niet bedacht hebben
![]()
![]()
Stemmen die na 21:13:00 binnen gekomen zijn tellen niet meer meequote:
Ik heb al een nieuw deeltje klaar alleen nog even op invoeren rammen dus de volgende post is voor mijquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:15 schreef TwyLight het volgende:
Nog maar 3 posts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |