Inderdaad, ik heb er al weer zin in.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:31 schreef vw_caddy het volgende:
wij klagen als er een rooie naast P. Witteman plaats neemt.
Je klinkt als of je jaloers bentquote:Op donderdag 16 november 2006 19:11 schreef Genverbrander het volgende:het is JP's kontje likken. Een CDA-reclamespotje van 3 kwartier.
Je bent idd op dreef, Gen.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:35 schreef Genverbrander het volgende:
Een week voor de verkiezingen even met je dikke reet op RTL Boulevard en hup je hebt weer 45 zetels.
Ach, ik schrik van mensen zoals jij die wat zien in Marijnissen of Bos. Dat is pas eng. De ene ziet een staatsdictatuur als goddelijke verlichting en de ander heeft geen ruggegraat en lult de Armeense Genocide recht. Tis maar waar je je prioriteiten legt. Bos gaat over lijken zeg maarquote:Op donderdag 16 november 2006 19:35 schreef Genverbrander het volgende:
Ik vind het gewoon heel erg dat zo'n man de steun heeft van de Nederlandse bevolking. Vier jaar lang breekt ie het land af en laat ie zich voor het smerige karretje van de VVD spannen. Een week voor de verkiezingen even met je dikke reet op RTL Boulevard en hup je hebt weer 45 zetels.
Ik schrik niet zozeer van Balkenende maar meer van de landgenoten om me heen die in die joker kennelijk wat zien.
Ik denk dat ie er geen zetel mee wint hoor door te vertellen hoe leuk het voor Jan Smit is. Je overschat RTL Boulevard nogal.....quote:Op donderdag 16 november 2006 19:35 schreef Genverbrander het volgende:
Een week voor de verkiezingen even met je dikke reet op RTL Boulevard en hup je hebt weer 45 zetels.
De enige die deze ellende veroorzaakt heeft is D66.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:45 schreef Genverbrander het volgende:
Ik kan er niet tegen dat die man daar mooi weer zit te spelen terwijl hij de afgelopen 4 jaar zoveel ellende heeft veroorzaakt. Alleen dat asielbeleid al, hoe DURFT een partij die daaraan meewerkt zich GRISTELIJK te noemen? Om je kapot te schamen.
Ja dat hoor ik vaker maar volgens mij zijn het alleen linkse brulboeien die de afgelopen 4 jaar nonstop hebben lopen kankeren.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:47 schreef Niek. het volgende:
4 jaar lang werd door veel mensen gekotst op het gevoerde beleid en de partijen die de meerderheid hadden, cda en vvd, nu zijn er verkiezingen komt hij met populistische praat en mensen zijn zo dom om weer op hem te stemmen....
Links moet het worden
Voor je eigen bloeddruk misschien? Ik vind het prima dat jij TV kijkt en je ergens aan ergert, maar waarom vervuil je het Internet en dit forum met je onzinnige reacties? Na 1 kotssmiley weten we het wel hoor.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:45 schreef Genverbrander het volgende:
Waarom zou ik de TV uit moeten zetten als ik me erger?Ik kijk nooit Boulevard maar ik ben geïnteresseerd in de campagne dus kijk ik. Niks raars aan hoor, ga iemand anders lekker zitten demoniseren.
![]()
Als je nou nog niet doorhebt dat alle politici zo in elkaar steken heb je of een heel groot bord voor je kop of je hebt je hoofd zo ver in de kont van Bos zitten dat je het niet meer ziet.quote:Ik kan er niet tegen dat die man daar mooi weer zit te spelen terwijl hij de afgelopen 4 jaar zoveel ellende heeft veroorzaakt. Alleen dat asielbeleid al, hoe DURFT een partij die daaraan meewerkt zich GRISTELIJK te noemen? Om je kapot te schamen.
Vanavond bij Nederland Kiest in ieder geval niets te klagen.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb er al weer zin in.
En dat zeg je tegen een miljoen publiek, succes.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:49 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Mensen kijk nooit meer Boulevard aub
Dit komt in de buurt van een gepaste reactie op deze ALLERTREURIGSTE vertoning van de premier ooit.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:48 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Dit is het ALLERDIEPTRIESTSTE wat ik ooit heb meegemaakt. Dit willlen we niet. Ik kijk nooit meer naar RTL Boulevard. Ik roep iedereen op mijn voorbeeld te volgen. Wie ooit voor die Balkenende is is fout burgerlijk.
DIEP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TRIEST![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou nou nou.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:45 schreef Genverbrander het volgende:
Ik kan er niet tegen dat die man daar mooi weer zit te spelen terwijl hij de afgelopen 4 jaar zoveel ellende heeft veroorzaakt.
quote:Op donderdag 16 november 2006 19:54 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Het christendom is geen antwoord op islamieten of terroristen. Het christendom zal uiteindelijk voor de vereniging met het vuile islamisme kiezen. Nu al zijn er vele christenen die de Islam als een logische stap zien alleen al om het lezen van de eerste 5 bijbelboeken.
ISLAM![]()
BALKENENDE![]()
CHRISTENDOM![]()
Religie is een hersenziekte
ik vind jou ziek en misselijkmakendquote:Op donderdag 16 november 2006 19:54 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Het christendom is geen antwoord op islamieten of terroristen. Het christendom zal uiteindelijk voor de vereniging met het vuile islamisme kiezen. Nu al zijn er vele christenen die de Islam als een logische stap zien alleen al om het lezen van de eerste 5 bijbelboeken.
ISLAM![]()
BALKENENDE![]()
CHRISTENDOM![]()
Je vergat er 1,quote:Op donderdag 16 november 2006 19:54 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
ISLAM![]()
BALKENENDE![]()
CHRISTENDOM![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |