zitten er ook snoepjes bij?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:16 schreef Roi het volgende:
Iemand interesse in een leuk PEZ dingetje?
Stel je niet aan man, broekiequote:
Heb ik ook ns gehad met een N64 controllerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:58 schreef Chanty87 het volgende:
Ik ben geownedIk had zaterdag via eBay 2 nieuwe SNES controllers gekocht, krijg ik ze vandaan binnen, zijn ze van 2-tech ipv Nintendo
Baggerkwaliteit natuurlijk. Third party onderdelen
Heej, niet zo negatief hé! Trouwens just for the looks.. ken echt helemaal geen muziek van d'r.. vind het gewoon een mooie vrouw..quote:
Ik vind het geeneens een mooie vrouw.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Heej, niet zo negatief hé! Trouwens just for the looks.. ken echt helemaal geen muziek van d'r.. vind het gewoon een mooie vrouw..
Okeuh, doe Birgit dan maar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:25 schreef Poit het volgende:
Haha.. Ja dat kan. Smaken verschillen gelukkig. Volgende keer maar een foto van jou knippen en plakken??
Hahaquote:
Denk dat ik haar daarom juist een mooie vrouw vind. Ach ja, zoals eerder gezegd, smaken verschillen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:29 schreef taart het volgende:
ik vind het eigenlijk ook niet zo'n bijzondere vrouw
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:58 schreef BMH het volgende:
TVP
TVP
TVP
Thank you Roi!quote:
AtteeeeenTION!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:48 schreef capibar het volgende:
CAPIBAr MeldDT!!!!
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:28 schreef Chanty87 het volgende:
Pfff... Eindelijk klaar met dat verrekte thuiswerk.
GeEf MiJ EeRsT 50 KuD0'sz, NeeEwBie!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:02 schreef Poit het volgende:
[..]
AtteeeeenTION!!!![]()
Drop and give me fifty!
u hier? hoe maakt u het?quote:
Goed hoor, zit hier in m'n badjas en slippers van de X06 te beuken op Dune.quote:
ik heb Splint0r cellorz!! thuis liggen, helemaal eenzaam en alleen omdat ik zonnodig moet werken.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:17 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Goed hoor, zit hier in m'n badjas en slippers van de X06 te beuken op Dune.![]()
En ik wil Splint0r cell0rz!!
Ik heb geen herfstvakantie.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:08 schreef King_of_cubes het volgende:
Goedemorgen GAM SC'ers. Ik heb vandaag nog maar 1 tentamen en dan herfstvakantie.
weekje met ouders naar Frankrijk. Villareal.quote:
Klinkt goed!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
weekje met ouders naar Frankrijk. Villareal.Totaal niets doen behalve lezen, wandelen en wat gamen.
Pwnt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb geen herfstvakantie.
Inderdaad.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:00 schreef Chanty87 het volgende:
Jan werd trouwens flink geowned toen Borat bij Jensen! wasWat een loser is dat zeg...
Deze tone kun je ook bestellen bij die ringtone-reclames op tvquote:
Hansje, jij weet wel elke keer de noob ninjas er zo uit te plukken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
Wat een nep ninja
Echte ninjas sluipen in het donker!
Echte ninjas sluipen ook ongezien in het licht.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
Wat een nep ninja
Echte ninjas sluipen in het donker!
Seek help.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:01 schreef capibar het volgende:
Ik vroeg gisteren zo om een kleine meloen milkshake bij de mac, en toen zei die gozer zovan dat hebben we niet, dus toen zei ik zovan jamaar dat maakt niet uit doe maar de grote dan, toen ging hij helemaal flippen. zovan HEbbEn WiJ DiE? NeE? Ok? op DaT m0ment zag ik De DuIVeL IN ZIJN 0gEn
Hahaha.. Doe dan maar een grote.. GENIAAL!!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:01 schreef capibar het volgende:
Ik vroeg gisteren zo om een kleine meloen milkshake bij de mac, en toen zei die gozer zovan dat hebben we niet, dus toen zei ik zovan jamaar dat maakt niet uit doe maar de grote dan, toen ging hij helemaal flippen. zovan HEbbEn WiJ DiE? NeE? Ok? op DaT m0ment zag ik De DuIVeL IN ZIJN 0gEn
Pikant detail: bij de desbetreffende mac donalds rijden er alleen maar golfjes door de mcdrive. pikant detail 2: Bij al deze golfjes is hun uitlaat verneukt zodat je zo' n gaar geluid krijgt. pikant detail 3: Er zitten alleen maar Marrokaanse broeders in deze vehikels. pikant detail nummer 4: Ik denk dat de desbetreffende mc drive een vortex is naar een andere dimensie, zeer geliefd bij noord-afrikanen, waar je alleen doorheen kan met een golf.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Hahaha.. Doe dan maar een grote.. GENIAAL!!![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn broer werkte eerst bij de Mac, toen ik eens kneiterstoned met een vriend binnen kwam en mijn vriend een grote milkshake wilde zei mijn broer vervolgens dat hij alleen maar 2 kleine shakes had. Mn maat trapte er nog in ook.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Hahaha.. Doe dan maar een grote.. GENIAAL!!![]()
![]()
![]()
![]()
Die mensen bij de mcdrive zijn serieus overspannen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:23 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mijn broer werkte eerst bij de Mac, toen ik eens kneiterstoned met een vriend binnen kwam en mijn vriend een grote milkshake wilde zei mijn broer vervolgens dat hij alleen maar 2 kleine shakes had. Mn maat trapte er nog in ook.
Morge Hansje en andere Gamertsquote:Op zondag 22 oktober 2006 08:51 schreef Gamedemon het volgende:
smorgens hippies
ik ben erquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
Er zijn zelfs geen Lani's en Bernies.
Je bedoelt dat meisje wat zo slecht engels kan?quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:34 schreef Frankeinstein het volgende:
WTF? Dat meisje waar ik bij in de klas heb gezeten heeft gewoon hollands next top model gewonnen
fapquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:58 schreef mini-lellan het volgende:
Na een paar dagen is de iMac eindelijk binnen.*O*
[afbeelding]
Gatverredamme zeg, vergelijk dequote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:51 schreef mordradead het volgende:
MWAAHAHAH STIEKEM IS HET EEN GAMECUBE
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:56 schreef capibar het volgende:
[..]
Gatverredamme zeg, vergelijk deiMac
alsjeblieft niet met die ranzige mislukte kutconsole.
![]()
Qu0D00WsZquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:56 schreef capibar het volgende:
[..]
Gatverredamme zeg, vergelijk deiMac
alsjeblieft niet met die ranzige mislukte kutconsole.
![]()
Ik d0e Nu O0wk Q'D0wz nAar MuSelFf,,, 0mDaT Ki S0'n GoiE OpmErKinG HeP GuMaAkT..,,,,quote:
Ja OwKE SoRrY Ik SaL No0iT mEerR GAmeCUbe POSten DoE JuZelF mAaR TRooST MEt HET FEiT DaaT Ie Nu KAp0t iZz En N00iT mEer KuTSPiEleEN KaN AfSPelUGG.quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Niveau is ook terug van weggeweest,
zal wel iets metquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:56 schreef RaymanNL het volgende:
Goedenmorgen DouweWat ga je vandaag weer uitspoken
![]()
Is dat sarcatisch?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:25 schreef Laniboekje het volgende:
God, wat is het toch schitterend weer.
Leukquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Deze keer meen ik iets echt! Het is hier gewoon 22 graden!
Zeker! En mede dat het bijna weekend is en ik dan al een hoop tentamens achter de rug heb. Ik ben er bijna!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
LeukDaarom ben je zeker ook zo vrolijk
Mee naar Arnhem Zuid want je ziet er lekker uit.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:21 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
zal wel iets met
[afbeelding]
te maken hebben denk ik.
Niet zomaar water hoor. Als je Spa Blauw drinkt en iemand wilt je vergiftigen, dan ga je lekker niet dood! Zeau!quote:
Nonsense.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Niet zomaar water hoor. Als je Spa Blauw drinkt en iemand wilt je vergiftigen, dan ga je lekker niet dood! Zeau!
![]()
Ze heeft een punt douwe.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:43 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Geen nonsense. Kijk die reclame maar!
Nouquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Juist. Ik heb altijd een punt.
![]()
IcK HeP 0OwK 2 KaTtUh DiE BeEsTuH ZijN EgT LeVuH!!!!1!!!!!1111!!!11!!! LaPjUhSkAtTuHh SiJn ChiLL JaMmuR DaT Se MeEsTaL LeSbIeS SiJn HihIHIhIHih!!1!!!11!!111111111!111111!!11quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
We hebben nieuwe katten thuisVoor de foto's moet je ff naar het enge Gijsjestopic:
1213 Gijsjes neuken wat af !!
Stiekem wil je in je nakie in het huis van Roy rondlopen en de kittens van hem aaien.quote:
Ik ben allergisch voor katten, dus helaas.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:11 schreef mordradead het volgende:
[..]
Stiekem wil je in je nakie in het huis van Roy rondlopen en de kittens van hem aaien.
Het zijn poezen. 4nD3Rs Z!jn ZuH t0cHgG n1Et L€$biSchHquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor katten, dus helaas.
LaWl MaAk WeL Ff FiLMpjUh MeT DieE M0BiEl SoDaT wIJ KuNnEn ExPErTeRen Dat AlLuszZ WeL V0LGenS De ReGeLSz VaN Du NEdERlAAnDsuH WeD Is GEgAaN LoLquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:11 schreef mordradead het volgende:
[..]
Stiekem wil je in je nakie in het huis van Roy rondlopen en de kittens van hem aaien.
Poezen dan, allemaal hetzelfde. Laten we het stellen dat ik allergisch ben voor de diersoort; katachtigen.quote:
v34nN4f Nu S1jN h3tTdtT h0nD3nquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Poezen dan, allemaal hetzelfde. Laten we het stellen dat ik allergisch ben voor de diersoort; katachtigen.
Okay, afgesproken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:16 schreef mordradead het volgende:
[..]
v34nN4f Nu S1jN h3tTdtT h0nD3n
vertaling: vanaf nu zijn het honden
Maar! De Lion King dan?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Poezen dan, allemaal hetzelfde. Laten we het stellen dat ik allergisch ben voor de diersoort; katachtigen.
Niet relevant.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:53 schreef Poit het volgende:
Ff PES 6 kopen voor het weekend.. Weer de hoogste tijd daarvoor
FOEBALLUUUH!!
Mooi.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:56 schreef Poit het volgende:
Wilde bijna zeggen dat jou bierverhaal ook niet relevant is maar dat neem ik bij voorbaat al terug
NSB'erquote:
Sarcatische Klootzak.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:06 schreef mordradead het volgende:
MEHEHEHE GOED ZO SHARKDOG
Sarcatische Klootzak.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:08 schreef Poit het volgende:
Poepescheet
De lidl heeft best relaxede shizzle om in te slaan 1x per maand, bijvoorbeeld dat diepvriesvlees is hendig.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:56 schreef RaymanNL het volgende:
Aldi 7up + Aldi doritos (Nacho Cheese) + saus =
![]()
(het is al weer op![]()
)
MWUAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHASJHAHAHAHAHHAHAquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:15 schreef mordradead het volgende:
EDITEDIETDEIDIDIIDITEHEHWHWHWH
BHAHAHAHAHAHAHAH
L0LL0RSZZZ
* RaymanNL pingt traantje wegquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:24 schreef mordradead het volgende:
It Fryske Folksliet - Het Friese Volkslied
Luister naar de muziek van het Friese volkslied
Frysk bloed tsjoch op! wol no ris brûze en siede,
En bûnzje troch ús ieren om!
Flean op! Wy sjonge it bêste lân fan d'ierde,
It Fryske lân fol eare en rom.
Klink dan en daverje fier yn it rûn
Dyn âlde eare, o Fryske grûn!
Hoe ek fan oermacht, need en see betrutsen,
Oerâlde, leave Fryske grûn,
Nea waard dy fêste, taaie bân ferbrutsen,
Dy't Friezen oan har lân ferbûn.
Fan bûgjen frjemd, bleau by 't âld folk yn eare
Syn namme en taal, syn frije sin;
Syn wurd wie wet; rjocht, sljocht en trou syn leare,
En twang, fan wa ek, stie it tsjin.
Trochloftich folk fan dizze âlde namme,
Wês jimmer op dy âlders grut!
Bliuw ivich fan dy grize, hege stamme
In grien, in krêftich bloeiend leat!
1 |
Sarcatische Klootzak.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:49 schreef Roi het volgende:
DDDDDDDDDDDDDDDDDAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()