zitten er ook snoepjes bij?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:16 schreef Roi het volgende:
Iemand interesse in een leuk PEZ dingetje?
Stel je niet aan man, broekiequote:
Heb ik ook ns gehad met een N64 controllerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:58 schreef Chanty87 het volgende:
Ik ben geownedIk had zaterdag via eBay 2 nieuwe SNES controllers gekocht, krijg ik ze vandaan binnen, zijn ze van 2-tech ipv Nintendo
Baggerkwaliteit natuurlijk. Third party onderdelen
Heej, niet zo negatief hé! Trouwens just for the looks.. ken echt helemaal geen muziek van d'r.. vind het gewoon een mooie vrouw..quote:
Ik vind het geeneens een mooie vrouw.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Heej, niet zo negatief hé! Trouwens just for the looks.. ken echt helemaal geen muziek van d'r.. vind het gewoon een mooie vrouw..
Okeuh, doe Birgit dan maar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:25 schreef Poit het volgende:
Haha.. Ja dat kan. Smaken verschillen gelukkig. Volgende keer maar een foto van jou knippen en plakken??
Hahaquote:
Denk dat ik haar daarom juist een mooie vrouw vind. Ach ja, zoals eerder gezegd, smaken verschillen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:29 schreef taart het volgende:
ik vind het eigenlijk ook niet zo'n bijzondere vrouw
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:58 schreef BMH het volgende:
TVP
TVP
TVP
Thank you Roi!quote:
AtteeeeenTION!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:48 schreef capibar het volgende:
CAPIBAr MeldDT!!!!
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:28 schreef Chanty87 het volgende:
Pfff... Eindelijk klaar met dat verrekte thuiswerk.
GeEf MiJ EeRsT 50 KuD0'sz, NeeEwBie!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:02 schreef Poit het volgende:
[..]
AtteeeeenTION!!!![]()
Drop and give me fifty!
u hier? hoe maakt u het?quote:
Goed hoor, zit hier in m'n badjas en slippers van de X06 te beuken op Dune.quote:
ik heb Splint0r cellorz!! thuis liggen, helemaal eenzaam en alleen omdat ik zonnodig moet werken.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:17 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Goed hoor, zit hier in m'n badjas en slippers van de X06 te beuken op Dune.![]()
En ik wil Splint0r cell0rz!!
Ik heb geen herfstvakantie.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:08 schreef King_of_cubes het volgende:
Goedemorgen GAM SC'ers. Ik heb vandaag nog maar 1 tentamen en dan herfstvakantie.
weekje met ouders naar Frankrijk. Villareal.quote:
Klinkt goed!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
weekje met ouders naar Frankrijk. Villareal.Totaal niets doen behalve lezen, wandelen en wat gamen.
Pwnt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb geen herfstvakantie.
Inderdaad.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:00 schreef Chanty87 het volgende:
Jan werd trouwens flink geowned toen Borat bij Jensen! wasWat een loser is dat zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |