Nee er is eigenlijk nog helemaal niet naar haar gekeken vanwege het snotteren en het slechte slapen. Maar hij zal het morgen vast wel gaan doen en anders vraag ik er zelf wel even naar.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:05 schreef Suzanna het volgende:
Xanthe, ik neem aan dat haar oortjes ook zijn onderzocht? Die verkoudheid kan ook een druk op de oortjes geven waardoor ze gaan huilen (maar ja, dat is dan vooral als ze liggen, dus 's nachts)...
(zat hier ineens aan te denken, Emma heeft last van haar oortjes en slaapt alleen als ze een paracetamol krijgt goed door).
Gewoon laten liggen? Hielp bij Isis wel toen ze ongeveer de leeftijd had van Kim nu. Meestal was ze dan nog een tijd wakker en ging dan spelen of huilen maar viel meestal na een tijdje wel in slaap.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:50 schreef Ingrid19 het volgende:
Iemand nog tips om Kim te laten slapen overdag? Ze heeft vandaag vanaf ca. 12 uur niet geslapen.
Niks helpt.
Ze heeft om 17.15 een half uur geslapen en ligt nu weer te slapen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:08 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Gewoon laten liggen? Hielp bij Isis wel toen ze ongeveer de leeftijd had van Kim nu. Meestal was ze dan nog een tijd wakker en ging dan spelen of huilen maar viel meestal na een tijdje wel in slaap.
Kwaad kan het nooit. Als ze echt moe zijn vallen ze wel in slaap. Mika slaapt overdag bijna ook niet. Als ze 's nachts maar slapen denk ik dan.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:31 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ze heeft om 17.15 een half uur geslapen en ligt nu weer te slapen.
Laten liggen heb ik ruim een uur gedaan. Soms gaat ze spelen, en meestal daarna krijsen en schoppen.
De ene keer helpt het wel en valt ze in slaap, de andere helpt het niet, zoals vandaag.
Ze is dus de laatste tijd vaak lang wakker overdag.
Ik vraag me ook af of het erg is/ kwaad kan.
's nachts nu gelukkig wel weer.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:35 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Kwaad kan het nooit. Als ze echt moe zijn vallen ze wel in slaap. Mika slaapt overdag bijna ook niet. Als ze 's nachts maar slapen denk ik dan.
Het gaat een stuk beter. Ze is nog wel snipverkouden en moet af en toe nog wat hoesten maar ze drinkt gelukkig weer. Ze spuugt nog wel een beetje maar ik heb niet het idee dat alles er uit gaat, dat geeft wel wat rust. Gisteren heb ik nog bij de huisarts gezeten omdat ik ineens vond dat ze om haar mondje blauw ging zien. Dat blijkt wel vaker voor te komen bij een verkoudheid, hij noemde het een masker. Het komt wel doordat ze dan iets minder zuurstof heeft. Ik vond het maar wat eng, zeker omdat ik zelf een achtergrond met hartproblemen heb. Ik ben soms zo bang dat zij dat ook gaat krijgen, al is de kans maar zo klein en ze hebben haar er al op nagekeken...maar toch als dit soort dingen gebeuren... Goed, dat is een ander onderwerp.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:50 schreef bixister het volgende:
sjak hoe gaat 't nu met jetske?
Ik kon me, toen Amber net een maand of 3 was, niet meer voorstellen dat er ooit eens niet is geweest, zeg maar.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:26 schreef sjak het volgende:
[..]Jetske is vandaag alweer 3 maanden! Tjonge, en wat een verschil al met drien maanden geleden, ze hoort er al zo helemaal bij
Wat heerlijk, Belana!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 06:57 schreef Belana het volgende:
Onze nieuwe oppas vind hem ook helemaal geweldig, en zo makkelijkIs ie ook idd. altijd vrolijk mijn mannetje, zelfs als ie net na een hoestaanval/niesaanval/boeraanval alles eruit gegooid heeft, dan nog lacht ie
Tijdens mijn verblijf in het ziekenhuis werd al snel duidelijk dat Merel gebaat was om ingewikkeld te worden omdat ze steeds wakker werd van haar armpjes die ze zo lekker rond zwaaide. De kinderarts verwijst je hiervoor door naar babymassage en deze mevrouw bekijkt het gedrag van de baby en hoe je als ouder met je kind omgaat en geeft je hierbij extra tips , leertje babymassage en als zij het ook nodig vind leert ze je ook inwikkelen en inbakeren. Alleen zijn ze er tegenwoordig niet meer zo happig op om direct te beginnen met inwikkelen en inbakeren , dus kregen we de 1e keer alleen maar theorie en vervolgens massage. Maar omdat Merel zo ontzettend veel bleef huilen en er eigenlijk geen rust meer in huis was + dat Merel te weinig slaap begon te krijgen zijn we dus wel begonnen met inwikkelen. En heeft zij overleg gehad met de kinderarts , als Merel zou blijven huilen moest ik deze week contact met hem opnemen. Tja nou had ik eigenlijk sinds vorige week weinig meer te klagen over de nachten , maar overdag huilt ze nog steeds heel veel en aangezien hij haar de dag van ons ontslag uit het ziekenhuis nog had gezien ivm. het snotteren heb ik dit dus ook maar direct aangekaart , daarvoor wilde hij haar nu toch graag weer zien omdat ik heb aangegeven het idee te hebben dat ze daar toch echt wel last van heeft. Dus eigenlijk loopt Merel al vanaf haar geboorte nog in het ziekenhuis , we komen er nog elke week voor de babymassage.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 06:57 schreef Belana het volgende:
Xanthe, waarom loop jij eigenlijk met Merel bij de kinderarts helemaal?
Op het vele huilen en het snotteren na gaat alles best goed met Merel hoor. Ze groeit goed.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:04 schreef Belana het volgende:
aha xanthe, het maakt dat het allemaal zo ernstig klinkt terwijl dat op zich toch wel meevalt? Ik bedoel, ze is niet doodziek ofzo toch? Er is toch hoop ik niks aan de hand verder?
ja iddquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:28 schreef snoopy het volgende:
Bass-Miss, welkom hier![]()
Als ik jou was zou ik lekker bij die 2 in bed kruipen hoor
Ja, maar de dokter ging in de loop van de voormiddag langskomen en ik vind dat zo vervelend om dan nog in bed te liggen stinken...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:28 schreef snoopy het volgende:
Bass-Miss, welkom hier![]()
Als ik jou was zou ik lekker bij die 2 in bed kruipen hoor
En nem zie!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:12 schreef Sugar het volgende:
Ik ben optimistisch, want we hebben een doel, structuur en een plan. Ha!
Regelmaat en inbakeren natuurlijk, dat had ik zelf ook verzonnen en gaan we nu echt echt echt toepassen. Vandaag en morgen is Maria naar het kdv, dus gaat het ook makkelijker. In het weekend kunnen Sebas en ik samen ook zorgen voor die regelmaat, doordat de ander dingen met Maria kan doen buiten de deur. En misschien regel ik voor maandag en dinsdag dan ook nog iemand.
In elk geval heb ik een plan, hoop en moed. Ha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |