Is dit serieus?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:19 schreef cultheld het volgende:
De tering, wat is dit geweldigIk had een kijkavond en hoorde vlak voor de rust dat PSV met 1-0 achter stond. Kom ik net thuis: Zie ik diverse 1-2 MSN namen
.
wow een slkquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nu moet ie nog ff z'n rijbewijs halen en dan heeft ie er ook nog een SLK'tje bij. Afellay heeft die ook, maar hij laat z'n moeder er mee rijden![]()
100% serieus ja. Ik ken nu wat Marokkanen uit Ede en Utrecht en die hebben 'm gesproken tijdens de Ramadan Cupquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:06 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Is dit serieus?
Zou wel knap zijn als ze die mocro nog een paar jaar weten vast te houden. Dat salaris is ie zeker waard.
Volgens mij is die twee-jaarlijks idd, maar waar was Marokko op de Africa Cup? Ze spelen in vergelijking met Nederland echt stukken minder wedstrijden de laatste jaren. Hiddink gebruikt dat (slim als hij is) om Aissati ervan te overtuigen om uiteindelijk toch voor Nederland te spelen (ondanks dat z'n hart bij Marokko ligt). Als Hiddink zegt: En jij moet en zal voor Nederland uit gaan komen, dan zegt Aissati: Donder lekker op joh. Hiddink speelt het slim en als het een beetje mee zit en Aissati trekt de huidige stijgende lijn verder door, dan zal hij straks Van Persie en Huntelaar gaan bedienen met steekpassjesquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:32 schreef Erasmusch het volgende:
Is er niet bijna jaarlijks zo'n africa cup?
Als ik hun was zou ik lekker voor Marokko gaan spelen, daar ligt hun hart en daar zullen ze ook als grote helden worden ontvangen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:44 schreef kriele het volgende:
Afellay en Aissati neigen naar Marokko
Foto: Orangepictures19 oktober 2006, 16:34
Door: Jelmer Geerds
Ibrahim Afellay en Ismael Aissati zullen naar alle waarschijnlijkheid in de toekomst de kleuren van Marokko gaan verdedigen. De PSV-middenvelders erkennen in gesprek met Marokkaanse media te neigen naar hun vaderland.
Momenteel spelen Afellay en Aissati nog geregeld voor Jong Oranje. Die periode lijkt echter op korte termijn ten einde te komen, als we de Utrechtse kameraden mogen geloven. Tegenover de website Lions D'Atlas.net erkennen Afellay en Aissati hun warme gevoelens voor Marokko.
Aissati: "De laatste tijd denk ik er steeds meer over na. Ik praat erover met familie en op de club. PSV raadt me aan voor Nederland te kiezen, maar momenteel neigt mijn hart naar Marokko."
Afellay: "Ik heb onlangs de Marokkaanse bondscoach ontmoet en dat heeft me veel vertrouwen gegeven. Uiteraard kan ik nog van gedachten veranderen, maar momenteel voel ik me trots als ik eraan denk om de kleuren van mijn land te mogen verdedigen."
Bron: Voetbalprimeur.
50.000 per maand? Dat lijkt me echt overdreven. Das 600.000 euro per jaar, volgens mij zien er een hoop spelers bij de grote 3 die dat niet eens verdienen. Laat staan dat snotventje.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:03 schreef cultheld het volgende:
Er schijnt een nieuw contract aan te komen voor Aissati: Die mag nu trouwens ook al niet klagen met 50.000 per maand. Hopelijk tekent ie bij tot 2011.
't is toch echt 100% waarheid. En Aissati is natuurlijk niet zo maar een selectie-speler, maar het grootste talent dat in Eindhoven rondloopt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
50.000 per maand? Dat lijkt me echt overdreven. Das 600.000 euro per jaar, volgens mij zien er een hoop spelers bij de grote 3 die dat niet eens verdienen. Laat staan dat snotventje.
Afellay zie ik niet veel aan spelen toe komen bij Marokko: Aissati zou dé man kunnen worden daar. Al hoop ik dat ie voor Nederland kiest om carriere-redenen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:50 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Als ik hun was zou ik lekker voor Marokko gaan spelen, daar ligt hun hart en daar zullen ze ook als grote helden worden ontvangen.
Integenstelling tot hier waar de concurrentie veel groter is en je lang niet zeker bent van een selectie, laat staan een basisplaats.
Waarom niet? Ik zie bij het Marokkaanse elftal niet echt veel beters rondlopen dan Affelay, hij komt nu fysiek wat te kort maar hij zal zeker een vaste waarde zijn in Marokko.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Afellay zie ik niet veel aan spelen toe komen bij Marokko: Aissati zou dé man kunnen worden daar. Al hoop ik dat ie voor Nederland kiest om carriere-redenen.
Je vergist je, Marokko heeft veel jonge, talentvolle middenvelders tot haar beschikking. Vooral afkomstig uit Frankrijk trouwens.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:05 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik zie bij het Marokkaanse elftal niet echt veel beters rondlopen dan Affelay, hij komt nu fysiek wat te kort maar hij zal zeker een vaste waarde zijn in Marokko.
Ligt eraan wat ze in de wedstrijden daarna doenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:53 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens? Heeft PSV niet genoeg aan een gelijkspel tegen Galatasaray thuis?
Ja maar dan kan Galatasaray hooguit nog op gelijke hoogte komen. PSV heeft dan het beste onderlinge resultaat. En Liverpool schakelt Bordeaux wel uit.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:07 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze in de wedstrijden daarna doen
Ik zie PSV nog wel op 14 punten uit komenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja maar dan kan Galatasaray hooguit nog op gelijke hoogte komen. PSV heeft dan het beste onderlinge resultaat. En Liverpool schakelt Bordeaux wel uit.
Maar die zie ik bij hun clubs niet spelen, bovendien is het ook maar de vraag of die voor Marokko kiezen of voor Frankrijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je vergist je, Marokko heeft veel jonge, talentvolle middenvelders tot haar beschikking. Vooral afkomstig uit Frankrijk trouwens.
Ja je hebt gelijk zeg.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja maar dan kan Galatasaray hooguit nog op gelijke hoogte komen. PSV heeft dan het beste onderlinge resultaat. En Liverpool schakelt Bordeaux wel uit.
Nee, dat ligt aan de uitslag van Liverpool-Bordeaux, als Liverpool wint is PSV bij een gelijkspel tegen Galatasaray al geplaatst voor de 2e ronde.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:07 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze in de wedstrijden daarna doen
Dank je wel hè.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:14 schreef Messenga het volgende:
Gefeliciteerd, PSV'ers. Ook al verwachtte ik het na de eerste helft niet meer.
Reiziger was niet super, Kromkamp vond ik bedroevend slecht en ik vond het merkwaardig dat niet hij maar Mendez werd gewisseld.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:19 schreef Messenga het volgende:
Overigens vond ik Reiziger wel bedroevend slecht. Alweer, eigenlijk. Voor de rest een degelijke prestatie.
Vayrynen voor Kromkamp? En dan? Met een verdediger minder spelen? Leek mij niet echt verstandig in die wedstrijd. En Mendez speelde ook niet bepaald de sterren van de hemel...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:21 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Reiziger was niet super, Kromkamp vond ik bedroevend slecht en ik vond het merkwaardig dat niet hij maar Mendez werd gewisseld.
Nou Reiziger vond ik juist goed. Normaal weet hij niet wat hij moet doen in balbezit. Maar nu was hij redelijk in balbezit en hij produceerde zelfs een schot wat er bijna invloog.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:19 schreef Messenga het volgende:
Overigens vond ik Reiziger wel bedroevend slecht. Alweer, eigenlijk. Voor de rest een degelijke prestatie.
Vayrynen voor Kromkamp en dan Simons een linie terugzakken Salcido naar de backpositie en Vayrynen centraal op het middenveld.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:39 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Vayrynen voor Kromkamp? En dan? Met een verdediger minder spelen? Leek mij niet echt verstandig in die wedstrijd. En Mendez speelde ook niet bepaald de sterren van de hemel...
idd, drang naar voren enzoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:19 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wat me opviel bij Reiziger was dat het ineens leek alsof ie zin had om te voetballen, dat lijkt hem wel eens te ontbreken.
quote:19/10/2006 - Jong PSV verslaat Ajax in Amsterdam
Jong PSV heeft een forse sprong gemaakt op de ranglijst van de beloftencompetitie naar de middenmoot. De ploeg won donderdagavond met 0-2 in Amsterdam van Jong Ajax. Dat elftal van Ajax was versterkt met enkele selectiespelers (Rosenberg, Gentenaar en Krohn-Dehli). Donny Gorter en Ngyen Lee waren de doelpuntenmakers voor Jong PSV, de eerste uit een strafschop.
Mooiquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben eruit: De Clèr halen in de winterstop.
Mag hij dan nog CL spelen voor PSV?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoezo denk aan Huntelaar vorig jaarquote:
Marcel de Jong. Canadees/Nederlander van Roda JC.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:04 schreef Dylan Dog het volgende:
ex-PSVquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:12 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Marcel de Jong. Canadees/Nederlander van Roda JC.
Die laat AZ echt niet gaan naar een concurrent hoor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:04 schreef Dylan Dog het volgende:
en oud PSV'erquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:12 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Marcel de Jong. Canadees/Nederlander van Roda JC.
Voetbalzone.nlquote:Utrecht wil Braafheid verkopen
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 20 oktober om 11:14
FC Utrecht heeft zijn zinnen gezet op een verkoop van Edson Braafheid in de winterstop. De contractonderhandelingen met de verdediger liepen op niets uit, waardoor de kans bestaat dat hij komende zomer transfervrij de Galgenwaard kan uitlopen.
“Ik kan niet beoordelen of er daadwerkelijk een club komt om hem tijdens de winterstop over te nemen. Al heel lang gonst het van de geruchten rond Braafheid, maar afgelopen maanden heeft geen enkele club zich officieel bij ons gemeld om te onderhandelen over een vertrek” aldus voorzitter Jan Willem van Dop in het AD.
De 23-jarige Surinamer maakte in het seizoen 2003/2004 zijn debuut bij de Domstedelingen en speelde sindsdien 73 competitieduels.
Plus we hebben alweer 5 miljoen verdiend aan ons CL-avontuur.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
en oud PSV'er
Zou weer een geweldig stukje beleid zijn om die terug te halen plus dat ik hem te onervaren vind.
De Cler heeft genoeg internationale ervaring, is Nederlander en zal niet superveel meer hoeven kosten gezien zijn contract dat tot 2008 loopt.
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:16 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Voetbalzone.nl
Iets voor jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |