Reiziger was niet super, Kromkamp vond ik bedroevend slecht en ik vond het merkwaardig dat niet hij maar Mendez werd gewisseld.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:19 schreef Messenga het volgende:
Overigens vond ik Reiziger wel bedroevend slecht. Alweer, eigenlijk. Voor de rest een degelijke prestatie.
Vayrynen voor Kromkamp? En dan? Met een verdediger minder spelen? Leek mij niet echt verstandig in die wedstrijd. En Mendez speelde ook niet bepaald de sterren van de hemel...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:21 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Reiziger was niet super, Kromkamp vond ik bedroevend slecht en ik vond het merkwaardig dat niet hij maar Mendez werd gewisseld.
Nou Reiziger vond ik juist goed. Normaal weet hij niet wat hij moet doen in balbezit. Maar nu was hij redelijk in balbezit en hij produceerde zelfs een schot wat er bijna invloog.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:19 schreef Messenga het volgende:
Overigens vond ik Reiziger wel bedroevend slecht. Alweer, eigenlijk. Voor de rest een degelijke prestatie.
Vayrynen voor Kromkamp en dan Simons een linie terugzakken Salcido naar de backpositie en Vayrynen centraal op het middenveld.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:39 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Vayrynen voor Kromkamp? En dan? Met een verdediger minder spelen? Leek mij niet echt verstandig in die wedstrijd. En Mendez speelde ook niet bepaald de sterren van de hemel...
idd, drang naar voren enzoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:19 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wat me opviel bij Reiziger was dat het ineens leek alsof ie zin had om te voetballen, dat lijkt hem wel eens te ontbreken.
quote:19/10/2006 - Jong PSV verslaat Ajax in Amsterdam
Jong PSV heeft een forse sprong gemaakt op de ranglijst van de beloftencompetitie naar de middenmoot. De ploeg won donderdagavond met 0-2 in Amsterdam van Jong Ajax. Dat elftal van Ajax was versterkt met enkele selectiespelers (Rosenberg, Gentenaar en Krohn-Dehli). Donny Gorter en Ngyen Lee waren de doelpuntenmakers voor Jong PSV, de eerste uit een strafschop.
Mooiquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben eruit: De Clèr halen in de winterstop.
Mag hij dan nog CL spelen voor PSV?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoezo denk aan Huntelaar vorig jaarquote:
Marcel de Jong. Canadees/Nederlander van Roda JC.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:04 schreef Dylan Dog het volgende:
ex-PSVquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:12 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Marcel de Jong. Canadees/Nederlander van Roda JC.
Die laat AZ echt niet gaan naar een concurrent hoor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:04 schreef Dylan Dog het volgende:
en oud PSV'erquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:12 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Marcel de Jong. Canadees/Nederlander van Roda JC.
Voetbalzone.nlquote:Utrecht wil Braafheid verkopen
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 20 oktober om 11:14
FC Utrecht heeft zijn zinnen gezet op een verkoop van Edson Braafheid in de winterstop. De contractonderhandelingen met de verdediger liepen op niets uit, waardoor de kans bestaat dat hij komende zomer transfervrij de Galgenwaard kan uitlopen.
“Ik kan niet beoordelen of er daadwerkelijk een club komt om hem tijdens de winterstop over te nemen. Al heel lang gonst het van de geruchten rond Braafheid, maar afgelopen maanden heeft geen enkele club zich officieel bij ons gemeld om te onderhandelen over een vertrek” aldus voorzitter Jan Willem van Dop in het AD.
De 23-jarige Surinamer maakte in het seizoen 2003/2004 zijn debuut bij de Domstedelingen en speelde sindsdien 73 competitieduels.
Plus we hebben alweer 5 miljoen verdiend aan ons CL-avontuur.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
en oud PSV'er
Zou weer een geweldig stukje beleid zijn om die terug te halen plus dat ik hem te onervaren vind.
De Cler heeft genoeg internationale ervaring, is Nederlander en zal niet superveel meer hoeven kosten gezien zijn contract dat tot 2008 loopt.
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:16 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Voetbalzone.nl
Iets voor jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |