Ik moet d'r ook echt niet, maar die opmerkingen van haar doen het soms echtquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:25 schreef PeRi het volgende:
Sylvia is echt een rotwijf. Heel sneaky toen Ovo eruit moest dr sympathie laten zien en naar de jury loeren.. Bah zeg.
Ach ja, die Sanne en Sandra Reemer zaten al gnieperig te lachen toen Ovo het te horen kreeg... en dan daarna erop springen om d'r te troosten...quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:25 schreef PeRi het volgende:
Sylvia is echt een rotwijf. Heel sneaky toen Ovo eruit moest dr sympathie laten zien en naar de jury loeren.. Bah zeg.
Maar sowieso bijna bij elke vraag is haar eerste antwoord 18, alsof het is ingeprogrammeerd.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik snap echt niet hoe iemand zo slecht Engels kan. Als je al ruim 6 jaar Engelse les hebt gehad en je op televisie doodgegooid wordt met Engelse series en termen kan ik me gewoon niet voorstellen dat een simpele vraag als how tall are you wordt beantwoord met 18
.
Zo he, je hebt alleen maar kommentaar op Sanne ofniet, beetje jaloezie volgensmijquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:28 schreef Chanty87 het volgende:
SanneMet d'r constante gezeik over de rest omdat zij het wel goed deed. En met d'r brakke Engels.
Volgens mij ook ja. Want zeg nou zelf; wie wil er nou niet een opgegraven veenlijk zijn dat geen Engels spreektquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:34 schreef riX- het volgende:
[..]
Zo he, je hebt alleen maar kommentaar op Sanne ofniet, beetje jaloezie volgensmij![]()
So what, ze is gewoon een lekker ding.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:25 schreef PeRi het volgende:
Maar serieus zo een onzekere puppy heb je nog nooit zien winnen, het waren altijd de krachtige.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vrees toch dat Sanne gaat winnen. Ze is gewoon qua uiterlijk het meeste model, hoe duf haar persoonlijkheid ook is.
Een 'go and see' geloof ik.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:37 schreef Zuignapje het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen wat een Ko-enzie is? Daar had Yfke het steeds over.![]()
Het is de Nederlandse versie he, daarin gaat alles knullig, dus ook een knullige winnaresquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:39 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Maar serieus zo een onzekere puppy heb je nog nooit zien winnen, het waren altijd de krachtige.
Tenzij Sanne nu opeens zo een boost van zelfvertrouwen krijgt en het ook laat zien.
Ik volg het niet, ok.quote:
de volgende keer is toch gewoon de finale, of niet.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:42 schreef Jojoortje het volgende:
Daisy mag van mij winnen! Spontaan wicht met de juiste 'looks'.
![]()
Ik denk dat Sanne de volgende keer eruit gaat. Ze lijkt nog steeds op een bang lammetje vind ik.![]()
Jaloersquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:34 schreef riX- het volgende:
[..]
Zo he, je hebt alleen maar kommentaar op Sanne ofniet, beetje jaloezie volgensmij![]()
Dat denk ik ook. Tenzij ze een ko-enzie krijgen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
de volgende keer is toch gewoon de finale, of niet.
ik denk dat Sylvia toh niet wint, het wordt Sanne of Daisy....
Denk jij dat ze een goede spokesperson zou kunnen worden, ze heeft inderdaad de beste foto's, maar ze blijft wel iets ordinairs houden vind ik en komt (vooral in de laatste aflevering) soms een beetje onaangenaam over....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Sylvia moet winnen, die is zowieso veruit het populairst, kijk maar op modelmasters forum en andere sites.
Als men puur een model zoekt dan in Sanne misschien een goede keuze, because of her bonestructure. "Oh nee ik lust geen bonen" zou Sanne zeggen. Wat een dom wijf, hoe zij haar vwo heeft kunnen halen snap ik echt niet. Weer een domme fout. "How tall are you?" 18. Totaal geen persoonlijkheid. Echt een partypooper..een Debbie Downer, zoek maar op youtube wie dat is..die wil je echt NIET op je feestje hebben.
Daisy, of Sandra Reemer zoals ze hier boven werd genoemd, heeft een schitterende foto, maar op tv werd de geretoucheerde foto geshowed en op modelmasters staat de echte foto, waarop ze rode ogen en pukkels heeft. Afijn Daisy is een leuke en mooie meid, maa winnares voor mij niet.
Sylvia moet winnen, zij is degene die mensen in hun talkshow willen hebben. Ze heeft al ervaring met modellenwerk en is gewoon drop dead gorgeous en heeft megaveel humor..
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Sylvia moet winnen, zij is degene die mensen in hun talkshow willen hebben. Ze heeft al ervaring met modellenwerk en is gewoon drop dead gorgeous en heeft megaveel humor..
Vet man, dikke grijns op dr muil van yess ben door en dan ligt ze als eerste eruitquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:34 schreef kissa het volgende:
Ik vind dat Ovo er tercht uitgegooid is, maar de manier waarop vond ik tamelijk![]()
Sylvia is de mooiste, maar niet de leukste....
tja, smaken verschillen, het zijn wel totaal verschillende modellen, Sylvia is meer FHM/Panorama, Sanne en Daisy meer echte glossy bladen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 07:45 schreef Camplo het volgende:
Daisy ziet er niet uit man
Hoe kunnen ze dat een model noemen
Ik vond zijn tshirt wel grappig. (Bush met Mickey Mouse oren)quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:27 schreef PowerPoes het volgende:
Hebben jullie trouwens gezien dat onze ''King of Style'' aanhad? Een shirt wat alleen staat als je gespierd bent, een korte broek, witte sportsokken opgetrokken boven de enkels en zwarte sportschoenen!
Alleen ben ik bang dat zij verder geen carriëre gaat krijgen in de modewereld.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 07:44 schreef Natalie het volgende:
Denk dat Daisy gaat winnen. Zelfverzekerd, positief, niet zo snel van d'r stuk. In haar zie ik geen van de negatieve puntjes die ik bij de ander wel zie. Foto's zijn ook altijd goed.
Volgende weekquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:28 schreef kruimel_20 het volgende:
wanneer word de finale uitgezonden?
Ik vond het echt zielig voor Ovo, eerst helemaal de hoop dat ze toch mag blijven....
nee, jouw foto zit er niet bij.... daaaag.....![]()
Zie die meiden ook veel, idd. Maar als ik me niet vergis zei een fotograaf tijdens de shoot ook dat Ovo's look het best ver kon schoppen. Wie weet niet op de catwalk, maar bijv. puur voor foto's en commercie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:31 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Alleen ben ik bang dat zij verder geen carriëre gaat krijgen in de modewereld.
Oosterse of negroïde trekjes zijn daar namelijk niet echt geliefd. Wat dat betreft wordt er in dat wereldje behoorlijk gediscrimineerd. Ik vind haar er prima uitzien, maar zie haar nog niet tussen al die oostblok-typetjes lopen, op de catwalk. En die look is al jarenlang de norm.
Ja. Ik vrees dat er nog wel veel tranen zullen rollen als ze eens hard tegen haar zijn in het echte modellenleven.quote:Jammer dat er geen pilletjes bestaan voor een boost zelfvertrouwen (bij Sanne). Die voldoet als enige van de overgebleven drie wél aan de uiterlijke normen die tegenwoordig gesteld worden als je het wilt maken.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:35 schreef Scandalous het volgende:
[..]
![]()
Laten ze trouwens eerst zien hoe de prince of make up wat kwakjes Maybelline erop smeert, en daarna zegt de jury dat Sylvia's make up niet goed gedaan was, door een 'ze'.
http://www.modelmasters.nl/pages/renderpage/176quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:57 schreef Puckzzz het volgende:
zijn de foto's ergens te zien?
Copy+paste text geloof ikquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:05 schreef zoeperzazke het volgende:
de andere twee ook trouwens.
[afbeelding]
[afbeelding]
Tsjeezus, heeft die fotograaf nooit geleerd dat je vingers niet mag afhakken?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:09 schreef kruimel_20 het volgende:
ovo op de site van maxmodels :
[afbeelding]
ze staat hier al mooier op de foto dan bij HNTM.
Gisteren was ze net een clown met die rode lippenstift.
Op tv waren ze wel gesoept. Ik weet ook niet waarom ze die onbewerkte foto's geplaatst hebben.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ow het was voor Glamour? Nou dan zijn ze nog slechter! Sanne heeft wallen, Ovo haar litteken is niet weggeshopt. Ze hadden de foto's wel iets glamoureuzer mogen nabewerken dan
Het staat ook gewoon voor de schermen, hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:03 schreef Mvnl het volgende:
Ik heb van iemand achter de schermen vernomen dat de finale morgen wordt gefilmd.. dus niet live :s
Van alle 3 meiden spreekt Daisy als enige ABN, en ze is volgen mij communicatief sterk *studie?) en niet dom, ik zou het niet raar vinden als ze binnenkort verder gaat in media-land als presentatrice van een tv-programma of zo, wellicht dat ze al is gespot door tv-bazen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:27 schreef Samson het volgende:
Pff, wat een hoop posts alweer, ben benieuwd naar de ontknoping. Ik zet mn geld toch op Sanne, het blijft een boerentrien met een ontzettend fout accent en bar slecht Engels. Maar ze staat wmb het best op de foto's van allemaal. Eigenlijk net zo als bij Yfke. Ik durf te wedden dat die in het begin precies hetzelfde was. Sylvia is gewoon een lekker wijf, mag van mij best winnen maar ik moet idd toegeven dat die meer een FHM gehalte heeft. En Daisy is een leuke spontane meid, ziet er zeker niet slecht uit maar ik vind haar gewoon geen model. Ze heeft gewoon een te apart gezicht dus na een paar campagnes heb je t met haar wel gezien ben ik bang...
Sanne lijkt me de logische keuze. Hoe leuk je persoonlijkheid ook is (Daisy) en hoe lekker je er ook uitziet (Sylvia) het gaat gewoon om het plaatje op de foto. Er is wel een hele show omheengebouwd met allemaal andere "vereisten" maar als puntje bij paaltje komt gaat het enkel om hoe je op de foto staat. Al praat je geen ABN, al heb je het verstand van iemand die wel uit een ei komt. Dat maakt uiteindelijk echt niet uit. Dat zie je niet op een fotoquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:38 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Van alle 3 meiden spreekt Daisy als enige ABN, en ze is volgen mij communicatief sterk *studie?) en niet dom, ik zou het niet raar vinden als ze binnenkort verder gaat in media-land als presentatrice van een tv-programma of zo, wellicht dat ze al is gespot door tv-bazen.
Sylvia zal nog een tijdje doorgaan als model totdat ze de voetballer tegenkomt en een tweede Sylvie Meijs gaat worden, Sanne????
Ik kan me voorstellen dat ze in de zenuwen 'How old are you' verstond... En zelf niet zo uit je woorden komen is ook niet vreemd. Het blijft een 18-jarige. Dan kun je VWO gedaan hebben, maar op die leeftijd voel je je vaak nog onzeker over je woordenschat. Dan zit je er niet om te springen om hele verhalen in het Engels te houden. Al zul je het natuurlijk wel moeten kunnen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik snap echt niet hoe iemand zo slecht Engels kan. Als je al ruim 6 jaar Engelse les hebt gehad en je op televisie doodgegooid wordt met Engelse series en termen kan ik me gewoon niet voorstellen dat een simpele vraag als how tall are you wordt beantwoord met 18
.
Ik vind haar foto's juist helemaal niet zo denderend, je blijft zien dat ze een heel schuchter onzeker meisje is. En dat had Yfke niet vond ik, en die begon nog een stuk jonger dan Sanne.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:27 schreef Samson het volgende:
Pff, wat een hoop posts alweer, ben benieuwd naar de ontknoping. Ik zet mn geld toch op Sanne, het blijft een boerentrien met een ontzettend fout accent en bar slecht Engels. Maar ze staat wmb het best op de foto's van allemaal.
onzin, ze gokt gewoon dat ze haar leeftijd vragen, net zoals een paar afleveringen terug. natuurlijk hoeft ze geen verhalen te houden in perfect engels, maar simpele (en dat zijn het) vragen kunnen begrijpen is toch niet meer dan normaal na 6 jaar vwo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:01 schreef ChrisJX het volgende:
Ik kan me voorstellen dat ze in de zenuwen 'How old are you' verstond... En zelf niet zo uit je woorden komen is ook niet vreemd. Het blijft een 18-jarige. Dan kun je VWO gedaan hebben, maar op die leeftijd voel je je vaak nog onzeker over je woordenschat. Dan zit je er niet om te springen om hele verhalen in het Engels te houden. Al zul je het natuurlijk wel moeten kunnen.
Okee, ik wist niet dat ze dat al eerder had gedaanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:23 schreef boneyard het volgende:
onzin, ze gokt gewoon dat ze haar leeftijd vragen, net zoals een paar afleveringen terug.
De zenuwen he, de zenuwenquote:natuurlijk hoeft ze geen verhalen te houden in perfect engels, maar simpele (en dat zijn het) vragen kunnen begrijpen is toch niet meer dan normaal na 6 jaar vwo.
Daisyquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:01 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat ze in de zenuwen 'How old are you' verstond... En zelf niet zo uit je woorden komen is ook niet vreemd. Het blijft een 18-jarige. Dan kun je VWO gedaan hebben, maar op die leeftijd voel je je vaak nog onzeker over je woordenschat. Dan zit je er niet om te springen om hele verhalen in het Engels te houden. Al zul je het natuurlijk wel moeten kunnen.
En sushi niet kennen is ook niet zo'n ramp. Ze komt waarschijnlijk uit een oerhollandse familie, die eten geen fratsen als sushi. Terwijl de gemiddelde zichzelf o zo wereldwijs vindende Amsterdammuh van 18 weer geen idee heeft hoe je een hutspot in elkaar draait.
Ik ben trouwens voor Daisy, die ziet er leuk uit en komt het leukst over. Sylvia lijkt zo op die chick uit The Blue Lagoon...
Een dom gansje voor in de playboy, een verlegen meiske, een Aziatische schone en een negroïde vrouw om het geheel wat op te leuken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daisy![]()
.
Hoe meer ik er van zie hoe meer ik mij irriteer aan Sylvia. Volgens mij moesten ze gewoon minstens 1 dom gansje erin hebben.
Ze komt wel zo overquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:38 schreef Scandalous het volgende:
Zo dom is Sylvia volgens mij niet. Maar we houden nou eenmaal van hokjes
inderdaad,quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:27 schreef Natalie het volgende:
Een dom gansje voor in de playboy, een verlegen meiske, een Aziatische schone en een negroïde vrouw om het geheel wat op te leuken.
het irritante is eigenlijk dat Sylvia zich een beetje dom voordoet, maar ze is harstikke geslepen/geraffineerd volgens mij. maar zoals die fotograaf zei, dat zijn vaak de besten in het vak, Sylvia is goed maar ze komt onaangenaam over...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:38 schreef Scandalous het volgende:
Zo dom is Sylvia volgens mij niet. Maar we houden nou eenmaal van hokjes
Ik vind Sylvia echt niet onaangenaam overkomen hoor. Ik vind het juist leuk als iemand zich meer durft uit te spreken. Net als dat commentaar op die make-up. Dan vraagt iemand aan haar hoe dat zat. Ze geeft netjes tekst en uitleg en die dikke nicht valt haar direct weer aan. Hij kan t natuurlijk niet hebben dat iemand als Sylvia gewoon schijt aan hem heeft en reageert het zo weer op haar af lichte poging tot psychoanalysequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:46 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het irritante is eigenlijk dat Sylvia zich een beetje dom voordoet, maar ze is harstikke geslepen/geraffineerd volgens mij. maar zoals die fotograaf zei, dat zijn vaak de besten in het vak, Sylvia is goed maar ze komt onaangenaam over...
ben toch benieuwd hoe hoog ze zal eindigen.
vraag me af, als ze al zo lang in het vak zit waarom ze nooit echt is doorgebroken als topmodel?
Vind 'r ook wel mee vallen nu ja, aan 't begin vond ik haar heel nep en overdreven en kattig.. Met 'r gejank om die opmerking van die make-up-meneer.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:01 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik vind Sylvia echt niet onaangenaam overkomen hoor. Ik vind het juist leuk als iemand zich meer durft uit te spreken. Net als dat commentaar op die make-up. Dan vraagt iemand aan haar hoe dat zat. Ze geeft netjes tekst en uitleg en die dikke nicht valt haar direct weer aan. Hij kan t natuurlijk niet hebben dat iemand als Sylvia gewoon schijt aan hem heeft en reageert het zo weer op haar af lichte poging tot psychoanalyse
Dat vind ik dus ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:46 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het irritante is eigenlijk dat Sylvia zich een beetje dom voordoet, maar ze is harstikke geslepen/geraffineerd volgens mij. maar zoals die fotograaf zei, dat zijn vaak de besten in het vak,
Ik vind 't ook 3 keer niks. Zwaar irritant en overal om elke situatie lachen alsof ze constant roept IK BEN OVOOOO HAHAHAHA IK SNAP HET NIET WAT IS ER DAN WAT IS ER DAN OH ZOEKEN JULLIE MIJ IK BEN OOOOVOOOOO.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:17 schreef Vivi het volgende:
Wheheheh...ben ik trouwens de enige die Ovo eng eng ENG en lelijk vindt?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind 't ook 3 keer niks. Zwaar irritant en overal om elke situatie lachen alsof ze constant roept IK BEN OVOOOO HAHAHAHA IK SNAP HET NIET WAT IS ER DAN WAT IS ER DAN OH ZOEKEN JULLIE MIJ IK BEN OOOOVOOOOO.
Zoiets. Sanne wil dit het liefste denk ik, maar is het minste klaar om de modellenwereld in te gaan. Tenzij ze haar steeds als 18e op de catwalk laten komen, de fotoshoots op huisnummer 18 laten plaatsvinden, en haar pincode 1818 wordt. Dan komt ze d'r wel.
Vind ik ook, maar ik denk toch niet dat dat er echt van komt, dat haute couture werk. Net als bij ANTM en de winnaressen daarvan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:23 schreef Cee het volgende:
Daisy vind ik steeds beter worden en Sylvia steeds minder irritant, maar Sylvia is volgens mij toch te commercieel om 'haute couture' te showen.
Brr, kotsen als ik d'r zie... Grace Jones meets Sylvana Simonsquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:17 schreef Vivi het volgende:
Wheheheh...ben ik trouwens de enige die Ovo eng eng ENG en lelijk vindt?
Ben je een racist of zo? BAH!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 07:41 schreef Camplo het volgende:
Mooi Ovo eruit.
T'is Holland's Next Topmodel niet Afrika's Next Topmodel.
Nu die chinese met dr achterlijke kapsel nog eruit en dan Yfke Sturm ff langs de logopedist sturen en alles komt op z'n pootjes terecht.
Ze is in ieder geval niet asociaal, terwijl je dat bij zo'n dergelijk type wel zou verwachten. Ik vind haar opmerkingen tof en haar ook. Soms verwacht je ze gewoon niet bij haar. Ze is gewoon hoe ze is, ook op tv, en daar heb ik respect voor. Ze lijkt me een naïef persoon met een muurtje om zich heen en een heel tof wijf voor haar vriendinnen. Niets mis mee.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:27 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik moet d'r ook echt niet, maar die opmerkingen van haar doen het soms echt
"Ik kom toch niet uit een ei!?"
Dat laatste had ik bij Marcia.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:59 schreef computergirl het volgende:
Van mij mag Sylvia ook winnen.
Sanne is een heel erg mooi meisje, maar toch vrij doorsnee blond-blauwe ogen waarvan er heel veel rond lopen op de wereld.
Daisy heeft geen uitstraling, ze is niet mooi en ze ziet er uit alsof ze al over de 30 is.
ik zat aan t eind van de aflevering te wachten tot Yfke "Goodmorning Maiduh" en de meiden "Goodmorning Charlie" zouden zeggenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:44 schreef Flyga het volgende:
[..]
inderdaad,
brunnette, blondine, afro en aziaat
Sanne gaat winnen denk ik, en ik kreeg de indruk dat ze het engels nog wel redelijk verstond maar niet alles. ze begreep iig de essentie. I must here...*wijst op kaartje* briljant gevondenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:31 schreef Mvnl het volgende:
[..]
edit: iig 2 van de 3.. Sylvia Sanne zou ws weer '18' zeggen
Als ik het goed begrepen heb is dat juist het stukje dat niet opgenomen wordt vanavondquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:12 schreef Leigh het volgende:
Ben benieuwd of de uitslag zal uitlekken...
Ik denk dat Sanne best nog wle eens kan gaan winnen, of iig een goed model kan worden. Ze moet alleen een beetje over haar verlegenheid heen komen. Ik denk dat dat vanzelf wel komt, ze krijgt telkens te horen dat ze het goed doet. Ze moet alleen iets aankomen. Ze is wel erg mager vind ik.quote:
Dat zou super zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:18 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb is dat juist het stukje dat niet opgenomen wordt vanavond
volgens mij gaan we dan weer verder met ANTM seizoen 6quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:52 schreef Natalie het volgende:
Bij die eerste uitzending had ik iets van... Goede God... wat verschrikkelijk. Ik kijk nooit weer! Toch maar blijven kijken, en ik weet niet of ik er gewend aan ben geraakt of dat het echt leuker is geworden, maar heb er van genoten. Vind het bijna jammer dat het na volgende week afgelopen is.
Zullen ze dan weer met een nieuw seizoen ANTM beginnen?
Ben benieuwd, zal wel leuk worden. Snap het alleen niet als je jezelf daarvoor opgeeft. Misschien als nerd nog wel maar als modepopje zonder hersenen zou ik mezelf toch niet snel opgeven haha.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Beauty & de Nerd komt die week er na.. (Nederlandse versie)
Maar ze lokken die mensen ook met iets anders om zich op te geven.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:08 schreef -Britt- het volgende:
[..]
Ben benieuwd, zal wel leuk worden. Snap het alleen niet als je jezelf daarvoor opgeeft. Misschien als nerd nog wel maar als modepopje zonder hersenen zou ik mezelf toch niet snel opgeven haha.![]()
Ja, dat vond ik ook lachen. had zo een scène uit een feel-good film kunnen zijn ofzo.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:44 schreef _Arual_ het volgende:
Daisy achterop die fiets, door de straten van NY, dat vond ik op een of andere manier zo grappig!
Ja, Sylvia had je nooit van zijn leven achter op zo'n fiets zien staan, vinden jullie overigens niet, als je Sylvia vergelijkt met die andere 2 dames dat ze toch redelijk gevuld is vooral haar achterste? Bij de eliminatie in de laatste aflevering viel me dat op, en dat ze ook een beetje gedrongen overkwam (relatief kort lijf of zo)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook lachen. had zo een scène uit een feel-good film kunnen zijn ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |