quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:35 schreef Scandalous het volgende:
[..]
![]()
Laten ze trouwens eerst zien hoe de prince of make up wat kwakjes Maybelline erop smeert, en daarna zegt de jury dat Sylvia's make up niet goed gedaan was, door een 'ze'.
http://www.modelmasters.nl/pages/renderpage/176quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:57 schreef Puckzzz het volgende:
zijn de foto's ergens te zien?
Copy+paste text geloof ikquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:05 schreef zoeperzazke het volgende:
de andere twee ook trouwens.
[afbeelding]
[afbeelding]
Tsjeezus, heeft die fotograaf nooit geleerd dat je vingers niet mag afhakken?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:09 schreef kruimel_20 het volgende:
ovo op de site van maxmodels :
[afbeelding]
ze staat hier al mooier op de foto dan bij HNTM.
Gisteren was ze net een clown met die rode lippenstift.
Op tv waren ze wel gesoept. Ik weet ook niet waarom ze die onbewerkte foto's geplaatst hebben.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ow het was voor Glamour? Nou dan zijn ze nog slechter! Sanne heeft wallen, Ovo haar litteken is niet weggeshopt. Ze hadden de foto's wel iets glamoureuzer mogen nabewerken dan
Het staat ook gewoon voor de schermen, hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:03 schreef Mvnl het volgende:
Ik heb van iemand achter de schermen vernomen dat de finale morgen wordt gefilmd.. dus niet live :s
Van alle 3 meiden spreekt Daisy als enige ABN, en ze is volgen mij communicatief sterk *studie?) en niet dom, ik zou het niet raar vinden als ze binnenkort verder gaat in media-land als presentatrice van een tv-programma of zo, wellicht dat ze al is gespot door tv-bazen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:27 schreef Samson het volgende:
Pff, wat een hoop posts alweer, ben benieuwd naar de ontknoping. Ik zet mn geld toch op Sanne, het blijft een boerentrien met een ontzettend fout accent en bar slecht Engels. Maar ze staat wmb het best op de foto's van allemaal. Eigenlijk net zo als bij Yfke. Ik durf te wedden dat die in het begin precies hetzelfde was. Sylvia is gewoon een lekker wijf, mag van mij best winnen maar ik moet idd toegeven dat die meer een FHM gehalte heeft. En Daisy is een leuke spontane meid, ziet er zeker niet slecht uit maar ik vind haar gewoon geen model. Ze heeft gewoon een te apart gezicht dus na een paar campagnes heb je t met haar wel gezien ben ik bang...
Sanne lijkt me de logische keuze. Hoe leuk je persoonlijkheid ook is (Daisy) en hoe lekker je er ook uitziet (Sylvia) het gaat gewoon om het plaatje op de foto. Er is wel een hele show omheengebouwd met allemaal andere "vereisten" maar als puntje bij paaltje komt gaat het enkel om hoe je op de foto staat. Al praat je geen ABN, al heb je het verstand van iemand die wel uit een ei komt. Dat maakt uiteindelijk echt niet uit. Dat zie je niet op een fotoquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:38 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Van alle 3 meiden spreekt Daisy als enige ABN, en ze is volgen mij communicatief sterk *studie?) en niet dom, ik zou het niet raar vinden als ze binnenkort verder gaat in media-land als presentatrice van een tv-programma of zo, wellicht dat ze al is gespot door tv-bazen.
Sylvia zal nog een tijdje doorgaan als model totdat ze de voetballer tegenkomt en een tweede Sylvie Meijs gaat worden, Sanne????
Ik kan me voorstellen dat ze in de zenuwen 'How old are you' verstond... En zelf niet zo uit je woorden komen is ook niet vreemd. Het blijft een 18-jarige. Dan kun je VWO gedaan hebben, maar op die leeftijd voel je je vaak nog onzeker over je woordenschat. Dan zit je er niet om te springen om hele verhalen in het Engels te houden. Al zul je het natuurlijk wel moeten kunnen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik snap echt niet hoe iemand zo slecht Engels kan. Als je al ruim 6 jaar Engelse les hebt gehad en je op televisie doodgegooid wordt met Engelse series en termen kan ik me gewoon niet voorstellen dat een simpele vraag als how tall are you wordt beantwoord met 18
.
Ik vind haar foto's juist helemaal niet zo denderend, je blijft zien dat ze een heel schuchter onzeker meisje is. En dat had Yfke niet vond ik, en die begon nog een stuk jonger dan Sanne.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:27 schreef Samson het volgende:
Pff, wat een hoop posts alweer, ben benieuwd naar de ontknoping. Ik zet mn geld toch op Sanne, het blijft een boerentrien met een ontzettend fout accent en bar slecht Engels. Maar ze staat wmb het best op de foto's van allemaal.
onzin, ze gokt gewoon dat ze haar leeftijd vragen, net zoals een paar afleveringen terug. natuurlijk hoeft ze geen verhalen te houden in perfect engels, maar simpele (en dat zijn het) vragen kunnen begrijpen is toch niet meer dan normaal na 6 jaar vwo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:01 schreef ChrisJX het volgende:
Ik kan me voorstellen dat ze in de zenuwen 'How old are you' verstond... En zelf niet zo uit je woorden komen is ook niet vreemd. Het blijft een 18-jarige. Dan kun je VWO gedaan hebben, maar op die leeftijd voel je je vaak nog onzeker over je woordenschat. Dan zit je er niet om te springen om hele verhalen in het Engels te houden. Al zul je het natuurlijk wel moeten kunnen.
Okee, ik wist niet dat ze dat al eerder had gedaanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:23 schreef boneyard het volgende:
onzin, ze gokt gewoon dat ze haar leeftijd vragen, net zoals een paar afleveringen terug.
De zenuwen he, de zenuwenquote:natuurlijk hoeft ze geen verhalen te houden in perfect engels, maar simpele (en dat zijn het) vragen kunnen begrijpen is toch niet meer dan normaal na 6 jaar vwo.
Daisyquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:01 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat ze in de zenuwen 'How old are you' verstond... En zelf niet zo uit je woorden komen is ook niet vreemd. Het blijft een 18-jarige. Dan kun je VWO gedaan hebben, maar op die leeftijd voel je je vaak nog onzeker over je woordenschat. Dan zit je er niet om te springen om hele verhalen in het Engels te houden. Al zul je het natuurlijk wel moeten kunnen.
En sushi niet kennen is ook niet zo'n ramp. Ze komt waarschijnlijk uit een oerhollandse familie, die eten geen fratsen als sushi. Terwijl de gemiddelde zichzelf o zo wereldwijs vindende Amsterdammuh van 18 weer geen idee heeft hoe je een hutspot in elkaar draait.
Ik ben trouwens voor Daisy, die ziet er leuk uit en komt het leukst over. Sylvia lijkt zo op die chick uit The Blue Lagoon...
Een dom gansje voor in de playboy, een verlegen meiske, een Aziatische schone en een negroïde vrouw om het geheel wat op te leuken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daisy![]()
.
Hoe meer ik er van zie hoe meer ik mij irriteer aan Sylvia. Volgens mij moesten ze gewoon minstens 1 dom gansje erin hebben.
Ze komt wel zo overquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:38 schreef Scandalous het volgende:
Zo dom is Sylvia volgens mij niet. Maar we houden nou eenmaal van hokjes
inderdaad,quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:27 schreef Natalie het volgende:
Een dom gansje voor in de playboy, een verlegen meiske, een Aziatische schone en een negroïde vrouw om het geheel wat op te leuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |