abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:58:56 #51
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_42733586
Op de site staan er een aantal van gisteren
(Un)masking for the greater good.
pi_42733588
I had a signature once. It was awful.
pi_42733590
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 00:35 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Laten ze trouwens eerst zien hoe de prince of make up wat kwakjes Maybelline erop smeert, en daarna zegt de jury dat Sylvia's make up niet goed gedaan was, door een 'ze'.
pi_42733617
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 09:57 schreef Puckzzz het volgende:
zijn de foto's ergens te zien?
http://www.modelmasters.nl/pages/renderpage/176

(Edit: Ik zag dat iemand anders me al voor was.)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2006 10:00:49 ]
pi_42733679
ze snappen het op de site trouwens al wel héél goed, wie nou wie is...

pi_42733710
de andere twee ook trouwens.

dinsdag 17 oktober 2006 @ 10:09:10 #57
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_42733797
ovo op de site van maxmodels :

ze staat hier al mooier op de foto dan bij HNTM.
Gisteren was ze net een clown met die rode lippenstift.
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_42733809
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 10:05 schreef zoeperzazke het volgende:
de andere twee ook trouwens.

[afbeelding]

[afbeelding]
Copy+paste text geloof ik
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 10:10:25 #59
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42733815
Thnx guys!

vind de foto's een beetje gewoontjes eigenlijk. was dit voor maybeline? Sanne ziet er wel erg dunnetjes uit zo, bijna eng.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_42733823
Ik vind die foto's van Glamour allemaal niet heel bijzonder eigenlijk.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 10:11:19 #61
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42733828
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 10:09 schreef kruimel_20 het volgende:
ovo op de site van maxmodels :

[afbeelding]

ze staat hier al mooier op de foto dan bij HNTM.
Gisteren was ze net een clown met die rode lippenstift.
Tsjeezus, heeft die fotograaf nooit geleerd dat je vingers niet mag afhakken?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_42733829
Zelfde gedachte Puckzzz.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 10:18:25 #63
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_42733956
Ik vind niet een foto mooi, met die van Sylvia als dieptepunt. Als foto voor een mannenblad heel geschikt maar niet voor Glamour.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 10:22:01 #64
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42734042
Ow het was voor Glamour? Nou dan zijn ze nog slechter! Sanne heeft wallen, Ovo haar litteken is niet weggeshopt. Ze hadden de foto's wel iets glamoureuzer mogen nabewerken dan
pi_42734125
Zo terecht dat ze Ovo zo mooi op haar plaats zette! Als je gewoon te lui bent om even en stapje harder te lopen om je afspraak op tijd te halen, ben je gewoon niet gedreven genoeg. En dan later nog bij die shoot, dat ze gewoon even buiten op een bankje ging zitten en dan niet eens haar verontschuldigingen aanbiedt voor het oponthoud. Damn, wat een domme trut.

Het slechte engels van Sanne schijnt ze toch niet echt te storen, denk echt dat ze gaat winnen. Daisy is gewoon de meest professionele van het stel, maar vind haar foto's maar middelmatig. En Sylvia is gewoon heel geschikt voor een mannenblad. Ze komt ook vrij dom over. Denk dat een combi van deze 3 meiden echt een supermodel zou kunnen zijn, maar ja...
pi_42734399
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 10:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ow het was voor Glamour? Nou dan zijn ze nog slechter! Sanne heeft wallen, Ovo haar litteken is niet weggeshopt. Ze hadden de foto's wel iets glamoureuzer mogen nabewerken dan
Op tv waren ze wel gesoept. Ik weet ook niet waarom ze die onbewerkte foto's geplaatst hebben.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 10:43:44 #67
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_42734598
Wie weet een foutje. Hoop dat ze nog komen.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 10:56:45 #68
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42734899
Daisy is mijn favoriet. Een vriendelijk, gedreven persoon die mooie foto's maakt. Ze weet zich goed te presenteren, komt altijd kalm en naturel over en neemt kritieken goed op. Al vind ikde foto vandeze keer niet mooi. De lach is wel leuk, alleen zit er iets krampachtigs in de ogen. Maar Daisy is gewoon tof .

Sylvia kan maar niet van dat sexy imago afkomen, ze lijkt nooit naturel en ik heb ook niet het idee dat de visagisten dat wel proberen te bereiken. Ze krijgt elke keer het commentaar dat ze er hoerig uitziet, mede door de make-up, maar de smeren er ook altijd een plamuurlaag kleurtjes op .

Sanne staat mooi op foto's, en voor de camera doet ze het god, maar haar hele voorkomen is waardeloos. Ze kijkt als ze loopt altijd een beetje naar beneden en haar schouders zitten gewoon vast. Ze is veel te onzeker en dat is iets wat me niet echt goed lijkt voor een model.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_42735083
Dit is wel heel gek,ik las dat Marcia bij de laatsten hoorde,kijk ik die show weer eens is ze al weg.
Maar die Sylvia komt wel erg vaak weg met haar bitchy gedrag.
Gaat ze naar een casting,wil ze neerploffen terwijl de director juist wil dat ze staat.
"oh (hijghijg)whatever'
pi_42735164
Poll: Wie is Holland's Next Top Model?
  • Daisy
  • Sanne
  • Sylvia
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • pi_42735746
    vraag me af of we volgende week echt de winnaar gaan zien, lijkt me wel weer een mooie actie om aan het eind te zeggen dat de uitslag een week later komt.
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:36:10 #72
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_42735843
    Ik heb het gevoel dat er eerst een terugkijk-aflevering komt.
    Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
    Hoogachtend,
    Erik.
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:42:32 #73
    123189 Klare
    Extraordinary Girl
    pi_42735992
    Volgens mij stoppen ze net voor de uitslag. Want dat programma wat er voor zit (weet de naam even niet) duurt ook nog 2 afleveringen. Dus dan zal HNTM dat ook hebben. En die shoot, die was toch voor de cover van Glamour? Of heb ik dat dan verkeerde gehoord Kan best, met Yfkes uitspraak
    pi_42736105
    De finale is toch live? Wanneer vindt die plaats dan? Dan weten we ook of we volgende week een winnares hebben of niet.
    pi_42736544
    Ik heb van iemand achter de schermen vernomen dat de finale morgen wordt gefilmd.. dus niet live :s
    _____________Popjustice!_________________
    -je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 12:13:40 #76
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_42736819
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 12:03 schreef Mvnl het volgende:
    Ik heb van iemand achter de schermen vernomen dat de finale morgen wordt gefilmd.. dus niet live :s
    Het staat ook gewoon voor de schermen, hoor Zie: http://www.rtl.nl/reality/hollandsnexttopmodel

Dus komende maandag is 't niet live, maar we kunt wel kaartjes winnen voor de opname van de finale.
    pi_42736997
    het stond gister ook heel groot in die reclame hoor. 'win kaarten voor de finale!' en dan zag je kaartjes in beeld voor 18 okt.
    pi_42737317
    Ik heb net de site bekeken van Yfke zelf, maar ik geloof niet dat de 3 finalisten ooit zulke foto's gaan produceren als Yfke zelf. Wat figuur betreft overstijgt zij hen alledrie.

Site van Yfke
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 12:50:52 #79
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_42737782
    hele mooie site idd. zolang ze haar mond maar houdt he?
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:07:52 #80
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_42738239
    Mooie site, maar mèn, wat zwaar. De pc werd er ontzettend traag van.
    pi_42739255
    Laat ik eerst zeggen dat er bij HNTM ECHT modellen rondlopen. Voor Sanne, Daisy, Sylvia, Ovo, Marcia, Kathelijn, Anna Marie zal er echt wel een markt zijn. De 1 commercieel, de ander meer glossy.

Afijn wat denk ik ook mee gaat spelen is dat HNTM ook iemand wil die het programma promoot in talkshows. Dan valt Sanne zowieso af omdat het echt een dode mus is en ik denk dat veel mensen, zowel man als vrouw, haar niet als een mooie vrouw zal zien. Men kijkt toch naar haar anders als de 'modellenkenners'

Daisy of Sylvia dus, maar ik hoop dat Sylvia wint...

Zowieso is het ERG ERG ERG moeilijk in te schatten wie er gaat winnen.

BTW wat waren die Nederlandse meisjes klein bij die vriendin van Yfke vergeleken.
    DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:20:34 #82
    11458 ivetje
    To infinity...and beyond!!
    pi_42746758
    Wat een uitzending weer...zowiezo al dat go & See...dat is toch gewoon een go-see als we ANTM mogen geloven
    Sanne is echt dom...die haalt het niet door haar gebrekkige engels, daar kom je er gewoon niet mee en dat is gisteren ook duidelijk gezegt.
    Sylvia is tof, ze heeft prima pics en ze luisterd goed naar wat er gezegt wordt. Jammer van het arrogante wat ze heeft.
    Daisy...tja, leuke meid zo maar op die pic van gisteren vind ik haar niet zo. Ze heeft een rare vorm hoofd op die foto. Weet niet waar het aan ligt, d'r wang is ingevallen waardoor het profiel lelijk wordt en ze heeft d'r wenkbrauwen erg opgetrokken lijkt het.
    Ik was erge fan van Ovo, alleen na gisteren was het erg duidelijk dat ze weg moest. Beetje stom om te gaan chillen in een parkje als je go-sees moet bezoeken. En dan de weg niet kunnen vinden, dat maak je mij niet wijs.
    Maar goed, erg lullig hoe ze weg moest...er kon geen goed woordje vanaf aan het eind en zelf geen stukje waarin ze nog wat vertelde over de hele ervaring. Dat gezeik over dat de foto niet mooi genoeg was voor op de cover enzo...jullie maken haar op en zoeken die pic uit Je gaat mij niet vertellen dat dat de mooiste foto was die erbij zat.
    Maar goed, ik gok op Sylvia als HNTM...Sanne is te onzeker en Daisy heeft het net niet denk ik...we zullen zien maandag

Het is trouwens nog niet bekend wie er gaat winnen want je kon gisteren kaartjes winnen voor de finale
    To infinity…and beyond!
    pi_42746942
    Pff, wat een hoop posts alweer, ben benieuwd naar de ontknoping. Ik zet mn geld toch op Sanne, het blijft een boerentrien met een ontzettend fout accent en bar slecht Engels. Maar ze staat wmb het best op de foto's van allemaal. Eigenlijk net zo als bij Yfke. Ik durf te wedden dat die in het begin precies hetzelfde was. Sylvia is gewoon een lekker wijf, mag van mij best winnen maar ik moet idd toegeven dat die meer een FHM gehalte heeft. En Daisy is een leuke spontane meid, ziet er zeker niet slecht uit maar ik vind haar gewoon geen model. Ze heeft gewoon een te apart gezicht dus na een paar campagnes heb je t met haar wel gezien ben ik bang...
    Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
    pi_42747277
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 18:27 schreef Samson het volgende:
    Pff, wat een hoop posts alweer, ben benieuwd naar de ontknoping. Ik zet mn geld toch op Sanne, het blijft een boerentrien met een ontzettend fout accent en bar slecht Engels. Maar ze staat wmb het best op de foto's van allemaal. Eigenlijk net zo als bij Yfke. Ik durf te wedden dat die in het begin precies hetzelfde was. Sylvia is gewoon een lekker wijf, mag van mij best winnen maar ik moet idd toegeven dat die meer een FHM gehalte heeft. En Daisy is een leuke spontane meid, ziet er zeker niet slecht uit maar ik vind haar gewoon geen model. Ze heeft gewoon een te apart gezicht dus na een paar campagnes heb je t met haar wel gezien ben ik bang...
    Van alle 3 meiden spreekt Daisy als enige ABN, en ze is volgen mij communicatief sterk *studie?) en niet dom, ik zou het niet raar vinden als ze binnenkort verder gaat in media-land als presentatrice van een tv-programma of zo, wellicht dat ze al is gespot door tv-bazen.
    Sylvia zal nog een tijdje doorgaan als model totdat ze de voetballer tegenkomt en een tweede Sylvie Meijs gaat worden, Sanne????
    pi_42747542
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 18:38 schreef robert2006 het volgende:

[..]

Van alle 3 meiden spreekt Daisy als enige ABN, en ze is volgen mij communicatief sterk *studie?) en niet dom, ik zou het niet raar vinden als ze binnenkort verder gaat in media-land als presentatrice van een tv-programma of zo, wellicht dat ze al is gespot door tv-bazen.
    Sylvia zal nog een tijdje doorgaan als model totdat ze de voetballer tegenkomt en een tweede Sylvie Meijs gaat worden, Sanne????
    Sanne lijkt me de logische keuze. Hoe leuk je persoonlijkheid ook is (Daisy) en hoe lekker je er ook uitziet (Sylvia) het gaat gewoon om het plaatje op de foto. Er is wel een hele show omheengebouwd met allemaal andere "vereisten" maar als puntje bij paaltje komt gaat het enkel om hoe je op de foto staat. Al praat je geen ABN, al heb je het verstand van iemand die wel uit een ei komt. Dat maakt uiteindelijk echt niet uit. Dat zie je niet op een foto
    Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
    pi_42747968
    quote:
    Op maandag 16 oktober 2006 23:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
    Ik snap echt niet hoe iemand zo slecht Engels kan . Als je al ruim 6 jaar Engelse les hebt gehad en je op televisie doodgegooid wordt met Engelse series en termen kan ik me gewoon niet voorstellen dat een simpele vraag als how tall are you wordt beantwoord met 18 .
    Ik kan me voorstellen dat ze in de zenuwen 'How old are you' verstond... En zelf niet zo uit je woorden komen is ook niet vreemd. Het blijft een 18-jarige. Dan kun je VWO gedaan hebben, maar op die leeftijd voel je je vaak nog onzeker over je woordenschat. Dan zit je er niet om te springen om hele verhalen in het Engels te houden. Al zul je het natuurlijk wel moeten kunnen.

En sushi niet kennen is ook niet zo'n ramp. Ze komt waarschijnlijk uit een oerhollandse familie, die eten geen fratsen als sushi. Terwijl de gemiddelde zichzelf o zo wereldwijs vindende Amsterdammuh van 18 weer geen idee heeft hoe je een hutspot in elkaar draait.

Ik ben trouwens voor Daisy, die ziet er leuk uit en komt het leukst over. Sylvia lijkt zo op die chick uit The Blue Lagoon...
    pi_42748004
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 18:27 schreef Samson het volgende:
    Pff, wat een hoop posts alweer, ben benieuwd naar de ontknoping. Ik zet mn geld toch op Sanne, het blijft een boerentrien met een ontzettend fout accent en bar slecht Engels. Maar ze staat wmb het best op de foto's van allemaal.
    Ik vind haar foto's juist helemaal niet zo denderend, je blijft zien dat ze een heel schuchter onzeker meisje is. En dat had Yfke niet vond ik, en die begon nog een stuk jonger dan Sanne.
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
    pi_42748147
    Ik denk dat Daisy of Sylvia het wordt. Dat hoop ik tenminste..
    Ik vind die Sanne echt helemaal niets....
    I might be wrong, but I doubt it!!
    Dvd'tjes
    Cd'tjes
    pi_42748796
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 19:01 schreef ChrisJX het volgende:
    Ik kan me voorstellen dat ze in de zenuwen 'How old are you' verstond... En zelf niet zo uit je woorden komen is ook niet vreemd. Het blijft een 18-jarige. Dan kun je VWO gedaan hebben, maar op die leeftijd voel je je vaak nog onzeker over je woordenschat. Dan zit je er niet om te springen om hele verhalen in het Engels te houden. Al zul je het natuurlijk wel moeten kunnen.
    onzin, ze gokt gewoon dat ze haar leeftijd vragen, net zoals een paar afleveringen terug. natuurlijk hoeft ze geen verhalen te houden in perfect engels, maar simpele (en dat zijn het) vragen kunnen begrijpen is toch niet meer dan normaal na 6 jaar vwo.
    pi_42748822
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 19:23 schreef boneyard het volgende:

onzin, ze gokt gewoon dat ze haar leeftijd vragen, net zoals een paar afleveringen terug.
    Okee, ik wist niet dat ze dat al eerder had gedaan
    quote:
    natuurlijk hoeft ze geen verhalen te houden in perfect engels, maar simpele (en dat zijn het) vragen kunnen begrijpen is toch niet meer dan normaal na 6 jaar vwo.
    De zenuwen he, de zenuwen
    pi_42748912
    Wat zeggen toch veel mensen hier dat Sanne dom is. Hoezo? Ja, ze spreekt amper een woord engels en ze heeft geen idee wat sushi is, maar dat ben je niet per sé dom. Hooguit nog wat wereldvreemd.

Ze heeft wel de ballen om daar te staan voor zo'n jury, ze was op tijd bij alle go-sees en haar foto's zijn goed. Ze is ambitieus en bereid zich goed voor op de opdrachten. (Een paar hoge hakken, voor het geval dat, in de tas, schone shirtjes voor de go-sees mee.)

Nee, Sanne komt er wel.
    pi_42749364
    Hoe laat wordt het nou herhaald vanavond? 20.30 of 21.30? Ze doen elke week weer iets anders .
    pi_42749631
    20.30 uur op RTL7.
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:03:25 #94
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_42749823
    Weet je wat ik denk? Ik denk dat Sanne nooit verwacht had zover te komen bij dat programma. Ze is zo onschuldig en onzeker, zo'n meisje verwacht niet dat iets gaat bereiken in HNTM. Als ze echt zo onzeker is als ze overkomt, dan schrok ze zich een hoedje toen bleek dat ze bij de laatste groep zat. Zou wel verklaren waarom ze zo onzeker overkomt en zich er volledig op stort nu ze de kans heeft te winnen.

Ik lal ook maar wat, hoor. Het is gewoon iets wat ik me vanmiddag bedacht.
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:07:09 #95
    13783 Anthraxx
    When you see the robot, drink!
    pi_42749941
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 19:01 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

En sushi niet kennen is ook niet zo'n ramp. Ze komt waarschijnlijk uit een oerhollandse familie, die eten geen fratsen als sushi. Terwijl de gemiddelde zichzelf o zo wereldwijs vindende Amsterdammuh van 18 weer geen idee heeft hoe je een hutspot in elkaar draait.

Ik ben trouwens voor Daisy, die ziet er leuk uit en komt het leukst over. Sylvia lijkt zo op die chick uit The Blue Lagoon...
    Daisy .

Hoe meer ik er van zie hoe meer ik mij irriteer aan Sylvia. Volgens mij moesten ze gewoon minstens 1 dom gansje erin hebben.
    pi_42749989
    Ligt het aan mij of lijkt het of ze druppels op hun gezicht hebben... of was dit de bedoeling
    You've just been F'd in the A
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:27:58 #97
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_42750784
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 20:07 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Daisy .

Hoe meer ik er van zie hoe meer ik mij irriteer aan Sylvia. Volgens mij moesten ze gewoon minstens 1 dom gansje erin hebben.
    Een dom gansje voor in de playboy, een verlegen meiske, een Aziatische schone en een negroïde vrouw om het geheel wat op te leuken.

pi_42751163
    Zo dom is Sylvia volgens mij niet. Maar we houden nou eenmaal van hokjes
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:41:21 #99
    13783 Anthraxx
    When you see the robot, drink!
    pi_42751267
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 20:38 schreef Scandalous het volgende:
    Zo dom is Sylvia volgens mij niet. Maar we houden nou eenmaal van hokjes
    Ze komt wel zo over .
    pi_42751404
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 20:27 schreef Natalie het volgende:

Een dom gansje voor in de playboy, een verlegen meiske, een Aziatische schone en een negroïde vrouw om het geheel wat op te leuken.

inderdaad,

brunnette, blondine, afro en aziaat
    You've just been F'd in the A
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')