Maar goed, regels gelden in Leiden alleen voor studenten, als je een keer een foutje maakt dan komt de DOS-Stasi je bij wijze van spreken halen. Maar de DOS mag alle regels gewoon negerenquote:2. De examinator stelt het oordeel over een schriftelijk of op andere wijze afgenomen tentamen vast binnen vijftien werkdagen (= eenentwintig kalenderdagen) na de dag waarop deze is afgenomen, en verschaft de administratie van de opleiding de nodige gegevens ten behoeve van de verstrekking van het elektronisch of schriftelijk bewijsstuk van het oordeel aan de student.
3. Wanneer niet aan de in 4.6.2. genoemde termijn van vijftien werkdagen kan worden voldaan, wordt de student hiervan op de hoogte gesteld binnen deze termijn. Tevens wordt de dan geldende procedure aan de
student medegedeeld.
wat is die procedure dan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:44 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Maar goed, regels gelden in Leiden alleen voor studenten, als je een keer een foutje maakt dan komt de DOS-Stasi je bij wijze van spreken halen. Maar de DOS mag alle regels gewoon negeren![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 13:10 schreef darkie_blue het volgende:
[..]
Beter dan uitgeloot zijn en achteraf spijt krijgen maar je kunt toch niets meer aan doen of je doet je examens over (no way) of je doet een jaartje wat anders en maar hopen dat je volgend jaar wordt ingeloot maar dat gebeurt toch niet maar toch blijf je hopen en uiteindelijk (na 3 jaren lang hopen en uitgeloot worden) ben je verpleegkundige geworden en over 40 jaar zit je te kankeren tegen een co-assistent dat je arts had kunnen worden maar toch niet hebt gedaan omdat het je niet lag (smoesje overigens). Na 40 jaar hongersloontje, een hernia, burn-out en depressieve periode verder kom je tot de conclusie dat je beter een 8 had kunnen halen.Toen ik besloot geneeskunde te gaan doen was het al vrijwel onmogelijk nog een 8 te halen... (was halverwege de 6eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
ik had al een 6 en 2 7'ens die niet meer konden veranderen, en dan nog een hele stapel 7's waar ik dus een 9 op mn examen zou moeten halenen ik moest nog 2 jaar biologie inhalen
Ik heb overigens nooit het gevoel gehad dat de kans dat ik uitgeloot zou worden reeel was....Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:24 schreef Repeat het volgende:
Dit lijkt me wel wat om te gaan studeren. Zijn er hier mensen die dat doen?
Is het veel werk, veel leren? Veel contacturen of vooral veel thuis zelf leren? Heb je dan projecten ed? Is het echt zo dat de studenten elkaar onderzoeken? Dat soort dingen. Krijg je betaald tijdens je co schappen? Zal wel niet...
wtf, mij een beetje afkraken, ik ben de geestelijk vader van de hele geneeskunde reeksquote:
in zn neus ofzo.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:33 schreef ArendBarend het volgende:
die vork zit verkeerd
Voldoende mag ik aan nemen?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:10 schreef intoxicated het volgende:
Eiiiiiiiiiindelijk m'n IKG cijfer![]()
Biomedische wetenschappen lijkt me erg boeiend en leuk maar bijna het enige wat je daarmee kan worden is onderzoeker. En dat lijkt mij nou totaal niks, dan liever bedrijfsleven inquote:Op maandag 6 november 2006 19:57 schreef Spyronius het volgende:
[..]
ach ja, wordt je uitgeloot, dan vergaat de wereld nog niet hoor
Ga je gewoon biomedische wetenschappen doen, is ook leuk
Ja ok, maar om daar nu een 6 jarige once in a lifetime opportunity opleiding aan te verspillen is ook een beetje zonde, kan je net zo goed hbo bedrijfskunde ofzo doen, kan je ook het bedrijfsleven inquote:Op donderdag 9 november 2006 09:17 schreef mol_air het volgende:
ook als je GNK gedaan hebt overigens. Goed probleemoplossend vermogen, analytisch denken, "universitair werk- en denkniveau" etc bladiebla enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |