Ik vind daar nou echt niks aan. Het is alleen grof, maar veel mensen (ik bedoel jou nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:15 schreef DJKoster het volgende:
[afbeelding]
Bijna.. alleen veel te veel tekst![]()
Die is net zo slecht als de rest; onorigineel, lelijk, maar vooral, niet grappig.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:45 schreef erwindeheld het volgende:
Ik dacht jullie pikken alleen de slechte er uit maa rniets is minder waar.
Die vandaag is weer onvoorstelbaar slecht.
Niet alleen de grap maar ik kan gewoon niet lachen om die 3D-tekeningen.
Achterlijke shit.
Hele topic doorgelezen de enige waarbij me mondhoeken weer terug kwamen in de neutrale stand was:
[afbeelding]
mvg eriwn
Nou, inderdaad. Wat een groep-5-niveau zeg.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:27 schreef asdqert het volgende:
Zag deze vandaag langskomen
[afbeelding]
Alleen, hoe maak ik m klein![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
In de DD staan leukere grappen...
blijkbaar heeft die gozer windows én een 3dprogramma ontdektquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:45 schreef erwindeheld het volgende:
Ik dacht jullie pikken alleen de slechte er uit maa rniets is minder waar.
Die vandaag is weer onvoorstelbaar slecht.
Niet alleen de grap maar ik kan gewoon niet lachen om die 3D-tekeningen.
Achterlijke shit.
Hele topic doorgelezen de enige waarbij me mondhoeken weer terug kwamen in de neutrale stand was:
[afbeelding]
mvg eriwn
Ja, maar gevoel voor humor heeft hij nog niet ontdekt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:58 schreef lennart12 het volgende:
[..]
blijkbaar heeft die gozer windows én een 3dprogramma ontdekt
Ja, inderdaad. Die dingen sloegen dan echt nérgens op.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:24 schreef Asics het volgende:
heeel vroeger had ik van die wiskundeboeken waar ook al van die nietgrappige KUT geintjes in stonden
hij zou er zooo in kunnen!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Die dingen sloegen dan echt nérgens op.
Ik denk dan aan een tekening van een timmerman die met een priem rondloopt en dat die dan tegen iemand anders zegt "Zei iemand hier iets over priemgetallen?"Die heb ik nu ter plekke bedacht.
![]()
Ja, precies.quote:
Stiekum zo lomp dat-ie leuk is.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:12 schreef Federer-fan het volgende:
En dan die grappen van Lectrr. Zie bijvoorbeeld http://www.planet.nl/planet/show/id=96284/sc=2e21d2.
Die man heeft echt het gevoel voor humor van een dooie mot.![]()
Daar wilde ik ook nog naar linken, maar die vond ik ook nog wel een beetje grappig.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:25 schreef asdqert het volgende:
[..]
Stiekum zo lomp dat-ie leuk is.
[afbeelding]
Die vind ik eigenlijk best goedquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:25 schreef asdqert het volgende:
[..]
Stiekum zo lomp dat-ie leuk is.
[afbeelding]
[afbeelding]
Er zou zóveel meer uit te halen zijn he.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |