quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:02 schreef RainofDeath het volgende:
Ze zijn zo droog dat ze leuk zijn.
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:40 schreef DJKoster het volgende:
Je zou toch verwachten dat na een paar maanden de kwaliteit van de cartoons wel iets is toegenomen..
Het is nog steeds niets![]()
Het was niks en ut wordt niks.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:40 schreef DJKoster het volgende:
Je zou toch verwachten dat na een paar maanden de kwaliteit van de cartoons wel iets is toegenomen..
Het is nog steeds niets![]()
dat is die smurf die altijd met zo'n bompakketje rondlooptquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:53 schreef DJKoster het volgende:
En zo af en toe komt er ook een totaal onbegrijpbare tussendoor![]()
[afbeelding]
Delft -> Delfts blauw -> blauw -> smurf![]()
![]()
![]()
Lolsmurf: "Ik heb een verassing!!"quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:36 schreef ach het volgende:
[..]
dat is die smurf die altijd met zo'n bompakketje rondloopt
Die is zo slecht dat ik hem al weer lollig begin te vinden.quote:
ZIEK! Ik moest glimlachen!quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Deze vind ik wel goed:
[afbeelding]
Na 3 jaar strips tekenen zit er één leuke tussen! Die vent gaat vooruit! Hulde! Wat een geniale man is het toch ook, van sevensheavenquote:
Die Pino, wat een dik hoofdquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Deze vind ik wel goed:
[afbeelding]
[afbeelding]
bijna?? Not even close.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:15 schreef DJKoster het volgende:
[afbeelding]
Bijna.. alleen veel te veel tekst![]()
Deze is meesterlijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:01 schreef bolivian het volgende:
Ik wilde er nét over beginnen.
Treurigheid troef,.
[afbeelding]
quote:
Ik vind ze ook stom.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:08 schreef TC03 het volgende:
Nu.nl heeft sinds kort ook cartoons. Naast het feit dat ze lelijk getekend zijn (3D) zijn ze heel erg niet grappig. Aanschouw deze enorm goede 'humor'.
[suffe cartoons]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |