Ik combineer ze volgens een met mezelf afgesproken systeem, waardoor wel mooi één van mijn mooiste boeken tegenover The Green Mile kwam te staan hèquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:34 schreef Votz het volgende:
Je weet ze wel te combineren, vooral de laatste is verdomde moeilijk.
Wel vreemd dat geen deel van de Donkere Toren deze ronde heeft gehaald.![]()
Hm, dat vin dik niet... mijn top 3 doet nog mee. Of in elk geval 3 uit mijn top 5 (weet de volgorde niet precies)quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind dat de leukste boeken al afgevallen zijn in de vorige ronde eigenlijk.
Dat vind ik wel raarquote:The long walk maakt geen schijn van kans helaas tegen christine.
Het zijn alletwee baggerfilms die het niet halen bij het boiek, dus ik denk het nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:48 schreef ranja het volgende:
Dat vind ik wel raarZou dat door de film komen?
Shit nee, dat is The running manquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:14 schreef ranja het volgende:
Is er al een film van The Long Walk dan?
o.a.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:48 schreef ranja het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik wel raarZou dat door de film komen?
The Running Man. Het filmscript heeft volgens mij alleen naast het verhaal van King gelegen. Het lijkt er nauwelijks op...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Shit nee, dat is The running man
Net zoals de Lawnmawerman, het is eigenlijk een verhaal van 3 pagina's (dacht ik) en dan wordt de film behoorlijk hitech gemaakt. Geen slechte film, maar heeft bijna niets met het boek te maken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:22 schreef Xessive het volgende:
[..]
The Running Man. Het filmscript heeft volgens mij alleen naast het verhaal van King gelegen. Het lijkt er nauwelijks op...
Ik denk dat The Dark Tower reeks als een geheel moet worden gezien. Dan had het misschien wel een kans. Ik denk dat het een strijd wordt tussen IT en The Stand (toch mijn favorieten).quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik combineer ze volgens een met mezelf afgesproken systeem, waardoor wel mooi één van mijn mooiste boeken tegenover The Green Mile kwam te staan hèKansloos dus
En waarom geen enkel deel van de Donkere Toren door is? Er doen blijkbaar slechts 27 Dark Tower fans mee en er hebben 65 mensen gestemd. Tsja.
Vind je??quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind dat de leukste boeken al afgevallen zijn in de vorige ronde eigenlijk. Zit niet zo heel veel spannends meer bij, behalve the obvious The green mile en The stand.
The long walk maakt geen schijn van kans helaas tegen christine.
Aha een soulmatequote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vind je??
De talisman vond/vind ik echt goed... en IT is helemaal een meesterlijk boek (natuurlijk veeel beter dan de film) Ik snap alleen niet waarom zoveel mensen de green mile kiezen.. vond het niet zoveel aan
Dat zijn ook goede boeken, maar Bag of Bones is ook een briljant boek, en The dead zone, needfull things, etc etc.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vind je??
De talisman vond/vind ik echt goed... en IT is helemaal een meesterlijk boek (natuurlijk veeel beter dan de film) Ik snap alleen niet waarom zoveel mensen de green mile kiezen.. vond het niet zoveel aan
Nee hoor...The Tommyknockers vond ik echt geen hol aan.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
(...) Tommyknockers vind ik persoonlijk niet in deze ronde thuis horen. Maar ik ben blijkbaar een minderheid
Ik vond beiden niet leuk.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:09 schreef Isabeau het volgende:
En ik vind The Tommyknockers wel een héél erg gaaf boek![]()
Maar ja, ik ben dan weer geen The Green Mile liefhebber
Er zitten idd boeken tussen waarvan ik vraag "why god, why, for the love of humanity, whayhyhyayayyyyquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind dat de leukste boeken al afgevallen zijn in de vorige ronde eigenlijk. Zit niet zo heel veel spannends meer bij, behalve the obvious The green mile en The stand.
Vooralsnog valt het mee.quote:The long walk maakt geen schijn van kans helaas tegen christine.
Dankjequote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:09 schreef Isabeau het volgende:
Bag of Bones en Needfull Things waren
En ik vind The Tommyknockers wel een héél erg gaaf boek![]()
Maar ja, ik ben dan weer geen The Green Mile liefhebber
Hij heeft toen niet voor niets een rechtszaak gestart om zijn naam van die film af te halen, en dat is nog wel vaker gebeurd heb ik zelfs het idee.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:55 schreef Votz het volgende:
[..]
Net zoals de Lawnmawerman, het is eigenlijk een verhaal van 3 pagina's (dacht ik) en dan wordt de film behoorlijk hitech gemaakt. Geen slechte film, maar heeft bijna niets met het boek te maken.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:20 schreef Isabeau het volgende:
Het Stephen King Tournament
It - Dreamcatcher
The Tommyknockers - The Green Mile
The Shining - Different Seasons
Pet Semetary - The Stand
Misery - Cujo
Christine - The Long Walk
Thinner - Insomnia
The Talisman - Salem's Lot
quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:24 schreef Isabeau het volgende:
Meer stemmen(anders ga ik morgen tellen hoor)
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:50 schreef D.Rose het volgende:
oja Isa, vergeet je niet dat je zelf ook weer mee mag doen
Ik ben bang dat het the green mile gaat worden.... waarom weet ik ook niet.. misschien vanwege de film.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:28 schreef Byte_Me het volgende:
Ik voorspel dat de eindronde It tegen The stand wordt.
Al vind ik eigenlijk the Tommyknockers het beste King boek, maar dat zal ook wel met mijn voorliefde voor SF te maken hebben.
De beste verfilming is nog altijd Shawshank Redemption, gevolgd door Stand by me. Maar dat zijn de korte verhalen. Misschien moeten ze dit doen met King films....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het the green mile gaat worden.... waarom weet ik ook niet.. misschien vanwege de film.
Zorg dat je niet in slaap valt tijdens het tellenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga vannacht tellen, dus wie nog wil stemmen moet dat vandaag doen!
Uiteraardquote:
Oeh, dat klinkt alvast veelbelovend!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Uiteraard
Ik heb het gevoel dat het een soort van bag of bones wordt, maar ik ben helaas pas op bladzijde 64 omdat ik pas een uurtje heb kunnen lezen.
Ik heb 'm gisteren ook gehaald en ben nu op pag 143... en ik moet zeggen: volgens mij wordt dit er een voor de volgende tournament!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Uiteraard
Ik heb het gevoel dat het een soort van bag of bones wordt, maar ik ben helaas pas op bladzijde 64 omdat ik pas een uurtje heb kunnen lezen.
Dem, hoe kom je daar aan??quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:49 schreef w.o.r. het volgende:
[..]
Ik heb 'm gisteren ook gehaald en ben nu op pag 143... en ik moet zeggen: volgens mij wordt dit er een voor de volgende tournament!!
En omdat ik het echt even kwijt moet: gisteren zijn de kaarten binnengekomen voor een lezing van de master himself in Londen waar ik dus naartoe ga!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |