quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:20 schreef Isabeau het volgende:
Het Stephen King Tournament
It - Dreamcatcher
The Tommyknockers - The Green Mile
The Shining - Different Seasons
Pet Semetary - The Stand
Misery - Cujo
Christine - The Long Walk
Thinner - Insomnia
The Talisman - Salem's Lot
quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:24 schreef Isabeau het volgende:
Meer stemmen(anders ga ik morgen tellen hoor)
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:50 schreef D.Rose het volgende:
oja Isa, vergeet je niet dat je zelf ook weer mee mag doen
Ik ben bang dat het the green mile gaat worden.... waarom weet ik ook niet.. misschien vanwege de film.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:28 schreef Byte_Me het volgende:
Ik voorspel dat de eindronde It tegen The stand wordt.
Al vind ik eigenlijk the Tommyknockers het beste King boek, maar dat zal ook wel met mijn voorliefde voor SF te maken hebben.
De beste verfilming is nog altijd Shawshank Redemption, gevolgd door Stand by me. Maar dat zijn de korte verhalen. Misschien moeten ze dit doen met King films....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het the green mile gaat worden.... waarom weet ik ook niet.. misschien vanwege de film.
Zorg dat je niet in slaap valt tijdens het tellenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga vannacht tellen, dus wie nog wil stemmen moet dat vandaag doen!
Uiteraardquote:
Oeh, dat klinkt alvast veelbelovend!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Uiteraard
Ik heb het gevoel dat het een soort van bag of bones wordt, maar ik ben helaas pas op bladzijde 64 omdat ik pas een uurtje heb kunnen lezen.
Ik heb 'm gisteren ook gehaald en ben nu op pag 143... en ik moet zeggen: volgens mij wordt dit er een voor de volgende tournament!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Uiteraard
Ik heb het gevoel dat het een soort van bag of bones wordt, maar ik ben helaas pas op bladzijde 64 omdat ik pas een uurtje heb kunnen lezen.
Dem, hoe kom je daar aan??quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:49 schreef w.o.r. het volgende:
[..]
Ik heb 'm gisteren ook gehaald en ben nu op pag 143... en ik moet zeggen: volgens mij wordt dit er een voor de volgende tournament!!
En omdat ik het echt even kwijt moet: gisteren zijn de kaarten binnengekomen voor een lezing van de master himself in Londen waar ik dus naartoe ga!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |