Niksquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:16 schreef BobRooney het volgende:
En als je het niet doet? Wat gebeurt er dan?
Nee!!!quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:20 schreef Orealo het volgende:
Als je ergens het cijfer 4 in wilt terugvinden kan dat, er gebeurt zoveel om je heen dat er altijd wel iets gebeurt dat met het cijfer 4 te maken heeft.
Overgens klinkt de rest me beetje als een dwangmatische handeling in m'n oren dus go see a doctor!
Je weet het antwoord zelf al.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:13 schreef Brunette het volgende:
Hebben jullie dat ook of ben ik gestoord?![]()
Heel soms, maar hoger dan 14 (quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:19 schreef Market_Garden het volgende:
Ik heb hiervan nog nooit gehoord, maar het klinkt wel heel interessant..
Ken je ook getallen toe hoger dan 9? dus die uit twee cijfers bestaan?
In denial already?quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:22 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee!!!
Het is helemaal niet dwangmatig.![]()
Als er iets dwangmatig gebeurt ben ik al weg!
Nee het is gewoon heel grappig ik ken gewoon aan bijna alles een getal toe ( en nee niet obsessief ofso).![]()
Een grappig feit: Ik vind jou een leuke fokker, omdat ik jouw username 'Dawg' een echte 4 vind en het bestaat ook uit 4 letters.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:21 schreef dawg het volgende:
Alles is vier. Negenhonderd is twaalf is zes is drie is vier.
Hoe gaat dat dan?quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het llijkt wel een beetje op synesthesie.![]()
Jij bent mijn nummer 1.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:28 schreef Brunette het volgende:
[..]
Een grappig feit: Ik vind jou een leuke fokker, omdat ik jouw username 'Dawg' een echte 4 vind en het bestaat ook uit 4 letters.![]()
![]()
![]()
![]()
Maar natuurlijk vind ik jou ook om andere dingen leuk enzo.![]()
Nee heurrrquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:32 schreef rasor1 het volgende:
brunette treur jij dan niet diep van binnen dat lingo verdwijnt?
over de letters per woord dat kun je gewoon zien daar komt geen toeval aan te pas :|
synesthesie is als je zintuigen met elkaar 'in de war' raken zegmaar, dus dat je bijvoorbeeld bij iedere dag van de week een kleur `ziet`, of dat je een smaak proeft bij bepaalde mensen/dingen die je ziet etc.quote:
Jaaa!!! dat doe ik trouwens ook!quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:38 schreef Camplo het volgende:
Ik heb dat wel met de dagindelingen van de weekDie gaf ik een kleur:
Maandag = geel
Dinsdag = oranje
Woensdag = groen
Donderdag = Blauw
Vrijdag= Bruin
Zaterdag= Wit
Zondag= Zwart.
Je spreekt nu in verleden tijd...hou het zoquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:38 schreef Camplo het volgende:
Ik heb dat wel met de dagindelingen van de weekDie gaf ik een kleur:
Maandag = geel
Dinsdag = oranje
Woensdag = groen
Donderdag = Blauw
Vrijdag= Bruin
Zaterdag= Wit
Zondag= Zwart.
Ja bepaalde mensen, geluiden of dingen breng ik ook in verband met een bepaalde smaak of levensmiddel, maar het is niet zo dat ik het proef ofso.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:39 schreef thomzor het volgende:
[..]
synesthesie is als je zintuigen met elkaar 'in de war' raken zegmaar, dus dat je bijvoorbeeld bij iedere dag van de week een kleur `ziet`, of dat je een smaak proeft bij bepaalde mensen/dingen die je ziet etc.
maar het lijkt er wel sterk op idd, het is opzich niet zo ongewoon hoor
Het is besmettelijkquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:47 schreef Sitethief het volgende:
Ma= Bruin
Di=groen
Wo=paars
Donderdag=blauw
Vrijdag=geel
Za/Zo=wit/oranje
Brunette= 7
Nee hoor, heb het altijd gehad, komt heel veel voor bij Autisten.quote:
Ja, maar Autisme is nooit bij mij vastgesteld.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:50 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nee hoor, heb het altijd gehad, komt heel veel voor bij Autisten..
Het hoeft natuurlijk niet hé,quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:57 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ja, maar Autisme is nooit bij mij vastgesteld.
Er was nooit een aanleiding om dat zeg maar te doen.
Jij bent trouwens een echte 5quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:25 schreef BobRooney het volgende:
Krijgen wij ook getallen toegewezen?
Nee de getallen hebben zoals eerder gezegd geen waarde.quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:08 schreef LudoSanders het volgende:
Werkt dat ook met onvoldoendes?
Een 9 moet wel in mijn geboorte jaar zitten, anders......quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:12 schreef caartyaait het volgende:
Vraagje, zit er in je geboorte datum soms een 5 of 9?
quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:20 schreef Brunette het volgende:
[..]
Een 9 moet wel in mijn geboorte jaar zitten, anders......
jij bent een echte 6.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:59 schreef XiChico het volgende:
Hoeveel cijfers ben ik waard?
Ja maar jij bent ook een echte 7 misschien dat het daarom niet zo klinkt.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:51 schreef Godshand het volgende:
Ik vond Brunette eerst wel sympathiek maar nu:
![]()
![]()
![]()
Jij bent een 4, maar toch vind ik jou niet leuk.quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig welk getal ik ben.
dam, hier nog eentjequote:de 6
weet ook niet waarom, naja ben 6 maart geboren.
Jij snapt volgens mij niet echt wat ik bedoel.quote:
Rieski staat op nummer 3quote:Op maandag 16 oktober 2006 17:07 schreef rieski het volgende:
En wat doet Rieski op de schaal van Brunette?
Gehehequote:Op maandag 16 oktober 2006 17:17 schreef SHE het volgende:
dat is gewoon een lichte dwangneurose.
Zolang je nog enigzins functioneert zal het geen kwaad kunnen, maar gestoord is het natuurlijk wel.
Ik persoonlijk zou die stoornis lekker uitbuiten en iets met numerologie gaan doen, genoeg imbecielen die er in geloven!
Die is heel flauwquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:04 schreef Brunette het volgende:
[..]
En dan bedoel ik geen threesome.
Ik weet niet wat jij dacht.![]()
Dat breng ik in verband met je username + avater en dan zie ik een bepaald getal.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:51 schreef rieski het volgende:
[..]
Die is heel flauw![]()
Maar goed, jij ziet het getal drie... hoe kom je daar zo aan dan?
Dus ik voel die cijfers aan.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:29 schreef teckna het volgende:
Ik heb er vaker over gehoord, toevallig had ik van iemand de naam van een boek hierover gekregen, maar kan nergens het briefje meer vinden met deze naam. erg jammer, ook een aantal google acties hielpen me er niet bij. Het uitgangspunt van het boek was in ieder geval dat iedereen een vast nummer heeft en waarom sommige dingen wel of niet met elkaar combineren. best interresant.
Zelf zit ik voornamelijk met de nummers 4 en 8, sinds jong af aan was 4 mijn geluksgetal zeg maar. daarnaast vond ik de 8 ook geweldig, omdat 8 nooit stopt maar oneindig is. geen idee waar het vandaan komt, maar het is wel grappig
Haha, ja, geen idee waarom overigens, maar gewoon, 4... dat was door de persoon die dat boek had ook uitgerekend toen hij een gok waagde welk nummer ik zou zijn. geen idee hoe hij dat deedquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:44 schreef Brunette het volgende:
Dus ik voel die cijfers aan.
Hoe stoer![]()
Jij ook al 4?![]()
![]()
Ja!!quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:51 schreef teckna het volgende:
[..]
Haha, ja, geen idee waarom overigens, maar gewoon, 4... dat was door de persoon die dat boek had ook uitgerekend toen hij een gok waagde welk nummer ik zou zijn. geen idee hoe hij dat deedik zal hem morgen wel bellen voor de titel van het boek, want nu is mijn intresse ook weer gewekt
Jij ben trouwens een combi tussen 2 en 5quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:53 schreef a-child-in-chains het volgende:
4 is the Magic Number.
Het heeft een naam maar wat was het nou.... Je komt het straks tegen met je studie psychologie.
En 4 is trouwens een chinees geluksgetal (niet dat het je wat kan boeien, mij trouwns ook niet).
A beautiful mind gaat meer over patronen dan nummers, in ieder geval hoe ze zijn schizofrenie uitbeelden met de krantstukken. alhoewel uiteraard de nummertjes ook wel terugkomen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:59 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ja!!
Doe dat maar!![]()
Trouwens ik doe mezelf denken aan de film 'A Beautiful Mind', hopelijk word ik later geen schizofreen.![]()
Ennuh...als ik zo erg met getallen bezig ben, waarom ben ik dan zo verdomd slecht in wiskunde?![]()
![]()
Een tweede getal wat ik erg kan waarderen is 7, personen die een combi zijn tussen 7 en 4 vind ik ook erg![]()
![]()
![]()
![]()
tegenwoordig heeft iedereen iets in het autistisch spectrum, of adhd, of borderline, of een manische depressie of... die stempeltjes slaan nergens opquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:08 schreef Blivox het volgende:
Klinkt heel erg als een autistisch spectrum-kwaaltje.
Man lul niet zo slap. Dit is absoluut niet normaal.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:14 schreef teckna het volgende:
[..]
tegenwoordig heeft iedereen iets in het autistisch spectrum, of adhd, of borderline, of een manische depressie of... die stempeltjes slaan nergens op
Wat een onzin.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:16 schreef Blivox het volgende:
[..]
Man lul niet zo slap. Dit is absoluut niet normaal.
Uhuhquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:08 schreef a-child-in-chains het volgende:
combi?
interessant.
Heeft dat mischien nog betrekking op een goed of slecht?
Sjezus jij bent ook niks gewendquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:16 schreef Blivox het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat normaal is en wat niet?quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:16 schreef Blivox het volgende:
Ik ben in ieder geval geen hippie die haar gebreken ontkent en de schuld afschuift op de maatschappij.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:23 schreef teckna het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat normaal is en wat niet?
Everyone is lost, except you?quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:42 schreef Blivox het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval geen hippie die haar gebreken ontkent en de schuld afschuift op de maatschappij.
4 is groenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:53 schreef Libris het volgende:
Ik heb het zelf met kleuren, dagen hebben kleuren, maanden ook, getallen ook. Het is geen obsessie. Maar als ik aan 5 denk zie ik oranje, 4 is blauw, drie is groen, 2 is geel.. etc.
Kun jij het Riemann-Zeta probleem ff oplossen dan, meneer Nash is er enigszins in blijven stekenquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:59 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ja!!
Doe dat maar!![]()
Trouwens ik doe mezelf denken aan de film 'A Beautiful Mind', hopelijk word ik later geen schizofreen.![]()
Ennuh...als ik zo erg met getallen bezig ben, waarom ben ik dan zo verdomd slecht in wiskunde?![]()
![]()
Een tweede getal wat ik erg kan waarderen is 7, personen die een combi zijn tussen 7 en 4 vind ik ook erg![]()
![]()
![]()
![]()
een nul?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:23 schreef DerBolle het volgende:
ben toch wel benieuwd wat voor nummer ik ben brunette
Maar geef je mensen dan van te voren al een cijfer of geef je ze een 'goed' cijfer als je al enigszins een indruk hebt van hoe ze zijn en bij je aansluiten? En kan zo'n cijfer ook wel eens veranderen bij iemand?quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:38 schreef Brunette het volgende:
En zoals ik al eerder zei, het gaat niet álléén maar om de letters per woord/ naam.
Tot iemand met een vier-persoonlijkheid voel ik me meer aangetrokken of die vind ik veel aardiger. Want op de een of andere manier breng ik diegene in verband met mezelf.
Ik kan iemands uiterlijk ook een 4 vinden en diegene vind ik dan erg knap/mooi/aantrekkelijk.
quote:
Ik geef ze cijfers per onderdeel:quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar geef je mensen dan van te voren al een cijfer of geef je ze een 'goed' cijfer als je al enigszins een indruk hebt van hoe ze zijn en bij je aansluiten? En kan zo'n cijfer ook wel eens veranderen bij iemand?
En ookal kan dat volgens jou helemaal niet, ik vind mezelf een 24
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:50 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Kun jij het Riemann-Zeta probleem ff oplossen dan, meneer Nash is er enigszins in blijven steken
Goed puntquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Hai. Dat hele 'oeh oeh, welk nummer ben ik?' staat me niet echt aan. Ik heb geen zin in een opsomtopic eigenlijk. Tenzij Brunette bij elk nummer ook nog een persoonlijke beschrijving wil geven heb je er niet echt veel aan om te horen of je een 4 of een 11 bent.
Dus. Kay?.
Jaaaa!!!! heel goed!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:23 schreef Walter81 het volgende:
Ik weet niet of het ermee te maken heeft,
maar zo heb ik ook n bepaald gevoel bij getallen.
Het is eigenlijk niet te omschrijven in woorden, maar zo associeer ik even getallen met koud. Als ik er een kleur aan moet koppelen dan ook blauw of geel. Oneven getallen zijn daarentegen warm.. ook een warme kleur erbij, rood. oranje.
Misschien is dit zeg maar het zelfde. bepaalde 'warme' getallen koppelen aan 'warme personen' ofzo.
Het klinkt heel vaag als ik zo terug lees wat ik nou zelf schrijf,
maar als dit ongeveer is wat Brunette bedoelt, zal zij ook nsappen dat het nie te omschrijven is.
ps. ben je wiskundig aangelegd? Dat is in mijn geval wel zo. heeft er missch niks mee te maken maar toch..
Als je het bewust een kleur geeft of het is slechts een associatie, dan is het geen synesthesie. Als je daadwerkelijk de kleuren ziet zou het kunnen. Mensen die last hebben van synesthesie raken dus ook echt in de war als voor hun de vijf blauw is en er staat een blauwe vier ergens, om maar wat te noemen. En als je in een veldje met tweeën twee vijven neerzet, zien ze die ieder dan andere mensen, omdat die groene vijven opvallen tussen de rode tweeën, om maar wat te noemen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:41 schreef Brunette het volgende:
[..]
Jaaa!!! dat doe ik trouwens ook!
Ma= rood
Di=groen
Wo=oranje-geel
Donderdag=paars-rose
Vrijdag=groen-blauw
Za/Zo=wit
Jij bent trouwens nummer 9 vind ik.
Jaaa, dat was bij mij op de Dalton school ook, elke schooldag had 8 jaar lang dezelfde kleur,quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:27 schreef Walter81 het volgende:
dagen en kleuren verbinden heb ik ook wel, maar ik weet waar dat door komt. Jaren hebben we n Avrobode gehad, waar elke dag zn eigen kleur heeft gekregen. dat blijft in mijn hoofd hangen... al heeft t er niks mee te maken :p
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:08 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ik geef ze cijfers per onderdeel:
-Een cijfer voor de eerste indruk (dus uiterlijk)
-En een cijfer voor karakter.
Maar die 2 cijfers komen bijna altijd met elkaar overeen, dus eigenlijk is het gewoon een cijfer dat voor iemands uiterlijk én karakter is. Dus voor die persoon als geheel.
Ennuh...nee de cijfers veranderen NOOIT, misschien dat ik eerst twijfels heb over welke 2 cijfers iemand is, maar langzaam aan valt dat op zijn plek en daardoor weet ik dus zeker welk nummer het is.
En iets héééééél grappigs!!!!!111!!!![]()
Jij zegt zelf dat je een 24 bent, ik ga echter niet verder dan 14 of 15, maaaaaarrrrr als ik jou ava + nick zie, zit ik bij jou te twijfelen tussen een combi van 2 en 4.
Héél gaar ik weet het.![]()
Ik weet het niet hoor, ik zie de dagen van de week gewoon in een vakje van een bepaalde kleur. Of ik ervan verward raak weet ik niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:29 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Als je het bewust een kleur geeft of het is slechts een associatie, dan is het geen synesthesie. Als je daadwerkelijk de kleuren ziet zou het kunnen. Mensen die last hebben van synesthesie raken dus ook echt in de war als voor hun de vijf blauw is en er staat een blauwe vier ergens, om maar wat te noemen. En als je in een veldje met tweeën twee vijven neerzet, zien ze die ieder dan andere mensen, omdat die groene vijven opvallen tussen de rode tweeën, om maar wat te noemen.
Maar dat is geen keuze of associatie, het is voor die mensen echt zo.
Ik basseer dat ook op hoe je tot nu toe op mij bent overgekomen en op de een of andere manier komt alles dan automatisch op een getal uit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Is een 2 wel goed dan?
Maar je geeft me in dit geval een 2 en een 4, gebasseerd op mijn nick en avatar. Dat kan dan toch heel wat anders zijn dan wanneer je naar m'n uiterlijk en/of karakter zou kijken?
Ik probeer het te begrijpenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:53 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ik basseer dat ook op hoe je tot nu toe op mij bent overgekomen en op de een of andere manier komt alles dan automatisch op een getal uit.
Sorry voor de vage, paradoxale toelichting, maar beter kan ik het niet uitleggen.
De 'teck-' een 4quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:01 schreef teckna het volgende:
ben ik toch wel benieuwd wat voor cijfer je mij uiteindelijk zal geven.
ik heb de persoon nog niet te pakken gekregen helaas, dus nog geen titel van een boek. over kleuren, ik heb een bepaalde aantrekkingskracht naar groen, maar dan ook enkel bepaalde tinten groen.
Dat weet ik niet, moet je een keer doen. Dan kan ik kijken of ik het kan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik probeer het te begrijpen
Maar stel ik noem van iemand de uiterlijke kenmerken en hoe iemands karakter in elkaar zit, kun je dan ook een cijfer geven? Associeer jij een 5 bijvoorbeeld met een bepaald type mens vantevoren of moet je eerst echt iets over een persoon 'weten' om een cijfer te geven?
whehe ik heb ook zo'n bepaald gevoel bij getallenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:03 schreef Maeksy het volgende:
Ik heb hier laatst nog een discussie over gehad met een vriendin van mij.
Het ging er toen om wat voor uitstraling cijfers hadden. Een aantal cijfers vind ik erg sympathiek, anderen vind ik zeer onsymathiek en zelfs slecht.
8 is de sympatiekste van allemaal. Zo even als het maar kan, deelbaar door vanalles èn oneindig.
Daarmee zijn eigenlijk alle andere even getallen wel oké, omdat ze even zijn. Even dingen zijn goed.
Behalve 4.. die vorm geeft bad vibes. So a-symmetrisch als de neten. Hoekig, ook.
5 is dan weer wel okay, omdat het een soort middelpunt is. Dingen gaan vaak in stappen van 5. Geen even getal, maar tollerabel. 3, 7 en 9. brrr. Vreselijk. Slechte, slechte getallen.
Vooral 7 is slecht. Priemgetal. Priemgetallen zijn de slechtsten der nummers. Gewoon het feit dat et alleen deelbaar is door 1 en zichzelf. Wat een aso getallen, echt. Vreselijk. 7 is slecht.
Grappig hoe ik 7 (bijbels geluksgetal) evil, maar 666 (satansgetal) weer best acceptabel vind.
Ik combineer het verder niet met mensen, of situaties. Hoewel dr in getallen in mijn leven eigenlijk wèl altijd een 8 moet zitten. Geboortedatum, telefoonnummer. Mn naam bestaat ook uit 8 letters. Indien geen 8, is een even getal een goed surrogaat.
(Dit is overigens enkel wat getallen betreft. Aantallen is weer een heel ander verhaal.)
Een wat oudere man. Vrij dik. Heeft een baard. Draagt bijna altijd een dikke jas en een muts. Ervan uitgaande dat hij Engels spreekt lijkt hij altijd om prostituees te roepen. Is verder wel erg lief voor iedereen en erg genereus. Ook kan hij goed met dieren en dwergjes omgaan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:43 schreef Brunette het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, moet je een keer doen. Dan kan ik kijken of ik het kan.
Een becijferd aura dus!quote:Bij mij is het gewoon zo dat ik een persoon zie en boven zijn hoofd zie ik een cijfer zweven.![]()
Het is niet zo dat ik het echt letterlijk waarneem, maar in mijn hoofd vorm ik een 'plaatje' van die persoon met de cijfer erboven.
Zijn karakter en kenmerken vallen dan meteen onder dat getal.
8quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Een wat oudere man. Vrij dik. Heeft een baard. Draagt bijna altijd een dikke jas en een muts. Ervan uitgaande dat hij Engels spreekt lijkt hij altijd om prostituees te roepen. Is verder wel erg lief voor iedereen en erg genereus. Ook kan hij goed met dieren en dwergjes omgaan.
Ik zal het aan hem doorgeven dat ie een 8 van je krijgt. Ik zal niet zeggen dat dat eigenlijk niet zo goed is anders raakt ie nog depressief...quote:
Je doet het fout:quote:
Nu wil ik dan ook wel weten wat voor getal ik ben volgens jouquote:
Lol, Mijn naam in 't echt is Jonathan, maar iedereen noemt me Jona. met mijn nick noemt iedereen me Teckquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:39 schreef Brunette het volgende:
[..]
De 'teck-' een 4
'teckna' als geheel een 5
Dus bij jou zit ik te twijfelen tussen de 4 en de 5.
Raar maar waar.![]()
Als je goed kijkt zie je ook dat de 8 verder van mij afstaat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik zal het aan hem doorgeven dat ie een 8 van je krijgt. Ik zal niet zeggen dat dat eigenlijk niet zo goed is anders raakt ie nog depressief...
quote:
Dat zou je bijna denken hé.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:12 schreef dawg het volgende:
Ik zou er geld voor gaan vragen, Brunetje.
Als het goed is heb je dat al gekregen + een 2 erbij.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:19 schreef Supersheep het volgende:
* Supersheep biedt ¤100,- als ie een 4 van je krijgt!
Jij laat ook makkelijk geld liggenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:24 schreef Brunette het volgende:
[..]
Als het goed is heb je dat al gekregen + een 2 erbij.
Wrm wil jij een 4 dan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij laat ook makkelijk geld liggen
Ongeveer 1/3 van de mensen denkt in beelden, dus je zou meer aanwijzingen moeten hebben om al dit gedoe ergens tot terug te leidenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:13 schreef releaze het volgende:
Even wel een vraagje, wanneer ik bijvoorbeeld met jou zou spreken en ik zou je vragen aan het woord kat te denken (of een ander zelfstandig naamwoord) wat zou er dan in je opkomen? Een beeld van een kat of het geschreven woord 'kat'?
Een beeld van een kat, want stel dat ik nog nooit een kat gezien zou hebben, dan zou ik geen beeld kunnen vormen en dus niet weten waar jij het over hebt.quote:[b]Op dinsdag 17 oktober 2006 18:13 schreef releaze Even wel een vraagje, wanneer ik bijvoorbeeld met jou zou spreken en ik zou je vragen aan het woord kat te denken (of een ander zelfstandig naamwoord) wat zou er dan in je opkomen? Een beeld van een kat of het geschreven woord 'kat'?
Dank jequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:04 schreef teckna het volgende:
het boek heet "het leven waarvoor je geboren bent" van Dan Millman
Ik snap dat laatste nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:33 schreef Blivox het volgende:
[..]
Ongeveer 1/3 van de mensen denkt in beelden, dus je zou meer aanwijzingen moeten hebben om al dit gedoe ergens tot terug te leiden.
http://www.retro-fit.nl/levensbestemming.phpquote:
Er zijn bepaalde aandoeningen waarbij beelddenken past. Beelddenken kan dus een symptoon zijn van een aandoening. Maar aangezien ook bij compleet normale mensen ongeveer 1/3 in beelden denkt, is het geen voldoende bewijs om er een labeltje aan te hangen.quote:
Okquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:03 schreef Brunette het volgende:
[..]
Een beeld van een kat, want stel dat ik nog nooit een kat gezien zou hebben, dan zou ik geen beeld kunnen vormen en dus niet weten waar jij het over hebt.
Ohjee, daar zat ik nieteens aan te denken. Er zijn mensen die in plaats van plaatjes van voorwerpen plaatjes van tekst zien. Dus letterlijk KOE en nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:09 schreef Blivox het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde aandoeningen waarbij beelddenken past. Beelddenken kan dus een symptoon zijn van een aandoening. Maar aangezien ook bij compleet normale mensen ongeveer 1/3 in beelden denkt, is het geen voldoende bewijs om er een labeltje aan te hangen.
Nee bij dat 'getallen gedoe' vind ik iemand niet op een 4 of 9 lijken ofso.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:09 schreef releaze het volgende:
[..]
Okwel geinig om te zien dat je dan een tastbaar symbool gebruikt voor ontastbare zaken. Een plaatje, een voorstelling. Het is niet zozeer de 4 als cijfer, getal, rekenkundig, wat je aan iemand koppelt maar het plaatje van het cijfer vier?
Nee, ik bedoel dat het gevoel dat je bij iemand krijgt op een 4 of een 9 lijkt, niet de persoon zelf. De persoon zelf is tastbaar met al al je zintuigen, het gevoel dat je bij ze krijgt totaal niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:23 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee bij dat 'getallen gedoe' vind ik iemand niet op een 4 of 9 lijken ofso.
Het is het gevoel wat ik bij zo'n iemand krijg en dan zie ik een plaatje in mijn hoofd van die persoon met een getal boven zijn hoofd.
Iddquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:25 schreef Walter81 het volgende:
terwijl ik mn bericht typte, postte brunette dus precies wat ik ook typte dus. grappig...
wtf, hoe kom je aan dat getal danquote:Op maandag 16 oktober 2006 16:46 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook een echte 7 misschien dat het daarom niet zo klinkt.![]()
![]()
Dude, ga jij eens als een sodemieter dit topic doorlezen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
wtf, hoe kom je aan dat getal dan
Mijn nicknaam bestaat uit 8 getallen, mijn echte naam uit 6. Dus hoe kom je dan aan 7 ??
en dan:quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:18 schreef Brunette het volgende:
[..]
Goed punt
Ehmz echt een toelichting kan ik niet geven. Ik kan alleen kijken of die persoon op de een of andere manier met mij verbonden is. De getallen die over het algemeen met mij overeenkomen zijn:
4,2,7 soms 5.
De getallen waar ik niet veel mee heb zijn:
1,9,3,6,8.
Maar het is niet zo dat ik die personen niet mag ( ik heb daar bijv heel veel vrienden en familieleden tussen zitten) ik voel me daar alleen niet 100% mee verbonden, zeg maar.
eh ik heb een 7 dus ik zou je meer moeten liggenquote:Op maandag 16 oktober 2006 16:46 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook een echte 7 misschien dat het daarom niet zo klinkt.![]()
![]()
Oké hier ben ik even uitgeluld, geef ik eerlijk toe.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:42 schreef Godshand het volgende:
Echt een vrouw dus inconsequent... ik heb het topique doorgelezen, geeft ze me een 7 zegt ze:
[..]
en dan:
[..]
eh ik heb een 7 dus ik zou je meer moeten liggen
lol
![]()
![]()
![]()
Ghe smoes geaccepteerdquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:48 schreef Brunette het volgende:
[..]
Oké hier ben ik even uitgeluld, geef ik eerlijk toe.![]()
Ik wilde ff grappig zijn met mijn reactie, wist ff niet hoe ik op je vorige post moest reageren.![]()
Heb ik ook wel es.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:25 schreef Walter81 het volgende:
terwijl ik mn bericht typte, postte brunette dus precies wat ik ook typte dus. grappig...
in een vorig leven was je nostradamus!quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:22 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee!!!
Het is helemaal niet dwangmatig.![]()
Als er iets dwangmatig gebeurt ben ik al weg!
Nee het is gewoon heel grappig ik ken gewoon aan bijna alles een getal toe ( en nee niet obsessief ofso).![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |