Niksquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:16 schreef BobRooney het volgende:
En als je het niet doet? Wat gebeurt er dan?
Nee!!!quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:20 schreef Orealo het volgende:
Als je ergens het cijfer 4 in wilt terugvinden kan dat, er gebeurt zoveel om je heen dat er altijd wel iets gebeurt dat met het cijfer 4 te maken heeft.
Overgens klinkt de rest me beetje als een dwangmatische handeling in m'n oren dus go see a doctor!
Je weet het antwoord zelf al.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:13 schreef Brunette het volgende:
Hebben jullie dat ook of ben ik gestoord?![]()
Heel soms, maar hoger dan 14 (quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:19 schreef Market_Garden het volgende:
Ik heb hiervan nog nooit gehoord, maar het klinkt wel heel interessant..
Ken je ook getallen toe hoger dan 9? dus die uit twee cijfers bestaan?
In denial already?quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:22 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee!!!
Het is helemaal niet dwangmatig.![]()
Als er iets dwangmatig gebeurt ben ik al weg!
Nee het is gewoon heel grappig ik ken gewoon aan bijna alles een getal toe ( en nee niet obsessief ofso).![]()
Een grappig feit: Ik vind jou een leuke fokker, omdat ik jouw username 'Dawg' een echte 4 vind en het bestaat ook uit 4 letters.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:21 schreef dawg het volgende:
Alles is vier. Negenhonderd is twaalf is zes is drie is vier.
Hoe gaat dat dan?quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het llijkt wel een beetje op synesthesie.![]()
Jij bent mijn nummer 1.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:28 schreef Brunette het volgende:
[..]
Een grappig feit: Ik vind jou een leuke fokker, omdat ik jouw username 'Dawg' een echte 4 vind en het bestaat ook uit 4 letters.![]()
![]()
![]()
![]()
Maar natuurlijk vind ik jou ook om andere dingen leuk enzo.![]()
Nee heurrrquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:32 schreef rasor1 het volgende:
brunette treur jij dan niet diep van binnen dat lingo verdwijnt?
over de letters per woord dat kun je gewoon zien daar komt geen toeval aan te pas :|
synesthesie is als je zintuigen met elkaar 'in de war' raken zegmaar, dus dat je bijvoorbeeld bij iedere dag van de week een kleur `ziet`, of dat je een smaak proeft bij bepaalde mensen/dingen die je ziet etc.quote:
Jaaa!!! dat doe ik trouwens ook!quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:38 schreef Camplo het volgende:
Ik heb dat wel met de dagindelingen van de weekDie gaf ik een kleur:
Maandag = geel
Dinsdag = oranje
Woensdag = groen
Donderdag = Blauw
Vrijdag= Bruin
Zaterdag= Wit
Zondag= Zwart.
Je spreekt nu in verleden tijd...hou het zoquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:38 schreef Camplo het volgende:
Ik heb dat wel met de dagindelingen van de weekDie gaf ik een kleur:
Maandag = geel
Dinsdag = oranje
Woensdag = groen
Donderdag = Blauw
Vrijdag= Bruin
Zaterdag= Wit
Zondag= Zwart.
Ja bepaalde mensen, geluiden of dingen breng ik ook in verband met een bepaalde smaak of levensmiddel, maar het is niet zo dat ik het proef ofso.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:39 schreef thomzor het volgende:
[..]
synesthesie is als je zintuigen met elkaar 'in de war' raken zegmaar, dus dat je bijvoorbeeld bij iedere dag van de week een kleur `ziet`, of dat je een smaak proeft bij bepaalde mensen/dingen die je ziet etc.
maar het lijkt er wel sterk op idd, het is opzich niet zo ongewoon hoor
Het is besmettelijkquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:47 schreef Sitethief het volgende:
Ma= Bruin
Di=groen
Wo=paars
Donderdag=blauw
Vrijdag=geel
Za/Zo=wit/oranje
Brunette= 7
Nee hoor, heb het altijd gehad, komt heel veel voor bij Autisten.quote:
Ja, maar Autisme is nooit bij mij vastgesteld.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:50 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nee hoor, heb het altijd gehad, komt heel veel voor bij Autisten..
Het hoeft natuurlijk niet hé,quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:57 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ja, maar Autisme is nooit bij mij vastgesteld.
Er was nooit een aanleiding om dat zeg maar te doen.
Jij bent trouwens een echte 5quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:25 schreef BobRooney het volgende:
Krijgen wij ook getallen toegewezen?
Nee de getallen hebben zoals eerder gezegd geen waarde.quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:08 schreef LudoSanders het volgende:
Werkt dat ook met onvoldoendes?
Een 9 moet wel in mijn geboorte jaar zitten, anders......quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:12 schreef caartyaait het volgende:
Vraagje, zit er in je geboorte datum soms een 5 of 9?
quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:20 schreef Brunette het volgende:
[..]
Een 9 moet wel in mijn geboorte jaar zitten, anders......
jij bent een echte 6.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:59 schreef XiChico het volgende:
Hoeveel cijfers ben ik waard?
Ja maar jij bent ook een echte 7 misschien dat het daarom niet zo klinkt.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:51 schreef Godshand het volgende:
Ik vond Brunette eerst wel sympathiek maar nu:
![]()
![]()
![]()
Jij bent een 4, maar toch vind ik jou niet leuk.quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig welk getal ik ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |