Die zullen 1 forum volgen wel voldoende vinden, denk ik.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:26 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijjk op Egbert en Floris, maar dan weet ik dat ook weer.
Ik denk dat BB wat driftbuien opwekkende drugs in die hapjes heeft gestopt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:28 schreef golfer het volgende:
Ik verwacht geen storm, hooguit een licht briesje.![]()
Hij is niet Nederlands, hij heeft namelijk een Turkse paspoort. Sowieso het lijkt mij vanzelfsprekend dat je enig interesse toont aan de cultuur van je oudersquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maar dat hoeft hij helemaal niet want het is een Nederlander![]()
Is goede keus geweest IMO, als je ziet hoe de broer van Semih hier afgezeken isquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:26 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijjk op Egbert en Floris, maar dan weet ik dat ook weer.
Vind ik ook. Etienne valt nauwelijks iets te verwijten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:17 schreef VincentAdam het volgende:
Als ik Floris was, zou ik er ook niks meer mee hoeven. Sorry hoor, je hebt ook zelf een verantwoordelijkheid als meisje. En zeker als je vanjezelf weet dat je altijd geil wordt van drank enzo...laf om het nu *gedeeltelijk* op e10 af te schuiven...het is gewoon haar eigen schuld. Als je ziet hoe zij gisteravond de hele tijd naar e10 kruipt, moet je niet achteraf nu gaan zeiken dat hij daarop ingaat.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:34 schreef Kinga het volgende:
Apple: Fertility and creativity.
Arch: Money in business matters.
Bread: Nurture your desires, hopes and dreams.
Bridge: A major decision needs to be made - which way should you go?
Camera: Someone is attracted to you.
Coins: Money is on the way.
Diamonds: A marriage proposal is expected? If the person is married, this may be a symbol of money and material wealth.
Flowers: Flowers indicate happiness.
Genie Lamp: Your wish will be granted.
Harp: Traditional romance.
Heart: A love affair, if the heart is broken or misshapen then the person is broken-hearted.
Knots: Concern over something, take care that it does not negatively affect your health.
Road: Creative opportunities are bringing you to another level.
Ship: A business opportunity is presenting itself.
Symbolen dicht bij het oor duiden op iets dat binnenkort gaat gebeuren.
Symbolen die naar het oor wijzen duiden op iets dat naar de vrager toekomt. (brief, bezoeker,...). Symbolen die de andere kant wijzen duiden op een vertrek.
Symbolen in verticale positie (boven tot onder of vice versa) duiden op een tijdsspanne. Symbolen dicht bij de bovenkant (de rand van de tas) hebben met de toekomst te maken, het midden met het heden en de bodem het verleden.
Wel leuk voor straks...
Volgens mij zijn Semih's ouders ook hier geboren, en wat als je er niets mee te maken wilt hebben omdat er zo over geouwehoerd wordtquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:30 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Hij is niet Nederlands, hij heeft namelijk een Turkse paspoort. Sowieso het lijkt mij vanzelfsprekend dat je enig interesse toont aan de cultuur van je ouders
Tijn begrijpt niet dat wij alcohol gebruik in het huis toejuichenquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn wil weer geen alcohol?
Gisteren wilde hij dat spel ook al afbreken toen ze dronken begonnen te worden.
We moeten wat he. Ze gaan in ieder geval niet met elkaar praten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:38 schreef demins het volgende:
[..]
Graag weer met beide benen op de grond![]()
Tijn is een smerige partypooper. Opzouten met die gast.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Tijn begrijpt niet dat wij alcohol gebruik in het huis toejuichen
Die wil niet de fout ingaan als E10quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn wil weer geen alcohol?
Gisteren wilde hij dat spel ook al afbreken toen ze dronken begonnen te worden.
Ík vond / vind dat wel een leuke ventquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:31 schreef Yugor het volgende:
[..]
Is goede keus geweest IMO, als je ziet hoe de broer van Semih hier afgezeken is![]()
Tijn moet weer eens de moraalridder uithangen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:39 schreef schizolientje het volgende:
E10 kwam met het voorstel alcohol en toen Tijn zei dat hij dacht dat dat niet gepast is bij deze maaltijd zei E10 ook meteen dat hij niet hoefde. Dus hij wil de dames voeren denk ik zo
Behalve dat ie met zijn poten van een dronken vrouw af moet blijven dan. Al verbaasd het me niks, alleen een echte man kan dat.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind ik ook. Etienne valt nauwelijks iets te verwijten.
Maar goed, dat mogen ze NU ook onderling wel gaan uitvechten, in plaats van dat geouweneel over baklava met of zonder kaas.
't Kan maar dan interesseert je meer wat de mensen van je denken dan je eigen roots...wat ik dan vreemd vind.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Semih's ouders ook hier geboren, en wat als je er niets mee te maken wilt hebben omdat er zo over geouwehoerd wordt![]()
![]()
Vanwege het traditionele karakter, respect of zo|?quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Tijn moet weer eens de moraalridder uithangen.
Ik zie niet in waarom alcohol bij dit diner niet gepast is.
Dat ze er met hun 'poten' af moesten blijven.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:47 schreef Darklight het volgende:
ze zaten net ook aan de waterpijp, kwam er een melding op het plasmascherm
Ouders zijn toch denk ik niet hier geboren als ik de tv uitzending nakijk, maar wel goed geintregeerd.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:44 schreef Myriam1978 het volgende:
't Kan maar dan interesseert je meer wat de mensen van je denken dan je eigen roots...wat ik dan vreemd vind.
En terecht, ze negeren keer op keer de opdrachten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:48 schreef BBoon het volgende:
Zo heeft BB een slecht humeur?????
Sloeg echt nergens op...dikke vinger naar BB!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:47 schreef Bigblahbla het volgende:
ze wilden de waterpijp uitproberen en ineens stond er op het scherm blijf met je poten van het waterpijp af!!!!!
Schakelde net in dus heb het niet meegekregenquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
En terecht, ze negeren keer op keer de opdrachten.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:49 schreef CartWOman het volgende:
Dat ze er met hun 'poten' af moesten blijven.![]()
Toen gingen ze nogal negatief tekeer over het taalgebruik van BB en was het mis. Volkomen terechte actie van BB.![]()
Tnxxquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:22 schreef CartWOman het volgende:
http://www.v-o-l.nl/search.php?search_author=flo
Niet doen wat gezegd wordt en wel doen waar geen toestemming voor is.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik vind het toch onzin. Je kunt ook respect hebben met alcohol.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:48 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Vanwege het traditionele karakter, respect of zo|?
BB ongesteld?quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:50 schreef T-lex het volgende:
[..]
Sloeg echt nergens op...dikke vinger naar BB!![]()
Eerst vragen ze 3x netjes of ze die waterpijp mochten gebruiken...komt er geen reactie.
En dan ontdekken ze dat het ding klaar is voor gebruiken...steken ze hem aan krijg je zo'n reactie op het scherm.
"blijf met je poten van de waterpijp af"![]()
Reactie van de bewoners was vrij logisch...en dan vervolgens worden ze weggestuurd. Zielig eigenlijk...kan BB dat praat-maar-een-lulverhaal rondje ook wel vergeten.![]()
Marcia moest eerst met Mich en Marlies praten en daarna met E10 en Sab, dat laatste is dus niet gebeurt. Tijdens het eten negeerden ze de enveloppen, al had BB wel wat duidelijker mogen zijn qua boodschap.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:50 schreef BBoon het volgende:
[..]
Schakelde net in dus heb het niet meegekregen
Ter decoratie.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Tnxx
De waterpijp was blijkbaar gehuurd?
Dat domme cryptische karakter van die boodschapjes op het plasmascherm irriteert me al erg lang.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Marcia moest eerst met Mich en Marlies praten en daarna met E10 en Sab, dat laatste is dus niet gebeurt. Tijdens het eten negeerden ze de enveloppen, al had BB wel wat duidelijker mogen zijn qua boodschap.
Dat klopt ja.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:54 schreef riri het volgende:
is die marcia alleen maar aktief als ze drank in d´r mik heeft?
daar komt totaal geen initiatief uit gewoon
Wij ook he Morwen, ze weten zich niet te gedragenquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, voer voor psychologen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:54 schreef riri het volgende:
Duidelijk een dochter van Eg.............quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:54 schreef riri het volgende:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat domme cryptische karakter van die boodschapjes op het plasmascherm irriteert me al erg lang.![]()
Kom op, Henk, gaan wij Hummie van haar troon stoten en de skepter ter hand nemenquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wij ook he Morwen, ze weten zich niet te gedragen
Luisteren moeten ze, weet je wat we maken er een internaat van
Met straf en tucht![]()
![]()
Zei hij echt biggie?? Oooow wat een arrogant pisventje is het toch... hij denkt echt dat 'ie tig potjes kan breken bij BB, is me al eerder opgevallen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:56 schreef NorthernStar het volgende:
"Etienne is met 1 "T" biggie"
Oeh Etienne gaat het zo voor zijn kiezen krijgen.
Die is zo onzeker als de pest. Heeft een reden nodig om assertief te zijn gewoon. Bij deze, drank een makkelijke oplossing.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:54 schreef riri het volgende:
Welnee, dat heeft de halve bevolking. De psychologen zouden het maar druk krijgen.quote:
Behalve die 3 en jeroen verder niemand nog.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:58 schreef avonne het volgende:
Vraag tussendoor...
Marcia heeft met Mich en marlies gesproken over de "aanranding"
Wie is er nog NIET op de hoogte?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kom op, Henk, gaan wij Hummie van haar troon stoten en de skepter ter hand nemen![]()
![]()
Ja Biggie als verkleinwoordje voor Big (Brother).quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zei hij echt biggie?? Oooow wat een arrogant pisventje is het toch... hij denkt echt dat 'ie tig potjes kan breken bij BB, is me al eerder opgevallen.![]()
Ben benieuwd...
oke... dan verwacht ik het verhaal in de DBK.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Behalve die 3 en jeroen verder niemand nog.
Ja zei hij echt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zei hij echt biggie?? Oooow wat een arrogant pisventje is het toch... hij denkt echt dat 'ie tig potjes kan breken bij BB, is me al eerder opgevallen.![]()
Ben benieuwd...
DAT zou leuk zijnquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:02 schreef avonne het volgende:
[..]
oke... dan verwacht ik het verhaal in de DBK.
E10 als aangeklaagde, Jeroen als getuige en Tijn als rechter (de moraalrakker)
Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:02 schreef Day het volgende:
[..]
Ja zei hij echt.
Hij denkt duidelijk dat hij THE MAN is in dat huis.
Maar ja, de rest pikt het ook.
En Marcia kan goed het slachtoffer spelen, en dan halen we Egbert terug als onpartijdige rechterquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:02 schreef avonne het volgende:
[..]
oke... dan verwacht ik het verhaal in de DBK.
E10 als aangeklaagde, Jeroen als getuige en Tijn als rechter (de moraalrakker)
Anders ik welquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:07 schreef Kinga het volgende:
Ik word strontziek van fok!
Voor zo'n bericht hoeft Fok ook niet snellerquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:07 schreef Kinga het volgende:
Mies jankerd...
Mich ziet de bui ook wel hangen na de Turkse maaltijd.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Anders ik wel![]()
Ontopic: Mies jammert.
Ja dat "blijf met je poten" past niet in zijn normen en waarden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:14 schreef tonja het volgende:
Semih vindt het spelletje niet meer leuk. Voornamelijk vanwege de laatste teksten van bb op het plasmascherm.
Ja en dat huilen maakt zo'n laatste avond een stuk gezelliger.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mich ziet de bui ook wel hangen na de Turkse maaltijd.
Hij kan niet met autoriteit omgaan, daar is dit het ultieme bewijs van, dit verbaast me ook absoluut niet.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:13 schreef ruby het volgende:
Semih heeft het idee dat ie een gevangenis zit.
Ik kijk ook stereo......quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou d'r ook van
Van dit allemaal
kijk intussen ook PekingEX.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |