Vanwege het traditionele karakter, respect of zo|?quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Tijn moet weer eens de moraalridder uithangen.
Ik zie niet in waarom alcohol bij dit diner niet gepast is.
Dat ze er met hun 'poten' af moesten blijven.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:47 schreef Darklight het volgende:
ze zaten net ook aan de waterpijp, kwam er een melding op het plasmascherm
Ouders zijn toch denk ik niet hier geboren als ik de tv uitzending nakijk, maar wel goed geintregeerd.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:44 schreef Myriam1978 het volgende:
't Kan maar dan interesseert je meer wat de mensen van je denken dan je eigen roots...wat ik dan vreemd vind.
En terecht, ze negeren keer op keer de opdrachten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:48 schreef BBoon het volgende:
Zo heeft BB een slecht humeur?????
Sloeg echt nergens op...dikke vinger naar BB!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:47 schreef Bigblahbla het volgende:
ze wilden de waterpijp uitproberen en ineens stond er op het scherm blijf met je poten van het waterpijp af!!!!!
Schakelde net in dus heb het niet meegekregenquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
En terecht, ze negeren keer op keer de opdrachten.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:49 schreef CartWOman het volgende:
Dat ze er met hun 'poten' af moesten blijven.![]()
Toen gingen ze nogal negatief tekeer over het taalgebruik van BB en was het mis. Volkomen terechte actie van BB.![]()
Tnxxquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:22 schreef CartWOman het volgende:
http://www.v-o-l.nl/search.php?search_author=flo
Niet doen wat gezegd wordt en wel doen waar geen toestemming voor is.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
En terecht, ze negeren keer op keer de opdrachten.
Dat zal best, maar ik vind het toch onzin. Je kunt ook respect hebben met alcohol.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:48 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Vanwege het traditionele karakter, respect of zo|?
BB ongesteld?quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:50 schreef T-lex het volgende:
[..]
Sloeg echt nergens op...dikke vinger naar BB!![]()
Eerst vragen ze 3x netjes of ze die waterpijp mochten gebruiken...komt er geen reactie.
En dan ontdekken ze dat het ding klaar is voor gebruiken...steken ze hem aan krijg je zo'n reactie op het scherm.
"blijf met je poten van de waterpijp af"![]()
Reactie van de bewoners was vrij logisch...en dan vervolgens worden ze weggestuurd. Zielig eigenlijk...kan BB dat praat-maar-een-lulverhaal rondje ook wel vergeten.![]()
Marcia moest eerst met Mich en Marlies praten en daarna met E10 en Sab, dat laatste is dus niet gebeurt. Tijdens het eten negeerden ze de enveloppen, al had BB wel wat duidelijker mogen zijn qua boodschap.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:50 schreef BBoon het volgende:
[..]
Schakelde net in dus heb het niet meegekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |