Klopt, ligt blijkbaar even offline. Probeer het morgen nog eensquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:01 schreef crossover het volgende:
Ben ik de enige waarbij de plaatjes van de poll het niet doen?
Ik kan ook niet stemmen.
Hoezo, dit zijn toch redelijk gematigde partijen. De communistische partij wordt er niet bij genoemdquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:21 schreef yeremy het volgende:
Als gematigd links zit ik daar niet op te wachten Eveli.
Je hebt dus eigenlijk geen mening ?quote:Op zondag 5 november 2006 17:42 schreef DaDude1987 het volgende:
Ik stem op D66, ik heb precies dezelfde standpunten, alleen hopen dat Pechtold wel goed de partij kan besturen. Daar heb ik wel vertrouwen in, ik vertik het om strategisch te stemmen.
Da's een goeie. Grappig ook. Hilarisch zelfs.quote:Op zondag 5 november 2006 17:44 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Je hebt dus eigenlijk geen mening ?
en de andere partijen er meteen ook maar bijquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:11 schreef Eveli het volgende:
PvdA+GL+SP+PvdDals dat in het echt eens zou gebeuren!
Pechtold is een verschrikking. Ik vond de partij al niks maar hij is echt doorgeslagen. Hij is enkel uit op de stem van de allochtoon. Hetgeen wat hij over Amerika in coolpolitics zei sloeg alles. Hij zei liever China als sheriff van de wereld te zien als Amerika. Ik zou zeggen ga lekker in china wonen. De hele tijd amerika bashen als de nete. Dit had ik niet van D66 verwacht. Ik denk dat zelfs de SP zou denken van ff dimme tarzanquote:Op zondag 5 november 2006 17:42 schreef DaDude1987 het volgende:
Ik stem op D66, ik heb precies dezelfde standpunten, alleen hopen dat Pechtold wel goed de partij kan besturen. Daar heb ik wel vertrouwen in, ik vertik het om strategisch te stemmen.
Wat is er mis met een volledig linkse coalitie? Zo kunnen zowel coalitie als oppositie goed samenwerken..quote:Op zondag 5 november 2006 18:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
en de andere partijen er meteen ook maar bij
weg met de oppositie!
Als alle partijen in de coalitie zitten hebben we geen oppositie meer nodigquote:Op zondag 5 november 2006 19:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat is er mis met een volledig linkse coalitie? Zo kunnen zowel coalitie als oppositie goed samenwerken..
We hebben vaak genoeg coalities van 4, en zelfs 5, partijen gehad die de rit gewoon hebben uitgezeten. Als een vierde partij nodig is om tot een linkse meerderheid te komen, ben ik er voorquote:Op zondag 5 november 2006 18:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
en de andere partijen er meteen ook maar bij
weg met de oppositie!
Ja,. mensen die denken dat strategisch stemmen niet meer nodig is hebben het mis. Juist in het stemhokje gaan mensen strategisch stemmen!quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:39 schreef Glijdt_licht het volgende:
CDA
Balkenende
Rechts
SP staat nu wel mooi hoog op 25 zetels, maar net als vorige keer toen ze op 17 stonden, en wanneer de knop moest worden ingedrukt, ze naar 8 ofzo gingen![]()
Waarschijnlijk wordt het CDA. Rita Verdonk drukt helaas teveel haar stempel op de campagne met allerlei idiote onderwijsplannen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:42 schreef Falco het volgende:
VVD (Alhoewel dit gemakkelijk nog kan veranderen naar iets anders, zoals de LDP)
Balkenende
Links/rechts flauwekul
Het is niet het belangrijkste punt, maar zeker voor een liberale partij die de VVD wil zijn komt dit erg ongeloofwaardig over. Dit is dan ook een van de punten waarom de VVD dit jaar niet op mijn stem kan rekenen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:02 schreef OFfSprngr het volgende:
En kinderopvang is natuurlijk HET punt waar heel Nederland over struikelt.
Niet dat ik voor gratis kinderopvang ben maar dr zijn veel belangrijkere punten maar idd, ik wil niet voor jou kutkind betalen.
Dat nieuwe CDA-plan om het lerarentekort weg te werken, is dat dan niet idioot?quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:08 schreef Falco het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt het CDA. Rita Verdonk drukt helaas teveel haar stempel op de campagne met allerlei idiote onderwijsplannen.
Dat tast in elk geval de vrijheid van onderwijs niet aanquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:31 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Dat nieuwe CDA-plan om het lerarentekort weg te werken, is dat dan niet idioot?
Tsja ook daar zit ik niet om te juichen, maar ik kan me al helemaal niet vinden in gratis kinderopvang en gedwongen schoolkeuzes. Sowieso wordt het een lastigere keuze dan normaalquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:31 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Hoezo? VVD brengt het wat minder subtiel dan anders maar is inhoudelijk niet echt veranderd. CDA is ook niet wezelijk anders dan 3 jaar terug.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:37 schreef Falco het volgende:
Sowieso wordt het een lastigere keuze dan normaal.
En D66 dan, toch ook niet de slechtste partij als het gaat om onderwijs?quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:37 schreef Falco het volgende:
[..]
Tsja ook daar zit ik niet om te juichen, maar ik kan me al helemaal niet vinden in gratis kinderopvang en gedwongen schoolkeuzes. Sowieso wordt het een lastigere keuze dan normaal.
D66quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:25 schreef rebel6 het volgende:
[..]
En D66 dan, toch ook niet de slechtste partij als het gaat om onderwijs?![]()
nee.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:31 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Sterker nog, het bestaat allang, betaald. En men denkt in een VOC-droomwereld even dat studenten dat vrijwillig gaan doen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:32 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
nee.
er is geen sprake van dwang en er wordt niet gepretendeerd het probleem volledig op te lossen.
Niet dat ik nou zo tevreden ben over de prestaties van D66, maar ze zijn natuurlijk wel flink gepiepeld door CDA en VVD. En konden ook niet te snel uit het kabinet stappen ivm de stabiliteit van het land.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:29 schreef Falco het volgende:
[..]
D66. Die partij kan ik al helaas helemaal niet serieus nemen. De afgelopen jaren hebben zij echt het slechtst gepresteerd.
Helemaal mee eens, vooral Pechtolds slappe aanpak van de Antillen heeft mij gestoord.quote:Vooral tijdens het Afghanistan-debat sloegen ze een grote flater.
En van Pechtold word ik nou ook niet bepaald enthousiast.
vooral om te scoren dus.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:32 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
nee.
er is geen sprake van dwang en er wordt niet gepretendeerd het probleem volledig op te lossen.
het kan BIJDRAGEN aan een oplossing.quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:17 schreef BlaineDeMono het volgende:
Harry van Bommel
opzich is op kieskompas.nl daar wel veel aandacht aan besteed.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:52 schreef lunko1979 het volgende:
Wat ik mis van veel mensen is de motivatie waarom ze op (iemand) een partij stemmen.
Verder zou het wel makkelijk zijn als alle partijen 1 hun speerpunten op 1 site verenigd zouden hebben.
Jahoor de meerderheid van de actieve gebruikers op het POL forum is rechts. Vandaar dat partijen als VVD en Wilders in het begin van zo'n poll altijd hoog scoren. De SP trekt vaak later wat bij.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:13 schreef MaGNeT het volgende:
Wat ik nu niet begrijp.
Ik heb van Fok! gebruikers altijd het idee gehad dat ze overwegend rechts stemmen, gezien de reacties die je soms op de FP aantreft.
Nu bekijk ik de pol en zie ik dat de SP bovenaanstaat.
Iemand een verklaring?
Aha. Klopt zeker niet veel van he?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jahoor de meerderheid van de actieve gebruikers op het POL forum is rechts. Vandaar dat partijen als VVD en Wilders in het begin van zo'n poll altijd hoog scoren. De SP trekt vaak later wat bij.
Het trekt zo rond de verkiezingen wat bij maar vaak is het publiek in POL en NWS vrij eenzijdig, helaas.quote:
Zo'n dingen worden natuurlijk alleen maar gezegd om discussie uit te lokken...maar goed gehapt !quote:Op zondag 5 november 2006 18:23 schreef -Jean- het volgende:
[..]
Pechtold is een verschrikking. Ik vond de partij al niks maar hij is echt doorgeslagen. Hij is enkel uit op de stem van de allochtoon. Hetgeen wat hij over Amerika in coolpolitics zei sloeg alles. Hij zei liever China als sheriff van de wereld te zien als Amerika. Ik zou zeggen ga lekker in china wonen. De hele tijd amerika bashen als de nete. Dit had ik niet van D66 verwacht. Ik denk dat zelfs de SP zou denken van ff dimme tarzan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |