Sowieso zijn degene die zeggen dat ons economisch herstel enkel te maken heeft met de wereldeconomie en niet met het kabinet, Groenlink/SP stemmers. De meest PvdA'ers die ik spreek weten dat het wel degelijk komt door de regering en hun harde maatregelen, alleen volgens hen had het economisch ook beter kunnen gaan als de maatregelen wat minder hard waren...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:08 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Gezien de klaagzang moet dat de SP zijn![]()
Ach, geen klaagzang. Maar ik geef wel aan dat er genoeg redenen zijn om geen CDA te stemmen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:08 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Gezien de klaagzang moet dat de SP zijn![]()
Inderdaad, de angst om niet te investeren! Weer een reden!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sowieso zijn degene die zeggen dat ons economisch herstel enkel te maken heeft met de wereldeconomie en niet met het kabinet, Groenlink/SP stemmers. De meest PvdA'ers die ik spreek weten dat het wel degelijk komt door de regering en hun harde maatregelen, alleen volgens hen had het economisch ook beter kunnen gaan als de maatregelen wat minder hard waren...
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:25 schreef Genverbrander het volgende:
Goed te zien dat CDA slechter scoort dan PvdA en SP.![]()
En de VVD scoort het beste van allemaakquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:25 schreef Genverbrander het volgende:
Goed te zien dat CDA slechter scoort dan PvdA en SP.![]()
Maar poeh wat een liberalen hierquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:22 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
En de VVD scoort het beste van allemaak![]()
Das inderdaad precies D66quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:50 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
D66, Iemand anders, Geen van beiden
quote:
Ik denk dat de SP deze verkiezingen echt gaan oogsten. De vorige keer hebben nog veel mensen strategisch PvdA gestemd, maar ik denk dat dit deze keer veel minder zal zijn.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
Mooi om te zien hoe de SP in 2 maanden tijd (oude poll eerder genoemd in dit topic) explosief in populariteit is gestegen![]()
Ze zullen wel wat zetels winnen, maar ik denk dat ze niet boven de 15 uit gaan komen.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:48 schreef kriele het volgende:
[..]
Ik denk dat de SP deze verkiezingen echt gaan oogsten. De vorige keer hebben nog veel mensen strategisch PvdA gestemd, maar ik denk dat dit deze keer veel minder zal zijn.
Dat zou een winst betekenen van 6 zetels. Dat vind ik een forse winst!quote:Op woensdag 1 november 2006 13:45 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze zullen wel wat zetels winnen, maar ik denk dat ze niet boven de 15 uit gaan komen.
Hehe, nou, ik ben rechts noch links, en van de genoemde twee heb ik liever Balkenende, maar het liefst nog iemand anders. Geen idee wie. Voor mijn part Pechtold..quote:
Zelfs dat gaat lastig worden. Denk dat ze nog wel behoorlijk leeggezogen gaan worden door de PvdA.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:45 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze zullen wel wat zetels winnen, maar ik denk dat ze niet boven de 15 uit gaan komen.
Niet boven de 15, dus het kan wel lager worden, 15 zie ik als maximale grens. Ze zullen iig wel een paar zetels groeien, maar het zal toch tegen gaan vallen voor de SP.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:57 schreef kriele het volgende:
[..]
Dat zou een winst betekenen van 6 zetels. Dat vind ik een forse winst!
Idd, hier ook.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:32 schreef Foeske het volgende:
Bij de vraag: "vind je jezelf links of rechts" mis ik eigenlijk de mogelijkheid: allebei, in plaats van alleen 'geen van beiden'.
Op sommige punten ben ik erg links (ontwikkelingshulp, natuur en milieu bijvoorbeeld), maar op andere punten ben ik weer rechts (bijvoorbeeld justitie).
Verder overigens:
-waarschijnljik SP
- JP
Je hebt in het politiek spectrum 4 factoren: Sociaal - Liberaal, Progressief - Convervatief. Zoals ik je tekst lees ben je Sociaal conservatief, wat volgens mij nderdaad het best bij de SP past.quote:
HOERAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:38 schreef ItaloDancer het volgende:
SP bovenaanzo slecht is het dus nog niet met Fok! gesteld
Alhoewel links in totaal maar 36% heeft (de Partijen voor de Dieren niet meegerekend dan, want die gaan sowieso niet regeren).
Wilders / Pastors scoren hier natuurlijk veel hoger.
Harde grappen!quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:48 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
HOERAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
FOK IS LINKS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Krijg er bijna LPF ideeën bijquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:55 schreef zakjapannertje het volgende:
een SP+VVD+PvdA-kabinet lijkt me wel wat, een machtig vechtkabinet
Lijkt me ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:16 schreef Xith het volgende:
Ik denk dat CDA van de vorige drie kabinetten wel genoeg heeft van onzekere en kleine coalities, en gewoon voor een stabiele gaat: Cda/PvdA?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |