quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
(...)
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Op dit soort momenten ontleed ik zuurstof dmv elektrolyse uit mijn waterhoofd.![]()
Ook zon lekker duidelijke lijn enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Euh copy paste vergeten aan te passenquote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:29 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
die link in je sig, kword er helemaal para van
![]()
Jah ik ging dr helemaal in opquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:32 schreef -XX- het volgende:
[..]True!
En toch probeer je er lang naar te kijken![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:33 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah ik ging dr helemaal in op(bijna gehypnotiseerd)
Have phunquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:29 schreef Snelwagen het volgende:
die link in je sig, kword er helemaal para van
![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:10 schreef divided het volgende:
je hebt nu in amerika handschoenen met batterijen errin.
bij 55graden houden ze dat 2 uur vol
bij 35 graden 5 uur volgens mij.
zijn alleen $250
handvatverwarming kan je overal inbouwen bij motozoom setjes vanaf 20 euro
Echt ... soms ... zo pienter meiske he.quote:
Oh, ik vraag het mij niet af, maar ik zou ook geen idee hebben.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:35 schreef klaus_beyer het volgende:
Dag motorfokkors,
Ik vraag mij af of er nu binnenkort ook 800 cc productiemotoren komen aangezien ze nu van 1000 naar 800cc gaan in de motorsport...
quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Nieuwe memorabele quote voor in de OP![]()
[..]
[..]
Echt ... soms ... zo pienter meiske he.![]()
![]()
FOTO FOTO FOTOquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:51 schreef Knuffelslet het volgende:
zo....de eerste 300km zijn een feit
Dan maak je ze maar met je webcamquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:05 schreef Knuffelslet het volgende:
heb ik nog niet, komt wel vandeweek, zal ff mn ouders vragen de camera te pakken morgen ofzo![]()
of je leent maar een digi cam van de buurmanquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan maak je ze maar met je webcam![]()
Tja, je moet eerst de ontkenningsfase doorquote:
GP niet gezien???quote:
Ja, die komen erquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:35 schreef klaus_beyer het volgende:
Dag motorfokkors,
Ik vraag mij af of er nu binnenkort ook 800 cc productiemotoren komen aangezien ze nu van 1000 naar 800cc gaan in de motorsport...
Nee, zat op de motorquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
GP niet gezien???
Hij heeft Hayden in ronde 2 er op legendarische wijze van de baan gebonjourd
In iedergeval machines die er op lijkenquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja, die komen er![]()
mischien...
als het meezit...
en anders...
Niet![]()
Hij heeft iig bewezen dat er geen team orders warenquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die heeft hayden van zijn motor afgerost vandaag en em zo goed als zeker de titel gekost![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die heeft hayden van zijn motor afgerost vandaag en em zo goed als zeker de titel gekost![]()
Drôgquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hij heeft iig bewezen dat er geen team orders waren
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:32 schreef Rib-i het volgende:
Tuus![]()
Steppie weer eens aan de grond gehadJammer dat de motor er weer op lag
![]()
Lezen? Dat is toch met die lettertjes enzo?quote:
Voorzichtig van een stoep afrijden en je voorwiel voelen glijdenquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Omgevallen, onderuit gegleden of gewoon jouw manier van parkeren?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Lezen? Dat is toch met die lettertjes enzo?
NOooooOOOOooooHh vet moeilijk
ja tog ja tog ja tog
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Lezen? Dat is toch met die lettertjes enzo?
NOooooOOOOooooHh vet moeilijk
ja tog ja tog ja tog
Er was vandaag wat te doenquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:27 schreef Rib-i het volgende:
@El Presidente & General:
Wanneer is afslag 102 weer interessant![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Snelwagen +1
Idd, wel eigenaardig, Truckrace en Motorracequote:Op zondag 15 oktober 2006 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
"To finish first, first you must finish" - Steve Parrish
Steve Parrish, zonder enige twijfel één van de beste truckracecoureurs ooit. Blij dat ik de man nog in het echt heb gezien tijdens zijn actieve carriere.
Als je het vantevoren laat weten en ik ben welkom dannuuuhhhhh... ga ik jullie eens laten zien hoe je een Wheelie achteruit kan maken met dubbele flipquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
... and I'll be your man [afbeelding]
Aaaah, op die fiets...quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:48 schreef Rib-i het volgende:
Als je het vantevoren laat weten en ik ben welkom dannuuuhhhhh... ga ik jullie eens laten zien hoe je een Wheelie achteruit kan maken met dubbele flip![]()
![]()
Relaxdquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Er was vandaag wat te doen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Die paarse motor is van die gozert die filmt op de laatste foto, daarna ging ik filmen hoe hij stoppies maakte en zodoende was zijn crash (over de kop met stoppie) heel goed in beeld.
Ik wacht nog ff tot ze dat filmpje online gooien.
Maar wieso, zeg maar wat je wil![]()
Los gezien van het aantal wielen zijn bijde vaak wel voorzien van veel vermogen en de nodige newton metersquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Idd, wel eigenaardig, Truckrace en Motorrace![]()
Dat is een beter filmpje dan dat golfkarretje ehcter het voldoet nog niet aan de FOK! MC normeringquote:
Puikquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:58 schreef Snelwagen het volgende:
Kheb gister ook nog wat actiepics gemaakt van een maatje van me....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
filmpie:
spelen int gras![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is een beter filmpje dan dat golfkarretje ehcter het voldoet nog niet aan de FOK! MC normering![]()
Ingredienten:
Motor + Humor + Techniek![]()
Dat ene filmpje van Pimber die een heuveltje probeert op te rijden of die ene met vuurwerk![]()
Is dat niet bij Montfoort in de buurt?quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
PuikTenzij je met je maatje een holmaatje bedoelt natuurlijk
![]()
Waar woon je nou precies, wat dat Hattem aan Ijssel zegt me niets, is dat hetzelfde als Hattem?![]()
whehequote:Op zondag 15 oktober 2006 21:58 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Relaxd![]()
Kheb gister ook nog wat actiepics gemaakt van een maatje van me....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
filmpie:
spelen int gras![]()
Kzal binnenkort wel ff een filmpje met mij en mn motor makenquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is een beter filmpje dan dat golfkarretje ehcter het voldoet nog niet aan de FOK! MC normering![]()
Ingredienten:
Motor + Humor + Techniek![]()
Dat ene filmpje van Pimber die een heuveltje probeert op te rijden of die ene met vuurwerk![]()
Bij zwolle is da, tenminste.. er zijn toch niet meer hattem'squote:Op zondag 15 oktober 2006 22:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
Waar woon je nou precies, wat dat Hattem aan Ijssel zegt me niets, is dat hetzelfde als Hattem?![]()
Eeh..quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:18 schreef Rib-i het volgende:
Is dat niet bij Montfoort in de buurt?
Dan had ik er wel holmaatje neergezetquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
Dat vuurwerk was 1 van de eerste filmpjes die ik zag, toen dacht ik:quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]en de rotonde
![]()
Jammer dat ik nix kan terugvinden in het oerwoud van mappen op de PC, welk golfkarretje filmpje heb ik gemist?
van mn werkquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]en de rotonde
![]()
Jammer dat ik nix kan terugvinden in het oerwoud van mappen op de PC, welk golfkarretje filmpje heb ik gemist?
Nicequote:Op zondag 15 oktober 2006 21:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Er was vandaag wat te doen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Die paarse motor is van die gozert die filmt op de laatste foto, daarna ging ik filmen hoe hij stoppies maakte en zodoende was zijn crash (over de kop met stoppie) heel goed in beeld.
Ik wacht nog ff tot ze dat filmpje online gooien.
Maar wieso, zeg maar wat je wil![]()
Best wel in de buurt van Montfoort danquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:22 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dan had ik er wel holmaatje neergezet![]()
Hattem ligt naast Zwolle, en jah dat is het zelfde als Hattem...
Mjah, ik kan me een ontkenningsfase voorstellen bij aspirant leden die weten dat holmaatjes taboe zijn binnen de FokMC sferen.. maar diegenen die publiekelijk uit de kast durven te komen sturen we meestal door naar het Bosche Bollen topic.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:22 schreef Snelwagen het volgende:
Dan had ik er wel holmaatje neergezet![]()
Oh ok, jammer zo verquote:Hattem ligt naast Zwolle, en jah dat is het zelfde als Hattem...
Nederland is klein hequote:Op zondag 15 oktober 2006 22:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Best wel in de buurt van Montfoort dan![]()
Das keikêkquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat vuurwerk was 1 van de eerste filmpjes die ik zag, toen dacht ik:
Die zijn net zo gek zijn cool![]()
![]()
Liever nietquote:
Ik heb daarna nog maanden gelurkt, durfde me niet bij de stoere jongens te meldenquote:
Jawel, met de billen blootquote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:34 schreef worldpimber het volgende:
Rib-I, heb jij de link dan niet meer![]()
Dit is het filmpje niet
quote:Dit wel
quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:34 schreef worldpimber het volgende:
Rib-I, heb jij de link dan niet meer![]()
Dit is het filmpje niet
Dit wel
hmmm CSI irl dusquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:09 schreef Rib-i het volgende:
Reportage op SBS6. Het eten uit een lijk halen om te wegen hoeveel de man had gegeten voordat hij doodging![]()
![]()
W a t j equote:Op zondag 15 oktober 2006 23:08 schreef Roderick2085 het volgende:
het word trouwens alweer bijna tijd voor wintervoering...
vanmorgen (kwart over 9 ofzo) naar a'dam was echt koud
Amai, wat deed ge in de lijpste stad van Nederland en omstrekenquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:08 schreef Roderick2085 het volgende:
het word trouwens alweer bijna tijd voor wintervoering...
vanmorgen (kwart over 9 ofzo) naar a'dam was echt koud
meerijden met het tourtochtje dat jij had afgezegdquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Amai, wat deed ge in de lijpste stad van Nederland en omstreken [afbeelding]
Mijn zwager is professioneel lijkensnijder. Heeft toendertijd oa ook de lijken van de bende van Venlo moeten onderzoeken. (Dezelfde man van de dadels uit de supermarktquote:
Oh jaquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
meerijden met het tourtochtje dat jij had afgezegd
viel nog best wel mee... was wel gezellig....quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh jaDat ongetwijfeld ontzettend saaie toerritje
Zal niet snel gaan met allemaal 25 Kw Ik heb nog gezien dat ze werden ingehaaldquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh jaDat ongetwijfeld ontzettend saaie toerritje
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dezelfde man van de dadels uit de supermarkt![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Amai, wat deed ge in de lijpste stad van Nederland en omstreken
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zal niet snel gaan met allemaal 25 Kw Ik heb nog gezien dat ze werden ingehaald [afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |